Harley-Davidson هارلي ديويدسون

تصویر بحث و تبادل نظر در باره موتور سیکلتهای touring - cruisers

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
علي هافكلاچ
کاربر ويژه
پست: 13297
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2004, 10:47
نوع خودرو: FormulaSilverBird400
محل اقامت: كرانه ي درياي پارس، شهر باستاني ليان (آفتاب تابان)
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

پست توسط علي هافكلاچ » 19 فوریه 2007, 22:45

اين تاپيك اومد بالا ياد همشهري ترك اعتياد كردمون افتاديم
مسلم رو ميگم :-(
اين هارلی ها به نظر سوار شدنش خسته کننده مياد
پاهای آدم اينقدر رو به جلوه سخته
مخصوصاً بعد از غذا
مجيد جون اتفاقا اينقد راحته كه حد نداره
انگار خودتو ول كردي رو يه مبل كوتاه نرم
فقط چون پشتي نداره نميشه تكيه بدي :smile:

البته تو شهر شولوغ خيلي خسته كننده ميشه به خاطر حركت و توقف پي در پي و ويراژ زياد
اما از نظر راحتي حرف ندارن
در كل اينا موتورهاي هاي وي هستن و راحتيشون اونجاست كه خودش رو نشون ميده

يه موتور كروز مفت از دستم پريد پارسال
هر وقت يادش ميفتم :sad: اينجوري ميشم
150 بود
باش مث آب خورد بارن اوت ميزديم رو آسفالت و دود سفيد از لاستيكاي پهنش در مياورديم
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2775
تاریخ عضویت: 22 دسامبر 2006, 20:30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط رضا عمراني » 21 فوریه 2007, 22:53

اقا سهیل عزیز (راننده حرفه ای)
سلام
بدون شک یکی از مهمترین کارکردهای این چنین فرومهایی تبادل و ارائه اطلاعات مفید و

اشنایی با موضوعات مختلف و... در کنار ایجاد یک بستر دوستانه است.


بنده به عنوان یک عضو تازه وارد همواره سعی کرده ام زمانی به یک موضوع پاسخ بدهم که

بتوانم اول از همه اطلاعات مفیدی را در اختیار دیگران قرار دهم نه اینکه در اون لحظه هر چی

به ذهنم رسید رو عنوان کنم.

از جنابعالی بعنوان یک عضو قدیمی و پر سابقه و دارای دانش واطلاعات ارزشمند هم انتظار

میرود در زمان پاسخ دادن به موضوعات از ادبیات مناسب نسبت به دیگران استفاده کنید تا باعث

دلسردی سایرین نشوید این کلوپ همینجوری کساد و بی رونق هست . پس همگی سعی

کنیم که این کلوپ هم فعال شود.



موفق باشید
نمایه کاربر
niceevil
پيشکسوت
پست: 1665
تاریخ عضویت: 26 نوامبر 2004, 22:59
نوع خودرو: CAMRY
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط niceevil » 21 فوریه 2007, 23:36

رضا جان سوتفاهم پيش امده
سهيل از معدود آدم هايی هست که هرچی اذيتش ميکنی بازم جوابتو کامل ميده
من خودم زياد اذيتش کردم
يه بار ديگه متنش رو بخون با ديد مثبت بعضی کلمه ها رو هم ناقص تايپ کرده
:grin:
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2775
تاریخ عضویت: 22 دسامبر 2006, 20:30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

تاريخچه هارلي ديويدسون

پست توسط رضا عمراني » 12 می 2007, 00:04

همه چيز از ماهيگيري شروع شد. دو مرد جوان بنامهاي ويليام اس هارلي و ارتور ديويد سون كه در شهر ميلواكي امريكا زندگي ميكردند علاقه زيادي به ماهيگيري داشتن هارلي طراحشون بود و ديويد سون سازندشون وهميشه تو فكر اين بودند كه براي رونق ماهيگيريشون بتونن يه موتوري و يا يه نيرويي براي قايقشون درست كنن تا بتونن به جاهاي خوب براي ماهيگيري برن ولي كم كم ايده ساخت يك موتور دو چرخ جايگزين تصورات قبلي اونها شد واز اينجا بود كه كار اصلي اونها شروع شد. اولين موتور سيكلت توليد شده توسط ويليام هارلي و ارتور ديويدسون كه شماره سريال 1 رو داشت در سال1903 بوجود اومد اين موتور سيكلت در واقع چيزي شبيه يك دوچرخه موتور دار بود كه با اون توي سربالايي ها بايد پدال ميزدي تو اون زمان هم توليد اين موتورسيكلت يك موفقيت بزرگ بود يك باك بنزين حدودا 4ليتري هم داشت بعلاوه يك باك روغن يك چهارم ليتري ويك باطري 6ولت تمام قطعات نصب شده بروي اين موتور بوسيله تسمه ويا بست ويا پايه هاي استيل روي موتور سوار شده بود حجم اين موتور هم حدود45 سي سي بود موتور بوسيله پدالهاي دوچرخه اي روشن ميشد ووقتي پدال رو برعكس هم ميزدي ترمز ميكرد حداكثر سرعت اونم حدود 45 كيلومتر بود بعد از اين مدل بود كه مدلهاي پيشرفته تر ساخته شد وبر وسعت هارلي افزوده شد تا به حالا.
نمایه کاربر
siavash brazil
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 937
تاریخ عضویت: 28 آپریل 2007, 00:48
نوع خودرو: ix 45 - Charger 2008
محل اقامت: وطن تهران کیش
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط siavash brazil » 12 می 2007, 01:11

موتورهاي هارلي ديويد سون امروزي از لحاظ استيل و شكلل فرمون هاجهش يافته و تكيمل شده ي همون موتورهاي هستند كه اوايل توليد شده يا نه؟ميخوام بدونم استيل موتوري كه هارلي و ديويد سون طراحي كردند مثل موتورهاي هارلي ديويد سون امروزي با فرمون هاي خاص خودش و استيل سوار شدن مخصوص به خودش رو داشته از همون اول؛ يا نه شكل اوليه كه توسط هارلي طراحي شده هيچ شباهتي به موتورهاي امروزي نداره؟ :-o اسكلت اوليه منظورمه
407 0 206 0919
سیاوش.
نمایه کاربر
Elite
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 123
تاریخ عضویت: 05 ژولای 2007, 15:25
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط Elite » 19 ژولای 2007, 16:56

این قوانین رو برای کی نوشتن برای همه ی ما نه فقط برای اعضایی که سطح دسترسی پایین دارند
برای بار دوم میگم این تصاویر باور کنید گناه دارند
از انتخاب تصاوير نامناسب (از نظر حجم، اندازه، محتوای اخلاقی و تبليغاتی و . . .) پرهيز نماييد. :???:
ولی فکر کنم دوباره پست من پاک بشه
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط Mostafa » 21 ژولای 2007, 13:18

Elite نوشته شده:این قوانین رو برای کی نوشتن برای همه ی ما نه فقط برای اعضایی که سطح دسترسی پایین دارند
برای بار دوم میگم این تصاویر باور کنید گناه دارند
از انتخاب تصاوير نامناسب (از نظر حجم، اندازه، محتوای اخلاقی و تبليغاتی و . . .) پرهيز نماييد. :???:
ولی فکر کنم دوباره پست من پاک بشه
دوست عزيز اين قوانين رو براي همه نوشتيم و به مرور زمان كاملتر شدن شما اگه با كسي مشكلي داري سعي كن به من پي ام بزني جاي اين بحثها تو اين تاپيك نيست
پستها و تذكرات بي مورد پاك شدن اين 2 پست آخر هم تا چند روز آينده پاك ميشن بقيه دوستان لطف كنن و به كسي تذكر ندن در صورت تكرار مجبورم برخورد كنم
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط SPORT LINE » 21 ژولای 2007, 13:29

ميگم اينم هارلي ديويدسون بوده. :(
تصویر
نمایه کاربر
مرد تنها
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 115
تاریخ عضویت: 18 می 2007, 14:41
نوع خودرو: Cadillac Seville
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط مرد تنها » 25 سپتامبر 2007, 01:30

سلام دوستان
گفتم تاپيك جديد باز نكنم اينجا ميگم.چرا امثال اين موتور تو ايران پيدا نمي شه؟چرا هارلي ديويدسون تو ايران انقد كمه؟
تصویر
نمایه کاربر
saeid_firebird
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 269
تاریخ عضویت: 28 مارس 2005, 00:57
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط saeid_firebird » 25 سپتامبر 2007, 02:16

سلام

اول از همه موتور هاي هارلي طرفداران خاص خودشو داره ثانيا تردد موتور هاي 250سي سي به پائين اونم تك سيلند در شهر مجازه و كارت موتور بهشون ميدن و شماره گذاري ميشن. به نظر شما 250 cc ميتونه اين ابهت رو تكون بده؟
در كل موتورهائي نيستند كه بورس باشن.
ارسال پست

بازگشت به “تورینگ و کروزر”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان