موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد موتور سیکلتهای شهری sport - super sport

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
superbike_iran
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 184
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2010, 15:06
نوع خودرو: zx-4
محل اقامت: همدان

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط superbike_iran » 24 آپریل 2011, 03:24

سلام دوست عزیز قطعات honda 150 نسبت به پالس و آپاچی کمتره و نسبت به کمبودش قیمت بالاتری هم دارند.دیگه با این همه نظرات دوستان باید تا حالا نتیجه گرفته باشی که موتوری که به کار شما بیاد و راضیتون کنه پالس 200 یا 180 یا اگز از پالس خوشتون نمیاد آپاچی 180 هست که اینها همشون مال هند و به نظر من کیفیت یکسانی دارن و در رده استریت بایک هستند و.شما بسته به بودجه ای که داری میتونی از پالس 200 شروع کنی.قطعات پالس هم تقریبا مثل آپاچی هست از نظر موجودی در بازار میگم .موفق باشی
خدایا دوزخت فرداست !!!
چرا امروز میسوزم؟؟
نمایه کاربر
Arman-GT
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 827
تاریخ عضویت: 13 اکتبر 2010, 15:01
نوع خودرو: GT250R ، PUG 405
محل اقامت: تــهران
تماس:

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط Arman-GT » 24 آپریل 2011, 14:38

دوست عزیز شک نکن و برو هوندا 150 رو بگیر چون که هر چند استیل کوچیک تری از پالس و اپاچی داره و لی از لحاظ شتاب و سرعت بسیار عالیه و رانندگی باهاش خیلی خیلی راحت تره و موتور نرم و سبکیه هر چند قطعاتش اره پیدا نمیشه ولی نه این که نیست ول شما اگر هوای موتورتون رو داشته باشی فکر نکنم اخ بگه...
دو چیز انتها ندارد یکی پهنه کهکشانها و دیگری حماقت انسانها..!
abed-se7en
شروع حركت
پست: 16
تاریخ عضویت: 20 آپریل 2011, 15:21
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط abed-se7en » 24 آپریل 2011, 20:41

سلام. ممنونم سلطان و superbike ...
...................................................
راستش یه موتور هندای چینی با قطعات کم که تو این فروم هم کسی اونو نداره، باحتمالی ممکنه تجربه ی تلخی برا یه تازه کار، عین من باشه...

راستش با اینکه آپاچی 180 تصویب شده، ولی خب هنوزم دارم میگردم... آخه تو شهر ما نمایندگی نیست و نزدیک ترین نمایندگی جهان رو، تو گرگان و تهران هست ...
(گرچه من گرفتمش با این حساب که بطور معمول مشکلی پیش نیاد ... ولی خب دارم میگردم که بهترین گزینه رو انتخاب کنم ... )

برا همینم دنبال هندای معادلش گشتم...
دیدم که Honda CBR-150 و Honda CBR-250 خیلی گرونن... (150 ش 3.900 هست، 250 رو خدا میدونه)...
ولی CBR-125 رو نمیدونم قیمتش چنده ... فکر کنم تو ایران نباشه... درسته ؟...
اگه هست، قیمتش چنده ؟ پلاک میشه ؟ کدوم شرکت واردش میکنه ؟ ...
اگه نه، آیا بعدا ممکنه وارد شه ؟ ... میشه اینو برام روشن کنین ؟ آخه ویدیو هایی که ازش دیدم، بنظرم اومد که با توجه به اینکه 125 هست و هندا هم هست، خیلی بدردم میخوره... میمونه موجود بودن و قیمتش ...

منتظرم...
نمایه کاربر
Atfilt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: 11 ژوئن 2010, 00:38
نوع خودرو: SLXTu5-به زودیRAVAN
محل اقامت: ایران - تهران- شهرزیبا

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط Atfilt » 06 می 2011, 12:19

سلام مجدد
یه مدت پادگان بودم
اونجا هم که اینترنت و کامپیوتر جیززززززززززه


هنوز نرسیدم آمار این هندا 150 ای که تازه مد شده رو بگیرم
از چند تا مغازه دار پرسیدم ، گفتن شرکت کویر مونتاژ میکنه
شرکت کویر به خاطر 2 شکست بزرگ به نام های تریل رادیسون 200 و کاپ رادیسون 125 (خودم یکیشو داشتم) شرکت چندان خوش نام و معتبری نیست
به شخصه نمیتونم به کویر اعتماد کنم
اگه میخای این هوندای کذایی رو بگیری یکی دو سال صبر کن تا ببینیم چی از کار درمیاد و قطعات یدکیش چجوریه ، اونوقت تصمیم بگیر

بدون هیچ تعصبی میگم که تفاوت پالس و آ پاچی به ترتیب مثل تفاوت 405 و 206 میمونه
اگه دقت کرده باشی توی شهرستان ها بیشتر مردم 405 میخرن
چون مکانیک های بیشتری بهش آشنا هستن و لوازم یدکیش بیشتره
هر چند که تکنولوژیش قدیمی باشه یا مصرفش بیشتره یه ...
آپاچی مدرن تر زیبا تره اما پالس ساده تر ، جا افتاده تر و قابل اعتماد تره

موفق باشی
زمینی سبز تر بسازیم
نمایه کاربر
yamaha r1 rider
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 699
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2008, 14:27
نوع خودرو: suzuki RF400VC
محل اقامت: دزفول

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط yamaha r1 rider » 07 می 2011, 11:24

نظر شخصی منم پالس نه آپاچی چون واقعا لوازم یدکی آپاچی گرونترو کمتره
نمایه کاربر
Leon SS
Banned
پست: 3581
تاریخ عضویت: 28 دسامبر 2010, 11:55
نوع خودرو: Nissan Maxima M/T
محل اقامت: کرمانــــــــــــــشاه . ساختمان رایشستاگ
تماس:

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط Leon SS » 08 می 2011, 21:44

این مال پسر عموم بود که از مزایده گرفته بود.
خیلی تمیز بود. فروختش 2200.

تصویر

تصویر

تصویر

الانم یکی داره که از این تمیز تره. 2تومن میفروشه.
با حفظ احترام یکدیگر و رعایت قوانین دیگر احتیاجی به مدیر نیست.
masoud javidi
پست: 1
تاریخ عضویت: 07 ژانویه 2018, 16:55
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط masoud javidi » 07 ژانویه 2018, 17:08

با سلام خدمت دوستان

بین honda CBR 250 تک سیلندر و هیوسانگ 250 مدل 1395 و بنلی 300 کدوم رو پیشنهاد میکنید. استهلاک و لرزش کم تو سرعت بالا برام مهمه.
اگر پولم میرسید ninja 250 2017 یا ktm 250 گرفتم.

و کلا پیشنهادتون تو این رنج
نمایه کاربر
monazzah
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 644
تاریخ عضویت: 04 ژولای 2011, 13:21
نوع خودرو: پراید132-yamaha fzr
محل اقامت: مشهد
تماس:

Re: موتور زیرپایی 250 سی سی دو زمانه ...

پست توسط monazzah » 08 ژانویه 2018, 15:23

masoud javidi نوشته شده:
07 ژانویه 2018, 17:08
با سلام خدمت دوستان

بین honda CBR 250 تک سیلندر و هیوسانگ 250 مدل 1395 و بنلی 300 کدوم رو پیشنهاد میکنید. استهلاک و لرزش کم تو سرعت بالا برام مهمه.
اگر پولم میرسید ninja 250 2017 یا ktm 250 گرفتم.

و کلا پیشنهادتون تو این رنج
cbr 250
No Bike!.............No Life
ارسال پست

بازگشت به “Sport - Super sport”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان