تاپیک جامع 250 Megelli

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد موتور سیکلتهای شهری sport - super sport

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 05 دسامبر 2014, 18:33

باکس فیلتر هوای مگلی کجاست :ques:
زیر زین یه باکس مشکی هست که بازش کردم یه ابر استوانه ای توش بود.. اون چیه؟
کسی عکسی از مسیر هوارسانی به فیلتر هو داره برام بزاره؟
از روز اول که موتورو از کویر گرفتم دور موتور تو حالت سکون بازی میکرد بین 1.5 و 1.7، مثلا عین سیستم ماشین دور موتور ثابت نیست! این طبیعیه ؟
با درنظر گرفتن کارکرد 600 ، چه سرویس هایی رو موتور باید انجام بدم؟

کماکان منتظر راه حل دوستان مگلی سوار برای باز کردن مافلر عقب و همچنین اعلام شماره تلفن های آقایان کمالی و سایر فروشندگان قطعات مگلی در تهران هستم :lol:
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 06 دسامبر 2014, 22:37

دانیال1 نوشته شده:لوله اگزوزش دو تیکه هست که به صورت کشویی رفته داخل هم ( یکی بزرگتر از اون یکی هست )
خیلی راحته بکشی از هم جدا میشه
این هم عکسش

تصویر
دانیال جان من یه هفتس دارم میپرسم هیچکی جواب نمیده پس!
داداش اون لوله لعنتی جدا نمیشه که!!! خودمو کشتم انگار جوش دادن بهم :x
شما با چه ترفندی بازش کردی؟
الان چند مدته اگزوز بین زمین و هوا وله با سیم آرماتوربندی ماستمالیش کردم تا بتونم مافلرو بازش کنم بدم جوش بدن پایه هارو :D
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
نمایه کاربر
sami021
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 819
تاریخ عضویت: 30 مارس 2010, 21:37
نوع خودرو: hyosung 250gtr

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط sami021 » 08 دسامبر 2014, 23:42

DJ ASH نوشته شده:
دانیال1 نوشته شده:لوله اگزوزش دو تیکه هست که به صورت کشویی رفته داخل هم ( یکی بزرگتر از اون یکی هست )
خیلی راحته بکشی از هم جدا میشه
این هم عکسش

تصویر
دانیال جان من یه هفتس دارم میپرسم هیچکی جواب نمیده پس!
داداش اون لوله لعنتی جدا نمیشه که!!! خودمو کشتم انگار جوش دادن بهم :x
شما با چه ترفندی بازش کردی؟
الان چند مدته اگزوز بین زمین و هوا وله با سیم آرماتوربندی ماستمالیش کردم تا بتونم مافلرو بازش کنم بدم جوش بدن پایه هارو :D
سلام
باید یه ضربه بزنی باز بشه
سخت در میاد
وقتی ک پیچ واشر گلویی رو باز کنی باید کمب بپیچونیش اون قسمت جلو هم در میاد
برای جدا کردن لوله های اگزوز باید کمی باهاش بازی بازی کنی میتونی یواش یواش جدا شن اما کمی سخت میشه!
باکس هوا هم همون زیر صندلیه من که فیلتر و در اورده بودم خیلی خوب راه میرفت
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 09 دسامبر 2014, 19:34

sami021 نوشته شده: سلام
باید یه ضربه بزنی باز بشه
سخت در میاد
وقتی ک پیچ واشر گلویی رو باز کنی باید کمب بپیچونیش اون قسمت جلو هم در میاد
برای جدا کردن لوله های اگزوز باید کمی باهاش بازی بازی کنی میتونی یواش یواش جدا شن اما کمی سخت میشه!
باکس هوا هم همون زیر صندلیه من که فیلتر و در اورده بودم خیلی خوب راه میرفت
سلام سامی جان،مرسی که پاسخ دادی
واشر گلویی اگزوز اگه درست فهمیده باشم منظورت سر لوله رو سرسیلندره دیگه؟ یا منظورت محل اتصال مافلر به پایپ هستش که یه پیچ آلن خور داره روش؟
اگه منظورت همونه که اولین بار اون پیچو کامل باز کردم اما مافلر از پایپ جدا نشد!
فکر کنم تنها راهش جدا کردن اون لوله های کشویی تو هم رفتس که حسابی محکم تو هم شدن!
باکس فیلترو دیدم و حتی بازش هم کردم..فیلترو در بیارم قطعا شتاب بهتر میشه اما مشکل ورود غبار و خاک به کارب پیش میاد و همچنین بالا رفتن مصرف سوخت
دیدم خیلی از دوستان گفته بودم مسیر هوارسانی باید اصلاح بشه،تا صفحه 190 تاپیک که خوندم عکسی در این مورد ندیدم،شما چیزی داری برام بزاری؟
با سپاس
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
نمایه کاربر
sami021
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 819
تاریخ عضویت: 30 مارس 2010, 21:37
نوع خودرو: hyosung 250gtr

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط sami021 » 13 دسامبر 2014, 22:19

DJ ASH نوشته شده:
sami021 نوشته شده: سلام
باید یه ضربه بزنی باز بشه
سخت در میاد
وقتی ک پیچ واشر گلویی رو باز کنی باید کمب بپیچونیش اون قسمت جلو هم در میاد
برای جدا کردن لوله های اگزوز باید کمی باهاش بازی بازی کنی میتونی یواش یواش جدا شن اما کمی سخت میشه!
باکس هوا هم همون زیر صندلیه من که فیلتر و در اورده بودم خیلی خوب راه میرفت
سلام سامی جان،مرسی که پاسخ دادی
واشر گلویی اگزوز اگه درست فهمیده باشم منظورت سر لوله رو سرسیلندره دیگه؟ یا منظورت محل اتصال مافلر به پایپ هستش که یه پیچ آلن خور داره روش؟
اگه منظورت همونه که اولین بار اون پیچو کامل باز کردم اما مافلر از پایپ جدا نشد!
فکر کنم تنها راهش جدا کردن اون لوله های کشویی تو هم رفتس که حسابی محکم تو هم شدن!
باکس فیلترو دیدم و حتی بازش هم کردم..فیلترو در بیارم قطعا شتاب بهتر میشه اما مشکل ورود غبار و خاک به کارب پیش میاد و همچنین بالا رفتن مصرف سوخت
دیدم خیلی از دوستان گفته بودم مسیر هوارسانی باید اصلاح بشه،تا صفحه 190 تاپیک که خوندم عکسی در این مورد ندیدم،شما چیزی داری برام بزاری؟
با سپاس
شرمنده دیر به دیر میام
من هر 3 4 ماه کاربرات تمیز میکردم
ببین اصلا ار لوله فیلتر هوا از کاربرات جدا کن شتاب خدا میشه
من یه سال اینجوری بود مشکلیم نداشتم اصلااا
نمایه کاربر
armin_fallahi
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 630
تاریخ عضویت: 10 فوریه 2011, 23:00
محل اقامت: گیلان رشت سبزه میدان
اینستاگرام: armin_fallahi70
تماس:

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط armin_fallahi » 13 دسامبر 2014, 23:39

سلام
مطالب ارسالی امیر حسین جانو میخوندم متوجه شدم بیخودی نیست که ملت پول هنگفتی واسه موتور ژاپنی یا برندهای خاص میدن. خیلی فرقه بین مگلی با حتی موتور های هندی!!!
با تشکر
یک نفر رفتو قرارم را گرفت/برگو بارو شاخسارم را گرفت/چهار فصل من بهاری بود و حیف/باد پاییزی بهارم را گرفت
/////داغدارمادربزرگ////////
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 14 دسامبر 2014, 21:17

sami021 نوشته شده:سلام شرمنده دیر به دیر میام.من هر 3 4 ماه کاربرات تمیز میکردم.ببین اصلا ار لوله فیلتر هوا از کاربرات جدا کن شتاب خدا میشه.من یه سال اینجوری بود مشکلیم نداشتم اصلااا
سامی جان میدونم که با جدا شدن فیلتر شتاب بصورت محسوسی افزایش پیدا میکنه،بازم ممنون برای پیشنهادت
حقیقتش با این مخارج ترجیح میدم کمتر ریسک کنم!!!
همین قدر بهت بگم یه راهنما و شبرنگ عقب برام 61300 پول جنس +17000 باربری تا شیراز پام آب خورد :D
با توجه به اینکه در هفته فقط یک روز روشن میکنم که باطریش نخوابه شاید بعد از داستان اگزوز بفروشم موتورو (کاکردش فقط 600 تا هست)
یه مکانیک اینجا پیدا کردم میگه 20 میگیره تا اگزوزو باز کنه،تهران اجرت این کار چنده؟ جوش آرگون چند میگیرن تا پایه هارو جوش بدن؟
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 14 دسامبر 2014, 21:22

armin_fallahi نوشته شده:سلام
مطالب ارسالی امیر حسین جانو میخوندم متوجه شدم بیخودی نیست که ملت پول هنگفتی واسه موتور ژاپنی یا برندهای خاص میدن. خیلی فرقه بین مگلی با حتی موتور های هندی!!!
با تشکر
مقایسه مگلی با موتورهای هندی دیگه کم لطفیه به نظر من
هرچند من خیلی اذیت شدم اما معتقدم کیفیت مگلی به خودی خود بد نیست و دارای طراحی مدرن و مشخصات به روز موتورهای ریس تو کلاس خودش هست
ایمان دارم شرکت کویر کاملا در این مشکلات موجود دخیل هست (بحث مونتاژ و کنترل کیفی 0 هست متاسفانه) اینو با توجه به اتفاقاتی که افتاد و تماسهایی که مکررا با شرکت کویر داشتم دارم میگم
در این خصوص به شرکت اصلی سازنده ایمیل زدم و claim کردم،امیدوارم جواب بگیرم
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 11 فوریه 2015, 14:36

خیلی فوری
بلبرینگ چرخ عقب مگلی چیه؟ (سایز و شمارش) قیمتش چنده؟ چه مارک هایی خوبه؟ اجرت تعویض چقدر هست؟
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
MOHAMAD.ARIYAN
دنده 2
پست: 2732
تاریخ عضویت: 28 مارس 2011, 23:05
نوع خودرو: Hyundai koupe 2008
محل اقامت: تهران- همدان

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط MOHAMAD.ARIYAN » 07 آپریل 2015, 13:07

سلام

بچه ها من برای اولین بار میخوام در کنار ماشین که دارم یه مگلی هم بخرم چون عاشق طراحیش هستم.البته چون از موتور چیزی نمیدونم و بلد نیستم برونم میخوام صفرشو بخرم که خیالم راحت باشه!! اینجور که پرس وجو کردم مثل اینکه دوتا تیپ داره و از کجا باید تشخیص داد تیپ 1 و 2 رو؟؟؟ کلا یه توضیح جامع راجع به این موتور و نحوه سواریش و.... میدید برای کسی که تا الان اصلا موتور سوار نشدم!!( ناگفته نمونه فقط واسه تفریح میخوام بخرم!!) امروز از همدان قیمت کردم صفرش رو 11 تومن!! قیمتش تهران همینه یا کمتره؟

یه توضیحی هم راجع به نحوه بردنش هم بهم بگید!! :smile:

*girl*
هيوندا كوپه 2008
ارسال پست

بازگشت به “Sport - Super sport”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان