تاپیک جامع 250 Megelli

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد موتور سیکلتهای شهری sport - super sport

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Amofiruz
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 147
تاریخ عضویت: 16 مارس 2009, 15:28
نوع خودرو: کامارو - MVM530
محل اقامت: نهران

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط Amofiruz » 23 می 2015, 09:10

سلام خدمت همه دوستان
با اینکه می بینم این تاپیک اصلاٌ نمی خواد جون بگیره اما سعی میکنم براتون بنویسم
موتور رو هفته پیش تحویل گرفتم
در اولین سواری یکم دستم درد گرفت اما الان که موتور 150 تا راه رفته اصلاً دست درد ندارم
اول برام سخت بود بین ماشین ها رفتن چون ابعاد موتور تفاوت داشت با موتور های قبلیم
اما الان خیلی خوب میشه باهاش رفت
خیلی جاها اصلاً نیاز نیست پاتونو زمین بزارین

خوب کاری که انجام دادم روغن موتور رو عوض کردم
روغن خودش مثل آب بود
فیلتر اصلی که با 2 تا پیچ 8 هستش هم باز کردم و دیدم وایییییییییی
تمام فیلتر براده داشت و فیلتر رو قشنگ تمیز کردم و بستمش
فیلتر هوا رو هم باز کردم و با بنزین تمیز کردم چون بخاطر زیاد بودن روغن اولیه یکم چرب بود

دوستانی که مگلی دارن بیان و نزارن این تاپیک خاک بخوره
ساختن کامارو دلنشین
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 58&t=79466
REZAA206
شروع حركت
پست: 35
تاریخ عضویت: 11 ژوئن 2013, 15:47
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط REZAA206 » 25 ژولای 2015, 05:17

منم بلاخره به دوستان مگلی سوار پیوستم :da:
موتورم نو نیست ولی خب راضیم ازش خیلی کار داره کلی هم وسیله میخاد به امید خدا میخوام جمعش کنم :-x
دوستان هم کم لطفی نکن کمک کن تجربه هاشون در اختیار دوستان قرار بدن :cool:
REZAA206
شروع حركت
پست: 35
تاریخ عضویت: 11 ژوئن 2013, 15:47
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط REZAA206 » 03 آگوست 2015, 12:28

سلام
دوستان داخل باک مگلی دو تیکه اس؟؟ ینی دوتا پوسته داره؟؟
نمایه کاربر
DJ ASH
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 869
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2011, 11:50
نوع خودرو: Chery QQ3, M250R
محل اقامت: Planet Earth

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط DJ ASH » 17 آگوست 2015, 20:05

REZAA206 نوشته شده:سلام
دوستان داخل باک مگلی دو تیکه اس؟؟ ینی دوتا پوسته داره؟؟
ضمن تبریک خرید موتور
این تاپیک بیشتر از فعال بودن معلق مونده و من نفهمیدم چرا دوستان موتورسوار حرفه ای علاقه ای به پیگیری تاپیک و شیر کردن اطلاعات خودشون با بقیه ندارن :sad:
Let's go back to the Start
امير حسين هستم
نمایه کاربر
kakiokabi
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 02 ژولای 2013, 23:56
نوع خودرو: BMW E30-Megelli 250r
محل اقامت: تهران

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط kakiokabi » 16 اکتبر 2015, 16:40

سلام به همه مگلی سوارای عزیز :)
یه پیشنهاد بدید کدوم این رنگا بهتره؟
میخوام یکی از این رنگارو اجرا کنم. :fly:
تصویر
اگر من تو تصادف مردم واسم گریه نکنید جون اون موقع حتما داشتم می خندیدم
نمایه کاربر
kakiokabi
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 02 ژولای 2013, 23:56
نوع خودرو: BMW E30-Megelli 250r
محل اقامت: تهران

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط kakiokabi » 22 اکتبر 2015, 14:56

مثل اینکه دیگه کسی مگلی سوار نمیشه! یا اینترنت همه قطع شده؟ چه خبره؟ چرا اینجا انقد سوت و کور شده؟
این عکسو میذارم شاید 4 نفر چششون خورد خوششون اومد.
به نظرتون چطوره؟
تصویر
اگر من تو تصادف مردم واسم گریه نکنید جون اون موقع حتما داشتم می خندیدم
ali.nzt
پست: 2
تاریخ عضویت: 27 ژانویه 2016, 15:38
نوع خودرو: مگلی

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط ali.nzt » 27 ژانویه 2016, 16:09

سلام دوستان من به تازگی به جمع مگلی سواران پیوستم . موتورم مدل 92 هست وتیپ 2. الان چنتا مشكل دارم كه خواهش میكنم دوستان كمك ویاری فرمایند. موتور اصلا روشن نمیشد.بعد از سرویس كاربرات و شارژ باطری با ماشینم بالاخره استارت خورد و روشن شد تا خونه اومدم فرداش كه خواستم استارت بزنم فقط تق تق رله اتومات شنیده میشد. باطریو شارژ كردم اما فایده نداشت. استارتوبازكردم دیدم ذغال نداره. ذغالو عوض كردم. حالا این مشكلات پیش اومده
1-موقع استارت صفحه كیلومتر میره و ریست میشه ولی موتور با هول راحت روشن میشه وكاملا عادی و نرم
2-توی موتور استارت روغنی باید باشه؟ و من از روغن هیدرولیك با ویسكوزیته كم استفاده كردم
3-بعد از تعویض اب رادیات سرعت سنج كیلومتر قاطی كرده
لطفا كمك كنید حالم خیلی گرفته شده
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2770
تاریخ عضویت: 22 دسامبر 2006, 20:30

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط رضا عمراني » 02 فوریه 2016, 22:55

شما به احتمال بسیار زیاد باطری موتورتون ضعیف شده و نیاز به تعویض داره

داخل استارت نیاز به روغن نداره فقط قسمت ابتدا و انتهای آرمیچر استارت رو معمولا مقداربسیار کمی گریس میزنن که داخل بوش روون باشه

رادیاتور و تعویض مایع داخل اون ارتباطی به سرعت سنج نمیتونه داشته باشه , ممکنه در حین تعویض مایع رادیاتور دستتون به سیم و یا اجزاء برقی مرتبط با کیلومتر خورده باشه و قطع شده باشه.
Rhytm & Balance
ali.nzt
پست: 2
تاریخ عضویت: 27 ژانویه 2016, 15:38
نوع خودرو: مگلی

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط ali.nzt » 12 فوریه 2016, 12:58

تشكر اقای عمرانی. مشكل از جنس ذغالی های استارت بود. مشكل كیلومتر هم از در امدن سوكت بود. با تشكر از راهنمایی های ارزنده شما. برای فروش گذاشتم موتورو. چون برج 1 سربازم و بدون گواهینامه بودنم بزرگترین مشكل و خطا در سوار شدن موتور هست.
احمد یافتیان
پست: 1
تاریخ عضویت: 13 مارس 2016, 02:56
نوع خودرو: مگلی

Re: تاپیک جامع 250 Megelli

پست توسط احمد یافتیان » 13 مارس 2016, 03:05

سلام دوستان
بنده امروز یدونه مگلی خریدم و به شما عزیزان ملحق شدم
تیپ ۲ مدل ۹۲
از لحاظ فنی زیر صفرم و خیلی میترسم اما عشق دیگه نمیشه کاریش کرد
امیدوارم سر بنده منت بذارید و بتونیم ازتون کمک بگیریم تا بنده هم بتونم از مباحث فنی موتور چیزی یاد بگیرم ـ
ممنونم
ارسال پست

بازگشت به “Sport - Super sport”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان