صفحه 3 از 3

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 14 مارس 2018, 13:50
توسط ممل-امریکایی
mahdismr نوشته شده:
13 مارس 2018, 08:27
فک کنم منظورمو متوجه نشدید.درگ و دریفتو که هر کی میدونه چیه😕یه قیمت پیشنهادی و تقریبی میخواستم
برای تیون.
سلام دوست عزیز
مطلبی که دوستمون گفتن درست هست چون اول باید هدف مشخص باشه که شما میخای با ماشینت چه کاری انجام بدی بعد در راه اون هدف اقدام کنید.
تیون کردن چندین مرحله داره:
مثلا شما میتونید با نصب یک کیت مکش و یکدست شمع تیون انجام بدی،یا حتی یک کاهش ارتفاع ساده.بستگی داره بودجه چقدر باشه،و چقدر بخواهید قدرت اضافه کنید.
برای پژو بطور مثال شما میتوانید موتورMI16 نصب کنی که هم هزینه بالایی داره و هم بحث مساعل قانونی هست.
بطور خلاصه کمترین تیون و اسپرت کردن که واقعا تأثیر داشته باشد از حدود شش الی هفت میلیون شروع میشود به بالا
در این تیون شما مثلا
چهارتا رینگ اسپرت و چهارتا لاستیک میزاری حداقل ۲/۵.
۲_هدرز یک میلیون.
۳_کیت مکشK&N با نصب قیمت دقیق ندارم حدود۳۰۰.
۴_ریمپ ECUویا تعویض آن حداقل. ۵۰۰.
۵_تعویض میل سوپاپ و پورت پالیش به همراه شمع سوزنی خوب و وایر شمع و تعویض سوپاپ ۱۵۰۰
۶_بازو بست گیربکس و تعویض دیسک وصفحه و تغییر ضرایب و یا نصب گیربکس زانتیایی بسته به نوع کار میتونه از ۵۰۰تا۱۵۰۰متغیر باشه.

با این کار ها از نظر اسب بخار حدود۱۰تا۱۵ اسب اضاف میشه ،مصرف در دور آرام پایین میاد،شتاب بالا میره،تاپ اسپید هم تغییر میکنه تا حدود ده کیلومتر.
در ضمن ما هنوز نه دست به سیستم تعلیق زدیم و نه ترمز و نه ظاهر ماشین.
کارهای بعدی میتونه استرس بار و دیسکی کردن ترمز های عقب باشه.و همچنین تغییر و تقویت سیستم خنک کننده موتور و روشنایی باشد.موفق باشی‌.

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 14 مارس 2018, 13:52
توسط Alireza_MH
نکته اصلی اینه که با 405 نمیشه دریفت زد

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 14 مارس 2018, 14:08
توسط Veneno
کلا تیون ماشین در این سطح خیلی هزینش خیلی بالاس.و نگهداری هم میخواد

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 14 مارس 2018, 14:11
توسط Veneno
ممل-امریکایی نوشته شده:
14 مارس 2018, 13:50
mahdismr نوشته شده:
13 مارس 2018, 08:27
فک کنم منظورمو متوجه نشدید.درگ و دریفتو که هر کی میدونه چیه😕یه قیمت پیشنهادی و تقریبی میخواستم
برای تیون.
سلام دوست عزیز
مطلبی که دوستمون گفتن درست هست چون اول باید هدف مشخص باشه که شما میخای با ماشینت چه کاری انجام بدی بعد در راه اون هدف اقدام کنید.
تیون کردن چندین مرحله داره:
مثلا شما میتونید با نصب یک کیت مکش و یکدست شمع تیون انجام بدی،یا حتی یک کاهش ارتفاع ساده.بستگی داره بودجه چقدر باشه،و چقدر بخواهید قدرت اضافه کنید.
برای پژو بطور مثال شما میتوانید موتورMI16 نصب کنی که هم هزینه بالایی داره و هم بحث مساعل قانونی هست.
بطور خلاصه کمترین تیون و اسپرت کردن که واقعا تأثیر داشته باشد از حدود شش الی هفت میلیون شروع میشود به بالا
در این تیون شما مثلا
چهارتا رینگ اسپرت و چهارتا لاستیک میزاری حداقل ۲/۵.
۲_هدرز یک میلیون.
۳_کیت مکشK&N با نصب قیمت دقیق ندارم حدود۳۰۰.
۴_ریمپ ECUویا تعویض آن حداقل. ۵۰۰.
۵_تعویض میل سوپاپ و پورت پالیش به همراه شمع سوزنی خوب و وایر شمع و تعویض سوپاپ ۱۵۰۰
۶_بازو بست گیربکس و تعویض دیسک وصفحه و تغییر ضرایب و یا نصب گیربکس زانتیایی بسته به نوع کار میتونه از ۵۰۰تا۱۵۰۰متغیر باشه.

با این کار ها از نظر اسب بخار حدود۱۰تا۱۵ اسب اضاف میشه ،مصرف در دور آرام پایین میاد،شتاب بالا میره،تاپ اسپید هم تغییر میکنه تا حدود ده کیلومتر.
در ضمن ما هنوز نه دست به سیستم تعلیق زدیم و نه ترمز و نه ظاهر ماشین.
کارهای بعدی میتونه استرس بار و دیسکی کردن ترمز های عقب باشه.و همچنین تغییر و تقویت سیستم خنک کننده موتور و روشنایی باشد.موفق باشی‌.
نکته مهم اینه برای تقویت حتی برای درگ ماشین فقط ژاپنی قابل تقویته.
نه یه موتوری مث این که شتاب خود ماشین در حالت اولیه هم زیاد جالب نیس.mi16 شتابش 10 و بعضی نسخ 163 اسبی 8.3 زده شده.
و اینکه کلا دریفت تعطیله.
با اون همه تقویت که بهوای انجام بدی بازم نتیجه کار مث یه ژاپنی نمیشه.

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 14 مارس 2018, 14:16
توسط ممل-امریکایی
باسلام
اگر با موضوع تایپیک مرتبط نیست عذر خواهی میکنم.
هرچند که اساتید زیادی در تی تی هستند اما به طور کلی
دریفت به‌معنای گرد و خاک بلند کردن هست.ولی در اتومبیل رانی به سر دادن خودرو با استفاده از ترمز دستی و یا بکسواد کردن گفته میشود.
با هر اتومبیلی که قدرت موتوری خوب داشته باشد میتوان دریفت زد هرچند که با اتومبیل های دف عقب میتوان دریفت های طولانی تری انجام داد.این به دلیل همان بحث هرزگردی و گاز دادن در چرخ های عقب میباشد.دریفت در اتومبیل های دف جلو با تکنیک ترمز دستی و در دف عقب با تکنیک قطع و وصل کلاچ انجام میشود.
پایدار باشید.

https://www.aparat.com/v/4LUzp/دریفت_با_پژو_405

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 01 آپریل 2018, 19:46
توسط mahdismr
مرسی امیر جان

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 01 آپریل 2018, 19:49
توسط mahdismr
مرسی دوستان نظراتتون کاملا درست بود.ممنونم.من بلد نیستم reply کنم.از همتون ممنون

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 03 آپریل 2018, 09:23
توسط Veneno
ممل-امریکایی نوشته شده:
14 مارس 2018, 14:16
باسلام
اگر با موضوع تایپیک مرتبط نیست عذر خواهی میکنم.
هرچند که اساتید زیادی در تی تی هستند اما به طور کلی
دریفت به‌معنای گرد و خاک بلند کردن هست.ولی در اتومبیل رانی به سر دادن خودرو با استفاده از ترمز دستی و یا بکسواد کردن گفته میشود.
با هر اتومبیلی که قدرت موتوری خوب داشته باشد میتوان دریفت زد هرچند که با اتومبیل های دف عقب میتوان دریفت های طولانی تری انجام داد.این به دلیل همان بحث هرزگردی و گاز دادن در چرخ های عقب میباشد.دریفت در اتومبیل های دف جلو با تکنیک ترمز دستی و در دف عقب با تکنیک قطع و وصل کلاچ انجام میشود.
پایدار باشید.

https://www.aparat.com/v/4LUzp/دریفت_با_پژو_405
دریفت با هر ماشینی قابل انجامه.
اما واقعا اصل انجام دریف با ماشین دف عقب هست.چه با دستی چه بدون دستی میشه دریفت زد.ماشین دف جلو و دسی کشیدن واقعا ادا در اوردن دریفته.

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 07 می 2018, 11:00
توسط 48mahdi48
سلام دوستان الان ک این پیام رو میخونید با کلی زحمت میبینیدش - 2 تا سوال دارم ماشین محور عقب مناسب که بخوام شروع کنم برای دریفت و تقویت بشه با 12 تمن پول چی هست و دوم 405 رو با چ موتوری و چ خرجی که کف باشه شتابش رو خیلییی بالا برد و ایا mi16 میتونه rc رو تو شتاب ول کنه ؟ ممنون میشم پاسخم بدید

Re: تیون ماشین برای درگ

ارسال شده: 04 سپتامبر 2018, 14:55
توسط mostorm
48mahdi48 نوشته شده:
07 می 2018, 11:00
سلام دوستان الان ک این پیام رو میخونید با کلی زحمت میبینیدش - 2 تا سوال دارم ماشین محور عقب مناسب که بخوام شروع کنم برای دریفت و تقویت بشه با 12 تمن پول چی هست و دوم 405 رو با چ موتوری و چ خرجی که کف باشه شتابش رو خیلییی بالا برد و ایا mi16 میتونه rc رو تو شتاب ول کنه ؟ ممنون میشم پاسخم بدید
سوال اول آردی مدل پایین با تقویت یا تعویض موتور که کسی بهت شک نمیکنه
سوال دوم هم خیر