تیونینگ پژو 2000 مدل 78

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
samreza
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 365
تاریخ عضویت: 25 مارس 2015, 12:49
نوع خودرو: سمندef7مدل93بنزینی
Has thanked: 28 times
Been thanked: 9 times

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط samreza » 11 ژوئن 2018, 03:01

sahand166 نوشته شده:
11 ژوئن 2018, 00:38
سلام رفیق عزیز، اگه نیمه کاره هم بمونه بخش ظاهریش میمونه، ممنون از یچه های گل تی تی، من سالهاست مطالب این انجمن رو میخونم و آرزوی شروع پروژه داشتم، اگه اینک ها برام بزاری ممنون میشم، دیسک سمند و 405 یکی نیستن؟؟؟ ABS کردن شدنیه منتهی با 600 تومن به نظر خیلی خوب میاد :))

شرمنده .یادم رفت نشونی رو بذارم . :smile: :smile:

viewtopic.php?f=139&t=108340&p=3879882& ... 8#p3879882
رضا هستم.خودروهایی که داشتم: پیکان جوانان - پراید - آردی - 405 - پیکان وانت - سمندXU7 - سمندef7
sahand166
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: 27 می 2014, 16:39
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط sahand166 » 11 ژوئن 2018, 17:33

poorich نوشته شده:
11 ژوئن 2018, 02:19
هزینه، استهلاک، تعویض سرسیلندر (آیا لازمه) نوع ecu, نصب سنسور ها و در نهایت بازدهی.
پیشاپیش بی نهایت ممنونم


سلام و عرض ادب حتمن
راجع به هزینه حدودن 1500 هزینه لوازم نو ایساکویی یا کروز میشه که شامل : تمامی سنسور ها از جمله سنسور دور موتور سنسور کیلومتر سنسور مپ کویل وایر هوزینگ ترموستات منیفولد کامل ایسیو ....

تعویض سر سیلندر با نمونه xu7 یا 1800 حتی تو سیستم کاربرات هم برای 2000 اکیدن توصیه میشه به چند دلیل :
1-مصرف خیلی خیلی پایین تر نسبت به سر سیلندر 2000(بخاطر کوچک تر بودن محفظه احتراق سر 1800 نسبت به سر 2000)
2-افزایش قدرت و شتاب خیلی بیشتر نسبت به سر 2000(به دلیل کوچک تر بودن محفظه احتراق نسبت سر 2000 و بزرگ تر بودن سوپاپ دود سر 1800 پس این عملن مساویه با تخلیه بهتر)
3-فقط برای رعایت نسبت تراکم مناسب بهتره سر 1800 استاندارد رو با واشر تعمیر 1 ببندین که ناک نداشته باشه ماشین .
ترکیب موتور من نیم 2000 انژکتور شده هست با سر 1800 استاندارد و واشر استاندارد ولی طبق عادت همیشه بنزین سوپر میزنم و اصلا ناک ندارم تو هیچ دنده و هیچ دوری البته من همیشه تهران هستم و از تهران با ماشین خارج نمیشم نمیدونم تو شهر های دیگه با توجه به ارتفاع از سطح دریا وضعیت ناک به چه صورت خواهد بود.

ولی در کل تعویض سر سیلندر جنبه تیونینگ داره وگرنه اجباری برای تعویض نیس با خود سر 2000 هم تغییرات بعد از انژکتور کردن محسوس هستش و مصرف با ساژم اس 2000 حداکثر 11 خواهد بود

درمورد استهلاک میشه گفت 0 درصد!
چون شما دقیقت دارید سیستم انژکتور 405 انژکتوری رو نصب میکنید سیستم من در اوردی یی نیست که بخاد استهلاک ایجاد کنه یا هزینه ای داشته باشه و البته منیفولد رو سعی کنید کامل و به همراه سنسور ها و سوزن ها بخرید استوک چون هم قیمتش مناسب تره هم کیفیت بالاتری داره..

و میرسیم سر بحث ایسیو
ایسیو زیمنس اس 2000 ساژم بوش 744 و ساژم اس ال 96 قابل نصب هست


تا جایی که میدونید ساژم اس ال 96 سنسور اکسیژن و سنسور ضربه ساپورت نمیکنه ...
و سیستم قدیمی تری داره و مصرف سوخت هم از طریق دستگاه دیاگ تنظیم میشه
این ایسیو هم خوبی داره هم بدی
خوبیش اینه که جرقه تو هر حالتی حتی ایدل هم ادونس یا اوانس تر از ایسیو های دیگه هست و به نظر شخص خودم ایسیو پر قدرتی هست و با بوش 744 برابری میکنه تا حدودی
پیش بردن کار با اس ال 96 بهتر هست برای دوستان چون ایسیو های سنسور اکسیژن دار مثلا اس 2000-10 مپ اولیه فکتوری برای 405 1800 هست و مقادیر ذخیره شده داخل حافظه هم با فشار منیفولد و خیلی مقادیر دیگه ی پژو 1800 ثبت شده و یه مدت زمان میبره تا بتونه مچ ترین حالت رو داشته باشه با پژو 2000 بعد از انژکتور کردن

امید وارم کامل و خوب توضیح داده باشم بازم دوستان سوالی داشتن در خدمتم :smile:
خیلی ممنونم از راهنمایی هات دوست عزیزم، چند تا مشکل هست ولی
1-من مشکل مصرف بنزین ندارم چندان که اگر داشتم خب سمت پژو 2000 نمیرفتم، من اومدم توی خانواده ی پژو حجیم ترین موتور رو انتخاب کردم که ازش قدرت بیشتری بکشم بیرون ولی شما میگی بیام سر سیلندر 1800 ببندم، در کل کاهش حجم انجین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و بحث سر افزایشش هم هست.
2-سوپاپ دود و تخلیه ی بهتر و حتی افزایش نسبت تراکم چیزی هستش که ما داریم با پورت و پولیش و هدرز و کف تراشی و واشر مسی و... بدستش میاریم.
3-ما نگرانی ای بابت نسبت تراکم نداریم، سوخت مورد استفادمون یا LPG با اکتان 100-112 هستش یا بنزین سرب دار (مسابقه ای) با اکتان 104
بنابراین کاهش حجم در هیچ صورتی پذیرفته نیست و مزیت انژکتور مصرف کمتر هست و عیبش اینه که امکان استفاده از بنزین ریس رو از دست میدم.
به نظر شما بهتر نیست با ECU و یه سنسور (که در معرض دود انجین نباشه) زمان جرقه ی دقیق رو داشته باشم و پاشش سوخت توسط یه کاربرات حرفه ای انجام بشه؟
نمایه کاربر
Alireza_MH
دنده 4
پست: 4277
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2013, 15:21
نوع خودرو: Mazda Protege
محل اقامت: تهران - پاسداران
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
تماس:

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط Alireza_MH » 12 ژوئن 2018, 16:40

sahand166 نوشته شده:
10 ژوئن 2018, 20:38
در مورد ترمز: اولا ممنون از توضیحات کامل شما، من چند جا پرسیدم در مورد دیسک بزرگتر، اکثرا گفتن نمیشه، وگرنه اگه میشد ماکسیمایی انداخت خیلی خوب میشد، حالا یه چی دیگم مد نظرمه، دیجی کالا یه دیسک داره خیلی باحاله "اس اف آر 2025" به 405 هم میخوره، سرامیکی سوراخدار خنک شونده، ولی جفتی 500 تومنه، در نظر بگیر که من لزوما نمیخوام همه چی رو ببرم تا "تهش" میخوام در حدی که لازمه تقویت کنم، برای عقب هم نیاز نیست کل اکسل عوض شه، فقط سر اکسل رو lxی میندازن (یه اسم خوبی داشت یادم رفت)
بعد دیروز پیش جلو بندی ساز بودم گفت یه جا میشناسم قبل عید 4 چرخو abs میکرد 600 تومن!!! همچین چیزی راسته؟ بعد abs حتما ماشین انژکتوری یا سنسور دور موتو میخواد؟ این قیمتی که گفته خیلی ارزون نیست؟ نمیصرفه؟
سلام مجدد
دیسک و کالیپر عوض کردن واسه این پژو جات یخورده سخته، ماشین ژاپنی رو راحت میری یه دیسک و کالیپر میخری و میندازی بالا، ولی این غریبا چون دیسک به توپی باید پیچ شه و... پیدا کردن دیسکی که بخوره کار راحتی نیست
دیسک و کالیپر سمند های مدل بالاتر میدونم بزرگتر شدن و میتونی بندازی که کار کاملا پسندیده ایه
در مورد دیسک سوراخ دار و شیار دار هم اگه سایز دیسک و سایز کالیپر تغییری نداشته باشه و صرفا شیار و سوراخ بهش اضافه شه تاثیر خاصی روی قدرت ترمز گیری نداره و فقط باعث میشه ترمز خیلی دیرتر داغ کنه و افت کنه

در مورد اکسل عقب هم اون کاری که گفتی رو اطلاع ندارم، اگه بشه که خوبه، هرچقدر بخاطر کهولت سن ماشین اگه اکسل کامل عوض کنی نتیجه خیلی بهتری میگیری

اون ABS هم که بهت گفتن احتمالا از این سیستم های ABS مکانیکیه که خیلی هم خطرناکه و اصلا توصیه نمیشه انجام بدی
sahand166 نوشته شده:
11 ژوئن 2018, 17:33
خیلی ممنونم از راهنمایی هات دوست عزیزم، چند تا مشکل هست ولی
1-من مشکل مصرف بنزین ندارم چندان که اگر داشتم خب سمت پژو 2000 نمیرفتم، من اومدم توی خانواده ی پژو حجیم ترین موتور رو انتخاب کردم که ازش قدرت بیشتری بکشم بیرون ولی شما میگی بیام سر سیلندر 1800 ببندم، در کل کاهش حجم انجین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و بحث سر افزایشش هم هست.
2-سوپاپ دود و تخلیه ی بهتر و حتی افزایش نسبت تراکم چیزی هستش که ما داریم با پورت و پولیش و هدرز و کف تراشی و واشر مسی و... بدستش میاریم.
3-ما نگرانی ای بابت نسبت تراکم نداریم، سوخت مورد استفادمون یا LPG با اکتان 100-112 هستش یا بنزین سرب دار (مسابقه ای) با اکتان 104
بنابراین کاهش حجم در هیچ صورتی پذیرفته نیست و مزیت انژکتور مصرف کمتر هست و عیبش اینه که امکان استفاده از بنزین ریس رو از دست میدم.
به نظر شما بهتر نیست با ECU و یه سنسور (که در معرض دود انجین نباشه) زمان جرقه ی دقیق رو داشته باشم و پاشش سوخت توسط یه کاربرات حرفه ای انجام بشه؟
به حضورتون عرض کنم که تغییر سرسیلندر هیچ تاثیری روی حجم موتور نداره
حجم محفظه احتراق با حجم موتور فرق داره و دوتا مقوله ی کاملا جدا هستن
با تغییر سرسیلندر به 1800 افزایش قدرت هم خواهید داشت

من توصیه اکید میکنم که برین سمت انژکتوری کردن
تجربه کاربراتور سواری رو داشتم، جالب هست اما بی نهایت پر دردسره و هیچ وقت هم نمیتونید به نهایت بازدهی موتور ازش برسید و کلا به نظر من پول دور ریختنه و فقط اعصاب آدمو الکی خورد میکنه

اون سیستم LPG رو هم در اولین فرصت بازش کن
جدا از اینکه فوق العاده خطرناکه و احتمال انفجارش و ... زیاده، جون ماشین رو خیلی میگیره و استهلاک موتور هم خیلی بالا میره

نکته بعدی هم اینکه هدرز تاثیرش خیلی کمه رو این انجین و میشه با پولش کارای بهتری کرد
من نظرم روی سرسیلندر 16 سوپاپه

به تاپیک تقویت XU7 توی کلوپ پژو هم یه سری بزنید
Diamonds Last For Ever
sahand166
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: 27 می 2014, 16:39
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط sahand166 » 13 ژوئن 2018, 09:44

Alireza_MH نوشته شده:
12 ژوئن 2018, 16:40
sahand166 نوشته شده:
10 ژوئن 2018, 20:38
در مورد ترمز: اولا ممنون از توضیحات کامل شما، من چند جا پرسیدم در مورد دیسک بزرگتر، اکثرا گفتن نمیشه، وگرنه اگه میشد ماکسیمایی انداخت خیلی خوب میشد، حالا یه چی دیگم مد نظرمه، دیجی کالا یه دیسک داره خیلی باحاله "اس اف آر 2025" به 405 هم میخوره، سرامیکی سوراخدار خنک شونده، ولی جفتی 500 تومنه، در نظر بگیر که من لزوما نمیخوام همه چی رو ببرم تا "تهش" میخوام در حدی که لازمه تقویت کنم، برای عقب هم نیاز نیست کل اکسل عوض شه، فقط سر اکسل رو lxی میندازن (یه اسم خوبی داشت یادم رفت)
بعد دیروز پیش جلو بندی ساز بودم گفت یه جا میشناسم قبل عید 4 چرخو abs میکرد 600 تومن!!! همچین چیزی راسته؟ بعد abs حتما ماشین انژکتوری یا سنسور دور موتو میخواد؟ این قیمتی که گفته خیلی ارزون نیست؟ نمیصرفه؟
سلام مجدد
دیسک و کالیپر عوض کردن واسه این پژو جات یخورده سخته، ماشین ژاپنی رو راحت میری یه دیسک و کالیپر میخری و میندازی بالا، ولی این غریبا چون دیسک به توپی باید پیچ شه و... پیدا کردن دیسکی که بخوره کار راحتی نیست
دیسک و کالیپر سمند های مدل بالاتر میدونم بزرگتر شدن و میتونی بندازی که کار کاملا پسندیده ایه
در مورد دیسک سوراخ دار و شیار دار هم اگه سایز دیسک و سایز کالیپر تغییری نداشته باشه و صرفا شیار و سوراخ بهش اضافه شه تاثیر خاصی روی قدرت ترمز گیری نداره و فقط باعث میشه ترمز خیلی دیرتر داغ کنه و افت کنه

در مورد اکسل عقب هم اون کاری که گفتی رو اطلاع ندارم، اگه بشه که خوبه، هرچقدر بخاطر کهولت سن ماشین اگه اکسل کامل عوض کنی نتیجه خیلی بهتری میگیری

اون ABS هم که بهت گفتن احتمالا از این سیستم های ABS مکانیکیه که خیلی هم خطرناکه و اصلا توصیه نمیشه انجام بدی
sahand166 نوشته شده:
11 ژوئن 2018, 17:33
خیلی ممنونم از راهنمایی هات دوست عزیزم، چند تا مشکل هست ولی
1-من مشکل مصرف بنزین ندارم چندان که اگر داشتم خب سمت پژو 2000 نمیرفتم، من اومدم توی خانواده ی پژو حجیم ترین موتور رو انتخاب کردم که ازش قدرت بیشتری بکشم بیرون ولی شما میگی بیام سر سیلندر 1800 ببندم، در کل کاهش حجم انجین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و بحث سر افزایشش هم هست.
2-سوپاپ دود و تخلیه ی بهتر و حتی افزایش نسبت تراکم چیزی هستش که ما داریم با پورت و پولیش و هدرز و کف تراشی و واشر مسی و... بدستش میاریم.
3-ما نگرانی ای بابت نسبت تراکم نداریم، سوخت مورد استفادمون یا LPG با اکتان 100-112 هستش یا بنزین سرب دار (مسابقه ای) با اکتان 104
بنابراین کاهش حجم در هیچ صورتی پذیرفته نیست و مزیت انژکتور مصرف کمتر هست و عیبش اینه که امکان استفاده از بنزین ریس رو از دست میدم.
به نظر شما بهتر نیست با ECU و یه سنسور (که در معرض دود انجین نباشه) زمان جرقه ی دقیق رو داشته باشم و پاشش سوخت توسط یه کاربرات حرفه ای انجام بشه؟
به حضورتون عرض کنم که تغییر سرسیلندر هیچ تاثیری روی حجم موتور نداره
حجم محفظه احتراق با حجم موتور فرق داره و دوتا مقوله ی کاملا جدا هستن
با تغییر سرسیلندر به 1800 افزایش قدرت هم خواهید داشت

من توصیه اکید میکنم که برین سمت انژکتوری کردن
تجربه کاربراتور سواری رو داشتم، جالب هست اما بی نهایت پر دردسره و هیچ وقت هم نمیتونید به نهایت بازدهی موتور ازش برسید و کلا به نظر من پول دور ریختنه و فقط اعصاب آدمو الکی خورد میکنه

اون سیستم LPG رو هم در اولین فرصت بازش کن
جدا از اینکه فوق العاده خطرناکه و احتمال انفجارش و ... زیاده، جون ماشین رو خیلی میگیره و استهلاک موتور هم خیلی بالا میره

نکته بعدی هم اینکه هدرز تاثیرش خیلی کمه رو این انجین و میشه با پولش کارای بهتری کرد
من نظرم روی سرسیلندر 16 سوپاپه

به تاپیک تقویت XU7 توی کلوپ پژو هم یه سری بزنید
سلام دوست عزیزم، ممنونم بابت راهنمایی، در مورد ترمز سرامیکی کاملا حق با شماست و بیشتر به درد مسابقات میخوره تا مصرف شهری/جاده ای، بزرگتر کردن دیسک و کالیپر با دیسک های فابریک (یا حداقل جنس خوب) بسیار کار بهتری هستش، قطعا این رو دنبال میکنم، فقط در مورد اکسل عقب متوجه نشدم، از اونجا که ماشین دیفرانسیل جلوئه تعویض اکس عقب چه کمکی به من میکنه؟ abs هم که از همون اولش بو دار بود :))
در مورد سر سیلندر هم گویا من اشتباه متوجه شدم، منظور دوستمون در واقع افزایش تراکم بود درسته؟ خب من یه بحثی داشتم در موردش، این سرسیلندرهای پژو همه آلومینیومی هستن درسته؟ خب من خیلی جاها خوندم که با واشر مسی میشه تراکم رو بالا برد و سیلندر رو بهتر seal کرد، ولی به آلومینیوم سر سیلندر آسیب میزنه، از اونجایی که سرسیلندر های پژو 2000 ارزون هستن من ترجیح میدم سالی یه بار عوضشون کنم و در عوض تراکم بیشتری بگیرم.
پس نظر شما اینه که با لوازم فابریک 1800 موتور رو انژکتور کنم و یه ریمپ انجام بدم؟ از چه جور لوازم بهتری میشه استفاده کردش؟ بهتر نیست روی همین سر سیلندر کار کنم از راهای دیگه تراکمو و تخلیه رو بالا ببرم؟ کدوم یکی بیشتر میرزه؟
در مورد هدرز هم حق دارین، 1350 پولشه و کارای بهتری میشه کرد با این پول.
اما در مورد lpg باهاتون مخالفم، این مطالب رو یه نگاهی بندازین و دوست داشتین نظرتونو بگین.

Liquid phase injection در ویکی پدیای auotogas

سیستم sgi از میم گاز
http://www.mimgas.com/urunler.asp?id=226
sahand166
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: 27 می 2014, 16:39
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط sahand166 » 13 ژوئن 2018, 11:21

There are three basic types of autogas system. The oldest of these is the conventional converter-and-mixer system, which has existed since the 1940s and is still widely used today. The other two types are known as injection systems, but there are significant differences between the two.

A converter-mixer system uses a converter to change liquid fuel from the tank into vapour, then feeds that vapour to the mixer where it is mixed with the intake air. This is also known as a venturi system or "single point" system.

Vapour phase injection systems also use a converter, but unlike the mixer system, the gas exits the converter at a regulated pressure. The gas is then injected into the air intake manifold via a series of electrically controlled injectors. The injector opening times are controlled by the autogas control unit. This unit works in much the same way as a petrol fuel injection control unit. This allows much more accurate metering of fuel to the engine than is possible with mixers, improving economy and/or power while reducing emissions.

Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vaporises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors.
poorich
شروع حركت
پست: 11
تاریخ عضویت: 09 ژوئن 2018, 19:03
نوع خودرو: Fuelinjected Xu9Gti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط poorich » 13 ژوئن 2018, 20:10

خیلی ممنونم از راهنمایی هات دوست عزیزم، چند تا مشکل هست ولی
1-من مشکل مصرف بنزین ندارم چندان که اگر داشتم خب سمت پژو 2000 نمیرفتم، من اومدم توی خانواده ی پژو حجیم ترین موتور رو انتخاب کردم که ازش قدرت بیشتری بکشم بیرون ولی شما میگی بیام سر سیلندر 1800 ببندم، در کل کاهش حجم انجین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و بحث سر افزایشش هم هست.
2-سوپاپ دود و تخلیه ی بهتر و حتی افزایش نسبت تراکم چیزی هستش که ما داریم با پورت و پولیش و هدرز و کف تراشی و واشر مسی و... بدستش میاریم.
3-ما نگرانی ای بابت نسبت تراکم نداریم، سوخت مورد استفادمون یا LPG با اکتان 100-112 هستش یا بنزین سرب دار (مسابقه ای) با اکتان 104
بنابراین کاهش حجم در هیچ صورتی پذیرفته نیست و مزیت انژکتور مصرف کمتر هست و عیبش اینه که امکان استفاده از بنزین ریس رو از دست میدم.
به نظر شما بهتر نیست با ECU و یه سنسور (که در معرض دود انجین نباشه) زمان جرقه ی دقیق رو داشته باشم و پاشش سوخت توسط یه کاربرات حرفه ای انجام بشه؟


سلام و عرض ادب خیلی مخلصم...
1-والا حجیم ترین موتور که گفتید از خانواده پژو در واقع حجیم ترین موتور داخلی هستش تقریبن ولی خب جی تی ای 6 ام ای 16 xu10j2 و خیلی موتور های دیگه هم هستن که موتورایکس یو 9 کارب هیچ حرفی برای گفتن جلوشون نداره
و حالا میومونه بحث تراکم
ببینید این موتور گشتاور خوبی داره که ضعفش به نظرم 4 لنگ بودنه میل لنگش هست ولی در کل کف زدن سر کار اصولی یی نیست و شما میتونید به جای استفاده از پیستون تخت مثلا اس ار ای از سر 1800 استفاده کنید چون گشتاور هر چقدر هم که بخواد بالا باشه باز انجین نیاز به تراکم بالا داره
پورت و پولیش سر هم راندمان حجمی رو افزایش میده و حتا با پورتینگ هم تا میزان پاشش بالا نباشه پس افزایش تراکم نخواهیم داشت..
و اینکه مزیت سوخت ریس رو میگید خب با اون تراکمی که 2000 داره حتی نایتروز هم نمیتونه براش موثر باشه اگه باشه هم اصولی نیست
...
این موردی که در اخر گفتید کار قشنگی هست به نظرم و با چیزی شبیه به سنسور دور موتور میشه طراحیش کرد و به عمل اورد اما باز سیستم چیزی شبیه به نیم انژکتور هست ولی با زحمت خیلی بیشتر..........
ولی خب با انژکتور کردن شما میتونید سوزن پاشش بالاتر رگلاتور فشار بالا تر پاشش رو بالا ببرید
مثلا سیستم اس ال 96 نزدیک ترین مورد به خواسته شما هستش
نظارت دقیق ایسیو
تایم جرقه دقیق
پاشش 2 به 2
نداشتن سنسور اکسیژن و ناک
اینطوری رفته رفته میتونید با این شوق و علاقه ای که دارید پارت به پارت ماشین رو تیونیگ کنید

مثلا نصب کویل انپلاگ ال 90
ریمپ ایسیو
پورت پولیش
پیستون تخت اس ار ای
هدرز
سیستم تخلیه خوب
نمایه کاربر
Alireza_MH
دنده 4
پست: 4277
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2013, 15:21
نوع خودرو: Mazda Protege
محل اقامت: تهران - پاسداران
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
تماس:

Re: تیونینگ پژو 2000 مدل 78

پست توسط Alireza_MH » 06 ژولای 2018, 15:25

سلام
آقا به کجا رسوندی کارا رو؟ خبری نیست ازت
Diamonds Last For Ever
ارسال پست

بازگشت به “پروژه های استیج I”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Google [Bot] و 4 مهمان