قوانین و کلاس بندی درگ شهر ورزش

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد مسابقات درگ DRAG (شتاب 400 متر یا 4/1 مایل )
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
محمد رضا.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 553
تاریخ عضویت: 23 اکتبر 2005, 23:47
نوع خودرو: GOLF MK2 GTi
محل اقامت: وسط دودهاي تهرون

Re: قوانین درگ شهر ورزش

پست توسط محمد رضا. » 03 نوامبر 2011, 21:21

M3HD! HB نوشته شده:يه سوال داشتم.
فرض كنيد يك ماشين 12 ثانيه اي كه در اصل بايد تو ايندكس درگ همون 12 تا 13 ثانيه بايسته بياد و بگه ميخوام تو ايندكس 14 تا 15 يا 13 تا 14 باشم.
بالفرض با كنترل ماشين بتونه تو كلاس 14 تا 15 نزديك ترين تايم به 14 رو بزنه كه مقام بياره مثلا بزنه 14.001 وكمتر از 14 هم نشه كه نندازنش تو ايندكس زير 14 و مثلا با 13.999
این سوال منم هست.
یا با پایین آوردن بوست تایمش رو زیاد کنه. میشه یه توضیحی بدین؟
O=======O
a good car take you from point A to point B
but a golf do it better
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: قوانین درگ شهر ورزش

پست توسط Mostafa » 05 نوامبر 2011, 09:32

علت عدم مجاز بودن طول میلنگ بیش از 90 سانتی متر چی هست؟؟
به چند دلیل این قانون در بیشتر کتاب قانونهای درگ وجود داره ،
یکی اینکه وقتی بحث حجم آزاد وسط میاد شرکت کننده خود به خود به فکر انتخاب موتور می افته
در مرحله اول بیشترین حجمهایی که در دسترس باشند و میشه به راحتی ازشون استفاده کرد بیگ بلوکهای آمریکایی هستند که 10 لیتر براشون یه چیز ساده ای است . سر انگشتی حساب کنیم طول میل لنگ اونها از 90 کمتره ، تو درگی که حجم آزاد و پاور ادر مثل نایتروس و توربو و سوپر شارژ آزاد باشه ، کلاسهای حرفه ای هر کاری میکنن تا قدرت بالاتر داشته باشن ، پس اینجا به فکر موتورهای حتی بزرگتر و حجیم تر از 10 لیتر میکنن ، حالا یا بلوک ها رو میسازن یا تو این دنیا بلوکهای حجیم تر و بزرگتر از بیگ بلوک میشه گیر آورد که طول میل لنگ اونها از 90 سانتی متر رد کنه و با اضافه کردن پاور ادر که در قانون آزاد هست قدرت غیر قابل کنترلی به اون درگستر میده که خیلی خطر سازه
دلیل دوم اینه که میل لنگی که طولش از یک حد زیاد تر بشه خطر بیشتری برای تماشاچی و راننده درگستر درست میکنه ، وقتی فشار زیادی از موتور بکشین طول بیشتر میل لنگ مساوی است با تحمل کمتر آن در برابر فشار و در نهایت خورد شدن یا شکستن و خارج شدن قطعاتی از در و دیوار موتور و پرت شدن آن در سر و صورت دیگران ،
به زبان ساده : طول بیشتر مقاومت پیچشی کمتر و درصد شکنندگی بیشتر
امیدوارم با AWD بودن ماشین هم تو تمام کلاسها مشکلی نداشته باشند!
در هیچ کلاسی محدودیت نداره
جواب بقیه سوال ها به صورت خلاصه
فعلآ درحال حاظر همه به صورت کامل این موضوع رو متوجه نشدن و زیاد سخت گیری نمیشه ولی قوانین جای هیچ حفره ای نمزاره و هیچ شرکت کننده ای نمیتونه بپیچونه
1 . قبل از مسابقه همه باید در کوالیفای شرکت کنن و برای شرکت در مسابقه حتمآ باید کوالیفای بشن
2. هر ماشین فقط میتونه در 1 کلاس قبل از کوالیفایینگ شرکت کنه و در صورت کوالیفای شدن فقط در همون کلاس شرکت کنه
3. ایندکس 13 یعنی اول تمرین کن ببین میتونی 13 یا زیر 13 بزنی بعد برو تو فرم ثبت نام ایندکس 13 رو تیک بزن که میخوای تو این کلاس شرکت کنی بعد برو مرحله کوالیفایینگ تایم بین 13.000 و 13.999 بزن تا بتونی تو مسابقه تو ایندکس 13 شرکت کنی اگه 12.956 زدی در روز مسابقه به کلاس بالاتر کوالیفای میشی اگه 14.001 زدی حذف میشی باید دوباره بری تمرین کنی ایندکس ثبت کنی و دوباره کوالیفای شرکت کنی تا دقیقآ بین ایندکس کلاس خودت بتونی شرکت کنی ، در حال حاظر یه کم گیج کنندست ولی رو بحث حذف شدندش داریم کار میکنیم که به جای حذف جریمه به صورت اضافه شدن عدد ثانیه ای به تایم شرکت کننده باشه مثلآ 00.500 ثانیه در صورت 00.250 ثانیه زیر تایم ایندکس کلاس خودش 1 ثانیه در ضورت 00.400 ثانیه زیر تایم ایندکس خودش 00.700 حذف شرکت کننده
یا با پایین آوردن بوست تایمش رو زیاد کنه. میشه یه توضیحی بدین
هر شرکت کننده ای با هر ماشین و هر مقدار بوست و هر نوع نایتروس و هر تایمی که تو تمرین زده حتی زیر 10 مثل 6-7-8 میتونه تو هر کلاسی که کوالیفای بشه شرکت کنه فقط باید قبل از کوالیفای شدن کلاس خودش رو مشخص کنه مثلآ 13 یا 14 یا 15 و تایمی که برای کوالیفای شدن میزنه باید تو رنج تایم همان کلاس باشه ، اصلآ نیازی به کم کردن بوست یا ضعیف کردن ماشین نداره ، فقط کافیه یه مقدار گاز بده و بعد گاز رو ول کنه یا اصلآ ترمز بگیره ، هیچ اهمیتی نداره اگه تو 13 باشه باید تایمش رو بین 13.000 و 13.999 تنظیم کنه ،
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
پژمان.
دنده 1
پست: 1552
تاریخ عضویت: 13 ژولای 2010, 11:20
نوع خودرو: CL63 AMG/BMW E30/E93
محل اقامت: ایران عزیز.تهران کثیف,نياوران شلوغ
تماس:

Re: قوانین درگ شهر ورزش

پست توسط پژمان. » 05 نوامبر 2011, 21:01

مصطفى جان فکر کنم در مورد این کلاس بندیها حتما باید تغیراتی صورت بگیره. . . . زیاد مناسب نیست بر حسب زمان طبقه بندی بشه, هرکی میتونه گاز رو ول کونه یا کم کنه کلاسش عوض بشه! ! ! ! یا یکی بهتر لانچ میکنه باز تو کلاس خودش قرار نمیگیره. . . . یخرده جالب نیست این گونه کلاس بندیها تو مسابقات درگ
در مورد تایمها هم که گفتی عوض شده کاملا درسته چون من چند ماه پیش هم به شاهین گفتم اون باند شیب داره و کاملا صاف نیست و از تو باند بغلی که نگاه میکنی کاملان مشخصه این شیب که همین موجب تغییر زمانها شده. . . .
ركورد شتاب ايران شكست...viewtopic.php?f=351&t=94134
عكسهاى مسابقات درگ در اينستا گرام http://instagram.com/persian_drag_race
نمایه کاربر
علي پارسی
يار قديمي
پست: 2329
تاریخ عضویت: 13 سپتامبر 2004, 13:46

Re: قوانین درگ شهر ورزش

پست توسط علي پارسی » 05 نوامبر 2011, 22:29

پژمان جان، اگر در روز کوالیفای به قول معروف تقلبی صورت بگیره برای اینکه با ماشین بهتر تو کلاس ضعییف تری برای کسب مقام تایم خوبی رو کسب نکنند اما روز مسابقه تایم خیلی بهتری بزنند به طور خودکار از اون کلاس به کلاس بالاتر ارتقا پیدا میکنن و تایم خودروی مذکور نسبت به تایم کلاس بالاتر مقایسه میشه، بنابراین برای رقابت و تعیین کلاس به نفع رانندگان هست که روز کوالیفای حتی بهتر از روز مسابقه ظاهر بشن، اما در خصوص تایم ها خود مصطفی باید توضیح بده چون به نظر من هم شیب کاملا مشهود و مشخص باند باعث + و - خیلی از تایم ها و رکورد ها میشه
ثبت نام در این انجمن، به منزله مطالعه و قبول قوانین میباشد، لذا تمامی تمامی کاربران در مدت زمان فعالیت خود موظف به رعایت قوانین میباشند.
نمایه کاربر
M3HD! HB
دنده 1
پست: 1115
تاریخ عضویت: 19 ژولای 2009, 23:57
نوع خودرو: MazMaz+HB BPT RWD
محل اقامت: زیر آسمون خدا

Re: قوانین درگ شهر ورزش

پست توسط M3HD! HB » 05 نوامبر 2011, 23:29

من سوال كردم، اولين و مهمترين حسن اين مسابقات اينه كه ري اكشن هم محاسبه ميشه! بر خلاف...
وقتي چراغ سبز ميشه تايم استارت ميخوره، راستي اگه اعتقاد بر اشتباه بودن روش كلاس بندي داريد مروري بر مسابقات كشورهاي بلاد كفر بفرماييد.
قوانيني كه من ميبينم به هيچ وجه قابل دور زدن نيست.
البته بنده شرح كاملش رو شنيدم كه عرض ميكنم.

درضمن حسن اين برنامه به اينه كه شركت كننده ها ميرن كه واقعا لذت ببرن نه كه با يه عده سر شاخ بشن!
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: قوانین درگ شهر ورزش

پست توسط Mostafa » 13 نوامبر 2011, 02:21

فکر کنم جواب تمامی سوالها تو این شرح باشه اگه چیزی کم داشت سوال کنین تا بیشتر توضیح بدم
در حال حاظر همه این قوانین به صورت کامل اجرا نمیشه چون یه کم سخت میشه واسه اونایی که تازه میخوان شرکت کنن

شرح مسابقه درگ 400 متر (شهر ورزش)
• مسابقه در 2 مرحله اجرا میشود مرحله اول کوالیفایینگ ، مرحله دوم مسابقه درگ در ایندکس کوالیفای شده .
• هر 2 مرحله از مسابقه در صورت کم بودن تعداد شرکت کننده در 1 روز و در صورت زیاد بودن شرکت کنندگان در 2 یا چند روز برگذار میشود .
• لذت بردن همه شرکت کنندگان از کنترل تایم ، هیجان رقابت در بین همه کلاسها ، و مهم تر از همه کسب امتیاز شرکت در مسابقه برای عده بیشتری از علاقه مندان به این رشته هدفهای مهم برگذاری این نوع درگ میباشند .

کلاسهای درگ
ایندکس -1615 ثانیه ------ Street ------ > Index 15 “
ایندکس -1514 ثانیه Super Street ------ > Index 14 “ ------
ایندکس -1413 ثانیه------ Pro Street ------ > Index 13 “
ایندکس -1312 ثانیه Drag ------ > Index 12 “ ------
ایندکس -1211 ثانیه Pro Drag ------ > Index 11 “ ------
11 - ثانیه --------------- Super Pro Drag ------ > -11 sec

توضیح کلاسهای درگ
ایندکس (INDEX) که بعد از آن تایمی با ثانیه مشخص شده ، مثلآ 15” یا 16-15 ثانیه ، کلاس ایندکس همان ثانیه، نام گذاری میکنند . در مثال بالا کلاس ایندکس 15 ثانیه است .
در قسمت کلاسهای درگ 6 تا کلاس وجود دارد که 5 کلاس ایندکس هستند
(Street , Super Street , Pro Street , Drag , Pro Drag )
کلاس آخر یعنی کلاس ششم ایندکس نیست
(Super Pro Drag)

ایندکس در اینجا محدودیت ثبت زمان برای مشخص شدن کلاس شرکت کننده است ، به عنوان مثال شرکت کننده در روز تمرین 3 بار به ترتیب تایمهای 13.743 و 13.758 و 13.750 را به ثبت میرساند ،
بهترین تایم این شرکت کننده حد اکثر 13.7xx است ، حالا وقت آن رسیده که برای کوالیفایینگ تایمی را که میخواهد داشته باشد، در برگه ثبت نام ثبت کند.
در مسابقه درگ که به صورت ایندکس کلاس برگذار میشود شرکت کننده باید قبل از ورود به مرحله کوالیفایینگ تایم ایندکس را در برگه ثبت نام ذکر کند . شرکت کننده مورد نظر که تایم 13.7xx ثانیه را در تمرین به ثبت رسانده بود باید انتخاب کند که در کدام ایندکس میخواهد شرکت کند . این شرکت کننده میتواند در هر کدام از 6 کلاس موجود ثبت نام کرده و وارد مرحله کوالیفایینگ شود ، اما مرحله کوالیفایینگ مشخص میکند که آیا این شرکت کننده توانایی ثبت تایمی که در برگه ثبت نام ذکر کرده را دارد یا خیر .
مروری بر ایندکس کلاسها میکنیم تا ببینیم که کدام کلاس برای این شرکت کننده بهتر است ،
14-13 ثانیه، 15-14 ثانیه، 16-15 ثانیه، شرکت کننده مورد نظر میتواند هنگام ثبت نام کلاس ایندکس 13” را انتخاب و در برگه ثبت نام ایندکس 13 را وارد کند ، شرط کوالیفای شدن به مسابقه برای این شرکت کننده ، ثبت زمان کمتر ( بهتر ) از 13.999 ثانیه است ،
همان شرکت کننده میتواند ایندکس 14” را انتخاب و در برگه ثبت نام به ثبت برساند ، به شرط آنکه در کوالیفایینگ تایم کمتر ( بهتر ) از 14.999 را به ثبت برساند
شرکت کننده مورد نظر میتواند در ایندکس 15” شرکت کند به شرط آنکه در کوالیفایینگ تایم کمتر ( بهتر ) از 15.999 را به ثبت برساند
2 مورد این شرکت کننده را دیسکوالیفای (حذف) میکند .
مورد 1 :
اگر شرکت کننده در کلاس ایندکس 13 شرکت کند و تایم آن در کوالیفایینگ بیشتر از 13.999 شود مثلآ 14.001 ، این شرکت کننده از مسابقه حذف خواهد شد
مورد 2 :
اگر شرکت کننده در کلاس ایندکس 13 شرکت کند و تایم آن در کوالیفایینگ کمتر از 13.000 شد ، به کلاس بالاتر رفته و الزامآ باید در کلاس بالاتر شرکت کند ، در این مثال اگه شرکت کننده تایم 12.999 را به ثبت رساند در روز مسابقه در کلاس ایندکس 12 خواهد ایستاد ، حد اکثر خطای مجاز در کمتر شدن تایم نسبت به ایندکس کلاس انتخابی 00.250 ثانیه است . یعنی این شرکت کننده وقتی تایمی کمتر از 13.000 را به ثبت برساند خود به خود وارد کلاس ایندکس بالاتر میرود و اگر این حد بیشتر از 00.250 ثانیه شود ، مثلآ 12.700 این شرکت کننده از مسابقه حذف خواهد شد .




خلاصه مورد 1 و 2 :
ثبت نام در ایندکس 13 ---->> وارد مرحله کوالیفایینگ ---->> ثبت تایم بین 13.000 تا 13.999 ---->> روز مسابقه این شرکت کننده در کلاس ایندکس 13 شرکت میکند.
ثبت نام در ایندکس 13---->> وارد مرحله کوالیفایینگ ---->> ثبت تایم بیشتر از 13.999 مثلآ 14.048 ---->> این شرکت کننده از مسابقه حذف شد .
ثبت نام در ایندکس 13 ---->> وارد مرحله کوالیفایینگ ---->> ثبت تایم کمتر از 13.000 مثلآ 12.946 ---->> روز مسابقه این شرکت کننده در کلاس ایندکس 12 شرکت میکند .
ثبت نام در ایندکس 13---->> وارد مرحله کوالیفایینگ ---->> ثبت تایم کمتر از 13.000 در صورتی که از 00.250 خطا بگذرد یعنی 12.749 ----->> این شرکت کننده از مسابقه حذف شد .
در حالت عادی هر شرکت کننده فقط میتواند 2 بار شانس رسیدن به مرحله مسابقه را امتحان کند ، اگر در این 2 بار نتوانست به ایندکس ثبت نامی برسد از مسابقه حذف میشود . تایم اول برای همه شرکت کننده ها بدون قید و شرط است اگر شرکت کننده در تایم اول نتوانست کوالیفای شود برای تایم دوم باید شرایط زیر را داشته باشد :
1. در تست اول از 00.500 و بیشتر خطا در کمتر شدن زمان نسبت به ایندکس ثبت نامی نداشته باشد .
2. بیشتر شدن زمان شرط بار دوم تایم زدن در کوالیفای را از بین نمیبرد .
3. داشتن راننده دوم .
در روز مسابقه هر شرکت کننده میتواند 3 بار تایم بزند و بهترین تایم آن (تایمی که به ایندکس همان کلاس نزدیکتر باشد ) برای آن ثبت میشود .
جهت کوالیفایینگ در کلاس Super Pro Drag قبل از کوالیفایینگ باید در این کلاس ثبت نام کرد و فقط پایین تر از تایم 11 ثانیه را ثبت کند






سوال و جواب احتمالی
س) در تمرین تایم 12.834 بهترین تایمم بود چه کلاسی ثبت نام کنم بهتر است ؟
ج) هر چه کلاس پایین تر باشد یعنی ایندکس آن عدد بالاتری داشته باشد فشار روی ماشین کمتر است . شما میتوانید در هر کدام از کلاسهای 13 و 14 و 15 شرکت کنید اما بهترین کلاس برای شما 13 است که نزدیک ترین تایم را به تایم شما دارد ، سعی کنید تایمی نزدیک به 13.000 را ثبت کنید .

س) برنده کلاسها چطور مشخص میشود ؟
ج) بعد از پایان مسابقه تایم های ایندکس هر کلاس جدا جدا بررسی میشوند و بهترینهای هر کلاس که نزدیک ترین به عدد ایندکس همان کلاس باشند انتخاب میشوند .

س) خودروی من توربو و سوپرشارژ و نایتروس را با هم دارد ، وزن آن را کم کرده ام و قابلیت این را دارد که تایم زیر 10 ثانیه بزند آیا میتوانم در ایندکس 15 شرکت کنم ؟
ج) بلی ، در صورتی که بتوانید در کوالیفایینگ تایمی بین 15.000 و 15.999 داشته باشید

س) در کلاس ُSuper Pro Drag شرکت کردم چه تایمی باید بزنم تا به مسابقه راه پیدا کنم
ج) هر تایمی زیر 11 ثانیه یعنی11 Super Pro Drag <

س) آیا میتوان در کلاس Super Pro Drag تایم پایین تر از 7 ثانیه هم زد ؟
ج)بلی ، در صورتی که درگستر شما ایمنی لازم + قدرت موتور لازم + لاستیک مناسب + راننده مناسب + و تمامی مواردی که برای تایم پایین تر از 7 ثانیه لازم باشد رو داشته باشد، قوانین جلوی شما رو نخواهد گرفت
س)من تایم 13.560 را در تمرین زدم و در ایندکس کلاس 13 شرکت کردم ، یکی از دوستانم در تمرین تایم 12.431 زده و الان میخواهد در ایندکس 13 شرکت کند ، آیا این حق کشی نیست ؟
ج) کسی شما را مجبور نکرده در ایندکس 13 شرکت کنید ، معمولآ بهتره در کلاسی شرکت کنید که مطمن میشوید تایمتان به بهترین تایم آن کلاس نزدیک میشود . شما به راحتی میتوانید در کلاس ایندکس 14 شرکت کنید ، فقط کافیست در کوالیفایینگ تایم بین 14.000 و 14.999 ثبت کنید
س) با یک ماشین چند تا راننده میتونن شرکت کنند ؟
ج ) در قسمت کوالیفایینگ 2 تا راننده و در مسابقه 1 راننده

س) اگر راننده اول در کوالیفایینگ توانست به کلاس ثبت نامی خودش راه پیدا کنه تکلیف راننده دوم چی میشه ؟
ج) حذف میشه یا اینکه باید با یک خودروی دیگر شرکت کنه

س) ما یک تیم 5 نفره هستیم که 10 تا خودرو داریم چطوری میتونیم تو مسابقه شرکت کنیم ؟
ج) هر شرکت کننده میتونه در صورت کوالیفای شدن در هر 6 کلاس شرکت کنه فقط کافیه 6 تا خودروی مختلف برای 6 تا کلاس مختلف داشته باشه ، شرکت کننده نمیتونه با 2 تا خودرو در 1 کلاس شرکت کنه ولی میتونه با 2 تا خودرو در 2 کلاس مختلف شرکت کنه ، در صورت تیمی شرکت کردن مدیر تیم راننده ها رو قبل از کوالیفای شدن معرفی میکنه و هر کدام از راننده ها میتونن در هر خودرویی که مدیر تیم میگه تایم بزنن در صورتی که قبل از آن تایم کلاس ایندکس را ثبت کرده باشند

س) در مسابقه شرکت کرده ام آیا میتوانم با خودم امداد داشته باشم ؟
ج) هر تیم یا هر شرکت کننده ای که احتیاج به امداد داشته باشد میتواند همراه خودروی امداد اشخاصی که لازم دارد رو به قسمت پیت استاپ وارد کند
هر تیم میتواند درخواست 1 مداد خودرو و 1 تیم مکانیکی که تشکیل شده از چند نفر رو با در نظر گرفتن شرایط و پر کردن فرم قبل از ثبت نام و در نظر گرفتن مسُولیت افراد در برابر خطای احتمالی و داشتن لیست کامل از کل قطعاتی که در خوردوی امداد تیم جا سازی شده را داشته باشد ، این درخواست قبل از مسابقه باید باشد و در صورت تایید کمیته فنی برای اعضای تیم و امداد کارت صادر میشود
تیم میتواند 1 خودرو داشته باشد میتواند 10 یا بیشتر خودرو داشته باشد ، مسُولیت تمامی افراد و کارکنان و امداد و اعضای تیم با مدیر تیم است ، هر خظایی از افراد تیم سر بزند در مرحله اول اخطار و در مراحل بعد امتیازات تیم حذف میشوند پس لطفآ در انتخاب افرادی که وارد محوطه پیت استاپ میشوند دقت کنید
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
TUNER
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 595
تاریخ عضویت: 24 دسامبر 2005, 12:02
محل اقامت: مشهد...شهرک غرب

Re: قوانین و کلاس بندی درگ شهر ورزش

پست توسط TUNER » 14 نوامبر 2011, 02:46

سلام
قوانین کامل و بدون نقص هست(بیا همین قوانین رالی هم درست کن اینا خودشون قوانین رو نمیدونن)
اینجوری یه مقدار کار سخت تر میشه و مثل قبلا نیست که همینجوری پاتو بکنی تو موتور هرکی زودتر رد شد
نقش راننده , تجربه و هماهنگی خودرو با رانندش خیلی بیشتر شده. برای همین تمرینات هم بیشتر میشه
کلا یکم مسابقه سخت تر شده
کلاس زیره 11 ثانیه هم که داریم دیگه اعتراضی نیست که نیتروس داره و ......
دستت درد نکنه مصطفی جان
امیدوارم که دوستان شرکت کننده هم قوانین رو رعایت کنن
RM Motorsport
نمایه کاربر
Tuneup_Framin
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 122
تاریخ عضویت: 25 سپتامبر 2009, 18:30
نوع خودرو: Pride
محل اقامت: esfahan
تماس:

Re: قوانین و کلاس بندی درگ شهر ورزش

پست توسط Tuneup_Framin » 24 دسامبر 2011, 14:49

مرسی آقا مصطفی!!!!!!!!!!!!!!!
kamyar zz5
پاي ثابت
پست: 411
تاریخ عضویت: 08 می 2007, 23:33

Re: قوانین و کلاس بندی درگ شهر ورزش

پست توسط kamyar zz5 » 24 دسامبر 2011, 15:17

واقعا شرایطی که تو شهر ورزش داره ایجاد میشه بستر خیلی خوبی رو واسه پیشرفت این رشته مهیا میکنه...
هم تمریناش هم قوانینش هم کلاس بندیش و هم برگزار کننده هاش...

انگیزه ای که این شیوه ی برگزاری درگ تو راننده ها ایجاد میکنه خیلی مهمه...اینکه راننده ها برای اولین بار واقعا به چالش کشیده میشن و بقول حمید دیگه اینجوری نی که وایسی سر خط هر وقت خواستی راه بیوفتی و همینجوری یه تایمی بزنی...

امیدوارم مسابقات و تمرینای درگ شهر ورزش منظم و به تکرار برگزار بشه تا از این درجا زدن لعنتی رها شیم!
:eek:
نمایه کاربر
rasool-j
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 520
تاریخ عضویت: 22 فوریه 2010, 13:12

Re: قوانین و کلاس بندی درگ شهر ورزش

پست توسط rasool-j » 04 فوریه 2012, 11:21

پس این درگ شهر ورزش با این قوانین و کلاس بندی های جهانی چی شد؟ فقط یه سری قوانینی نوشته شد و همه به به و چه چه کردنو تمام؟؟ دیگه آخرای سال هستیم پس کی می خوان بالاخره درگ رو بذارن؟
ارسال پست

بازگشت به “DRAG درگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان