VW GOLF 1977 REBUILD

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
قفل شده
نمایه کاربر
حسين اعتمادي
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2005, 16:59
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط حسين اعتمادي » 17 نوامبر 2010, 22:22

KAMRAN-VW نوشته شده::-)
يه چندتا عكس ازش ميگذاشتين !
پس قراره موتور abf بره زير كاپوتش ! :P
موفق باشيد
از موتوره که یادم رفت عکسی بگیرم اما از ماشین میزارم
والا این موتور خریدنه ما هم داستان شده تصمیم داشتم موتوره خودشو خیلی خوب سالم کنم اما چندتا از دوستام هی
اومدن رفتن گفتن گلفه چی شد این همه داری خرج میکنی اندازه 405 میره پرشیا رو میگیره خلاصه بسی مارو حرص دادن این بود که پی تمامه دنگو فنگ و خرج و مرج یه موتوره 2.0 16V رو به تنمون مالیدیم که اگه یه روزی کرممون گرفت با کسی کل کل کنیم حداقل خستگی این چند وقتو از تنومن در بیاره :cool:
واقعا صافکاری نقاشی پیرم کرد بس که رفتم دیدم هیچ حرکتی انجام نشده
اگه کسی جوابه سوال های بالا رو. میدونه به جونه بچه نداشتم ثواب داره بگه :-D
نمایه کاربر
مريناديكا
دکترای مهندسی مکانیک
پست: 942
تاریخ عضویت: 25 نوامبر 2006, 23:37
نوع خودرو: Honda Accord V6 Coup
محل اقامت: USA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط مريناديكا » 17 نوامبر 2010, 23:32

کارخوبی میکنی که ABF نصب میکنی ولی انژکتور مکانیکیش ممکنه اذیتت کنه. مخصوصا تقسیم سوختش....
گیربکس فابریک ABF ازنوع 02A هست که سیمیه.
مال شما که رادی هست و 020 هست. که به راحتی میشه از همین گیربکس خودت استفاده کنی و یا گیربکس رو عوض کنی و close ratio بزاری.
احتمل زیاد کد گیربکس 4T هست که میتونی 2Y و یا AGU و .... بزاری
نمایه کاربر
حسين اعتمادي
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2005, 16:59
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط حسين اعتمادي » 17 نوامبر 2010, 23:43

مريناديكا نوشته شده:کارخوبی میکنی که ABF نصب میکنی ولی انژکتور مکانیکیش ممکنه اذیتت کنه. مخصوصا تقسیم سوختش....
گیربکس فابریک ABF ازنوع 02A هست که سیمیه.
مال شما که رادی هست و 020 هست. که به راحتی میشه از همین گیربکس خودت استفاده کنی و یا گیربکس رو عوض کنی و close ratio بزاری.
احتمل زیاد کد گیربکس 4T هست که میتونی 2Y و یا AGU و .... بزاری
میدونم احتمال اذیت کردنش زیاده ولی چاره چیه ؟؟؟
زورم به مگا نمیرسه فعلا کلی کاره نکرده ندارم به قولی اینقدر دارم صنم صنم که مگا توش گمه :sn:
تقسیمه سوختش مثل این 190 های مدل 84 85 مگه نیست ؟؟اونا هم ایقدر زجر میکشن؟؟؟
کدشو نمیدونم دقیقا اما 5 دنده س خدا عالمه که چه جوری هست فرقه این کدها تو ضرایبشه؟؟؟
نمایه کاربر
محمد رضا.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 554
تاریخ عضویت: 23 اکتبر 2005, 23:47
نوع خودرو: GOLF MK2 GTi
محل اقامت: وسط دودهاي تهرون
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط محمد رضا. » 17 نوامبر 2010, 23:51

سلام حسین آقا. خوبی داداش؟
آقا یکم تو پی ام از این موتوره بگو ببینم چیه داستانش. از کی خریدی. قیمتو اینا.
برای گیربکس هم اینجا رو ببین: http://www.rabbitgtipage.com/transmission.htmlاینا 020 هاست.
این کلیه: http://www.a2resource.com/eandt/ratios.html
O=======O
a good car take you from point A to point B
but a golf do it better
نمایه کاربر
حسين اعتمادي
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2005, 16:59
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط حسين اعتمادي » 18 نوامبر 2010, 00:01

محمد رضا. نوشته شده:سلام حسین آقا. خوبی داداش؟
آقا یکم تو پی ام از این موتوره بگو ببینم چیه داستانش. از کی خریدی. قیمتو اینا.
برای گیربکس هم اینجا رو ببین: http://www.rabbitgtipage.com/transmission.htmlاینا 020 هاست.
این کلیه: http://www.a2resource.com/eandt/ratios.html
سلام محمد جان
اون لینک اولیه رو دیدم مضوع اینه متوجه نمیشم کدومشن بیشترین بازدهی رو این موتور میده
دروغ چرا !!!! ازون عددها سر در نمیارم هرچی نیگا میکنم بیشتر گیج میشم :o
الان از گیربکست راضیه ؟؟؟
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط SPORT LINE » 18 نوامبر 2010, 07:29

سلام
abf که انژکتور مکانیکی نیست اصلا! :(
باید بری کلی لوازم انژکتور مکانیکی براش بخری که همون تقسیم سوخت و انژکتور و.... پول یدونه مگا میشه تازه منیفولد انژکتور مکانیکی هم باید براش بگیری.
نمایه کاربر
حسين اعتمادي
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2005, 16:59
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط حسين اعتمادي » 18 نوامبر 2010, 10:47

SPORT LINE نوشته شده:سلام
abf که انژکتور مکانیکی نیست اصلا! :(
باید بری کلی لوازم انژکتور مکانیکی براش بخری که همون تقسیم سوخت و انژکتور و.... پول یدونه مگا میشه تازه منیفولد انژکتور مکانیکی هم باید براش بگیری.
=n پس محمد اقا این چیز میزایی که بهش اویزونه چیه؟؟؟پس اینا با چی روشن میشدن؟؟؟ :chol:
نمایه کاربر
مريناديكا
دکترای مهندسی مکانیک
پست: 942
تاریخ عضویت: 25 نوامبر 2006, 23:37
نوع خودرو: Honda Accord V6 Coup
محل اقامت: USA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط مريناديكا » 18 نوامبر 2010, 13:58

حسين اعتمادي نوشته شده:
SPORT LINE نوشته شده:سلام
abf که انژکتور مکانیکی نیست اصلا! :(
باید بری کلی لوازم انژکتور مکانیکی براش بخری که همون تقسیم سوخت و انژکتور و.... پول یدونه مگا میشه تازه منیفولد انژکتور مکانیکی هم باید براش بگیری.
=n پس محمد اقا این چیز میزایی که بهش اویزونه چیه؟؟؟پس اینا با چی روشن میشدن؟؟؟ :chol:
موتور شما مثل اینه؟؟؟؟
تصویر
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.jpg

اگه اینجوریه این ABF نیست.
محمد راست میگه من اصلا جواسم نبود... این GTI 16v هست. و 1800 سی سی هست.
برای گیربکس هم باید ببینی ضرایب کدومش بالاتره.. هرکدوم بیشتر باشه close ratio تر هست. .البته باید حواست به شافت خروجی گیربکس هم باشه. بعضیاشون 90 و بعضیها هم 100 هست.
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط SPORT LINE » 18 نوامبر 2010, 14:42

حسين اعتمادي نوشته شده:
SPORT LINE نوشته شده:سلام
abf که انژکتور مکانیکی نیست اصلا! :(
باید بری کلی لوازم انژکتور مکانیکی براش بخری که همون تقسیم سوخت و انژکتور و.... پول یدونه مگا میشه تازه منیفولد انژکتور مکانیکی هم باید براش بگیری.
=n پس محمد اقا این چیز میزایی که بهش اویزونه چیه؟؟؟پس اینا با چی روشن میشدن؟؟؟ :chol:
یه عکس ازش بزار.
نمایه کاربر
حسين اعتمادي
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2005, 16:59
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW GOLF 1977 REBUILD

پست توسط حسين اعتمادي » 18 نوامبر 2010, 18:29

مريناديكا نوشته شده:
حسين اعتمادي نوشته شده:
SPORT LINE نوشته شده:سلام
abf که انژکتور مکانیکی نیست اصلا! :(
باید بری کلی لوازم انژکتور مکانیکی براش بخری که همون تقسیم سوخت و انژکتور و.... پول یدونه مگا میشه تازه منیفولد انژکتور مکانیکی هم باید براش بگیری.
=n پس محمد اقا این چیز میزایی که بهش اویزونه چیه؟؟؟پس اینا با چی روشن میشدن؟؟؟ :chol:
موتور شما مثل اینه؟؟؟؟
تصویر
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.jpg

اگه اینجوریه این ABF نیست.
محمد راست میگه من اصلا جواسم نبود... این GTI 16v هست. و 1800 سی سی هست.
برای گیربکس هم باید ببینی ضرایب کدومش بالاتره.. هرکدوم بیشتر باشه close ratio تر هست. .البته باید حواست به شافت خروجی گیربکس هم باشه. بعضیاشون 90 و بعضیها هم 100 هست.
ظاهرش اره این شکلیه اون منیفولد هوا و ایناش ولی میدونم که ABF هست چون به صاحبه موتوره اطمینان دارم
با صحبت هایی هم که با اقا محمد خط ورزشی کردیم بیخیال مکانیکی شدیم و اینجا تقصیره یکی دیگه بود که اطلاعات اشتباه به ما داد :gun:
پس دوتا راه میمونه که باید یه بررسی بکنیم کاربو و مگا
راستی یه سوال به نظرتون ضایعس که داخله محفظه موتورو براق کنیم مثل این البته ازاین براق تر کلر بپاشیم روش دیگه
تصویر
امروز رفته بودم واسش جورابو کفش بخرم اینو پیدا کردم نظرتون چیه؟؟؟
http://alisharghi.persiangig.com/golf%2 ... 004720.jpg
راستی یه برق کاره خوب و منصف اگه سارغ دارین معرفی کنین کل سیم کشی رو میخوام بدم عوض کنن
قفل شده

بازگشت به “پروژه های استیج I”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان