تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

مباحث مربوط به پونتیاک Pontiac , کامارو Camaro , کوروت Corvette , مونت کارلو Monte Carlo

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
kamyar sharifi
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 115
تاریخ عضویت: 17 آگوست 2013, 11:53
نوع خودرو: 405 GLX
محل اقامت: غرب تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط kamyar sharifi » 08 سپتامبر 2018, 11:02

سلام
اقا خیلی خوبه که حداقل شما از اون ور امریکایی بازی میکنی و دل مارو شاد
اینجا که دیگه پراید بازی هم هزینه داره چه برسه به امریکایی
نمایه کاربر
ممل-امریکایی
يار همراه
پست: 2804
تاریخ عضویت: 14 فوریه 2017, 18:02
نوع خودرو: SAMAND XU7 1396
محل اقامت: ایران خوزستان
اینستاگرام: @mr_daglas
Has thanked: 6 times
Been thanked: 55 times
تماس:

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط ممل-امریکایی » 08 سپتامبر 2018, 11:13

nader_gmr نوشته شده:
08 سپتامبر 2018, 01:54
با سلام خدمت دوستان عزیز و محترم

یه مدتی دور بودم از فروم
گفتم یه سری بزنم,
اول از همه که موتور کامارو متاسفانه خراب شد زیر فشار بالا...
دو ماه پیش با چندتا دوستان رفتیم برای شرکت در یه سری رقابت کوچیک درگ ریس تو آلمان
که اونجا متاسانه موتور صدمه دید...
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
.
لیفتره هیدرولیکی کاملا از هم پاشید و تیکه هاییش متاسفانه هنوز توی موتوره و پوش رود هم تو عکس مشخصه دو تیکه شده
ولی خبر ها خوب از آلمان در راهه
.
تصویر
سلام نادر جان
کجایی بابا ؟دلمون برات تنگ شده...
حداقل هر چند وقت یک پست بزار از خودت.از اوضاع احوال اونجا و ماشینهات باخبرمون کن.راستی ماشین آخری که خریده بودی (GTO 2004)گفتی کم کارکرده،خوب کار میکنه؟اذیت نکرد؟
نیست شو تا هستیت از پی رسد
تا تو هستی، هست در تو کی رسد
تا نگردی محو خواری فنا
کی رسد اثبات از عز بقا
نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 142
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 08 سپتامبر 2018, 14:44

kamyar sharifi نوشته شده:
08 سپتامبر 2018, 11:02
سلام
اقا خیلی خوبه که حداقل شما از اون ور امریکایی بازی میکنی و دل مارو شاد
اینجا که دیگه پراید بازی هم هزینه داره چه برسه به امریکایی
سلام مخلصم,
لطف دارید دوست عزیز, من هم امیدوارم که با اشتراک گزاشتن تجربه های که من با این ماشینها میکنم کمی دوستای علاقه مند رو خوشحال کنم و با این ماشین ها که خیلی زیاد نیستن تو ایران آشنا کنم
ممل-امریکایی نوشته شده:
08 سپتامبر 2018, 11:13
سلام نادر جان
کجایی بابا ؟دلمون برات تنگ شده...
حداقل هر چند وقت یک پست بزار از خودت.از اوضاع احوال اونجا و ماشینهات باخبرمون کن.راستی ماشین آخری که خریده بودی (GTO 2004)گفتی کم کارکرده،خوب کار میکنه؟اذیت نکرد؟
سلام محمد جان مخلصم
حتما سعی میکنم بیشتر پست بزارم, شاید هم مثله ""کارشناسهای خودرو"" در ایران یه صفحه اینستاگرام باز کنم هاها

راجع به جی تی او باید بگم که واقعا راضیم 150 هزار تا راه رفته , من هفته اول کل روغن ها و فیلتر ها رو تعویض کردم و دو هفته پیش به سمت ایتالیا رانندگی کردم, توی اتوبان های آلمان و جاده های کوهستانی اتریش خیلی راحت و ریلکس و استابیل
در پنج روز 4000 کیلومتر رانندگی کردم , از نظر راحتی و نرمی کامارو و ترانس آم هیچ حرفی برای گفتن ندارن در برابر جی تی او
در کنارش موتور قدره LS1 (که البته خود موتور LS6 هستش چون سال 2004 دیگه ال اس وان تولید نمیشده) واقعا تجربه خوبی بود.
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C
نمایه کاربر
__Pontiac__
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 475
تاریخ عضویت: 18 دسامبر 2008, 06:21
نوع خودرو: PARS ELX
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط __Pontiac__ » 08 سپتامبر 2018, 19:45

آقا نادر با msd چه کار کردی نصبش کردی ؟
مصرف بنزین و قدرت ماشین تغییری کرد ؟

Sent from my XT1562 using Tapatalk

محاسبه حجم موتورسیلندر و تراکم موتور
www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=106760
افزایش تراکم و تاثیر ان بر اسب بخار
www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=73&t=108343
نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 142
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 09 سپتامبر 2018, 00:08

__Pontiac__ نوشته شده:
08 سپتامبر 2018, 19:45
آقا نادر با msd چه کار کردی نصبش کردی ؟
مصرف بنزین و قدرت ماشین تغییری کرد ؟

Sent from my XT1562 using Tapatalk
سلام؛
بعله MSD رو نصب کردم, حقیقتش تقیر محسوسی نداشت توی قدرت موتور چون من کل قطعات دیگه برقی موتور رو هم استفاده کرده ام
هدفم بیشتر برای استفاده از محدود کننده ی دو مرحله ای دوره موتور بود, که فکر کنم یکی از دلایلی که موتور هم اسیب دید تنظیم نادرست
لیمیتره دور موتور بود, ECU من دور قرمزش روی 7هزار دور هستش که برای LT1 خیلی بالا هست, من با MSD اوردمش
پایین روی 6هزار , که ظاهرا باز هم زیاد بود, توی درگ ریس, دنده دو به سه متاسفانه جا نرفت چند ثانیه موتور 6هزار دوره سنگین زد
فکر کنم همون باعث شد پوش رو از زیر راکر آرم یا بادومک (نمیدونم تو ایران چی میگن بهش الان) در بره و بشکنه
.
ولی در کل خبلی سیستم جالبی هستش, امکانات خوبی میده ,الان مدل های سه مرحله ایش هم امده به بازار
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C
نمایه کاربر
nader_gmr
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 142
تاریخ عضویت: 03 ژوئن 2015, 20:02
نوع خودرو: پونتیاک
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تبدیل کامارو کوپه به تی تاپ

پست توسط nader_gmr » 12 سپتامبر 2018, 23:49

سوغاتی از راه رسید....
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
نادر ذوالقدری
1368 - Buick Iran
1994 Pontiac Firebrd
1997 Pontiac TransAM
1995 Pontiac TransAM WS6
1994 Chevrolet Camaro Z/28 S/C
ارسال پست

بازگشت به “خودروهای کوپه جنرال موتورز GM”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان