قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

هندا ایکس ال Honda Xl 125

مدیر انجمن: رضا عمراني

121617
پست: 1
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 بهمن 1395, 8:26 pm
نوع خودرو: مشخص405 پژو نشده!

پست جمعه 27 اسفند 1395, 10:20 pm

:srch: ایکسل 125 فقط ژاپنی مرگ نداره.
h.a.hamidreza79
پست: 1
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 5 مرداد 1395, 7:01 pm
نوع خودرو: هوندا ۱۲۵

پست یک‌شنبه 6 فروردین 1396, 7:14 pm

سلام
من یه هوندا۱۲۵ دارم خب شنیدم اگه از انجین هوندا۱۲۵xlهم بهش میخوره فقط باید یه سر تا تراشکاری بره که این انجین شیش دنده است و میخوام ته و سر سیلندرهم 200بزارم میلنگ و شاتونم که تعغیر میکنه میشه 200خب حالا میخوام ببینم نظرتون در مورد این گیربکس شیش دنده که بزارم روی هوندا۱۲۵ معمولی چیه؟؟؟عایا ارزشو‌ داره؟؟؟ :srch:
Farhad..Lanza
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه 25 دی 1392, 8:40 pm
نوع خودرو: crm

پست جمعه 15 اردیبهشت 1396, 10:45 am

ارزششو نداره چون خیلی فرقی نمیکنه توان انجین در حدی نیست که فرق آنچنانی رو حس کنی
نمایه کاربر
ميثم1985
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 312
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 2 مهر 1391, 9:00 pm
نوع خودرو: KLR250_KDX250_YZF450
محل اقامت: ساري_شاهي

پست پنج‌شنبه 12 مرداد 1396, 11:08 pm

به نظر من برای 125 سی سی و انجین تایپیتی بستن گیربکس 6دنده ایکس ال مناسب نیست چون قدرت انجین 125 سی سی زنجیری 13 اسب بخاره اما برای انجین تایپیتی با همون حجم میشه 11 اسب یعنی شما نهایتا میتونی از دنده 5 استفاده کنی و دنده 6 هیچ تفاوتی تو افزایش سرعت ایجاد نمیکه و با گاز دادن فشار الکی به شاتون و گیربکس میارید.... اما اگه حجم 200 بشه و موتور خوب و با دقت جمع بشه و برق و بنزینش میزون باشه میشه ازش لذت برد. باز هم تکرار میکنم. اگر موتور خوب جمع بشه. من یه موتور 125 رو 200 و 6دنده کردم بسیار عالی شده بود. فرهاد خان در جریان امر هستن. اینکه موتور رو کی و چجوری میبنده خیلی مهمه.
انسان تازمانيكه فكرميكند خام است تلاش ميكند براي پخته شدن! و همين كه احساس كرد پخته شده است شروع ميكند به پوسيدن
sadegh404
پست: 4
تاریخ عضویت: چهارشنبه 12 تیر 1392, 8:56 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست سه‌شنبه 7 شهریور 1396, 9:12 pm

دوستان یه سوال دارم
کسی قیمت کمک جفت عقب ایکسل داره؟ ژاپنی البته
من یه چینی بستم اصلاً میزون نیست ولی دوستان زاپنی دارن مثل پنبه س
اگه احیاناً کسی ژاپنی کارکرده سالم هم داره من میخوام ممنون میشم
sadegh404
پست: 4
تاریخ عضویت: چهارشنبه 12 تیر 1392, 8:56 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست سه‌شنبه 18 مهر 1396, 4:26 pm

بازم سلام خدمت دوستان ایکسلی
من امروز یه ایکسل ژاپنی گرفتم
موتور ۱۶ سال خواب بود و تقریباً ۹۰ درصد فابریکه
مدارک هم داره ولی پلاک ملی نیست البته طرف ما زیاد گیر بازار نیست
من قبلش پیشرو طرح ایکسل داشتم در حد خودش خوب بود
اینو هنوز راه ننداختم
درحال سرپا کردنش هستم
ایشالله راه میندازم تجربیاتمو انتقال میدم و از تجربیات عزیزان استفاده میکنم
ولی این تاپیک از حدود دو سال پیش دیگه کلاً خوابیده متاسفانه
sadegh404
پست: 4
تاریخ عضویت: چهارشنبه 12 تیر 1392, 8:56 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست دوشنبه 8 آبان 1396, 6:54 am

یه انجین 125xl دارم
موتور روشنه ولی کمی خستس و برای اوراقی و یدکی عالیه هرکی خواست زنگ بزنه
09119839919
وحید جعفری
شروع حركت
پست: 26
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 مرداد 1395, 5:12 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست دوشنبه 20 آذر 1396, 4:55 am

سلام به همهxl سواران گرامی
میخوام یه xl250 بخرم مال آشناهاس،تاحالا خود xl نداشتم ولی تااااا دلت بخواد عشقشو داشتم،برای خریدش به چیزایی باید دقت کرد؟
اینی که دیدم برگه اوراق سپاه داره
رنگش بدنه و تنه قرمزه
ممنون میشم هرچه زودتر راهنمایی کنید
نمایه کاربر
titan1989
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 111
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 آبان 1390, 4:07 pm
نوع خودرو: XR650R

پست چهارشنبه 23 خرداد 1397, 6:59 am

اساتید من یه ایکس ال ۲۵۰ جفت کاربراتور خریدم جموجورش کردم قدرتش خیلی بالاس خیلی وحشیه چن وقت استفاده کردم یه بار روشن کردم یهو دیدم یه تق تقی داره میکنه سریع خاموشش کردم بعد بازش کردم دیدم بوش سیلندرش ترک خورد خودشو کشید پایین کسی میدونه دلیلش چی میتونه باشه ؟
نمایه کاربر
hesam4x4
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 356
تاریخ عضویت: شنبه 27 خرداد 1391, 6:47 am
نوع خودرو: jeepفروختیم رفت
محل اقامت: kerman
Like شده: 25 بار

پست سه‌شنبه 29 خرداد 1397, 10:39 am

ميثم1985 نوشته شده:
پنج‌شنبه 12 مرداد 1396, 11:08 pm
به نظر من برای 125 سی سی و انجین تایپیتی بستن گیربکس 6دنده ایکس ال مناسب نیست چون قدرت انجین 125 سی سی زنجیری 13 اسب بخاره اما برای انجین تایپیتی با همون حجم میشه 11 اسب یعنی شما نهایتا میتونی از دنده 5 استفاده کنی و دنده 6 هیچ تفاوتی تو افزایش سرعت ایجاد نمیکه و با گاز دادن فشار الکی به شاتون و گیربکس میارید.... اما اگه حجم 200 بشه و موتور خوب و با دقت جمع بشه و برق و بنزینش میزون باشه میشه ازش لذت برد. باز هم تکرار میکنم. اگر موتور خوب جمع بشه. من یه موتور 125 رو 200 و 6دنده کردم بسیار عالی شده بود. فرهاد خان در جریان امر هستن. اینکه موتور رو کی و چجوری میبنده خیلی مهمه.
درود دوست عزیز گیربکس 6 دنده متعلق به 125xl نصب کردید؟؟
انجین من 150 هارتفورد از نوع بوبین تو روغن و گیربکس فابریکش هم یکی پایین 4 تا بالاست
با این تفاسیر لین گیبرکس xl به راحتی نصب میشه
و چه قطعاتی کنارش میخواد و ایت موتور با تعویص ته سیلندر و میلنگ راحت 200 میشه باتشکر
live to JEEP.JEEP to live
yad patrol hard top bekhir

بازگشت به “dual purpose”