قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

My Chevrolet Impala 77

مباحث مربوط به كاديلاك Cadillac , بیوک Buick , نوا Nova , ایمپالا Impala , کاپریس Caprice , الدزمبیل Oldsmobile

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

نمایه کاربر
GM2014
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 138
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مهر 1393, 12:30 pm
نوع خودرو: Chevy Impala 77
محل اقامت: Somewhere

دوشنبه 21 مهر 1393, 1:38 pm

با سلام خدمت بچه های گل tt
بالاخره به آرزوی چندین سالم رسیدم و اولین ماشین آمریکاییم رو خریدم :)
Chevrolet Impala 1977
Vin:1L69U71117406
که نشون دهنده این هست که موتور 305 V8با توان 145 اسب می باشد.
امکانات:
1-گیربکس اتوماتیک سه دنده که نمیدونم دقیقا مدلش چیه؟!
2-فرمان هیدرولیک
3-تمامی شیشه ها برقی
4-صندلی جلو یک تکه در 8 جهت برقی
5-بازکن صندوق عقب برقی فابریک
6-تودوزی ظاهرا فابریک (رودری ها رو نمی دونم :shock: )

از دوستان و مخصوصا باتجربه های فروم عاجزانه درخواست راهنمایی و کمک برای بهسازی این عزیز رنجدیده رو دارم.
شرح حکایت : من صاحبای قبلیش رو نمیشناسم.آخریش که یه صافکار بود که ازش خریدم که خیلی تغییر و تحولی تو ماشین ایجاد نکرده بود :D
1-فقط کمک عقب سمت راست را ورداشته بود یه کمک کوتاه که نمی دونم مال چی بود برداشته بود و یه رینگ زیرش جوش داده بود که بلند شه و بعدم انداخته بود زیر ماشین که به حمدلله با کمک Ac Delco که ساخت Mexico بود عوض کردم. سمت چپ هم غیر فابریکی که اونم خریدم باید عوض شه.
2-ماشین از 2 یا سه نقطه روغن میده.از تو کاپوت چیزی مشخص نیست. دو تاشون خیلی تیره و لزج ولی اون یکی خیلی روشن و رقیق (رنگش شبیه بنزینه)
3-درب رادیات خرابه و نشتی میده، باید عوض شه. نوع خاصی باید بخرم؟
4- کلا روغن ها تو چه بازه ای باید عوض بشه!
5- فروشنده اخیرا گاز LPG بسته رو ماشین. باشه بهتره؟
6-کولر ماشین خیلی خوب و خنکه ولی نمی دونم چطور بخاری رو راه بندازم :srch:
7-تودوزی در وضعیت خوبیه ولی یه مقداری خورده کاری داره رودری ها هم همینطور
8-بدنه یه مقدار موج داره و سرگلگیر ها که ظاهرا عوض شدن ادامه خط بدنه رو خوب روشون در نیاوردن :chol:
9-داشبرد هم اندکی نیاز به رسیدگی دارد.
10-جلوبندی توسط صاحب قبلی کلا با جنس اصلی نو شده.
دوستان من برادر کوچیک همه شما محمد هستم و ساکن قم البته تو تهران دانشجو هستم که آخراشه البته.
دوستان اگه تعمیرکار و تودوزی کار خوب امریکایی کار تو قم سراغ دارند لطفا دریغ نفرمایند.
باتشکر از دوستان

تصاویر:
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
نمایه کاربر
MRMM3
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 412
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 30 آذر 1391, 7:54 am
نوع خودرو: خط ۱۱
محل اقامت: تهران

پنج‌شنبه 24 مهر 1393, 5:05 pm

سلام محمد آقا
خوش اومدی اونم با یه ماشین زیبا
انشا الله به خوشی سوارشی
موتور 305 یکم لوازمش گرون تره ولی به مدل بالایی معروفه
معمولا گیرباکس اتومات آمریکایی 3 دنده 350 هست ولی برای شما روی فرمونه پس شاید چیز دیگه ای باشه
انشا الله خدا همرو به آرزوشون برسونه
جداً صندلی یک تکه 8 جهت برقی؟ :shock: :shock:
1-اون کمک دیگه رو هم زود عوض کن
2-میشه جای روغن دادنشو به طور حدودی بگی؟؟؟
3-در رادیاتورش با اکثر آمریکایی ها یکیه
4-زمانی که باید عوض بشه یه سری تکنیک هست که معمولا ماشین دار ها میدونن مثل چسبندگی و رنگ و ...
ولی حتما هرچه زودتر عوض کن از من به تو نصیحت که دلیلی داره بسیار مستند که وقتش پیش بیاد میگم
5- نمیدونم ولی من باشم حذفش میکنم(خوبه cng نیست چون خاصیت خورندگی داره بد lpg هست چون صنعت ساخت کپسول مناسبش نیست و سخت میشه پرش کرد)
6- دقیقا مشکل چیه؟؟؟نمیتونی از روی کولر بخاریش کنی یا بخاریش گرم نمیشه یا کم گرم میشه؟؟؟؟
7-8-9-10 موفق باشی پیگیرم
نوار قهوه ای روی ماشین اصلا به دلم نشست البته نظرمه
خیلی با آینه هاش حال کردم و سر اگزوز عقب که با استایل ماشین میاد
فقط اگزوزش تکه؟؟؟
به نظر میاد بدنه کاملا با بتونه رنگ شده(البته بازم نظر منه)
رو دری هاشم خیلی خوشکله
از داشبردشم خیلی خوشم اومد شباحت زیادی به بیوک و نوا داره ولی شیک تره به خصوص با اون دریچه زیر پا
خوشحالم که اوین نفریام که بهت تبریک میگم
موفق باشی
هیچ وقت از مشکلات زندگی نارحت نشو، کارگردان همیشه سخت ترین نقش ها به بهترین بازیگرش میده.
نمایه کاربر
rasoul sh
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 421
تاریخ عضویت: جمعه 3 آبان 1392, 7:18 pm
نوع خودرو: Peride BP
محل اقامت: ESFAHAN

پنج‌شنبه 24 مهر 1393, 5:11 pm

:-) :-) :-)

خوش اومدید
مبارکتون باشه ماشین

منتظر کارهاتون هستم
آمریکایی بلد نیستم که راهنمایی کنم
فقط گاز lpg رو اگه از پس بنزینش بر می آیید باز کنید
نمایه کاربر
HD_121
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 754
تاریخ عضویت: جمعه 26 آبان 1391, 1:37 pm
نوع خودرو: Buick-Pride
محل اقامت: تبرستان_آمل

پنج‌شنبه 24 مهر 1393, 11:57 pm

سلام آقا محمد . بهت تبریک میگم بابت انتخابت. خوش اومدی.
اون نشتی روغن که گفتی: a: روغن تیره ممکنه از پیچ تخلیه کارتل و یا پمپ هیدرولیک یا جعبه فرمون باشه.
b:اون روغنی که میگی رنگش شبیه بنزینه روغن هیدرولیک گیربکس هستش که اگه نشتی این روغن تو کاپوته برو لوله ای که از گیربکس میاد وارد رادیاتور میشه رو ببین و اگه از زیر ماشین روغن نشتی داره ممکنه از متعلقات و یا کارتل گیربکس باشه.
داداش این ماشین رو دست هر بنی بشری نده تا بیخودی انگولکش کنن . اول کنندش رو پیدا کن کارهاشو ببین اگه خوب بود ماشینتو ببر پیشش.
روغمن موتور رو هر وقت دیدی اون غلظتش رو از دست داد عوضش کن یا مثه من با هر بار تعویض روغن شماره کیلومتر رو یادداشت کن بعد بین روغنت چند هزارتا کار میده و ...
موفق باشی
ماهی لب بسته را غصه ی قلاب نیست...
حسن هستم
my buick http://tt.tuningtalk.com/forum/viewtopi ... 57&t=91960
نمایه کاربر
عشق بیوک
دنده 1
پست: 1266
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 آذر 1389, 2:48 pm
نوع خودرو: دوچرخه
محل اقامت: Rasht
Like شده: 1 بار

جمعه 25 مهر 1393, 4:14 pm

سلام محمد جان مبارکه
ایشالله چرخش بچرخه واست و بخوشی ازش استفاده کنی.ایمپالا 77 یکی از مدل های مورد علاقمه.خودمم دنبالشم.ماشین مخصوص خانواده هست.اول یه سوال ازت دارم و اینه که آیا میخوای ماشین رو بحالت فابریک برگردونی یا همینطور سوار شی؟

نظرات و پیشنهادات:

چیز هایی که برمیداشتم از ماشین:
1_اون نوار قهوه ای اولین چیزی بود که برش میداشتم.

2_سر اگزوز رو برمیداشتم.

3_گاز LPG هم بر میداشتم.آخه این ماشینا واسه روزمره که نیستن.برای روزای فراغت آخر هفته هستن که بزنی بری بیرون شهر که اونم اگه با سرعت مناسب حرکت کنی بنزینی به اون صورت مصرف نمیکنه.تازه ایمپالا هم بنسبت بیوک کمتر میشنویم که پرمصرف باشه.حتی اونایی که موتور 350 روشون هست اما بازم از بیوک کم مصرف تره با اون وزنش.عجیبه! از اساتید خواهش میکنم توضیحی بدن در این مورد.


در ادامه:

4_رودری و تودوزی هم فابریک نیست.اما اینطور که پیداست میشه باهاش حالا حالاها سر کرد.

5_جلوپنجره و متعلقات دماغه جلوی ماشین هم بتونی عوض کنی با فابریک عالیه.

6_از یک چیزی که تو اکثر ایمپالاها دیده میشه و خوشم نمیاد اینه که از لوازم تزئینی و آرم های کاپریس روی ایمپالا استفاده میکنن.البته بی علت هم نیست این کار و علت اینه که آرم ها و تزئینات ایمپالا بنسبت کاپریس کم یاب تره.
برای مثال روی بالای دماغه جلوی ایمپالا هیچ آرم ایستاده ای نباید باشه یا در قسمت عقب روی صندوق عقب که دیگه ماشالله کلآ نوشته ها و آرم کاپریس دیده میشه (منظورم تنها ماشین شما نیست اکثر ایمپالا ها اینطور هستن) و نظرم اینه که با آرم ایمپالا تعویض بشه.

7_این قلم رو باید اضافه کنی به ماشین و اون لاستیک روی گل سپرهای عقب و جلو هست.

قیمت هم اگه امکان داره بی زحمت برامون پی ام کن ممنون

البته تمام این پیشنهادات بستگی داره که هدفت از بهسازی فابریک بودن باشه یا نه.امیدوارم نظراتمون بدردت خورده باشه محمد خان گل.ایشالله موفق باشی
کوچیک همه پیمان هستم
viewtopic.php?f=157&t=98865&p=3333881#p3333881
نمایه کاربر
GM2014
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 138
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مهر 1393, 12:30 pm
نوع خودرو: Chevy Impala 77
محل اقامت: Somewhere

جمعه 25 مهر 1393, 6:40 pm

MRMM3 نوشته شده:سلام محمد آقا
خوش اومدی اونم با یه ماشین زیبا
انشا الله به خوشی سوارشی
موتور 305 یکم لوازمش گرون تره ولی به مدل بالایی معروفه
معمولا گیرباکس اتومات آمریکایی 3 دنده 350 هست ولی برای شما روی فرمونه پس شاید چیز دیگه ای باشه
انشا الله خدا همرو به آرزوشون برسونه
جداً صندلی یک تکه 8 جهت برقی؟ :shock: :shock:
1-اون کمک دیگه رو هم زود عوض کن
2-میشه جای روغن دادنشو به طور حدودی بگی؟؟؟
3-در رادیاتورش با اکثر آمریکایی ها یکیه
4-زمانی که باید عوض بشه یه سری تکنیک هست که معمولا ماشین دار ها میدونن مثل چسبندگی و رنگ و ...
ولی حتما هرچه زودتر عوض کن از من به تو نصیحت که دلیلی داره بسیار مستند که وقتش پیش بیاد میگم
5- نمیدونم ولی من باشم حذفش میکنم(خوبه cng نیست چون خاصیت خورندگی داره بد lpg هست چون صنعت ساخت کپسول مناسبش نیست و سخت میشه پرش کرد)
6- دقیقا مشکل چیه؟؟؟نمیتونی از روی کولر بخاریش کنی یا بخاریش گرم نمیشه یا کم گرم میشه؟؟؟؟
7-8-9-10 موفق باشی پیگیرم
نوار قهوه ای روی ماشین اصلا به دلم نشست البته نظرمه
خیلی با آینه هاش حال کردم و سر اگزوز عقب که با استایل ماشین میاد
فقط اگزوزش تکه؟؟؟
به نظر میاد بدنه کاملا با بتونه رنگ شده(البته بازم نظر منه)
رو دری هاشم خیلی خوشکله
از داشبردشم خیلی خوشم اومد شباحت زیادی به بیوک و نوا داره ولی شیک تره به خصوص با اون دریچه زیر پا
خوشحالم که اوین نفریام که بهت تبریک میگم
موفق باشی
سلام ممنون از توجه و لطفتون :smile:
نکته اول که باید بگم اینه که این ماشین سفارشی هست. از ابتدا به صورت دو رنگ قهوه ای - کرم وارد شده.(البته فکر می کنم یه مقداری توش تغییر اعمال کردن)
نکته دوم ایمپالاهایی که دارای چرم سقف باشن روی سپرهاشون هم لاستیک دارند و هم گل سپر.
نکته سوم زه (نوار) دور بدنه هم رنگی هست (یه خورده تیره تر از رنگ بدنه)
اگه موارد بالا رو اشتباه می گم دوستان تصحیح کنن. :old:
اساتید برقکار کلا گل کاشتن جعبه فیوز رو که نگاه می کنی نصفش خالیه! بیزر ها کلا غیر فعال هستن، فقط چراغ کمربند موقع روشن کردن ماشین فعال میشه و خود به خود بعد چند ثانیه خاموش میشه. نگاه کردم فیشش هست ولی چیزی بش وصل نیست.
کولر اینجوریه که اول اگه مستقیم به باتری بزنی روشن میشه و بعدش هر بار از رو داشبرد روی کولر بزاری روشن میشه ولی اگه گذاشتی رو بخاری، بخاری فعال میشه و دیگه هر بار که روشن کنی کلا رو بخاریه مگر اینکه دوباره کولر رو مستقیم به باتری وصل کنی!!
ایمپالا و کاپریس تا جایی که من می دونم کلا اگزوزشون تک هست. حداقل از 77 به بعد
نمایه کاربر
GM2014
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 138
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مهر 1393, 12:30 pm
نوع خودرو: Chevy Impala 77
محل اقامت: Somewhere

جمعه 25 مهر 1393, 6:42 pm

rasoul sh نوشته شده::-) :-) :-)

خوش اومدید
مبارکتون باشه ماشین

منتظر کارهاتون هستم
آمریکایی بلد نیستم که راهنمایی کنم
فقط گاز lpg رو اگه از پس بنزینش بر می آیید باز کنید
ممنون رسول جان خیلی لطف دارید.
سعی می کنیم از عهدش بر بیایم
تا ببینیم چی میشه
نمایه کاربر
GM2014
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 138
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مهر 1393, 12:30 pm
نوع خودرو: Chevy Impala 77
محل اقامت: Somewhere

جمعه 25 مهر 1393, 6:58 pm

HD_121 نوشته شده:سلام آقا محمد . بهت تبریک میگم بابت انتخابت. خوش اومدی.
اون نشتی روغن که گفتی: a: روغن تیره ممکنه از پیچ تخلیه کارتل و یا پمپ هیدرولیک یا جعبه فرمون باشه.
b:اون روغنی که میگی رنگش شبیه بنزینه روغن هیدرولیک گیربکس هستش که اگه نشتی این روغن تو کاپوته برو لوله ای که از گیربکس میاد وارد رادیاتور میشه رو ببین و اگه از زیر ماشین روغن نشتی داره ممکنه از متعلقات و یا کارتل گیربکس باشه.
داداش این ماشین رو دست هر بنی بشری نده تا بیخودی انگولکش کنن . اول کنندش رو پیدا کن کارهاشو ببین اگه خوب بود ماشینتو ببر پیشش.
روغمن موتور رو هر وقت دیدی اون غلظتش رو از دست داد عوضش کن یا مثه من با هر بار تعویض روغن شماره کیلومتر رو یادداشت کن بعد بین روغنت چند هزارتا کار میده و ...
موفق باشی
سلام حسن جان خیلی لطف دارید
روغن رو عوض کردم. تو تعویض روغنی رو چال چک کردم از پیچ کارتل روغن نبود. یکیش از لوله هیدرولیک بود که یه تیکش رو با یه شیلنگ وصله کردن دو طرف رو بست بستن انگار بستا شل شده!
روغن گیربکس رو چک کردم از فول یه مقدار بیشتر برای همین از ابتدا و انتهاش یه مقدار نشت میده.(فردا عکس می گیرم) نشتی تو کاپوت ظاهرا همون هیدرولیک بود فقط!
بقیش زیر گیربوکس و ابتدای گاردانه!
برای تعمیرکار هم چون خیلی نمیشناسم. فعلا نبردم نشون بدم. اون اوائل بردم پیش یه تعمیرکار معروف تو قم به نام خدایی.خیلی خودش رو میگرفت اول موتور رو نگاه کرد و گفت استارت بزن. بعدش گفت خوبه وضعیت موتورت و بعد سوار شد و یه دوری خوردیم گفت گیربکست معکوس نمیکشه (توی فول تراتل). آخر سر هم بر روی چال کف پای راننده و شاگرد پوسیدگی داشت. سریع گفت ماشین بردار از رو چال. آقا ماشینت خستس به درد نمیخوره. حداقل 5 میلیون خرج داره و :old:
خلاصه گفت یه 76 سراغ دارم موتور و گیربکس اورهال شده و اله و بله و ... بیا اینو بخر به 19.5 :x (ایمپالای 76 داشبرد کلا ترک و مدل پایه که همه چیزش هم دستی بود)
برای روغن هم دقیقا می خوام مثل شما عمل کنم.کیلومتر رو یادداشت کردم ببینم تا چند کیلومتر روغن جواب میده
نمایه کاربر
GM2014
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 138
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مهر 1393, 12:30 pm
نوع خودرو: Chevy Impala 77
محل اقامت: Somewhere

جمعه 25 مهر 1393, 7:55 pm

عشق بیوک نوشته شده:سلام محمد جان مبارکه
ایشالله چرخش بچرخه واست و بخوشی ازش استفاده کنی.ایمپالا 77 یکی از مدل های مورد علاقمه.خودمم دنبالشم.ماشین مخصوص خانواده هست.اول یه سوال ازت دارم و اینه که آیا میخوای ماشین رو بحالت فابریک برگردونی یا همینطور سوار شی؟

نظرات و پیشنهادات:

چیز هایی که برمیداشتم از ماشین:
1_اون نوار قهوه ای اولین چیزی بود که برش میداشتم.

2_سر اگزوز رو برمیداشتم.

3_گاز LPG هم بر میداشتم.آخه این ماشینا واسه روزمره که نیستن.برای روزای فراغت آخر هفته هستن که بزنی بری بیرون شهر که اونم اگه با سرعت مناسب حرکت کنی بنزینی به اون صورت مصرف نمیکنه.تازه ایمپالا هم بنسبت بیوک کمتر میشنویم که پرمصرف باشه.حتی اونایی که موتور 350 روشون هست اما بازم از بیوک کم مصرف تره با اون وزنش.عجیبه! از اساتید خواهش میکنم توضیحی بدن در این مورد.


در ادامه:

4_رودری و تودوزی هم فابریک نیست.اما اینطور که پیداست میشه باهاش حالا حالاها سر کرد.

5_جلوپنجره و متعلقات دماغه جلوی ماشین هم بتونی عوض کنی با فابریک عالیه.

6_از یک چیزی که تو اکثر ایمپالاها دیده میشه و خوشم نمیاد اینه که از لوازم تزئینی و آرم های کاپریس روی ایمپالا استفاده میکنن.البته بی علت هم نیست این کار و علت اینه که آرم ها و تزئینات ایمپالا بنسبت کاپریس کم یاب تره.
برای مثال روی بالای دماغه جلوی ایمپالا هیچ آرم ایستاده ای نباید باشه یا در قسمت عقب روی صندوق عقب که دیگه ماشالله کلآ نوشته ها و آرم کاپریس دیده میشه (منظورم تنها ماشین شما نیست اکثر ایمپالا ها اینطور هستن) و نظرم اینه که با آرم ایمپالا تعویض بشه.

7_این قلم رو باید اضافه کنی به ماشین و اون لاستیک روی گل سپرهای عقب و جلو هست.

قیمت هم اگه امکان داره بی زحمت برامون پی ام کن ممنون

البته تمام این پیشنهادات بستگی داره که هدفت از بهسازی فابریک بودن باشه یا نه.امیدوارم نظراتمون بدردت خورده باشه محمد خان گل.ایشالله موفق باشی
سلام
ممنون از توجه و لطفتون آقا پیمان
هدف اصلی من هم بازگشت به حالت فابریک هست و به شدت هم از این آرم های کاپریس که خیلی هم بد کیفیت هستن بدم میاد :D روز اول گرفتم یه آرم بزرگ شورلت رو از روی داشبرد کندم. جای چسبش مونده نمی دونم با چی پاک کنم.
نوار (زه) قهوه ای دور همینطور که بالا گفتم فابریکش ظاهرا داشته. فقط تا روی گلگیر جلو قبل از تایر ادامه داره!
همینطور که گفتم ماشین سفارشی هست. با تمام امکانات موجود به جز کروز کنترل! صاحب اصلیش که وارد کرده مدعی هست که تودوزی و رودری ها فابریکه! ماشین از ابتدای 57 تا سال 92 دستش بوده و یک سال دست صاحب قبلی و الن هم شد رفیق ما :cool:
شورلت اینجوری بوده که شما هرچی سفارش میدادی اعمال می کردن حالا شاید توی این مورد هم از رودری کاپریس همون سال استفاده کردن.مثلا صفحه کیلومتر که دو مدل بوده. یکی شبیه به مدلی که تو کاپریس های دهه 80ه و یا نوا و بیوک و یا مدل سفارشی که تا 85 مایل هست :???: چون ظاهرا حداکثر سرعت مجاز تو امریکا 80 مایل هست.جالب اینکه که کیلومتر که تا ته بچسبه هم، بیشتر که گاز بدی سرعت به طور مشهود زیادتر میشه.
کاتالوگ impala 77
تصویر
کاتالوگ Caprice 77
تصویر
جالب این هست که اغلب مدل های Impala 77 در ایران مدل 9c1 هستن که به مدل پلیسی معروفن که با حداقل امکانات(شیشه دستی. صندلی یک تکه دستی با پشتی ثابت) و دارای یک آینه و فاقد سیستم اکونومی تهویه و فاقد چرم سقف و نوار لاستیکی روی سپر هستن.(البته اگه اشتباه می گم دوستان تصحیح کنن)
تصویر
جلوپنجره که مدل ده 80ایه و قاب دور چراغ ها هم فکر می کنم تایوانی باشه! که باید نمونه فابریکی تهیه کنم.
دوتا کلید قفل مرکزی نمونه فابریکی نیست و پستش بلند شده که باید تعویض شه.
آرم های ایمپالا برای طرفین روی چرم سقف و آرم کوچک Chevrolet روی درب صندوق عقب سمت راست. بقیه آرم ها هم کلا باید کنده بشه!
---------------------------------------------------
کارهایی که روی ماشین انجام دادم.
1- دو تا پوسیدگی کف زیر پای شاگرد و راننده رو دادم صافکار تو یه روز انجام داد. حین کار عکس نگرفتم ولی از زیر ماشین عکس می گیرم می ذارم. از داخل بعد از اینکه قسمت پوسیده رو برید ورق آهن رو شبیه به ورق کف خط هایی که باید می بود رو ایجاد کرد و بعد هم جوش داد و بعدش هم موم زد.فقط نکته ای که هست از زیر باید چی کار کنم که دوباره زنگ نزنه؟! رنگ بزنم؟ ضد زنگ! البته از یه قسمتش اگزوز رد شده خیلی راه نمیده!
2- کمک عقب سمت شاگرد رو عوض کردم و فردا کمک سمت راننده رو هم عوض می کنم.صاحب قبلی برداشه زیر فنر های لول عقب Spacer انداخته عقب رو حدود 8 سانت آورده بالا. جنس اسپیسر ها ظاهرا تفلن هست(شبیه به پلاستیک خیلی فشرده و سخت). من خوشم نمیاد و می خوام اونا رو دربیارم حس مس کنم فنر ها خوب نمی تونن بازی کنن و فشرده و آزاد بشن! نیازمند نظر دوستان هستیم.
3-درب رادیات رو هم عوض کردم اوکی شد.
باتشکر از همه دوستان
با عکس های بیشتر خدمت خواهم رسید
نمایه کاربر
GM2014
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 138
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مهر 1393, 12:30 pm
نوع خودرو: Chevy Impala 77
محل اقامت: Somewhere

جمعه 25 مهر 1393, 10:09 pm

امکانات موجود بر روی خودروی پایه و امکانات سفارشی در سال 1977 در خودروی ایمپالا و کاپریس
تصویر
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “خودرو های سدان جنرال موتورز GM”