مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد مسابقات درگ DRAG (شتاب 400 متر یا 4/1 مایل )
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
Irobot
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 284
تاریخ عضویت: 03 اکتبر 2010, 18:35
نوع خودرو: فعلا که بازار خرابه!

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط Irobot » 04 ژولای 2014, 10:03

چرا پرت و پلا میگی واسه خودت
هر تایمی با قوانین زمان خودش معتبره مگه میشه با تغییر قوانین سوابق گذشته را پاک کرد
اون تایم معروف ابوالفضل مرادی هم با تموم اون تغییراتی که میگی نهایت میرسه به 12 که از 90 درصد تایمهای الان با اینهمه پیشرفت تکنولوژی بهتره
خدا رو شکر شما رئیس فیفا نشدی چون با تغییر قوانین برگزاری مسابقات فوتبال کل قهرمانیهای دوره های قبل را بی اعتبار و لغو میکردی!
نمایه کاربر
n@a
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 903
تاریخ عضویت: 06 اکتبر 2009, 14:13

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط n@a » 04 ژولای 2014, 11:50

فعلا که شما خوابی شما یا در جریان قوانین و تایم ها نیستین یا می خواین که نباشید!!!! . همه این تایمهای که جنابعالی هم می فرمایید خیلی از ما ها زمان تایم زدنش و اونجا بودیم پس زمان خواب و برا من یکی نمی خواد روشن کنید .
اقای محسن فرهمند تو همین درگ قبلی تایم 11.5 رو بدون ری اکشن زد رو ماشین اتمسفری تک دف!!!!!!!!!!!
یکی از گالانت ها تایم 31.1 رو بدون را اکشن زد و 14.1 رو با ری اکشن!!!!!
از قهرمانی هیچکس هم بی اعتبار نشده وقتی تایم اول 11.2 با ری اکشن!!!!!!! برای برنارد عیوضی هنوزم ثبت شده .
نمایه کاربر
Immortal_mad_guy
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 402
تاریخ عضویت: 23 آپریل 2012, 21:06
محل اقامت: بابل

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط Immortal_mad_guy » 04 ژولای 2014, 12:19

محسن فرهمند واقعا" پیشرفت کرده,قدیما خیلی تایم های داغونی میزد
ولی این چند وقتی یکسری ماشینا که قدیما همیشه بودن نیستن اینم خیلی عجیبه از جمله همون برنارد و ابولفضل مرادی,کلا" این تیمی که اوو داشتن همشون نیستن که واقعا" اگه الان باشن خیلی جذاب تر میشه همه چی
نمایه کاربر
پژمان.
دنده 1
پست: 1552
تاریخ عضویت: 13 ژولای 2010, 11:20
نوع خودرو: CL63 AMG/BMW E30/E93
محل اقامت: ایران عزیز.تهران کثیف,نياوران شلوغ
تماس:

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط پژمان. » 04 ژولای 2014, 17:27

جناب i-robot
اول ياد بگير مودب باش،و درست تو فرم صحبت كن،بعد سوال يا اتقاد داشتى بگو،چاله ميدون نيست اينجا،
اون ادمهايي كه سنگشون رو به سينه ميزنى،تو مسابقه قبل با هم داشتيم چايي ميخورديم،و رفقاى بنده هستند،
خيلى تايمها،تو تهران زده شده،يه زمانى،يه بنده خدايي مسابقه گزاشت،با پرچم و كرنومتر تايم ميگرفتند،پس اونها هم قبول است و جزو ركوردهاى ايران حساب ميشه....
با تغيير قوانين،سوابق پاك نميشه،سوابق با ايراد داشتن تو برگزارى هاى قبل پاك ميشه...نبود ريكشن،نبود دستگاه درست و مجبور به تايم گيرى از چرخ عقب،نبود كارشناسى دقيق و....
نه برادر،تايم واقعى كه تو دنيا داره گرفته ميشه،تايم با چراغ و ريكشن است.از وقتى هم كه اين سيستم اومده،تايمها معتبر و قابل استناد است
ربطش به فوتبال هم جالب بود،
تو تمام ورزشهاى دنيا،تايمها و ركوردهايي كه قديم با كورنومتر گرفته ميشد،از اعتبار ساقط است،و فدراسيون بين المللى هر رشته اى ،فقط تايم با دستگاه گرفته شده رو جهت ثبت ركورد هاى داخلى و جهانى قبول ميكنه.
تا سال ٩٠ ،تقريباً فقط كورنومتر داشتيم،دستگاه بود ولى نقش كورنومتر رو داشت،تازه از چرخ عقب هم حساب ميكرديم،كه هيچ جاى دنيا نبود همچين چيزى،با عوض شدن محل مسابقه،ما هم خودمون رو به روز كرديم،و ريكشن تايم وارد شد و مثل همه دنيا ،از چرخ جلو حساب شد،خطا محاسبه شد،
اين جورى تايم گيرى درست وارد مسابقات شد از سال ٩١،
بله،قبل سال ٩١،هر كسى براى خودش مسابقه داشت و يكى ،كورنومتر ميزد،يكى پرچم،يكى بابيسيم تايم ميزد و.....
الحمدللله ،سه سالى است،دستگاه دقيق،با كريسمس ترى خوب،و ريكشن تايم،جاى هيچ بحثى رو قرار نداده،و همانند بقيه كشورها،ما هم داريم درگ رو با كيفيت خوبى برگزار ميكنيم،
آخرین ويرايش توسط 1 on پژمان., ويرايش شده در 4.
نمایه کاربر
پژمان.
دنده 1
پست: 1552
تاریخ عضویت: 13 ژولای 2010, 11:20
نوع خودرو: CL63 AMG/BMW E30/E93
محل اقامت: ایران عزیز.تهران کثیف,نياوران شلوغ
تماس:

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط پژمان. » 04 ژولای 2014, 17:35

Immortal_mad_guy نوشته شده:محسن فرهمند واقعا" پیشرفت کرده,قدیما خیلی تایم های داغونی میزد
ولی این چند وقتی یکسری ماشینا که قدیما همیشه بودن نیستن اینم خیلی عجیبه از جمله همون برنارد و ابولفضل مرادی,کلا" این تیمی که اوو داشتن همشون نیستن که واقعا" اگه الان باشن خیلی جذاب تر میشه همه چی
محسن فرهمند بى ريكشن تايمش بود ١١.٥٠ و با ريكشن ١٢.١٩،اگر ريمشن خودش رو درست كنه،تايم ١١ فوق العاده است براى ماشين اتمسفريك.
خيليها نميان چون مقامى نميتونن كسب كنن،و فقط جهت تفريح بودند نه مسابقه...
دليل نيومدن برنارد،عجيبه؟؟!!كسى كه ميتونه همه رو بزنه چرا نمياد...ماشين خرابه،تايمهاى قديم رو نميتونه بزنه و.....
مگر نه،هيچ كسى،يه درگستر رو تو خونه نميزاره و تماشاش بكنه
ابولفضل هم،تومسابقه قبل و قبل از اون هم ،با يه گالانت اومده بود و مسابقه هم داد،دو سه تا ماشين هم از تيمش بودند،تو مسابقه ارديبهشت يه vr4 هم تو سوپر جى تى اومده بود از تيمشون،كه گيربكس خور كرد،خودشون هم دارن يه ٨٠٠ اسبى اماده ميكنند براى مسابقه،كى ميگه نيستند....
همه هستند،همه خوباى ايران،من و شما هم لذت ميبريم،به كورى چشم اون كسانى كه فقط از ماشين بازى،بازى رو ياد گرفتن و رو هوا يه چيزى ميگن و از خداشون است كه مسابقات كنسل بشه،بعد شروع كنن كه،ايران بدرد نميخوره،يه پيست يا مسابقه درگ نداريم،
داريم و خوبش هم داريم،و تلاش ميكنيم كه بهتر بشه و تماشاگران هم تشريف بيارن و با اونها لذت ببريم از مسابقه....
نمایه کاربر
Immortal_mad_guy
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 402
تاریخ عضویت: 23 آپریل 2012, 21:06
محل اقامت: بابل

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط Immortal_mad_guy » 04 ژولای 2014, 18:23

pejman bmw نوشته شده:
Immortal_mad_guy نوشته شده:محسن فرهمند واقعا" پیشرفت کرده,قدیما خیلی تایم های داغونی میزد
ولی این چند وقتی یکسری ماشینا که قدیما همیشه بودن نیستن اینم خیلی عجیبه از جمله همون برنارد و ابولفضل مرادی,کلا" این تیمی که اوو داشتن همشون نیستن که واقعا" اگه الان باشن خیلی جذاب تر میشه همه چی
محسن فرهمند بى ريكشن تايمش بود ١١.٥٠ و با ريكشن ١٢.١٩،اگر ريمشن خودش رو درست كنه،تايم ١١ فوق العاده است براى ماشين اتمسفريك.
خيليها نميان چون مقامى نميتونن كسب كنن،و فقط جهت تفريح بودند نه مسابقه...
دليل نيومدن برنارد،عجيبه؟؟!!كسى كه ميتونه همه رو بزنه چرا نمياد...ماشين خرابه،تايمهاى قديم رو نميتونه بزنه و.....
مگر نه،هيچ كسى،يه درگستر رو تو خونه نميزاره و تماشاش بكنه
ابولفضل هم،تومسابقه قبل و قبل از اون هم ،با يه گالانت اومده بود و مسابقه هم داد،دو سه تا ماشين هم از تيمش بودند،تو مسابقه ارديبهشت يه vr4 هم تو سوپر جى تى اومده بود از تيمشون،كه گيربكس خور كرد،خودشون هم دارن يه ٨٠٠ اسبى اماده ميكنند براى مسابقه،كى ميگه نيستند....
همه هستند،همه خوباى ايران،من و شما هم لذت ميبريم،به كورى چشم اون كسانى كه فقط از ماشين بازى،بازى رو ياد گرفتن و رو هوا يه چيزى ميگن و از خداشون است كه مسابقات كنسل بشه،بعد شروع كنن كه،ايران بدرد نميخوره،يه پيست يا مسابقه درگ نداريم،
داريم و خوبش هم داريم،و تلاش ميكنيم كه بهتر بشه و تماشاگران هم تشريف بيارن و با اونها لذت ببريم از مسابقه....
پژمان جان منظور بنده هم همین بود,محسن فرهمند اوایل حتی تایمش نزدیک به خود ام 5 استاندارد هم نبود ولی الان خیلی خوب داره تایم میزنه
ولی این مسئله که شما میگی لاستیکو گرم نکرده بود عجیبه برام,دلیل خاصی داشت؟چون تمام دنیا دف عقبا گرم میکنن که هیچی 2 بار تایم میگیرن دیگه مثلا" دفعه سوم تام اصلی رو میزنن

راجع به برنارد هم ما که نمیدونیم ما از شما میپرسیم شما به ما بگین قضیش چیه,در اینکه ماشین غولی داشت که شکی نیست حالا اولم نشه دیگه دومو میتونه بشه
اون سری هم که با اون پورش معروف انداخته بود گرفته بود
شاید دلیلش این باشه که کسی فعلا" نمیتونه رکوردشو بزنه,شاید اگه کسی رکوردشون رو بزنه برنارد هم برگرده واسه بهتر کردن تایمش چون یه همچیم حرفی هم خودش زده بود
نمایه کاربر
akherat
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 324
تاریخ عضویت: 18 ژولای 2012, 08:54
نوع خودرو: Bio Car
محل اقامت: پاییتخت

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط akherat » 06 ژولای 2014, 14:08

آقا پژمان همچنان منتظر توضیح شما برای ارتقای کلاس بهنام هستیم
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط Mostafa » 06 ژولای 2014, 15:34

پژمان جان من احساسی نشدم و مواردی رو که ذکر کردم کاملآ با دلیل و منطق بود
مصطفى جان،باز احساسى شدى و زمين و زمان رو به هم زدى......
در مورد درگ و قوانين،قرار نيست تا اخر عمر،با يك جور قانون بريم و چيزى عوض نشه،مثل ريس ازادى ،كه هر سال قانون هاش عوض ميشه،ما هم با جلسه با خيلى از راننده ها،تصميم جمعى ميگيريم و بعد از اون قوانين وضع ميشه.
اگر همه اين حرفا براى بهنام مرادى است،بقيه ٨٠ تا ماشين،اعتراضى ندارن و فقط حق بهنام خورده شده،نه دوست من،ماشين بهنام هم بحث رول بار داره هم موارد ديگه،تمام ماشينهاى كلاس جى تى ،ماشينهاى شهرى هستند،ماشينهايي كه تو طول روز تو خيابانها ميبينى،پس بايد كمى دقت كنيم تو اين كلاس،اسم اين كلاس هم براى اين به استريت توربو تبديل شد،كه تمام ماشينهاى شركت كننده شهرى هستند و كلاس شهرى بود،فقط اسم جى تى روش بود كه اون هم عوض شد،نمونه ماشينهاى اين كلاس كه واقعاً همه شهرى هستند
تو بحث قبلی ذکر کردم شهری بودن کامل نیست باید تو قوانین ذکر بشه شهری یعنی چی ، همین الان در این تاپیک شما با یک نفر بحث کردید که چراغ که 2 کیلو هم نمیشه پس ایرادی بهش وارد نیست ، بحث سر اینه که باید ریز به ریز و با دیتیل کامل شهری بودن توضیح داده بشه تا برداشت شخصی از قانون نباشه ماشین بهنام یا فلانی یا آقای X شهری هست یا نیست این میتونه تو شهر برونه و اون یکی نمیتونه کاملآ بحث شخصی و است و دلیلی برای حذف یک شرکت کننده یا اعتراض طرف دوم در مورد شهری بودن و نبودن نیست ، فقط در صورتی میشه شهری بودن رو تشریح کرد که ریز به ریز نکته ها در قانون وجود داشته باشه ، مثلآ نداشتن یکی از چراغها آزاد نداشتن دیاق سپر ممنوع ، جوشکاری شاسی آزاد اضافه کردن ورق به شاسی ممنوع و .....
در مورد ترتيب كلاسها،خوب همه ترتيب كلاسها رو ميدونند،٢٠٦،ريس استريت،شش و هشت ،استريت توربو،سوپر جى تى
من یکی که نمیدونم بعد از توضیح شما هم توجیه نشدم چون هنوز قانون رده بندی کلاسها پشت سر هم وجود نداره
تو كلاس استريت توربو،ماشينهاى ٤ توربو است و نفر اول ماشينهاى كلاس پايين تر طبق قانون مياد و شركت ميكنه،
هنوز نه کلاس قبلش مشخص هست نه قانون کلاسها که قبل و بعد رو در خودش بگنجانه ، منظورم اینه که تو کلاس بعدی یه سری چیزا اجباریه یه سری چیزا ممنوع پس کلاس قبل و بعد باید با هم همخوانی قانون داشته باشند
دليل،همه ميدونند ماشين اتمسفر تو اين ارتفاع تهران،تا يه حدى تقويت ميشه،و گنده و قويترين اونها ماشين ب ام و كارن است كه تايمش از نفر اول استريت توربو بالا تر است،مشت نمونه خروار،پس اساريت توربوها خيلى راحت ميتونند از پس كارن بر بيان،مشكلى تو اين زمينه نيست،مشكل ما خود راننده ها هستند،اگر كارن تو اين كلاس دوم شد،شما نبوديد،لااقل ٥،٦ تا ماشين تايم بدون ريكشن اونها از كارن بهتر بود،ولى،با ريكشن بد خودشون تايمشون رو خراب مىكردند،ماشين بود،تايم بى ريكشنى١٣.١١ زده بود،با ريكشن ١٤.٢٠!!!!
دلیل شما برداشت شخصی شما از قانون است ، 4 سیلندر توربو ضعیف و قوی ، هر چی که میخواد باشه ، ارتفاع تهران هر چقدر که میخواد باشه ، وقتی تو قانون گفتین که این کلاس باید 4 سیلندر باشه پس حتمآ باید 4 سیلندر باشه وقتی گفتین توربو و سوپر شارژ الزامیه پس حتمآ باید توربو یا سوپر شارژ داشته باشه
خوب يعنى چى؟؟؟؟ماشين ٦سيلندر اتمسفر،جلوى توربو هاى تا دندون مسلح،كم مياره،ولى هنر راننده اينجا معلوم ميشه،بله اين كلاس فقط براى توربو ها و ٤سيلندرها است،ولى نفر اول كلاس پايين تر اجازه داره بياد،چون كلاسش پايين تر است،يعنى ضعيفتر است،خودت كننده اى،يه موتور s54اتمسفر،تا يه جا ميشه قدرت گرفت و اون هم ماشين كارن است،تو ارتفاع ١٤٠٠ متر،بعد توربو ها پايين تر از اونها هستند..؟؟
تايم نفر چهارم شش و هشت،برابر است با تايم نفر هشتم استريت توربو....
توربو های تا دندون مسلح یا تا معده مسلح و اصلآ شما بگو بمب اتم ، هیچ ربطی به زیر پا گذاشتن قانونی که خودتون گذاشتید نداره ، منظورم اینه که قانون از اولشم ایراد داشته و آقای دلجو هم میلی برای درست کردنش نداره ،
اسم کلاس رو بزارید gt و قوانینش رو به این شکل بنویسید .
كلاس : استریت توربو
بعد از عمل کلاس : gt
قبل از عمل 1- اتومبيلهايی مجازند در اين كلاس شركت كنند كه دارای چهار سيلندرشهریباشند.
بعد از عمل 1- اتومبیلهایی مجازند در این کلاس شرکت کنند که دارای چهار سیلندر شهری با 1 عدد پاور ادر (توربو یا سوپر شارژ ) یا پنج سیلند تا 8 سیلندر بدون پاور ادر (توربو یا سوپر شارژ )باشند

قبل از عمل 4-تعويض موتورو تعويض گير بكس تاچهار سيلندر از هر نوع وهر خانواده ای آزاد است.
بعد از عمل 4- تعویض موتور و گیربکس تا 4 سیلندر با پاور ادر و 5 تا 8 سیلندر بدون پاور ادر از هر نوع و خانواده ای آزاد است .

قبل از عمل 5- استفاده كردن از توربو و سوپر شارژ در اين كلاس الزامی است .
بعد از عمل 5- استاده کردن از توربو یا سوپر شارژ در این کلاس اختیاری است . باید مشخص بشه منظور از توربو و سوپر شارژ حرف وسط (و) بوده یا (یا)

قبل از عمل 7- داشتن رل کیج یا بیمه حادثه انفرادی در این کلاس اجباری است.
بعد از عمل 7- داشتن رول کیج یا بیمه حادثه افرادی در این کلاس اجباری ،
تبصره : جوش دادن رول بار به سر کمک ها و رد کردن اون از فایر وال ممنوع است

تو استريت توربو هم به خودشون بيان و ريكشن و ماشينها رو كمى درست كنند،كارن با ب ام و پنجم هم نميشه و اجازه نفس كشيدن به ماشين اتمسفر رو نميدن،خودت اينكاره اى،يه موتور اوو،توربو،با لوازم،ميدونى كه چه قدرتو ميشه ازش گرفت،اون وقت ماشين اتمسفر شش سيلندر چىزى داره بگه...؟؟؟
قانون نوشته شده این اجازه رو نمیده که اینا با هم بیفتن ، قانون رو تصحیح کنید بعد با همدیگه بندازید 6 و 4 سیلندر رو ، همون طور که گفتم اجباری بودن توربو و سوپر شارژ رو بردارید بالاتر از 5 سیلندر رو به این کلاس اضافه کنید بعد اجازه شرکت به اسم کلاس پایین تر رفته تو کلاس بالاتر رو بدید . قانون کلاس قبل و بعد کاملآ ایراد داره
١.ماشين كلاس پايين تر اجازه شركت تو كلاس بالا رو داره،چون ضعيفتر است
این چه استدلالیه ؟ از نظر قانون ایراد داره ، اونوقت شما میگی چون ضعیفتره میتونه کلاس بالاتر شرکت کنه ؟ پس یه داینو هم بزارین هر کی ضعیف بود بره کلاس بالاتر ، ضعیف یا قوی بودن نظر شخصی هست قانون نوشته شده مهمه اگه ایراد ایجاد میکنه عوضش کنید
٢.براى ثبت نام كنندگان اجبارى،ولى كسى كه از كلاس پايين مياد نه،مگه نفر اول كلاس ريس استريت كه ٤سيلندرها هستند،نميومد تو كلاسى كه بايد ٦و٨ ميبودند...مهم تعداد سيلندر و ...نيست،مهم كلاس قوى تر و ضعيف تر است
کلاس قوی و ضعیف نداریم ما ، قوی و ضعیف بودن کلآ برداشت شخصی هست و برگذاری نمیتونه تشخیص بده ، الان تو دنیا ماشین 4 سیلندر اتمسفری شهری وجود داره که تایم 7 ثانیه میزنه و طبق قانون شما اگه وارد درگ ایران بشه میتونه از اول شرکت کنه همه رو جارو کنه تا کلاس آخر ، البته که از نظر من هیچ ایرادی نداره ولی کلی شرکت کننده ضعیف داریم که زیر آبشو میزنن و تو همین قوانین بدون دیتیل براش تقلب در میارن ، بهتره که قانون درست بشه نه بحثهای شخصی
٣.اپن اگزوز نبود
١.بله ميره كلاس ريس استريت،اگر بخواد راننده
٢.ميتونه بره و هميشه هم رفته،اگر بخواد راننده
پس تو قوانین 6و8 بنویسید از 4 تا 8
٣.رفته و خواهد رفت،اگر بخواد راننده
قوانین اجازه نمیده توضیح کامل دادم
٤.ميره سوپر جى تى،اگر بخواد راننده،كه تو اين مسابقه اقاى جامعى زاده،نخواست بره و همين مقام رو اكتفا كرد بهش
بعد از این کلاس شما تو قوانین Racing Car B و Racing Cara A رو دارید
انقدر پيچيده نيست،ترتيب كلاسها رو گفتم،نفر اول هر كلاس،اگر بخواد ميره كلاس بالاتر،و با قوي تر از خوداشون دست و پنجه نرم ميكنه...
نكته اخر،تا مسابقه قبل،نفرات اول هر سه كلاس،اجازه رقابت با قدرتمندترين ماشينها رو داشتند، و كارن دوست داشت تو كلاس سوپر جى تى رقابت كنه كه بالاتر از جى تى بود،و هميشه ناكام بود،از اين مسابقه به جاى اصلى خودش رفت كه همان استريت توربو است.واز مسابقه قبل،فقط به نفر اول كلاس استريت توربو اجازه شركت تو كلاس سوپر جى تى داده ميشه.
متاسفانه،بعضى راننده ها،ضعف هاشون رو ميزارن به حساب قوانين،خدا رو شكر،از اين مسابقه،تايم بي ريكشن هم داشتيم،تايمهاى دوستان،ديدنى بود،بعضى ها تا يك ثانيه،فاصله تايم ثبت شده و تايم خود ماشين بود،چرا؟؟؟چرا كار ضعيف خود رو بندازيم گردن قانون،اگر تايم خودمون رو نزديك ماشين كنيم،همه رو حريف هستيم،كارى كه خيلى راننده ها كردند،و ريكشن تايم از چهار هزارم ثانيه داشتيم،تا ١.٢ ثانيه.طرف تايم ماشينش ١٤.٢٩ بوده ،خودش زده ١٥.١!!!اگر ١٤.٧٠ هم ميزد رو سكو بود...
اتفاقآ خیلی پیچیده تر از اینی هست که شما فکر میکنید ، شاید در حال حاظر شما فکر کنی من دارم گیر الکی میدم یا به قول خودتون احساسی شدم یا ....
اما این قوانین رو تا موقعی میشد اجرا کنبد که پیچید سازی توسط جلسات آقایون انجام نمیشد ، اما وقتی صحبت از جلسه و اعتراضهای گیر دادنی میشه ، تمامی افراد نکته بین میشوند و از همین قوانین کلی بامبول در میاورند ، پس پژمان جان وقتی بحث مقام و حذف یک فرد میشه سوتی در آوردن از قانون اولین راه برای افراد ضعیف تر که قدرت رقابت ندارن میشه ، منظور کلی من اینه : سری که درد نمیکنه رو نمیبندن قانونش رو درست میکنند

قوانین رو درست کنید کامل و جامع ، این درگ مشکل نباشه بعدی مشکل درست میشه قوانین nhra هر سال عوض نمیشه فقط ریزه کاریهاش درست میشه adrl الان نزدیک 6-7 سال که تو کشورهای gcc برگذار میشه و 1 بار هم نشده چیزی توش عوض بشه چون ریزه کاری توش نوشته شده ، قانون carxr که بیسش اشکال داره حتی حاضر نیستید ریزه کاری بهش اضافه کنید
یک نکته دیگه هم اضافه کنم قانون رو درست و کامل و جامع درست کنید بعد شرکت کننده ها نسبت به اون قانونها ماشین درست کنند ، یه مشکلی که تو ایران هست اینه که اول نگاه میکنند ببینن دوست و اطرافیان و آشنایان چی دارن و کی چیکار کرده و نسبت به اون قانون وضع میکنن و این مشکل برنامه ریزی طولانی مدت میشه .
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط Mostafa » 06 ژولای 2014, 15:35

کاربر Irobot هم به خاطر لحن حرف زدنش اخطار گرفت
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
M3HD! HB
دنده 1
پست: 1115
تاریخ عضویت: 19 ژولای 2009, 23:57
نوع خودرو: MazMaz+HB BPT RWD
محل اقامت: زیر آسمون خدا

Re: مسابقه شتاب ٤٠٠ متر تهران تير ماه ٩٣

پست توسط M3HD! HB » 08 ژولای 2014, 05:16

الان با چیزایی که داریم میبینیم از دوستان آدم با خودش میگه خب الان قانون کلاس فلان میگه که :

3- هر نوع تغيير ديگر براي تقويت موتور و گيربكس و ديفرانسيل آزاد است.
4-تعويض موتورو تعويض گير بكس تاچهار سيلندر از هر نوع وهر خانواده ای آزاد است.
7- هرگونه تغییر برای کاهش وزن( باز کردن قطعات خودرو- استفاده از بدنه فایبر ) آزاد است.

خب مثلا من میام یه موتور 4 روتور فلان اسبی رو میبندم رو اتاق هاچبک (چیز سبکتری پیدا نمیکنم چون اگر مثل کفار بلاد کفر یه شاسی بسازم و بیام چونکه ظاهر کارخونه ای نداره ممکنه تمام زحماتم بر باد بره حالا اعم از درگستر و باگی و هر چیز دیگه ای که تاحالا تو کارخونه ای به تعداد زیاد تولید نشده چون قوانین بصورت بسیار محکمی انعطاف پذیرن) قوانین رعایت شده در ظاهر ولی چون مثلا یه R26B با کلی بدبختیو هزینه پیدا کردم و با مشقت هرچه تمام کردم تو یه پراید هاچبک و دف عقبشم کردم و همه قوانین رو هم رعایت کردم یعنی ظاهر کارخونه ای وزن استاندارد (اینارم مازاد بر قوانین رعایت کردم که به مشکل نخورم مثلا و فلان شخص نیاد بگه ماشینه جلو پنجره نداره پس تقلب کرده!!!) 4 سیلندر (روتور) قدرت رو هم به 4 چرخ منتقل نکردم و...
ولی چون اون موتور 700 اسبه و ماشینم کلا 700 800 کیلو شده و خیلی خفن راه میره!!! یهو یکی از دوستان میشینه میگه اینکه نشد که من نمیتونم ازینا جمع کنم پس بزار دهن فلانی رو بــــــــــــــــــــوق...
بعد یهو قوانین یادش میفته که روتور جزو سیلندر محسوب نمیشه و 4 روتور با 4 سیلندر فرق میکنه دیگه من نوعی هم گردنم کج میشه میگم خب قانونه دیگه گفته 4 سیلندر من حماقت کردم 4 روتور رو چونکه نوشته بودن از هر نوع و خانواده ای! آزاده انتخاب کردم!
بعد این میشه که میگن خب کلاس روتاری هم بزنیم
میزنن ولی چون تو کل ایران و جهان 1 دونه ازون موتوره بوده کلاس بدلیل نداشتن شرکت کننده برگزار نمیشه چون اگر بشه من با 1 ماشین شرکت کنم مقام اول تا سوم مال خودم میشه :دی
خلاصه اینکه مارو طبق قوانین منعطف و محکم و شفاف میفرستن تو پارکینگی گاراژی جایی بشینیم با ماشینمون عکس یادگاری بگیریم بزاریم تو شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی

دقیقا یبار اومدن گفتن ماشین بهنام مرادی بنده خدا جلو پنجره نداره سبک سازی کرده تقلبه
یبار گفتن سپر نداره آیرودینامیکش بهتر شده زیادتر راه میره
یبار گفتن توش لوله کشی نیست یعنی بود ولی پیچ و مهره ای بود و همچین تناژی وزن رو بالا نمیبرد که دوستان لذت ببرن
یبار گفتن لوله کشی داره ولی دوتا تیکه لوله بیست سانتی اومده از تو اتاق به کله قوطی که گلگیر روش پیچ میشه!!! (اینو هرکی یبار پراید رو دیده باشه میفهمه که اونجا اسمش سر کمک نیست و دقیقا اون بخش یه ورق با ضخامت ورق گلگیره که بهش شکل دادن و بیشتر ازینکه مفید باشه تو استحکام قسمت جلوی پراید کارش اینه که 3 تا پیچ گلگیر روش بسته بشه) خب اگر اون دوتا تیکه لوله بیست سانتی انقدر تاثیر داره خب شمام برید جوش بدید ماشینتون بشه مثل اون
گمون کنم اگر بره امشب اون دوتارو هم ببره میان میگن نه جای جوشش معلومه قبلا لوله داشته تقویت بستن!
یبار گفتن توربوش زده بیرون
یبار گفتن دمش کجه دستش درازه پاهاش کوتاهه و ....
خلاصه از وقتی دیدن ماشین میتونه راه بره و احتمال دادن به یجا برسه همه داستانایی که بلد بودن رو زیر گوش مسئولین خوندن تا بلاخره یه چوبی لای یه چرخی کرده باشن و کسی نیاد بهشون بگه هه پرایده که همتونو زد بابا :-(
ارسال پست

بازگشت به “DRAG درگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان