مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و ...)

مباحث مربوط به خودروی ریو

مدیر انجمن: hexagon

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
M.V
فعال کلوپ ریو
پست: 5921
تاریخ عضویت: 26 فوریه 2012, 09:39
نوع خودرو: کیا ریو - رنو کپچر
محل اقامت: کرمان - جیرفت

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط M.V » 27 مارس 2013, 07:43

دوست گرامی من یه همچین مشکلی داشتن تو نمایندگی ( :x ) سیم کلاچ ماشین رو برام رگلاژکردن (ارایه خدمات ویزه :excl: )
وزیادی بالا اوردنش به طوری که بعد ول کردن کلاچ کاملا نیرو از روی بلبرینگ برداشته نمیشد ویه صدای غرغر کم از گیر بکس میومد تو دنده یک بیشتر بود و هرچی دنده سبک تر میشد صدا ضعیف میشد (فقط خودم میشنیدم ) تا دردش رو متوجه شدم و با درست رگلاژ کردن و پایین بردن پدال تا جای درستش متاسفانه به علت فشار اومدن روی بلبریک کلاچ به فنا رفت احتمالا مورد شمه هم همینه یه تست بکنید بد نیست
دکتر شریعتی:اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیبی باش که با افتادنش اندیشه ای را بالابرد
نمایه کاربر
civil20062000
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 264
تاریخ عضویت: 01 می 2011, 14:50
نوع خودرو: kia rio-capra

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط civil20062000 » 27 مارس 2013, 19:57

M.V نوشته شده:دوست گرامی من یه همچین مشکلی داشتن تو نمایندگی ( :x ) سیم کلاچ ماشین رو برام رگلاژکردن (ارایه خدمات ویزه :excl: )
وزیادی بالا اوردنش به طوری که بعد ول کردن کلاچ کاملا نیرو از روی بلبرینگ برداشته نمیشد ویه صدای غرغر کم از گیر بکس میومد تو دنده یک بیشتر بود و هرچی دنده سبک تر میشد صدا ضعیف میشد (فقط خودم میشنیدم ) تا دردش رو متوجه شدم و با درست رگلاژ کردن و پایین بردن پدال تا جای درستش متاسفانه به علت فشار اومدن روی بلبریک کلاچ به فنا رفت احتمالا مورد شمه هم همینه یه تست بکنید بد نیست
ممنون،حتما تست میکنم
نمایه کاربر
MS.c Yasser
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 285
تاریخ عضویت: 04 می 2012, 11:12
نوع خودرو: ریو-jetix kymco
محل اقامت: اصفهان

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط MS.c Yasser » 30 مارس 2013, 20:20

امیر جان دیسک وصفحه مزدا323 خودش بدون تقویت به ریو میخوره؟
چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
نمایه کاربر
powerclutch
دنده 1
پست: 1540
تاریخ عضویت: 16 می 2009, 10:00
نوع خودرو: ال90
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط powerclutch » 30 مارس 2013, 21:35

MS.c Yasser نوشته شده:امیر جان دیسک وصفحه مزدا323 خودش بدون تقویت به ریو میخوره؟
بله عزیز کاملا بصورت استاندارد میخورد.
تاپيك جامع ديسك وصفحه كلاچ كليه خودروها
viewtopic.php?f=282&t=34614
نمایه کاربر
Mostafa United
دنده 3
پست: 3194
تاریخ عضویت: 29 آپریل 2009, 19:15
نوع خودرو: FORTE 2.0
محل اقامت: تهران

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط Mostafa United » 31 مارس 2013, 01:37

powerclutch نوشته شده:
MS.c Yasser نوشته شده:امیر جان دیسک وصفحه مزدا323 خودش بدون تقویت به ریو میخوره؟
بله عزیز کاملا بصورت استاندارد میخورد.
اخه یکی اینجا عکس گذاشته بود نوشته بود کوچیکتره

یه عکس مقایسه ای میتونید بدید ؟ ( هر چند که خودم از نزدیک دیدم هم خودش هم لنتش یه اندازه به نظر میرسید )
نمایه کاربر
M.V
فعال کلوپ ریو
پست: 5921
تاریخ عضویت: 26 فوریه 2012, 09:39
نوع خودرو: کیا ریو - رنو کپچر
محل اقامت: کرمان - جیرفت

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط M.V » 31 مارس 2013, 08:21

قسمت شد من هم مشتری جناب زینالی (امیر خان) بشم و یک دست دیسک و صفحه کلاچ و بلبریگ مزدا 323 مارک اکس دی دانکن که روش ساخت ژاپن حک شده (بلبرینگش رو ست لوازم نبود و ایشون جدا گانه تهیه کردن مارکش سکو هست و کره ای )
بخرم از ایشون
میخواستم با کمک برادر گرامی تعویضش کنم که نشست پشت ماشین یک ساعتی به معنی کامل کلمه از خجالت ماشین در اومد و بعد گفت اگه این دیسک و صفحه (کیایی که تابستون تعویض کرده بودم )رو عوض کنی 8-) (داغونت میکنم )
بذار تا میره کار کنه بعد عوضش کن که بنده هم از سر احترام نه چیز دیگه کاملا اطاعت کردم اینم یه جند تا عکس از ست ارسالی امیر خان
http://m1025.persiangig.com/other/clutch1.jpg
http://m1025.persiangig.com/other/clutch2.jpg
http://m1025.persiangig.com/other/clutch3.jpg
http://m1025.persiangig.com/other/clutch4.jpg
http://m1025.persiangig.com/other/clutch6.jpg
http://m1025.persiangig.com/other/clutch7.jpg
http://m1025.persiangig.com/other/clutch8.jpg
دکتر شریعتی:اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیبی باش که با افتادنش اندیشه ای را بالابرد
نمایه کاربر
MS.c Yasser
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 285
تاریخ عضویت: 04 می 2012, 11:12
نوع خودرو: ریو-jetix kymco
محل اقامت: اصفهان

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط MS.c Yasser » 31 مارس 2013, 09:54

مرسی از همه دوستان!حالا دایکن بهتره یا اکسیدی؟
چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
نمایه کاربر
MS-PARS
دنده 1
پست: 1131
تاریخ عضویت: 13 می 2010, 21:03
نوع خودرو: Haima S7 - Cressida
محل اقامت: مـــــشـــهـــد

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط MS-PARS » 31 مارس 2013, 12:59

MS.c Yasser نوشته شده:مرسی از همه دوستان!حالا دایکن بهتره یا اکسیدی؟
هردوتاش یکیه داداش
اگزدی دایکن
اگزدی اسم شرکتشه
نمایه کاربر
MS.c Yasser
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 285
تاریخ عضویت: 04 می 2012, 11:12
نوع خودرو: ریو-jetix kymco
محل اقامت: اصفهان

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط MS.c Yasser » 31 مارس 2013, 19:56

آخ ببخشید ممنون. چرا انقد گرون شده دیسک وصفحه؟از کجا بفهمیم اصله؟کلی پول بدیم آخرشم چینی باشه!
چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
نمایه کاربر
AMIR F
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 478
تاریخ عضویت: 24 ژانویه 2010, 08:46
نوع خودرو: SLX TU5 - R 0 A
محل اقامت: اصـفـهـان

Re: مشكلات سيستم انتقال قدرت ريو (گيربكس ، كلاچ ، پلوس ها و

پست توسط AMIR F » 01 می 2013, 09:58

درود
بد جا رفتن دنده و دوپا شدن کلاچ از کجا میتونه باشه؟
دیسک و صفحه آخر سال گذشته با مارک سکو عوض شده 10000 تا راه رفته.سیم کلاچ ولی عوض نشده .
مرسی
ارسال پست

بازگشت به “ریو Rio”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان