کامارو 1975 !

مباحث مربوط به پونتیاک Pontiac , کامارو Camaro , کوروت Corvette , مونت کارلو Monte Carlo

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
حسـن
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 297
تاریخ عضویت: 14 مارس 2010, 11:49
نوع خودرو: camaro -goldwing
محل اقامت: اصفهان
تماس:

Re: کامارو 1975 !

پست توسط حسـن » 11 ژولای 2015, 18:52

سلام سلامت باشی دادا ' لاستیک چی بندازم و چه سایزی? دوتا دسته در هم میخام داخل که میگیرن و باهاش در را میبندند از کجا بگیرم ?
once a rider always a rider
نمایه کاربر
Captain_Black
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 261
تاریخ عضویت: 01 دسامبر 2011, 22:33
نوع خودرو: Camaro 74-Nova Coupe
محل اقامت: Munich / Germany

Re: کامارو 1975 !

پست توسط Captain_Black » 21 ژولای 2015, 22:54

حسـن نوشته شده:سلام سلامت باشی دادا ' لاستیک چی بندازم و چه سایزی? دوتا دسته در هم میخام داخل که میگیرن و باهاش در را میبندند از کجا بگیرم ?
ببخشید من دیر به دیر اینجا سر میزنم.لاستیک بستگی داره.الان سایز فعلی لاستیک های جلو و عقب چیه ؟ سایز فابریک کارخونه عقب 225 و جلو 205 هست ولی من رو کاماروی خودم جفت عقب و جلو رو 215 انداختم خیلی هم راضیم.هم هندلینگش خیلی خوبه هم چون 6 سیلندره اگه زیاد پهن بندازی جون ماشینو میگیره.

در مورد دسته در، کلا رودری های کاماروها دو نوعن.یه نوع همین که رو ماشین شما هست که Base هست و دسته درش همونه.یه مدل هم رودری LT هست که تقریبا دسته درش مثل بیوک و نوا هستش(اگر اشتباه نکنم مشترکه) ولی خب طرح تودوزی و رودریش فرق میکنه.
MOPAR OR NO CAR
بازسازی کامارو 74:
viewtopic.php?f=158&t=80526
ارسال پست

بازگشت به “خودروهای کوپه جنرال موتورز GM”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان