هندا ایکس ال Honda Xl 125

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد موتور سیکلتهایی که استفاده های متعدد دارند

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
HORA
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 167
تاریخ عضویت: یک شنبه 6 تیر 1389, 2:10 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط HORA » جمعه 10 دی 1395, 7:48 am




121617
پست: 1
تاریخ عضویت: دو شنبه 18 بهمن 1395, 8:26 pm
نوع خودرو: مشخص405 پژو نشده!

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط 121617 » جمعه 27 اسفند 1395, 10:20 pm



:srch: ایکسل 125 فقط ژاپنی مرگ نداره.

h.a.hamidreza79
پست: 1
تاریخ عضویت: سه شنبه 5 مرداد 1395, 7:01 pm
نوع خودرو: هوندا ۱۲۵

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط h.a.hamidreza79 » یک شنبه 6 فروردین 1396, 7:14 pm



سلام
من یه هوندا۱۲۵ دارم خب شنیدم اگه از انجین هوندا۱۲۵xlهم بهش میخوره فقط باید یه سر تا تراشکاری بره که این انجین شیش دنده است و میخوام ته و سر سیلندرهم 200بزارم میلنگ و شاتونم که تعغیر میکنه میشه 200خب حالا میخوام ببینم نظرتون در مورد این گیربکس شیش دنده که بزارم روی هوندا۱۲۵ معمولی چیه؟؟؟عایا ارزشو‌ داره؟؟؟ :srch:

Farhad..Lanza
شروع حركت
پست: 26
تاریخ عضویت: چهار شنبه 25 دی 1392, 8:40 pm
نوع خودرو: crm

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط Farhad..Lanza » جمعه 15 اردیبهشت 1396, 10:45 am



ارزششو نداره چون خیلی فرقی نمیکنه توان انجین در حدی نیست که فرق آنچنانی رو حس کنی

نمایه کاربر
ميثم1985
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 298
تاریخ عضویت: یک شنبه 2 مهر 1391, 9:00 pm
نوع خودرو: KLR250_KDX250_YZF450
محل اقامت: ساري_شاهي

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط ميثم1985 » پنج شنبه 12 مرداد 1396, 11:08 pm



به نظر من برای 125 سی سی و انجین تایپیتی بستن گیربکس 6دنده ایکس ال مناسب نیست چون قدرت انجین 125 سی سی زنجیری 13 اسب بخاره اما برای انجین تایپیتی با همون حجم میشه 11 اسب یعنی شما نهایتا میتونی از دنده 5 استفاده کنی و دنده 6 هیچ تفاوتی تو افزایش سرعت ایجاد نمیکه و با گاز دادن فشار الکی به شاتون و گیربکس میارید.... اما اگه حجم 200 بشه و موتور خوب و با دقت جمع بشه و برق و بنزینش میزون باشه میشه ازش لذت برد. باز هم تکرار میکنم. اگر موتور خوب جمع بشه. من یه موتور 125 رو 200 و 6دنده کردم بسیار عالی شده بود. فرهاد خان در جریان امر هستن. اینکه موتور رو کی و چجوری میبنده خیلی مهمه.
انسان تازمانيكه فكرميكند خام است تلاش ميكند براي پخته شدن! و همين كه احساس كرد پخته شده است شروع ميكند به پوسيدن

sadegh404
پست: 3
تاریخ عضویت: چهار شنبه 12 تیر 1392, 8:56 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط sadegh404 » سه شنبه 7 شهریور 1396, 9:12 pm



دوستان یه سوال دارم
کسی قیمت کمک جفت عقب ایکسل داره؟ ژاپنی البته
من یه چینی بستم اصلاً میزون نیست ولی دوستان زاپنی دارن مثل پنبه س
اگه احیاناً کسی ژاپنی کارکرده سالم هم داره من میخوام ممنون میشم

sadegh404
پست: 3
تاریخ عضویت: چهار شنبه 12 تیر 1392, 8:56 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: هندا ایکس ال Honda Xl 125

پستتوسط sadegh404 » سه شنبه 18 مهر 1396, 4:26 pm



بازم سلام خدمت دوستان ایکسلی
من امروز یه ایکسل ژاپنی گرفتم
موتور ۱۶ سال خواب بود و تقریباً ۹۰ درصد فابریکه
مدارک هم داره ولی پلاک ملی نیست البته طرف ما زیاد گیر بازار نیست
من قبلش پیشرو طرح ایکسل داشتم در حد خودش خوب بود
اینو هنوز راه ننداختم
درحال سرپا کردنش هستم
ایشالله راه میندازم تجربیاتمو انتقال میدم و از تجربیات عزیزان استفاده میکنم
ولی این تاپیک از حدود دو سال پیش دیگه کلاً خوابیده متاسفانه


بازگشت به “dual purpose”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان