جهان رو CPI 250 سی سی

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد موتور سیکلتهایی که استفاده های متعدد دارند

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
حامد1
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 554
تاریخ عضویت: 08 فوریه 2012, 20:13
نوع خودرو: XL125.CPIsx250.Titan
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: پاسخ : جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط حامد1 » 21 ژولای 2015, 00:29

مسلما crf از cpi بهتره از قدیم هم گفتن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری . اما اگه تمکن مالی داری crf مدل ایکس (ژاپنی نه تایوانی ) پیدا میکردی واست هم فال بود هم تماشا ... هم میتونستی پرش بزنی هم آفرود هم آنرود هم میتونستی بری باهاش سبزی بخری ...:lol: همه نیازهات رو یکجا بر اورده میکرد منتها خیلی کمیابه و بهمین دلیل هر کی داره هر چقدر دوست داره قیمت میده
arash aslani
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2015, 23:42
نوع خودرو: ندارم
محل اقامت: کرج، اندیشه

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط arash aslani » 22 ژولای 2015, 00:57

ممنونم آقا حامد متاسفانه اونقد پول نیست
فقط میتونم تا هیجده تومان هزینه کنم
اما میخوام رو اصول اینکارو کنم اول اینکه اگه امکانش هست
بهم بگین crf جدیدای پلاک ملی از لحاظ شتاب و تیزو فرز بودن
از سی پی آی بهتره یا نمیرسه چون بیشتر واسه آفرود میخوام
و اینکه تو اکثر عکسهای crf بیشتر تو خاکی و کوه و ایناست حتی پیست
شاسیش شاید قوی باشه اما بیشتر به فکر شتاب و قدرتشم
که آیا میشه شیبای هفتاد درجه رو زد باهاش یانه
راستی کی تی ام مدل ٨٨ یا ٨٧ خوبه از لحاظ موتوری اگه وا نشده باشه به نظرتون ردیفه یا نه؟
یکی دوتا قیمت دارم رو ١٨ تومان هستش
ممنونم که اطلاعات کاملی بهم میدید آقا حامد
نمایه کاربر
حامد1
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 554
تاریخ عضویت: 08 فوریه 2012, 20:13
نوع خودرو: XL125.CPIsx250.Titan
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: پاسخ : جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط حامد1 » 22 ژولای 2015, 07:03

سی ار اف ال 145 کیلو وزنشه کی تی ام خیلی بهتر از سی آر اف ال هستش هم سبکتره و هم کیفیتش بالاتر از مدله اله منتها خرج نگهداریش بالاست. بخصوص که اگه بخوای پرش بزنی یه فلاپش بشکنه کلی باید خرج کنی و حتما از 2011 به بالا باید بگیری که که تنه هاشون تقویت شده باشه شتاب و قدرت فوق العاده دارن اما پیدا کردن تمیزش تو این رنج قیمت مشکله.
برای خرید تریل اول باید هدفت رو مشخص کنی اگه پرش رو حذف کنی به ترتیب قیمت میتونی :
روان و فلات ....
سی پی آی
سی آر اف ال
آایکس وان
کا ال ایکس
کی تی ام
و سالار ( سی آر اف ایکس )
بگیری
با دو مورد آخری میتونی پرش هم بزنی. همه اینها کم و بیش پلاکدارش پیدا میشه.
اما من بجای شما بودم یدونه تریل ارزون میگرفتم برای طبیعت گردی و یدونه کراس هم برای پیست و پرش (پیشنهاد شخصی )



ارسال شده از GT-I9082 با استفاده از تپاتالک 2
84220928
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 78
تاریخ عضویت: 27 آپریل 2012, 17:22
نوع خودرو: VESPA

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط 84220928 » 22 ژولای 2015, 09:44

داداش من cpi سوار شدم و ی مدت دستم بود این موتور قدرت خوبی نسبت به تریل های چینی داره ولی استیل و وزنش بدرد شیب زدن بالا نمیخوره مخصوصا موقعی که از کوه پایین میای
ایراد دیگش کمبود قطعاتش توی بازار هست و اینکه کیفیت قطعات برقیش پایینه وممکنه توی کوه بری خاموش کنی استارت نزنه هندل هم نداره واقعا تجربه کردم
واما crf 250 l موتور اصالتا ژاپنی اما تولید ... از لحاظ قدرت فرق چندانی با cpi نداره اونم سنگینه اینا موتورای دو منظوره هستن بدرد شیب زنی نمیخورن ولی crf ال کیفیت بالاتری داره
و اما ktm قدرت وحشتناکی داره سبک هس کیفیت عالی ولی در برابر wr موتور درجه 2 محسوب میشه ضمنا ktm هجده تومنی بدرد نمیخوره
خلاصه کلام : اهل شیب زنی حرفه ای هستی هیچ کدوم از این موتور ها رو نخر تو شیب کم میارن باید 450 بخری دو زمانه هم دردسر داره
اگه میتونی خودت رو آروم کنی وشیب خفن نری همین crf-l چیز خوبیه
arash aslani
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2015, 23:42
نوع خودرو: ندارم
محل اقامت: کرج، اندیشه

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط arash aslani » 23 ژولای 2015, 00:30

دقیقن دردم همینه یعنی اگه پولم به اندازه ای میشد که بتونم ماشین بخرم و چهارده تومانم بدم
یه کراس بگیرم بی شک همین کارو میکردم بدبختانه هیچ چیزی ثبات نداره
کاش دلار پایین بود و میشد یه کی تی ام صفر برداشت اینم شانس ما ایرانیاس
یا باید مایدار باشی یا باید خلافکار باشی . ممنون از راهنماییتون هم آقا حامد هم شما
دوست عزیز اسمتون رو نمیدونم. پس بهترینش اینه که قید پرش رو فعلا بزنم یه کارکرده تمیز بگیرم
برای طبیعت گردی بعد از چندماه بفروشم و ماشین و کراس رو باهم بخرم
خیلی جامع و دقیق گفتین تاحالا جور دیگه ای فکر میکردم ولی من هر موتوری و بگیرم دنبال اینم
که یه سری از لوازماشو باز کنم تا سبک شه مثلا cpi کیلومتر و راهنما و خطرهاش
Crf اگه هندل داشته باشه کل اینایی که گفتم به اضافه ی دینام استارت حتی اگه بشه
میخوام تمام فلاپاشون و بازکنم فرعی بندازم که اگه زمین خوردم مشکلی نباشه. بازم اگه دوستان چیزی به ذهنشون رسید
بگن ممنون میشم
84220928
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 78
تاریخ عضویت: 27 آپریل 2012, 17:22
نوع خودرو: VESPA

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط 84220928 » 23 ژولای 2015, 14:18

با باز کردن کیلومتر و راهنما و ... موتور سبک نمیشه وزن موتور بخاطر شاسی و انجینش هس
شاسی و انجین کراس از جنس مواد سخت و سبک هس ولی موتور های دو منظوره آهن و آلیاژهای سنگین
اگه کراس یا تریل های مشابه کراس مثل wr ,excf , crfx ,.... بخری چنان استهلاک وخرجی دارن که آدم ماهی حداقل 400 تومن باید بذاره کنار بعد 5 سال یک سوم قیمت صفرش باید بفروشی چون انجینش هم مشکل دار شده
ولی موتور های دو منظوره به جرات میگم تا حداقل 7 8 سال خرجش فقط روغن هس و موتور های معتبری مثل crf250l , klx 250 قدرت خوبی دارن پرش های کوچک هم میتوان با آنها زد از cpi هم قویترن هندل ندارن ولی همیشه استارتن
دوست من پرش فقط هوسه هیچ چیز اندازه سواری اونم تو طبیعت حال نمیده
84220928
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 78
تاریخ عضویت: 27 آپریل 2012, 17:22
نوع خودرو: VESPA

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط 84220928 » 23 ژولای 2015, 14:20

به نظرم کراس 14 تومنی لاشه ای بیش نیست صفرش بالای 35 تومنه
arash aslani
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2015, 23:42
نوع خودرو: ندارم
محل اقامت: کرج، اندیشه

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط arash aslani » 23 ژولای 2015, 21:36

ممنونم ازت آره واقعا درست میگی پس همون crf ال رو بخرم بهتر از cpi هستش بازم ممنون از راهنماییتون :)
arash aslani
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2015, 23:42
نوع خودرو: ندارم
محل اقامت: کرج، اندیشه

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط arash aslani » 25 ژولای 2015, 02:05

میدونید هرچقدر با خودم کلنجار میرم با تعریفهایی که شنیدم از این موتور
پیش خودم میگم حیفه که بخوام هوندا بگیرم همون ال منظورمه
و قدرتی برابر همین cpi داشته باشه اگه قدرتش بالاتر بود باز یه چیزی اما اگه فقط
بخوام تو شهر بگردم cbr 150 hrc میگیرم و اینکه اگه به قول دوستان
مسیر بخوام برم سی پی آی میگیرم چون نسبت به پولی که میدیم خوبه
هم هوندا هم کاوازاکی هم سی پی ای هر سه تاشون بین چهار تا پنج هزار دلاره
اما امون از این دوستان موتور فروش که تا اسم هوندا و برندهای معتبر میاد
بدون استثنا قیمتاشون چندین برابر میشه
من زیاد اهل مسیر رفتن نیستم اما به نظرم اشتباهه که بخوام پول برای هوندا یا کاوازاکی بدم
با این قیمت فقط فروشنده هارو ترقیب میکنم که انگار قیمتش خوبه بهنظرم با صحبتهاتون سی پی ای همون سواوی ای رو بهت میده که هوندا و کاوازاکی بهت میدن به قول حامد جان برای پرش و مسیرهای طولانی بهتره کراسهای چراغ دار ژاپنی یا کی تی ام گرفت که برای همین کاره
arash aslani
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2015, 23:42
نوع خودرو: ندارم
محل اقامت: کرج، اندیشه

Re: جهان رو CPI 250 سی سی

پست توسط arash aslani » 26 ژولای 2015, 23:39

آقا حامد میتونید کمی راهنمایی کنید من رو در مورد klx آخه دیدم تو تایپیکتون بعد از تمام
موتورهای هوندا و سی پی آی و اینا این موتور رو پیشنهاد دادین مگه فرقش با
بقیه چیه یعنی از سی آر اف ال هم بهتره تو شتاب و وزن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
ارسال پست

بازگشت به “dual purpose”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان