PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
بنيا مين
Rebuilder
پست: 1113
تاریخ عضویت: 26 فوریه 2008, 20:32
نوع خودرو: GALANT VR-4
محل اقامت: تهران زعفرانيه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط بنيا مين » 28 ژولای 2018, 03:31

رضامولوی پور1361 نوشته شده:
23 ژولای 2018, 20:29
سلام بر مرد خستگی ناپذیر همه چی مثل همیشه درجه 1 و عالی
مرسی دوست عزیز شما هم مثل همیشه درجه 1 هستین
نمایه کاربر
بنيا مين
Rebuilder
پست: 1113
تاریخ عضویت: 26 فوریه 2008, 20:32
نوع خودرو: GALANT VR-4
محل اقامت: تهران زعفرانيه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط بنيا مين » 28 ژولای 2018, 03:46

AmirAthary نوشته شده:
27 ژولای 2018, 01:31
بنيا مين نوشته شده:
16 ژولای 2018, 01:26
AmirAthary نوشته شده:
08 ژولای 2018, 21:32
س.بنیامین خان عالیه فقط بگو هزینه لوله های استیل چند شد چون طالب شدم ماشین خودمم همینطوریش کنم؟آقا مرادی میتونه برا ماشین منم سفارش بدم همینطوری لوله اگزوزو رو در بیاره؟
والا من لوله هارو خیلی وقت گرفتم قبل از گرونیا
اقای مرادی تو این زمینه واقعا استاد هستن اما ماشینو باید ببری ببینه تا نظر بده من نمیتونم جای ایشون بگم انجام میده یا نه
س.خوب کجا باید ایشون ببینم تا ماشینو ببرم پیشش ماشینم پژو 405 موتور tu5 هست
بزارید من با ایشون هماهنگ کنم بهتون خبر میدم
نمایه کاربر
SLR 722E
دنده 1
پست: 1492
تاریخ عضویت: 21 ژوئن 2011, 00:30
نوع خودرو: Mazda3 FL/ L90E2
محل اقامت: IRAN 63
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط SLR 722E » 28 ژولای 2018, 17:21

بنيا مين نوشته شده:
28 ژولای 2018, 02:45
SLR 722E نوشته شده:
22 ژولای 2018, 14:02
دست مریزاد و خسته نباشید بنیامین جان

هر بار میام توی این تاپیک یاد نوجوونی خودم میفتم که عاشق گالانت بودم. اون موقع یه گالانت سیگما داشتیم که من خیلی بهش میرسیدم البته خوب قدیمی بود و من همیشه دوست داشتم گالانت روز که همون گالانت نسل 7 عینکی بود رو داشته باشیم ولی خوب اون موقع شرایطش مهیا نبود.
مرسی نظر لطفته
برادر ما حاضریم ماشینو تقدیم کنیم تا شرایط اون موقع برات محیا بشه نگران چی هستی

نهایت لطف شماست بنیامین جان، چرخش براتون به شادی بچرخه.فکر میکنم اون نسل 7 عینکی که توی ذهنم بود یک نسل بعد از مورد شما بود. عکسو میگذارم اگر مشکلی بود مدیران محترم پاک کنند.

http://uupload.ir/files/zoig_80.png
http://uupload.ir/files/td9b_81.png
Mercedes-Benz.The Best or Nothingتصویر
نمایه کاربر
بنيا مين
Rebuilder
پست: 1113
تاریخ عضویت: 26 فوریه 2008, 20:32
نوع خودرو: GALANT VR-4
محل اقامت: تهران زعفرانيه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط بنيا مين » 04 آگوست 2018, 04:09

خوب بریم سره ادامه پروژه

سری بزنیم به فهرست کارمون که بخش هجدهم از ان هم به پایان رسید

فهرست 1 :
1: ( بازدید کلی ماشین توسط عکسهای که گذاشتم )
2: باز کردن موتور از روی شاسی
3: باز کردن رام جلو و ادواتش و باز کردن رام عقب و ادواتش
4: دیدن تمام قطعات باز شده توسط عکسهای گه گذاشتم
5: شستشوی تمام قطعات باز شده از زیر ماشین و دوباره باز کردن انها از یکدیگر
6: برسی زیر ماشین و شستشوی کامل آن
7: رسیدگی به پیچ مهره خار و........... که از روی قطعات باز شده
8: رسیدگی به قطعات باز شده از روی ماشین (سند بلاست)
9: موم پاشی قیر استر و رنگ داخل اتاق و ناودونیها
10: استر زدن و رنگ زدن قطعات سند بلاست شده
11: باز کردن کل داشبرد و سیمکشی ها
12: رسیدگی به کل قطعات داخل اتاق
13:شستشو _ استر _ و رنگ داخل کاپوت بود

فهرست 2:
1: ابکاری کروماته کل لوله های روغن هیدرولیک روغن ترمز و بنزین
2: برش باک و صاف کردن داخل جوش دادن موم پاشی استر و در نهایت رنگ
3: جمع کردن دیفرانسیل عقب
4: جمع کردن کلیپر های ترمز عقب
5: سرویس کامل پلوس ها و بستن انها
6: تراش و بالانس کردن دیسکهای ترمز
7: چکاپ کامل سیبکها و چوپوقی های میل موجگیر به همراه گردگیراشون
8: کمک فنرها که اونم تا مرحله شستشو پیش رفته
9: چکاپ کامل لرزه گیر های طبق

فهرست 3:
1: چکاپ کامل سگ دستهای جلو
2:جمع کردن کلیپر های جلو
3: جمع کردن جعبه فرمان جلو
4: چکاپ کامل لرزه گیر ها و بوشینگای طبق ها و رام

فهرست 4:
1: اسمبل کردن لیور دنده _ پدال گازو ترمز و کلاچ _ میل فرمان
2: اسمبل کردن کل رام جلو
3: اسمبل کردن کل رام عقب

فهرست5:
1:نصب رام جلو روی شاسی
2:نصب رام عقب روی شاسی
3:کاور کردن زیر ماشین
4:پایین اوردن از روی خرک و بردن به سمت صافکاری نقاشی

فهرست 6:
1:سیمکشی موتور
2:سیمکشی داخل اتاق
3:سیمکشی ادوات داخل کاپوت

فهرست7:
1:خرید لوازم هایی که برای صافکاری و نقاشی نیاز هست
2:اماده سازی سپر عقب جلو و فلاپ درب ها و رکاب های زیر درب
3:صافکاری
4:نقاشی

فهرست 8:
1: شستشوی ادوات پشت داشبرد
2:جمع کردن ادوات پشت داشبرد و داخل درب ها
3:نصب شیشه عقب
4:نصب ادوات روی طاقچه عقب

فهرست 9:
1: شستشوی ادوات داخل کاپوت
2:بازسازی قطعات
3: اسمبل کردن قطعات
4: نصب قطعات

فهرست 10:
1: شستشوی قطعات موتوری
2: اسمبل کامل موتور

فهرست 11:
1:باز کردن ترانسفر و گیریبکس
2:شستشوی کلیه قطعات و پوسته ها
3:رنگ امیری و ابکاری قطعات
4:اسمبل نهایی گیربکس و ترانسفر

فهرست 12:
1:خرید کمک فنرها
2:اسمبل کردن انها
3:نصب روی ماشین

فهرست 13:
1:خرید لوازم گاردن
2:بازسازی گاردن
3:اسمبل گاردن
4:نصب روی ماشین

فهرست 14:
1:نصب پمپ روی شناور
2:نصب فیلتر پمپ روی شناور
3:نصب باک روی ماشین

فهرست 15:
1:شستشوی کامل داشبورد
2:نصب ادوات داشبورد روی ان
3:نصب سیمکشی پشت داشبرد
4:انجام صدا گیری کامل داشبورد
5:نصب داشبرد کامل روی ماشین

فهرست 16:
1:خرید لوازم مربوط به بخش اگزوز
2:جوشکاری لوله ها
3:پولیش منبع
4:نصب

فهرست 17:
1:ساخت ورودی هوا (INTAKE)
2:بازسازی کیت هوا HKS
3:خرید air flow sensor EVO III
4:بازسازی BOV فابریک

فهرست 18:
1:خرید رینگ
2:بازسازی رینگ و متعلقات ان
3:خرید لاستیک

خوب نوبت به فهرست نوزدهم از پروژه میرسیم که مرحله اماده سازی صندلی ها هست
که بخشی اعظمی از ان را انجام میدیم و کمی از ان میمونه برای موقع نصب نهایی

خوب از اونجا که در این بخش هم خیلی از دوستان در مراحل اولیه کار نظراتی مبنی بر تودوزی داده بودند باید بگم که در این مرحله هم مانند بخش رینگ و لاستیک که تماما فابریک کار کردیم در اینجا هم قرار بر این است که در تودوزی صندلی ها تغییری ندهیم و دقیقا همون تودوزی فابریک باقی بماند

صندلی ها با نمونه بسیار نو تر تعویض میشن که پیدا کردن انها بسیار کار دشواری بود.....
نمونه طرح صندلی ها از SPORT به SPORT LUXURY تغییر کردن که هر دوی انها به صورت فابریک در VR4 ها استفاده میشود اما در نمونه های ایران تماما SPORT هستن در نمونه SPORT خطوط دوخت به صورت عمودی و در SPORT LUXURY به صورت افقی قرار دارند

به طور کلی
صندلی گالانت به 4 دسته تقسیم بندی میشوند
1:NORMAL که معمولا در مدل GLS استفاده شده
2:LUXURY هم در مواردی از GLS ها و SUPERSALOON
3:SPORT هم در GTI و VR4 ها
4:SPORT LUXURY هم در SUPERSALLON ها و هم در GTI و هم در VR4 استفاده شده است
که تفاوت انها بیشتر در نوع پارچه رنگ پارچه به چشم میخورد
صندلی های SPORT LUXURY که در VR4 ها استفاده میشود یک فرق اساسی با نمونه های استفاده شده در GTI و SUPERSALOON نیز دارد و اونهم جنس و فرم فوم داخل صندلی بوده که در نمونه VR4 بغل های صندلی کاملا توپر تر بوده و جنس فوم و طراحی ان برای کمپانی AMG بوده که حتی روی فوم کلمه AMG هم حک شده


هر 4 نمونه صندلی

تصویر


امکاناتی که در صندلی ها راننده در گالانت وجود دارد تنظیم گودی کمر- تنظیم ارتفاع - تنظیم جلو عقب - تنظیم زاویه پشتی کمر است
و امکاناتی که در صندلی شاگر وجود دارد تنظیم جلو عقب و تنظیم زازیه پشتی کمر است
این امکانات در هیچ کدوم از مدل های گالانت فرقی باهم ندارند (فقط گودی کمر در هیچ سمت از صندلی SPORT وجود ندارد)

(اما در ماشین ما) ما یکم پارو فراتر گذاشتیم و برای پیدا کردن صندلی هامون سعی کردیم صندلی سمت شاگرد رو با نمونه صندلی فرمان راست تعویض کنیم و این کار نتیجش این شد که تمامی امکاناتی که در صندلی راننده بود الان در صندلی شاگرد ما هم وجود دارد چون صندلی شاگردمون همون صندلی راننده فرمان راست هست

هر دو صندلی رفت پیش تودوزی کارمون که اسکلت و ریل هر دو صندلی رو از فوم جدا کنه و باز به ما برگردونه تا مراحل بازسازی رو شروع کنیم
خوشبختانه اسکلت صندلی ها و ریل ان هیچ گونه ایرادی نداشت و کاملا سالم بدونه کوچیکترین شکستگی و ترکی
فوم های صندلی کاملا سالم بدونه کوچکترین پارگی و کندگیی........

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تمامی کاور ها و دسته ها از روی شاسی باز شدن

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

پشتی صندلی

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

سینی زیر صندلی

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
نمایه کاربر
بنيا مين
Rebuilder
پست: 1113
تاریخ عضویت: 26 فوریه 2008, 20:32
نوع خودرو: GALANT VR-4
محل اقامت: تهران زعفرانيه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط بنيا مين » 10 آگوست 2018, 15:45

خوب بعد از جدا سازی اسکلت صندلی شروع کردیم به شستشو و زنگ زدایی از روی ان که چند روزی به طول انجامید و بعد از ان رفت برای مراحل ابکاری ................
هر دوتا ریل صندلی کاملا باز شد رفت برای چکاپ پیشه تودوزی کارم بعد از تایید نهایی دوباره برگشت برای شستشوی اساسی

ریل های صندلی ها

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

اتمام ابکاری پلیت زیر صندلی

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

فنر های پلیت زیر صندلی

تصویر

تصویر

ابکاری اسکلت صندلی

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

مکانیزم حرکت اهرم گودی کمر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

پیچ و مهره های صندلی

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

پد گودی کمر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

اینم از فوم صندلی که نوشته AMG هک شده روی ان

تصویر

بعد از اماده سازی کلیه قطعات رفت پیش تودوزی کارم برای اسمبل صندلی ها......
نمایه کاربر
AmirAthary
شروع حركت
پست: 42
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2016, 02:30
نوع خودرو: TU5 405
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط AmirAthary » 15 آگوست 2018, 22:33

س.احسن مثه همیشه عالی اصلا موندم چی بگم برا تعریف!!
ارسال پست

بازگشت به “پروژه های استیج I”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان