ایمپالا دو در

مباحث مربوط به پونتیاک Pontiac , کامارو Camaro , کوروت Corvette , مونت کارلو Monte Carlo

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
arman_230
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 319
تاریخ عضویت: 29 فوریه 2012, 10:11
نوع خودرو: جیپ & ماتیز
محل اقامت: اصفهان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

ایمپالا دو در

پست توسط arman_230 » 28 دسامبر 2012, 20:26

عرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان آمریکایی باز :grin:
این ماشین 10 سالی هست که تو کارخونه یکی از دوستان رها شده. بنده خدا پیرمرده و این ماشین دوران جوونیش بوده، سند و مدارکش هم موجوده به نام خودشه
خوشحال میشم کمکم کنید و به نظرتون میشه دوباره زنده اش کرد؟
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
پروسه بهسازی جیپ صحرا کروک
viewtopic.php?f=195&t=83282
Danial 3000 cs 72
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 496
تاریخ عضویت: 10 ژولای 2011, 17:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط Danial 3000 cs 72 » 29 دسامبر 2012, 21:29

سلام.
آقا من اول از همه رسیدم! تصویر
مبارکه. شما خودت ماشینو خریداری کردی,درست میگم؟
شورلت ایمپالا مدل 1974(اتاق کاستوم کوپ)
این ماشین کاملا ارزش بازسازی رو داره...
کلا مدل 74 همینجوریش کم یابه وای به کوپش.تصویر
موفق باشی...
رفاقتا میادو میره! این تی تیه که تا همیشه برای آدم میمونه... تصویر
نمایه کاربر
یـاشار
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 727
تاریخ عضویت: 31 مارس 2009, 17:58
نوع خودرو: 2015 Capri 73/Lancer
محل اقامت: Ekabatan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط یـاشار » 29 دسامبر 2012, 21:36

میشه بگید چی این ماشین ارزش بازسازی داره؟ نه مدل ارزشمندیه نه چیزیه که تمیز باشه که اقلاً آدم دلشو به بکر و سالم بودنش خوش کنه. حالا اگه ایمپالا 71 یا 72 یا پایین تر بود یه چیزی ولی 74 اونم با این وضعیت؟ اینو مفت هم به من بدن ورنمیدارم؛ یعنی ورمیدارم ولی یه راست می فرستمش اسقاط.
آخرین ويرايش توسط 1 on یـاشار, ويرايش شده در 29.
I surrender, return to dust
It must end here, in daze and dusk
So I cry, for all of us
...And I smile, as I die
نمایه کاربر
ULTRA SOUND
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 158
تاریخ عضویت: 01 اکتبر 2011, 20:54
نوع خودرو: caprice coupe 1971
محل اقامت: کرج.گوهردشت
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: ایمپالا دو در

پست توسط ULTRA SOUND » 29 دسامبر 2012, 21:39

مهمترین قضیه اینه که ماشین پلاک ملی نیست .
بازسازی شورلت کاپریس کوپه هاردتاپ 454
viewtopic.php?f=158&t=85310

محمد
نمایه کاربر
Mc.Matin
دنده 2
پست: 2277
تاریخ عضویت: 07 مارس 2006, 23:01
نوع خودرو: سمند سفارش آمریکا...
محل اقامت: جهنم دوستداران خودروهای کلاسیک=ایران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط Mc.Matin » 29 دسامبر 2012, 22:41

یاشار جان رو چه حساب میگی با ارزش نیست؟؟؟؟ ایمپالا کوپه 74 به نظر من که مدل و نوع با ارزشیه مخصوصآ تو ایران و با اوضاع کنونی به فنا رفتن اون همه ماشین خاص که داشتیم تو کشور به خاطر بی توجهی هایی که شد....

و اما در مورد ماشین...

خیلی خیلی کار داره.....به نظر من اگه قدرت مالی خوب البته خوب نه باید بگم قدرت مالی عالی داری و از اون مهمتر حوصله و کانالی که بتونی لوازم وارد کنی برو سمتش اگه نه بسپارش به فردی که این شرایط رو داره....

نکته مهم کلی :

یاد بگیریم مثل خیلی از گذشتگانمون رفتار نکنیم...بیایم درست زندگی کنیم...اگه چیزی رو داریم و روزی به این نتیجه میرسیم که باید بزاریمش کنار یا همون موقع بدیم دست کسی که به اون مورد حالا چه ماشین باشه چه چیز دیگه نیاز داره و براش ارزشمنده و یا اینکه اگه میخوایم جایی نگهش داریم جوری ازش مراقبت کنیم که اگه روزی مثل این ایمپالا جامون رو تنگ کرد یا دیدنش هم برامون سخت شد وضعیتش به گونه ای باشه که دل یه نفر رو که هنوز دوسش داره رو شاد کنه و بتونه با کمترین خرج دوباره راش بندازه و یا ازش استفاده کنه....این موضوع کلیه..نه فقط تو ماشین...
روزی این فرد با این ماشین عشق و حالهاش رو کرده و بعدش اینجا رهاش کرده و چه بلاهایی سرش آوردن...میتونست با نگهداری زیر یه سقف...زیر یه چادر..روشن کردن هر از گاهی...گرفتن به موقع پلاکش و ... یه ماشین کلاسیک دیگه ای رو نجات داده باشه و کار به اما و اگرهای الآن نمیرسید...
"When I Die, Bury me in my JEEP. 'Cause it's never been in a hole it couldn't get out of!"
نمایه کاربر
یـاشار
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 727
تاریخ عضویت: 31 مارس 2009, 17:58
نوع خودرو: 2015 Capri 73/Lancer
محل اقامت: Ekabatan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط یـاشار » 29 دسامبر 2012, 23:10

آخه چیش باارزشه؟ ایمپالاهای نسل پنجم حتی تو خود آمریکا هم طالب ندارن حالا باز 71 و 72 رو بعضیا دوست دارن (منجمله خود من) ولی دیگه از 73 به بعد هر چی جلوتر اومد بی ریخت تر و مزخرف تر شد و آخریش هم مدل 76 بود که فاجعه بود. سال 77 هم که کلاً اتاق رو عوض کردن یعنی نسل ششمش اومد و شد شبیه جعبه دستمال کاغذی!

بعدم چرا فکر می کنید هر ماشینی که کمیاب یا نایاب بشه ارزشمنده؟ الان فوردهای ماستنگ 2 و پینتو و کاپری 2 هم شدیداً نایاب شدن تو ایران اگه اینجوره پس باید جنازه هر کدومشون رو تو هر وضعیت افتضاخی که هست بگیریم بازسازی کنیم؟ شما خودتو حاضری کاپری 2 سوار بشی؟

ولی با تمام این حرفا بازم میگم اگه تمیز و بکر بود یا حداقل اینهمه کار نداشت و با یه بازسازی جزئی مثل روز اولش میشد بازم تا حدودی ارزشمند بود؛ ولی نه تو این وضعیتی که این نمونه داره. شما الآن ژیان تمیز هم داشته باشی ارزشمنده چه برسه به ایمپالا 74 تمیز.

---- اضافه شده در تاریخ شنبه دی 9, 91 11:16 pm ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

آخه چیش باارزشه؟ ایمپالاهای نسل پنجم حتی تو خود آمریکا هم طالب ندارن حالا باز 71 و 72 رو بعضیا دوست دارن (منجمله خود من) ولی دیگه از 73 به بعد هر چی جلوتر اومد بی ریخت تر و مزخرف تر شد و آخریش هم مدل 76 بود که فاجعه بود. سال 77 هم که کلاً اتاق رو عوض کردن یعنی نسل ششمش اومد و شد شبیه جعبه دستمال کاغذی!

بعدم چرا فکر می کنید هر ماشینی که کمیاب یا نایاب بشه ارزشمنده؟ الان فوردهای ماستنگ 2 و پینتو و کاپری 2 هم شدیداً نایاب شدن تو ایران اگه اینجوره پس باید جنازه هر کدومشون رو تو هر وضعیت افتضاخی که هست بگیریم بازسازی کنیم؟ شما خودتو حاضری کاپری 2 سوار بشی؟

ولی با تمام این حرفا بازم میگم اگه تمیز و بکر بود یا حداقل اینهمه کار نداشت و با یه بازسازی جزئی مثل روز اولش میشد بازم تا حدودی ارزشمند بود؛ ولی نه تو این وضعیتی که این نمونه داره. شما الآن ژیان تمیز هم داشته باشی ارزشمنده چه برسه به ایمپالا 74 تمیز.

---- اضافه شده در تاریخ شنبه دی 9, 91 11:21 pm ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

آخه چیش باارزشه؟ ایمپالاهای نسل پنجم حتی تو خود آمریکا هم طالب ندارن حالا باز 71 و 72 رو بعضیا دوست دارن (منجمله خود من) ولی دیگه از 73 به بعد هر چی جلوتر اومد بی ریخت تر و مزخرف تر شد و آخریش هم مدل 76 بود که فاجعه بود. سال 77 هم که کلاً اتاق رو عوض کردن یعنی نسل ششمش اومد و شد شبیه جعبه دستمال کاغذی!

بعدم چرا فکر می کنید هر ماشینی که کمیاب یا نایاب بشه ارزشمنده؟ الان فوردهای ماستنگ 2 و پینتو و کاپری 2 هم شدیداً نایاب شدن تو ایران اگه اینجوره پس باید جنازه هر کدومشون رو تو هر وضعیت افتضاخی که هست بگیریم بازسازی کنیم؟ شما خودتو حاضری کاپری 2 سوار بشی؟

ولی با تمام این حرفا بازم میگم اگه تمیز و بکر بود یا حداقل اینهمه کار نداشت و با یه بازسازی جزئی مثل روز اولش میشد بازم تا حدودی ارزشمند بود؛ ولی نه تو این وضعیتی که این نمونه داره. شما الآن ژیان تمیز هم داشته باشی ارزشمنده چه برسه به ایمپالا 74 تمیز.
I surrender, return to dust
It must end here, in daze and dusk
So I cry, for all of us
...And I smile, as I die
نمایه کاربر
Mc.Matin
دنده 2
پست: 2277
تاریخ عضویت: 07 مارس 2006, 23:01
نوع خودرو: سمند سفارش آمریکا...
محل اقامت: جهنم دوستداران خودروهای کلاسیک=ایران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط Mc.Matin » 29 دسامبر 2012, 23:23

کی همچین حرفی زده یاشار جان؟؟؟؟ چند بار آمریکا بودی که میگی ارزش نداره؟؟؟؟ برفرضش هم اونجا ارزش نداشته باشه...ما تو ایرانیم...همین چند مورد ماشین باقی موندرو هم باید درست نگه داری کنیم....آره بچه بودیم هم خیابون پر مک وان بود که کسی نگاهی هم بهشون نمیکرد اما الآن ماشا الله بالای 20 خرید و فروش میشن...ارزش رو من و تو تعیین نمیکنیم...
در ضمن خیلی چیزا تو آمریکا ارزش نداره دلیل نمیشه ما هم بی ارزش بشماریمشون و یا بالعکس...

ماشا الله اطلاعاتت هم که عالیه....اون جعبه دستمال کاغذی که میگی 2 سال جایزه طراحی و خودروی برتر گرفته محض اطلاع....

من هم تو این اتاق عاشق 72ش هستم..اما هیچ موقع از ارزش باقیشون کم نمیکنم یا اونارو بی ارزش نمیخونم....بگذریم که ایمپالا 74 کوپه واقعآ با ارزشه...

اره چرا که نه؟؟؟؟ ماستنگ نسل 2 و فورد کاپری درست حسابی بازسازی شده یا درست حسابی نگه داری شده هم آدم میبینه کیف میکنه...همین هفته پیش یه مورد ماستنگ نسل 2 تو اکباتان دیدم و آب از لبانم جاری شد از بس این ماشین بکر و عالی بود.....درسته یه اشتباه بوده از نظر خیلیا که یکیشون هم منم اما چیزی از ارزشش کم نمیکنه اگه کسی بخواد یه لاشش رو بگیره و بازسازی کنه......مگر اینکه قصد به سود رسیدن باشه....
"When I Die, Bury me in my JEEP. 'Cause it's never been in a hole it couldn't get out of!"
نمایه کاربر
یـاشار
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 727
تاریخ عضویت: 31 مارس 2009, 17:58
نوع خودرو: 2015 Capri 73/Lancer
محل اقامت: Ekabatan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط یـاشار » 30 دسامبر 2012, 00:43

عزیز من، بنده یکبار در سال 1989 به مدت دو هفته آمریکا بودم؛ اونم کالیفرنیا که از نظر تنوع خودرو های موجود یا در حال تردد یکی از بهترین جاهای دنیاست. البته اون موقغ هنوز نزده بودم تو خط کلاسیک بازی و این برنامه ها!!

بعدشم خیلی ممنون که اطلاعات بنده رو زیر سؤال بردی... ولی مگه هر ماشینی که تو زمان خودش مورد توجه واقع شده باشه و جایزه طراحی بگیره دلیل میشه تا ابد ارزشمند بمونه؟؟ 405 هم تو سال 1988 که به بازار اومد خودروی سال اروپا شد و جایزه طراحی هم گرفت و کلی تحویلش گرفتن تازه طراحش هم ایتال دیزاین بود (اگه اشتباه نکنم) که یکی از بزرگترین شرکت های طراحی خودرو در ایتالیا و همچنین کل دنیاست. ولی اینها همه ش به خاطر کاربردی بودن طرحش بود نه فقط زیباییش! الآن به نظر شما که تو سال 2013 زندگی می کنی اون طرح هنوز قشنگ و جذابه؟ ایمپالا 77 هم حکایتش همینه اگه جایزه برد به خاطر این بود که خیلی از مدل های قبلیش کاربردی تر بود یعنی نه هیکل لش و پهن اونا رو داشت که تو خیابون ها و کوچه های تنگ گیر بیفتی نه کاپوت و صندوق درندشت اونا رو داشت که هر دفعه موقع جای پارک پیدا کردن گریه ت بگیره. الان جاگوار ایی تایپ رو ببین خیلی ماشین زیبا و ارزشمندیه ولی به نظرت اون سبک طراحی با اون کاپوت درازش که بیشتر از نیمی از تنهء ماشین رو رو گرفته کاربردیه؟ حتی اگه قابل اعتماد باشه -که مثل اکثر ماشینهای انگلیسی نیست- بازم میشه به عنوان یه ماشین روزمره هر روز بردش تو این ترافیک وحشتناک الآن و براش جای پارک پیدا کرد؟؟

بعدش هم من که از اول گفتم شما اگه ژیان تمیز و درست حسابی و بکر یا دستکم قابل بازسازی هم بگیری ارزشمنده. ماستنگ 2 که دیگه جای خود داره. ولی دیگه هر ویرانه ای که ارزش بازسازی نداره اونم این ایمپالایی که من دارم می بینم و فکر نمی کنم با 30 میلیون تومن پول خرج کردن هم ماشین بشه... در ضمن منظورم از کاپری 2 نسل دومش بود که همه قبول دارن نسبت به نسل اولش خیلی افت کرد مخصوصاً اون مدل های چراغ مستطیلیش که ترکیب جلوی ماشین دفیفاً عین این پیکان های چراغ بنزی می مونه... و الا نسل 1 ش که خیلی ارزشمندتر بوده و هست.
I surrender, return to dust
It must end here, in daze and dusk
So I cry, for all of us
...And I smile, as I die
نمایه کاربر
Mc.Matin
دنده 2
پست: 2277
تاریخ عضویت: 07 مارس 2006, 23:01
نوع خودرو: سمند سفارش آمریکا...
محل اقامت: جهنم دوستداران خودروهای کلاسیک=ایران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط Mc.Matin » 30 دسامبر 2012, 01:03

خوبه پس شما آمریکا بودی...ای کاش فرصتی دست میداد حال که به کلاسیک علاقه مند شدی اونجا میبودی و بیشتر تحقیق میکردی.....

و اینکه صحبتهای شما خیلی جالب بود....همه ما که علاقه به کلاسیک داریم میدونیم که خیلی از مدلها و ماشنیهایی که دوست داریم و قدیمی هستند الان کاربردی نیستند..مصرف سوخت نمونه بارزشه..اگه اینطوری باشه و بخوایم با منطق شما پیش بریم گالوینگ هم با اون استایل باز شدن دربش و چون الان نمیتونیم پارکش کنیم تو پارکینگ بعضی خونه ها پس به درد نمیخوره....اون ایمپالا اون دوران برای زمان خودش کاربرد داشته و الآن هم ارزش کلاسیک داره....و چه خوب که یه نفر با قدرت مالی و معلومات بالا همونطور که قبلآ هم گفتم یه متروکه ای مثل این رو مورد بازسازی قرار بده....کاربردی نسبت به زمانه..ارزش یه خرده هم همینطور....اینا 2 تا چیز متفاوتن...تو نمیتونی ماشین کاربردی روز کلاسیک داشته باشی....هر چقدرم هم سعی کنی باز هم نمیتونی....

اگه اشتباه نکنم خود شما هم مدتی پیش میخواستید اون فایربرد بدون هیچ چیز به درد بخوری رو از تو اوراقی بکشید بیرون و سوار شی....

سلیقه شما برای خودتون قابل احترامه اما نمیتونید سلیقه 99% به جز مشابهات خودتون رو ببرید زیر سوال....اگه از من بپرسی...آره هنوز هم تو سال 2013 اون ایمپالا که شما به حعبه دستمال کاغذی شباهتش دادی و میگی هیچ جا نمیشه پارکش کرد پس ارزش نداره برای من هم ارزش داره و هم زیبایی....

اصل کلاسیک دوستی چیزی به جز اینیه که شما میگی.....

در ضمن 405 هم فرانسوی ساخت همون دورانش باشه یکی از با ارزشترین خودروهای موجود خواهد بود...این رو به جرات میگم....و هنوز بدون توجه به گند کشیده شدنش تو ایران یکی از زیباترین طراحی های تاریخه...

اگر هم تو کلاسیک دنبال ماشین روزمره هستی باید بگم که اشتباه اومدی...همین روزمره استفاده کردناست که باعث نابودی این خودرو ها میشه....
"When I Die, Bury me in my JEEP. 'Cause it's never been in a hole it couldn't get out of!"
m.o.h.a.m.m.a.d
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 186
تاریخ عضویت: 30 اکتبر 2012, 19:27
نوع خودرو: ...
محل اقامت: نیشابور و تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ایمپالا دو در

پست توسط m.o.h.a.m.m.a.d » 30 دسامبر 2012, 01:05

سلام مبارک دوست عزیز ماشین بسیار زیباییه
اگه توانشو داری بسازش 30 تومنم خرج نداره لوازمشم پیدا میشه
من در خدمتگذاری حاضرم بعضی چیزاشو سراغ دارم
خریدار پژو 404
09158531936
ارسال پست

بازگشت به “خودروهای کوپه جنرال موتورز GM”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان