هیوسانگ (hyosong gv250)

تصویر بحث و تبادل نظر در باره موتور سیکلتهای touring - cruisers

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست

آیا این موتور را میپسندید ؟؟؟

بلی
41
65%
خیر
22
35%
 
مجموع رای گیری: 63
نمایه کاربر
painkiller
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: 18 دسامبر 2012, 01:00
نوع خودرو: daelim VJf250
محل اقامت: tehran

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط painkiller » 12 ژولای 2013, 01:38

فیمت دست دوم کسی داره؟
مدل پایین یعنی ارزونترینش
مرگ زيباس آن هنگامي كه زندگي در عذاب به پايانش نزديك مي شود....
نمایه کاربر
kaveh73
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 509
تاریخ عضویت: 15 اکتبر 2011, 19:28
نوع خودرو: ......!

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط kaveh73 » 12 ژولای 2013, 11:07

painkiller نوشته شده:فیمت دست دوم کسی داره؟
مدل پایین یعنی ارزونترینش
دست دوم حداقل 18تومن پول میخواد
سلامتیه همه اونایی که تو خیالمونن ولی بیخیالمونن
نمایه کاربر
painkiller
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: 18 دسامبر 2012, 01:00
نوع خودرو: daelim VJf250
محل اقامت: tehran

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط painkiller » 12 ژولای 2013, 16:18

يه كاوازاكي المينتور 250cc پيدا كردم 18 تومن پلاك ملي بنظرتون ميرزه بخرم ؟ مدلش 1378 يا 1377 ! شنيدم بالاي 10 سال پلاك نميكنن
مرگ زيباس آن هنگامي كه زندگي در عذاب به پايانش نزديك مي شود....
roland
دنده 1
پست: 1067
تاریخ عضویت: 10 مارس 2011, 08:48
نوع خودرو: پالس ns / سمند EF7
محل اقامت: رشت

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط roland » 12 ژولای 2013, 17:05

بالای 10 سال بله دقیقا پلاک نمیکنن البته کار هم نشد نداره فقط یکم مایه باید بزاری تو دست ایرانی جماعت ( البته همه این سبکی نیستم انسانم بینشون هست که میگه پلاک نمیکنم :smile: )
تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند، من گاز مي دهم...
ajelouda
پست: 1
تاریخ عضویت: 15 نوامبر 2011, 00:59
نوع خودرو: مشخص نشده!

رفع مشکل f1 هیوسانگ

پست توسط ajelouda » 27 ژولای 2013, 01:17

gonzales نوشته شده:با سلام به دوستان عزیز اقا این چراغ fl پدر ما را در اورده هر جا بردم نتونستند درستش کنند دیاگ هم زدم چیزی نشون نداده هر کاری که لازم بوده من و مکانیکها مثل محک و موتو شو انجام دادن چراغ خاموش نمیشه البته موتور نرمال و عادی کار میکنه گاز خورش هم عالیه سنسور جک هم یکسره شده روغن و شمع و فیلتر هوا و روغن هم تمیز شده انزکتور هم شسته شده دیگه هر کاری که فکرشو بکنید برای خاموش شدن چراغ انجام دادم حتی سر باطری رو هم برای مدت یک هفته برداشتم ولی دوباره روشن میشه و روی صفحه کیلومتر اخطار میده کاتالیز اگزوز هم تمیز شده اگه کسی تجربه ای در این مورد داره خواهش میکنم راهنمایی کنید ضمنا موتور مشکل قطعه استپ رو هم نداره چون مدلش 90 10000 تا هم راه رفته با تشکر

سلام

قابل توجه تمام هیوسانگ سواران مشکل چراغ f1 را 99 درصد از هیوسانگ ها دارند اونم بخاطر وصل اشتباهی سیم کیلومتره که از تایر میاد بیرون . مستقیم رفته به صفحه کیلومتر وصل شده ولی باید اول بره به دستگاهی که زیر باک است (قطعه سیاهه) بعد بره به کیلومتر .
پس شما باید فلاپ جلو رو باز کنید و لاستیک روی فیش های سیم رو بردارید . اون جا 4 تا فیش هست که مثل هم است ولی 2 به 2 جابجا به هم وصل شده اند را جایشان را عوض کنید.
موفق باشید
نمایه کاربر
mirarwin
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 530
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2009, 13:08
نوع خودرو: 250RM_Z,KTM
محل اقامت: گیلان

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط mirarwin » 21 آگوست 2013, 10:21

سلام دوست عزیز
من این موتور را تازه خریدم
ممکنه کمی بیشتر توضییح بدی .هنوز که مشکلی نداشته ولی از توضییحات شما متشکرم .یعنی هرچیز مفیدی که برای ما بنویسی ممنون می شوم .
نمایه کاربر
shahmir_13
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 145
تاریخ عضویت: 16 سپتامبر 2011, 22:37
نوع خودرو: Pulse 135 Ls
محل اقامت: گیلان

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط shahmir_13 » 23 ژانویه 2014, 13:54

mirarwin نوشته شده:سلام دوست عزیز
من این موتور را تازه خریدم
ممکنه کمی بیشتر توضییح بدی .هنوز که مشکلی نداشته ولی از توضییحات شما متشکرم .یعنی هرچیز مفیدی که برای ما بنویسی ممنون می شوم .
مبارکه، بی زحمت چند تا عکس بذار ببینیم (مخصوصا از جای پلاکش!)
" گاز باید تو دست آدم باشه، نه زیر پا!
Mohamad65
شروع حركت
پست: 36
تاریخ عضویت: 24 آگوست 2010, 09:48
نوع خودرو: پژو ٢٠٦ تيپ١ مدل ٨٠

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط Mohamad65 » 30 ژوئن 2014, 13:04

سلام بچه ها
من قبلا هیو ۲۵۰n داشتم(سری استریت) از این مدل اولیاش که چراغاش گرد بود. اون موقع این گرم کردن و بهم خوردن تنظیم دور موتور و مخصوصا پاره کرده سیم گاز(سه بار تو یک سال) خیلی اذیت می کرد. الان می خوام یه کروزش رو بخرم (gv250) . حالا چند تا سوال دارم:
۱. تو مدلای جدیدش این مشکلا برطرف شده؟
۲.کسی می دونه gv ها مدل چه سالی هستم و تو سند چی می خوره؟ ۲۰۱۴-۲۰۱۳
۳.یادمه قدیما تو بازار میشد ارزون تر از کارخونه خرید الانم همینجوریه؟
از هرگونه توصیه و پیشنهادی نیز استقبال می گردد
Mohamad65
شروع حركت
پست: 36
تاریخ عضویت: 24 آگوست 2010, 09:48
نوع خودرو: پژو ٢٠٦ تيپ١ مدل ٨٠

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط Mohamad65 » 02 ژولای 2014, 10:28

سلام
به سوالای قبلیم که جواب ندادین، منم خریدمش یه مشکی زرشکیش، حالا چند تا سوال دیگه:
1. یادمه فیلتر روغن یه موتور دیگه هم بهش می خورد، چی بود؟ آپاچی یا پالس
2. روغن پیشنهادی چیه، از نمایشگاه مرکزی خریدم می گفت سوپر پیشتاز بریز هر 1000 تا عوض کن
برای آببندی اگر نکته خاصی می دونید دریغ نکنید
daval
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2015, 23:17
نوع خودرو: پژو پارس- ال90
محل اقامت: تهران

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط daval » 07 ژانویه 2015, 00:27

سلام دوستان.من این موتور رو صفرخریدم ومدت 2 ساله که دارم وباهاش میرم سرکارم وبرمیگردم.موتور خوبیه وتا بحال اذیتی برام نداشته فقط بعد از 2سال یکبار باتری براش عوض کردم.سواری بسیار راحتی داره وشتاب اون در سربالایی خوبه واینطوریام نیست که مثلا یه CG بیاد اونو بگیره(حاضرم اینو با هرکی که ادعا داره سی جی هیو رو میگیره ثابت کنم. اصلا سی جی عددی در مقابل این موتور نیست).اینو بگم که من روی آببندی موتورخیلی حساسم واین موتوررو بنحو احسن آببندی کردم.بنابراین اگر این موتور خوب تنظیم باشه ,انجین وزنجیر چرخ ...وخوب هم آببندی شده باشه(جسارت نباشه برخلاف بعضی ازدوستان که اصولااعتقادی به آببندی اولیه ندارندواز اون اول گاز رو بجون موتور میبندند....) نه آونجر(من قبل از این آونجر صفر هم داشتم وانصافا در رده خودش وبا توجه به کلاسش وقیمتش موتور خوب وکم اذیتی هم بود) ونه سی جی حریفی در حدواندازه های این موتور نیستند.وسایل انجین درست مثل همتای ریس اون موجوده(بجز فیلتر هوا)ولی متعلقات بدنه نه, باید از کشورهایی مثل ترکیه تهیه کنی.وسایل جانبی اون رو از داخل وبا زحمت تهیه کردم که انصافا هم در رخ موتور تاثیر بسزایی داره.کیفیت قطعات موتور نمیگم در حد عالی ولی درحد بسیارخوبیه.درارتباط باقیمت هم با نوع ریس اون تقریبا با هم برابره,حالا کسی میاد بگه چرا قیمت ریس اون 19 میلیونه؟؟!!! البته با احترام فراوان به نظرات همه دوستان بزرگوارم. انتخاب نوع موتور معمولابراساس سلایق وفیزیک هر انسان متفاوت بوده و علی القاعده بر مبنای این ملاحظات صورت میگیرد.خب کسی دوست داره میره نوع ریس میخره و اونی که نوع کروز خوشش میاد...., اصولا موتورهای سبک کروز بیشتر قدرتی هستند تا سرعتی وبا شتاب بالا. من خودم فی نفسه از این سبک موتور بیشتر خوشم میاد واین موتور موتوری است خاص که بعضی افرادرو قانع میکنه که پول بیشتری روم هم بابتش پرداخت کنند ضمن اینکه باید باور کنیم که ما در ایران زندگی میکینیم وقرار نیست هرچیزی روال وقیمت عادی ونرمال داشته باشه(برای مثال قیمت نینجا 300 حدود 4000 دلاره چرا باید 32 میلیون پای این خلق الله حساب بشه؟؟!!!!!. ببخشید روده درازی کردم وسرتونو درد آوردم. اگه سِئوالی بود در خدمتم. درود به همه شما.تندرست وشاد باشید.
بدلیل مشغله زیاد کمتر به سایت سرمیزنم بدین خاطرشماره تماسم رو هم میدم اگه سئوالی باشه باکمال میل پاسخ میدم. 9 صبح الی 9 شب
09123167467
ارسال پست

بازگشت به “touring - cruisers”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان