مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

تصویر بحث و بررسی در مورد انواع مدلهای خودروی سمند

مدیر انجمن: milad IV

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
daniyal-r
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 147
تاریخ عضویت: 26 اکتبر 2009, 17:49
نوع خودرو: سورن elx مدل 93

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط daniyal-r » 10 آگوست 2017, 20:48

hasanjun نوشته شده:
t51 نوشته شده:بادرود-مصرف43لیتربنزین سوپربرای طی مسافت550کیلومترترکیبی-میزان مصرف7.8% :grin:
درود فراوان بر آقا سهیل عزیز.
من با موتور EF7,تایر ۲۰۵ هانکوک، وزن ۱۳۷۰کیلوگرم ماشینم چون دوگانس، شمع سوزنی NGK GPنو فیلر ۰.۹ و وایر نو ، کارکرد موتور۹۰هزار تا، و روغن موتور توتال پنج چهل ، رانندگی پرشتاب و سریع طوری که دور موتور حداقل روی ۳.۵ الی ۴ هزار دنده عوض میکنم، مصرفم حدود ۱۴ لیتر در صد کیلومتره، مصرفم امکان داره به خاطر خراب بودن سنسور یا چیز دیگه ای باشه؟ ECU هم سه ماه پیش آپدیت کردم، دریچه گازمم تازه تعریف کردم.

دوست عزیز سلام.
ماشین من سورن elx مدل 93 هست. سی هزار تا کار کرده و مثل ماشین شما صدی چهارده میسوزونه. به گفته اقا سهیل شمع های فابریک ماشین رو باز کردم و شمع های رنویی روسی با فیلر 0.75 انداختم. دیاگ هم زدم بدون خطا بود. ولی متاسفانه مصرف همچنان صدی 14 هست. مکانیکی که شمع ها رو واسم عوض میکرد گفت خیلی حساس نشو به خاطر بنزینی هست که جایگاه ها عرضه میکنن و نامرغوب هست.
بهرحال.
اگه راهی پیدا کردی که مصرف رو پایین بیاره حتما بگو چون واقعا این وضعیت غیر قابل تحمل هست.ممنون.
جای خالیت با خاک پر میشه...
نمایه کاربر
hassanpop
دنده 2
پست: 2168
تاریخ عضویت: 06 آپریل 2012, 19:19
نوع خودرو: سمند LX سال
محل اقامت: اصفهان-اصفهان

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط hassanpop » 11 آگوست 2017, 01:03

بخدا ناراحت میشم همچین مشکلی رو میخونم از عزیزان.بنظر شخص بنده همونطور که یکی از کاربران تو یکی از تاپیکها گفتند این سمندها هر مدلیش با یک ایسیو و برنامه ریزی مجزا و همینطور قطعات مختلف به مصرف کنندگان عرضه میکنند که هرکدومش ساز خودشو میزنه.
از استانداردهای چندگانه خودروهای داخلی چه میدانید
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=107550
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط t51 » 13 آگوست 2017, 00:53

yasar_azera_2010 نوشته شده:دوستان بی ربط شرمنده
قسمت in صافی بنزین شیلنگی ک ب موتور میره ، وصل میشه یا out؟
درودبرشما-INازباک داخل فیلتربنزین میشود.
OUT از فیلتربنزین،به سمت موتورمیرود.پیروزباشید. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
نمایه کاربر
yasar_azera_2010
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 707
تاریخ عضویت: 30 آگوست 2010, 13:33
نوع خودرو: XU7 405
محل اقامت: اردبیل

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط yasar_azera_2010 » 13 آگوست 2017, 00:56

t51 نوشته شده:
yasar_azera_2010 نوشته شده:دوستان بی ربط شرمنده
قسمت in صافی بنزین شیلنگی ک ب موتور میره ، وصل میشه یا out؟
درودبرشما-INازباک داخل فیلتربنزین میشود.
OUT از فیلتربنزین،به سمت موتورمیرود.پیروزباشید. :grin:
واسه من برعکس نصب شده
In به موتور و out هم از باک
حالا چ مشکلی بوجود میاره؟
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط t51 » 13 آگوست 2017, 01:02

بادرود-اصلا برعکس جا نمیرود: http://bonopa.mihanblog.com/post/3
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
نمایه کاربر
hassanpop
دنده 2
پست: 2168
تاریخ عضویت: 06 آپریل 2012, 19:19
نوع خودرو: سمند LX سال
محل اقامت: اصفهان-اصفهان

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط hassanpop » 13 آگوست 2017, 09:57

اگر فیلتر به هر نحوی برعکس نصب بشه هم فشار بنزین کمتر میشه و هم مشکل پارگی یا کنده شدن فیلتر در کار کردهای بالا بوجود میاد.
از استانداردهای چندگانه خودروهای داخلی چه میدانید
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=107550
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط t51 » 13 آگوست 2017, 21:53

بادرود-مصرف55لیتربنزین سوپربرای پیمودن650کیلومتر-مصرف ترکیبی8.4لیتردریکصدکیلومتر.پیروزباشید. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
soroosh95
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 80
تاریخ عضویت: 05 ژولای 2017, 15:01
نوع خودرو: سمند lx.xu7

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط soroosh95 » 15 آگوست 2017, 21:17

یه مشکل پیش اومده .بعد از یک ساعت روشن بودن و تردد ماشین رو پارک میکنم.دقیقا بین ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت بعد دوباره میخوام استارت بزنم روشن نمیشه ۴ تا استارت و باز و بسته کردن سویچ بعد موتور روشن میشه.
طبق معمول حدسیات مکانیکها.رله دوبل رو تعویض کردم .دوباره پمپ بنزین رو درجه زدم سالم بود .دیگه کسی ندونست مشکل از کجاست ‌
در ضمن گاهی ماشین به قول معروف کله میکنه یعنی انگار یه دفعه برق یا سوخت ناگهانی قطع و بلافاصله وصل بشه طوری که سرنشین رو بدجوری تکون میده.یه دستگاه کوچیک دارند قد دستگاه کارت خوان مغازه ها میگن دیاگ هست اونم چیزی نشون نداد .حالا چطوری پیداکنم پرتقال فروش رو
جناب مکانیک میگه حالا یه مغزی پمپ عوض کن .میگم خووت درجه زدی میگی سالمه بازم میگی عوض کن .مگه اینکه اشکال از پمپ باشه و درجه زدن بی معنی باشه.......
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط t51 » 15 آگوست 2017, 22:12

فشارریل بنزین راوقتی بگیریدکه پمپ کاملا داغ کرده باشد.تاحالاشده که بعداز3ساعت پارک کنیدو مانند20دقیقه بالا،بد عمل کند؟
امکان درست شدن باتعویض مغزی وجوددارد.40هزارتومان هم بیشترهزینه نمیکنیدوتوسط خودتان قابل انجام هست.باک را تقریبا
پر نگهداریدوببینیدکه آیامشکل کمترنمیشود؟پیروزباشید. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
soroosh95
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 80
تاریخ عضویت: 05 ژولای 2017, 15:01
نوع خودرو: سمند lx.xu7

Re: مشکلات مربوط به باک ، پمپ بنزین ، نشانگر ها و مصرف سوخت انواع سمند سورن

پست توسط soroosh95 » 15 آگوست 2017, 23:50

حدود یک ماه قبل در دمای ۵۰ درجه منطقه ما فشار ریل رو گرفتم و اگه یادتون باشه عددش رو هم خدمت شما عرض کردم ۵ بود .
خیر بعد از سه ساعت اصلا مشکلی نداره و تک استارت روشن میشه.

راستش به مغزی فکر کردم اما اونم شاید ۱۰ نوع مختلف باشه که همین تنوع مغزی تا حالا منو معطل کرده وگرنه تا حالا عوض کرده بودم حالا چه ایراد از مغزی باشه چه نباشه .میخوام پمپ کامل ایساکویی بگیرم تا خیالم از هر جهت راحت بشه.
ارسال پست

بازگشت به “کلوپ سمند Samand”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: __Pontiac__, K1.soren, mohajer88, samreza و 13 مهمان