تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

مباحث مربوط به پونتیاک Pontiac , کامارو Camaro , کوروت Corvette , مونت کارلو Monte Carlo

مدیران انجمن: آرمين, علي هافكلاچ

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 05 دسامبر 2017, 00:59

آلکامی نوشته شده:
04 دسامبر 2017, 22:16
سلام
ایده ساخت چراخ برای اتاق عالی بود
میگم الان که موتور بازه فایر وال و پالونی گیربکس از بیرون موم بپاش
یه هایق های فومی هست که یک طرفش فویل آلومینیوم داره از اون بگیر بزن که گرما و صدا به اتاق نفوذ نکنه
چون حتما کاهش وزن مد نظرت هست این عایق کار خیلی از عایق های فابریکی که حذف میشه رو انجام میده
سلام, مخلصم,
حقیقتش هیچ قصدی برای عایق کاری ندارم, چون در نهایت ماشین پیست قراره بشه,
تشکر میکنم از راهنمایی
ممل-امریکایی نوشته شده:
05 دسامبر 2017, 00:09
سلام دوست عزیز خسته نباشی.
ماشین خیلی خوب تمیز کردی اینجوری خیلی بهتره.خودت تنهایی کل لوازمش باز کردی؟برای نصب مجدد به مشکل نمیخوری؟سیستم برقش رو خودت نصب میکنی؟من خودم چندتا ماشین بازسازی کردم ولی بعضی کارهاش رو مجبور شدم بیرون انجام بم چون لوازم صافکاری و نقاشی ندارم.
سلام,
ممنون آره اینجوری خیلی بهتر شد, میشه دید چی به چیه, لوازم رو خودم باز کردم, سیم کشی های قدیمی رو استفاده میکنم
ظاهرا خوب هستند, موقع باز کردن ههه رو برچسب زدم و نام گذاری کردم و یا عکس انداختم, سیم کش موتور رو روی ماشینهای
قبلی یکم تجربه کسب کردم, سخت ترین چالشی که خواهم داشت سیم کشی پشته داشبورده,
در رابطه با نقاشی من هم تا حالا نکردم, فضاشو دارم, ابزار نقاشیه آماتوری میتونم تهیه کنم, قصد دارم از فضای موتور شروع کنم اگه خوب تونستم در بیارم
ادامه میدم به بیرون ماشین
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C

آلکامی
دنده 3
پست: 3582
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط آلکامی » 05 دسامبر 2017, 14:59

گرما و صدا اذیت میکنه
بگردید یه عایق خوب و حرفه ای پیدا کنید تا وزن کمتری داشته باشه
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی

نمایه کاربر
پایونیر
دنده 3
پست: 3339
تاریخ عضویت: 29 می 2011, 18:04
نوع خودرو: L90
محل اقامت: کارمیسین

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط پایونیر » 05 دسامبر 2017, 18:08

برا پیست مهم نیست . امنیت کابین و قدرت موتور از همه واجب تره . اینجور استفاده کلا صدا دار هستند .
«محمد»

نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 07 دسامبر 2017, 02:35

آلکامی نوشته شده:
05 دسامبر 2017, 14:59
گرما و صدا اذیت میکنه
بگردید یه عایق خوب و حرفه ای پیدا کنید تا وزن کمتری داشته باشه
سلام,
حقیقتش راحتی و رفاه اصلا مده نظرم نیست, 100% کارایی مسابقه ای هدفمه
حتی ایده ی رد کردن اگزوز از داخل اطاق و بیرون دادنش از در یا کوارتر پنل عقب
رو هم در نظر دارم, که البته ایده ی یکی از خوبهای رشته اسلالوم هستش با پونتیاک
ترانس آم نسل چهار:
.
تصویر
.
تصویر
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C

نمایه کاربر
ممل-امریکایی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 217
تاریخ عضویت: 14 فوریه 2017, 18:02
نوع خودرو: پژو و سمند
محل اقامت: ایران خوزستان

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط ممل-امریکایی » 11 دسامبر 2017, 19:02

سلام دوست عزیز
چه خبر پروژه به کجا رسید؟منتظر پست های شما هستیم.
خدایا در شب تارم بسوزانم ولی محتاج نامردان مگردانم

نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 11 دسامبر 2017, 20:13

ممل-امریکایی نوشته شده:
11 دسامبر 2017, 19:02
سلام دوست عزیز
چه خبر پروژه به کجا رسید؟منتظر پست های شما هستیم.
سلام مخلصم ,
همین الان داشتم عکس هارو کوچیک میکردم که آپ دیت کنم
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C

نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 11 دسامبر 2017, 20:54

با سلام,
مدیران محترم ما باز مشکل آپلود عکس داریم
یه هفته پس از شستن ماشین امروز رفتم دوباره سروقتش,
فضای داخل موتور رو تقریبا تکمیل کردم و فکر میکنم آماده برای رنگ کردنه
متاسفانه داخل ماشین قسمتهایی که ترمیم کرده بودم چنگی به دل نمیزد, ضده زنگ یکم زبر و برشته به نظر میرسید
تک و توک جاهای جدید در اثر رطوبت و نمناکی پس از شسته شو رو به زردی میزد, خلاصه که قسمت زیادی از کف پای راننده
رو دوباره آهن کردم اندفعه سعی کردم دقت بیشتری بخرج بدم و بعد از پاک کردن با اَسِتون دوباره ضده زنگ زدم:
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
.
یه دستگاه سند بلاسته سایزه کوچیک هم گرفتم برای پاک سازی قطعات مختلف و آماده کردنشون واسه پودر کوت:
.
تصویر
.
تصویر
.
واقعا نتیجه کارشم خوبه سرعت و دقتش خیلی بالاست به راحتی به همه گوشه کنارها دسترسی پیدا میکنه
فقط مشکل این بود که کمپرسور هوای من کوچیکه زرت و زورت باید وایسم تا دوباره فشار هوا بیاد بالا
اینم نمونه کار, بدک نشده واسه اولین بار:
.
تصویر
.
تصویر
.
یه دستی هم به سرو گوشه تی56 کشیدم که در اثر نشته روغن از کاسه نمده ته میل لنگ
روغن موتور همه جاشو گرفته بود:
.
تصویر
.
تصویر
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C

نمایه کاربر
ممل-امریکایی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 217
تاریخ عضویت: 14 فوریه 2017, 18:02
نوع خودرو: پژو و سمند
محل اقامت: ایران خوزستان

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط ممل-امریکایی » 11 دسامبر 2017, 22:45

سلام خسته نباشی
خیلی خوب شده.بنظر من برای قسمت های داخلی زیاد حساسیت بخرج نده چون بهر صورت اونها میرن زیر کفپوش.در ضمن کارکردن روی قسمت های بیرونی و موتوری خیلی وقتت رو میگیره وانرژیت رو صرف اون قسمت ها کن.موفق باشی.
خدایا در شب تارم بسوزانم ولی محتاج نامردان مگردانم

نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 12 دسامبر 2017, 20:11

از رفقا کسی اگه جوشکاره توانا هستش مارو یه راهنمایی بکنه
تنظیم دستگاه رو چی بزارم سرغت خروج سیم چقدر باشه؟
هرچی تلاش کردیم نشد, یا سوراخ میشد یا تیکه های کوچیک و نا پیوسته
پیشاپیش تشکر
.
تصویر
.
تصویر
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C

نمایه کاربر
dariush2
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 302
تاریخ عضویت: 09 مارس 2015, 21:37
نوع خودرو: دوچرخه

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط dariush2 » 12 دسامبر 2017, 21:05

nader_gmr نوشته شده:
12 دسامبر 2017, 20:11
از رفقا کسی اگه جوشکاره توانا هستش مارو یه راهنمایی بکنه
تنظیم دستگاه رو چی بزارم سرغت خروج سیم چقدر باشه؟
هرچی تلاش کردیم نشد, یا سوراخ میشد یا تیکه های کوچیک و نا پیوسته
پیشاپیش تشکر
.
تصویر
.
تصویر
بهترین روش واسه ترمیم کف اتاق ماشین کاربیت هست جوش زیاده واسش

ارسال پست

بازگشت به “خودروهای کوپه جنرال موتورز GM”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان