گواهينامه

تصویر بحث در مورد انواع خودروهای مسافربری و باربری سنگین و نیمه سنگین

مدیر انجمن: espero

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
NIMA Ss
دنده 1
پست: 1149
تاریخ عضویت: 09 ژولای 2009, 18:40
نوع خودرو: پراید...SD_V8
محل اقامت: کرج

Re: گواهينامه

پست توسط NIMA Ss » 22 آپریل 2017, 18:52

NIMA Ss نوشته شده:هزینه پایه یکم سال 95 که در سال 96 قطعا بالا میره:

با تقریبا 30 هزار تومن فیش بانک ملی تشریف میبرید آموزشگاه
یک میلیون و پانصدو سی و شش هزار تومن لطف میکنید به آموزشگاه می پردازید1536000
دوبار عدم اعتیاد میشه 80 تومن(قبلا 3 تا بود)
20 تومن معاینات
بعد کلاس های آیین نامه و فنی شروع میشه
سپس 8 جلسه 1ساعت و 45 دقیقه ای کامیون تپه و بعد 8 جلسه اتوبوس شهری
نرخ هر دقیقه آموزش آزاد 1000 تومن که میشه ساعتی 60 هزار تومن
بعد از قبولی آیین نامه میرید برای آزمون تپه و بعد از تپه آزمون شهر
هر امتحان عملی و تکرار اون هم 10 هزار تومن هزینه به آموزشگاه و یه فبش هزاری میطلبه که به عبارتی هر آزمون 11 تومن آب میخوره
اگه نسل اندر نسل هم کامیوندار و اتوبوسی باشید افسر محترم آزمون برای بار اول که میندازدتون آموزش مجدد یک و نیم ساعت و شایدم بیشتر مینویسه که حداقل 90 هزار تومن میشه.
در کل حتما باید 2 میلیونی کنار بزارید
حالا یه کم بالا یا پایین
متوسط باید حداقل 300 هزار تومن هزینه دستور افسر بدید.
قبولی در آزمون شهر با اتوبوس 350 در تاریخ 27 فروردین 96
یک فقره پارک دوبل به صورت: توقف در وسط خیابان,راهنما راست, چک کردن آیینه ها, وضعیت دنده عقب, یک فرمان به سمت راست و در ادامه هنرجو نسبت به نوع اموزش میتونه پا رو کامل از رو کلاچ برداشته و پارک 45 سانت بزنه و ماشین رو موازی جدول قرار بده و یا نیم کلاچ پارک صحیح رو انجام بده تا به فاصله مورد نظر و موازات جدول برسه.هیچ منعی از نظر افسر آزمون نداره و هر دو روش صحیحه.
و یک فقره پارک مستقیم که در دنده سه افسر دستور داد بغل پارک کن: اول حتما راهنما,چک ایینه ها,خودتون باید دندرو از سه به دو بکشید به صورت دوکلاچ و گاز وسط,توقف با دو هست و تو اتوبوس یک نداریم,سپس باید فاصله تا جدول 45 و ماشین موازی بشه که پارک صحیح باشه و در آخر هم اول دستی و بعد خلاص و مهر افسر و .....
ازمون و اموزش تپه هم با 1924 صفر کیلومترWH
برای کسی که میفهمد هیچ توضیحی لازم نیست و برای کسی که نمیفهمد هر توضیحی اضافه است.....
آنانکه میفهمند عذاب میکِشند و آنانکه نمیفهمند عذاب می دهند.

مسیح کریمی
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: 14 می 2015, 18:16
نوع خودرو: gt 2014
محل اقامت: بیرجند
تماس:

Re: گواهينامه

پست توسط مسیح کریمی » 10 ژولای 2017, 08:13

سلام . من بیرجند پایه یک گرفتم . خوبو راحت . هفته ای یه بار امتحان . برج دوازده نودوپنج ثبت نام کردم خرداد نودو شش تو جیبم بود کلا فک کنم یکو ششصد خرجم شد . بیاین اینجا بگیرین راحت بود .

نمایه کاربر
NIMA Ss
دنده 1
پست: 1149
تاریخ عضویت: 09 ژولای 2009, 18:40
نوع خودرو: پراید...SD_V8
محل اقامت: کرج

Re: گواهينامه

پست توسط NIMA Ss » 10 ژولای 2017, 08:17

مسیح کریمی نوشته شده:سلام . من بیرجند پایه یک گرفتم . خوبو راحت . هفته ای یه بار امتحان . برج دوازده نودوپنج ثبت نام کردم خرداد نودو شش تو جیبم بود کلا فک کنم یکو ششصد خرجم شد . بیاین اینجا بگیرین راحت بود .
سلام و مبارک باشه
قیمت ثبت نام یادتون هست?
افسر دستور آموزش مجدد میده اونجا?
و اینکه چندمین بار شهر و تپه رو قبول شدید وبا چه نوع کامیون و اتوبوسی?
برای کسی که میفهمد هیچ توضیحی لازم نیست و برای کسی که نمیفهمد هر توضیحی اضافه است.....
آنانکه میفهمند عذاب میکِشند و آنانکه نمیفهمند عذاب می دهند.

نمایه کاربر
haji405
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 354
تاریخ عضویت: 04 سپتامبر 2012, 18:51
نوع خودرو: TU5 405

Re: گواهينامه

پست توسط haji405 » 10 ژولای 2017, 15:45

سلام دوستان. مراحل گرفتن گواهینامه پایه ۲ به چه صورته؟
۱-هزینه هاش تقریبا؟
۲-آموزش و امتحان دقیقا با چه جور ماشینایی انجام میشه؟(به صورت کلی شنیدم که با مینی بوس و...)
۳-در امتحان چه مهارتی ارزیابی میشه؟
۴- چند جلسه اموزش تئوری و عملی داره؟ کلا چقدر طول میکشه گرفتنش گواهینامه؟
۵-آیین نامه هم باید دوباره امتحان بدیم؟
کلا من به عنوان یک راننده سواری که رانندگی شده جزئی از زندگیم( هرروز تو جاده ام) راحت میتونم بگیرم؟؟(شغلم رانندگی نیست)
سپاس
خداکه فقط متعلق به آدم‌های خوب نیست،خدا،خدای آدم‌های گناهکارهم هست....
نصب پخش برروی۴۰۵وپارس داشبوردجدیدبدون حذف وتغییرپخش فابریک
viewtopic.php?p=3797645#p3797431

نمایه کاربر
NIMA Ss
دنده 1
پست: 1149
تاریخ عضویت: 09 ژولای 2009, 18:40
نوع خودرو: پراید...SD_V8
محل اقامت: کرج

Re: گواهينامه

پست توسط NIMA Ss » 10 ژولای 2017, 16:14

haji405 نوشته شده:سلام دوستان. مراحل گرفتن گواهینامه پایه ۲ به چه صورته؟
۱-هزینه هاش تقریبا؟
۲-آموزش و امتحان دقیقا با چه جور ماشینایی انجام میشه؟(به صورت کلی شنیدم که با مینی بوس و...)
۳-در امتحان چه مهارتی ارزیابی میشه؟
۴- چند جلسه اموزش تئوری و عملی داره؟ کلا چقدر طول میکشه گرفتنش گواهینامه؟
۵-آیین نامه هم باید دوباره امتحان بدیم؟
کلا من به عنوان یک راننده سواری که هرروز تو جاده ام راحت میتونم بگیرم؟؟(شغلم رانندگی نیست)
سپاس
سلام
بنده اطلاعات کرج رو خدمتتون میگم.
ثبت نام , معاینه چشم , عدم اعتیاد , شرکت در کلاس های آیین نامه , مجدد عدم اعتیاد, هشت جلسه آموزش عملی 2 ساعت کامیونت , 8 جلسه مینی بوس , امتحان آیین نامه , امتحان کامیونت و در نهایت امتحان مینی بوس و تکمیل پرونده

ثبت نام در سال 95 تقریبا 1100000 بود.هزینه هایی مثل دو یا سه آزمایش عدم اعتیاد, معاینه چشم هم اضافه میشه.تقریبا 100000 تومن.هزینه آزمون مجدد و آموزش ساعتی مجدد توسط افسر هم هست که تقریبا 150000 تا 300000 تومن بسته به مهارت شما باید پرداخت کنید.تقریبا و در کل یک و نیم میلیون تومن میخواد.شاید کمی بیشتر و کمتر.البته نرخ سال به سال تغییر میکنه.
جایی که من پایه یک دادم ، مینی بوس چینی که نمیدونم چی بود و کامیونت آمیکو جدید داشت. برای پایه یک هم بنز 1924 صفر کیلومتر WH و اتوبوس بنز 350
4 جلسه تئوری و 16 جلسه عملی.خیلی خوب 3 تا 4 ماه طول میکشه, البته اگه امتحان هر هفته باشه. ما دو هفته یکبار آزمون داشتیم.

آیین نامه برای هر پایه امتحان مجدد میگیرن
اگه شغلتون رانندگی باشه که بهتره، اما حرف اول رو استعداد و علاقه میزنه. و الا اگه علاقه نداشته باشی و نسل اندر نسل هم کامیون دار باشید، گرفتن گواهینامه سخت میشه.
موفق باشید
برای کسی که میفهمد هیچ توضیحی لازم نیست و برای کسی که نمیفهمد هر توضیحی اضافه است.....
آنانکه میفهمند عذاب میکِشند و آنانکه نمیفهمند عذاب می دهند.

ارسال پست

بازگشت به “کلوپ خودروهای سنگین و نیمه سنگین”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان