تاپيك جامع ديسك و صفحه کلاچ خودروهای خانواده ی 405.

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
mehdi_ok
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 06 اکتبر 2009, 22:50
نوع خودرو: RONIZ
محل اقامت: ایران

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط mehdi_ok » 10 نوامبر 2009, 19:58

سلام آقای پاور :smile: من از چند تا نمایندگی آشنا سوال کردم.دیسک و صفحه وبلبرینگ کلاچ زانتیا 1800جنس اصلی زیر 170 تومن پیدا نمیشه.اگه باشه اصلی نیست.تقلبیه.... :lol:
نمایه کاربر
mehdi_ok
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 06 اکتبر 2009, 22:50
نوع خودرو: RONIZ
محل اقامت: ایران

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط mehdi_ok » 10 نوامبر 2009, 20:03

دوستان عزیز و صاحب نظر. :grin: نظرتون در مورد دیسک و صفحه ژاپنی (اگه اشتباه نکنم مارک دایکن)چیه؟اگه کسی اطلاعی داره لطفا نظرشو بگه.در ضمن مارک لوک برای پژو چطوره؟ :chol:
نمایه کاربر
powerclutch
دنده 1
پست: 1540
تاریخ عضویت: 16 می 2009, 10:00
نوع خودرو: ال90
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط powerclutch » 11 نوامبر 2009, 00:20

mehdi_ok نوشته شده:دوستان عزیز و صاحب نظر. :grin: نظرتون در مورد دیسک و صفحه ژاپنی (اگه اشتباه نکنم مارک دایکن)چیه؟اگه کسی اطلاعی داره لطفا نظرشو بگه.در ضمن مارک لوک برای پژو چطوره؟ :chol:
...................................
با سلام
با تشکر از دوستانی که اطلاعات وتجربیات و تحقیقات خودشون را درباره دیسک وصفحه زانتیا1800 ارائه دادند باز هم خواهشمندیم کسانی که تجربه استفاده و اطلاعات بیشتری در این مورد را دارند ارائه دهند تا دوستان است استفاده نمایند.
.................
در خصوص دیسک وصفحه دایکن DK که امروز با نام جدید EXEDY اقدام به تولید دیسک وصفحه کرده است.
3مدل می باشد
1- ساخت ژاپن
2- ساخت چین
3- ساخت ایران معمولا من مشاهده کرده ام که سایپا یدک روی داغی صفحه کلاچ(سایپا یدک) چاپی تبلیغ کرده است.
مورد اول در خودروهای ژاپنی بیشتر مشاهده می شود مانند نیسان و مزدا، تویوتا که امیدوارم اصل باشد
2مورد بعدی معمولا از نظر فشار و عملکرد ضعیف می باشند و ما مرجوعی زیادی را مشاهده کرده ایم مانند پرایدوام وی ام
اطلاعات فوق توسط تعمیرکاران ارائه شده است.
من خودم شخصا برند دایکن قدیم را در خودروهای ژاپنی مانند:تویوتا،مزدا،نیسان که با لنتهای الیافی ابریشم دار تولید می شدند را مشاهده کرده ام که واقعا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند.
تاپيك جامع ديسك وصفحه كلاچ كليه خودروها
viewtopic.php?f=282&t=34614
نمایه کاربر
mehdi_ok
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 06 اکتبر 2009, 22:50
نوع خودرو: RONIZ
محل اقامت: ایران

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط mehdi_ok » 11 نوامبر 2009, 12:27

آقایون.این دیسک و صفحه مارک پری دمپر دیگه چیه اومده تو بازار؟
blue sky
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 143
تاریخ عضویت: 17 می 2007, 22:30

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط blue sky » 13 نوامبر 2009, 19:30

در مورد این صداکه با گذاشتن پا روی پدال کلاج قطع می گردد . من هم در سمند 83 این مشکل را دارم از روز تحویل به همین صورت بود . نمایندگی هم گفت بخاطر کیفیت پایین قطعه است . تا الان 84700 کار کرده است .
نمایه کاربر
mehdi_ok
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 06 اکتبر 2009, 22:50
نوع خودرو: RONIZ
محل اقامت: ایران

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط mehdi_ok » 13 نوامبر 2009, 23:36

دیسک و صفحه ساچ( sachs )از نظر کیفیت و اطمینان به اصلی بودن چه وضعی تو بازار داره ؟
rayanreza
دنده 1
پست: 1187
تاریخ عضویت: 06 ژولای 2008, 17:29
نوع خودرو: ساندرو - تیبا 2
محل اقامت: تهران

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط rayanreza » 14 نوامبر 2009, 14:01

با سلام
سه شنبه رفتیم پیش امیر آقا(Power Clutch) و یه دونه از اون ست های تقویتی انداختیم رو ماشین یکی از دوستان و کلاچ ماشین خیلی نرم شده و شتابشم عالی شده و میخواد آسفالتو بکنه :grin:
از امیر خان هم تشکر میکنم که وقتشونو کامل گذاشتن بالا سر ماشین :hb:
البته اینم بگم اگه از این ست های تقویتی امیر آقا انداختین چند روزی طول میکشه که بهش عادت کنین چون کلاچ از بس نرم میشه آدم متوجه نمیشه پاش رو کلاچه و با پدال گاز مشکل پیدا میکنین چون خیلی سفت تر از کلاچه :smile:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در مورد مشکل تق تق یا لق لق که با گرفتن کلاچ قطع میشه خودتونو ناراحت نکنید این مسئله چند سالیه که تو ماشینای ایران فرغون و سایپا بوجود اومده و دلیلشم در ماشینای ایران خودرو مربوط به جنس بد گیربکسه که از سال 84 دادن به نیرو محرکه و پوسته گیربکس به گفته نمایندگی و مکانیکا نازک شده و یه بلبرینگ شفت داخلش داره که که با تعویض اون 80 درصد مشکل حل میشه ولی به دلیل جنس بد و بی کیفیت گیربکس کاملا حل نمیشه :x
من این مشکل رو در پراید 86 صفر داشتم و تو سمند خودم که 85 این مشکل دارم ولی با تعویض صفحه کلاچ و بلبرینگ شفت صدا خیلی خیلی کمتر شد و فقط گاهی صبح زود که همه جا ساکته پشت چراغ قرمز اگر دقت کنم خیلی کم صداش میاد و در کل محسوس نیست :(
اینم بگم که این صدا هیچ مشکلی برای ماشین نداره و وقتی صفحه کلاچ تموم شد خواستین عوض کنید همراهش بلبرینگ شفت هم عوض کنید که صداش به حداقل برسه
كيارش
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 395
تاریخ عضویت: 13 ژانویه 2008, 08:25
نوع خودرو: PRADO & PATROL
محل اقامت: Tehran
تماس:

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط كيارش » 16 نوامبر 2009, 12:12

پس شما هم از محصولات امیرحسین خان استفاده کردین.من هم ماشین خودم 206 و هم ماشین پدرم 405 رو بردم و تا الآن که حدود 1 ماهی میگذره واقعاً راضیم. دمت گرم پاورکلاچ :-)
جالب هم اینه که ایشون برای تمام خودروها مثل تویوتا و .... دیسک و صفحه تقویت شده دارند اما چرا فقط پژوها میرن پیش ایشون؟ :(
نمایه کاربر
faudis8
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 539
تاریخ عضویت: 03 دسامبر 2006, 12:24
نوع خودرو: خط ۱۱!
محل اقامت: شيراز...تهران...کرج

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط faudis8 » 16 نوامبر 2009, 13:16

سلام یه سئوال
این قضیه دسک و صفحه تقویت شده چینه؟؟؟؟؟؟ :ques:
نمایه کاربر
mehdi_ok
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 06 اکتبر 2009, 22:50
نوع خودرو: RONIZ
محل اقامت: ایران

Re: تاپيك جامع ديسك و صفحه پژو و سمند

پست توسط mehdi_ok » 16 نوامبر 2009, 18:50

valeoتقلبی زیاد داره.lukهم دو نوع داره.یکی با آرم حک شدهisacoکه جعبه زرد داره با 4تا آرم حک شده lukبصورت قرینه.
دومی آرم ایساکو نداره جعبه زرد یه کمی پررنگتراز قبلی ومارکluk چهارتا پشت سر هم حک شده.حالا کدوم بهتره... :excl: :excl: :excl: :ques:
ارسال پست

بازگشت به “پژو 405، پرشیا و...”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان