رنو سیمبُل SYMBOL

تصویر مباحث مربوط به رنو ؛ سپند و PK
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Ziaa.symbol
پست: 2
تاریخ عضویت: 03 اکتبر 2017, 00:50
نوع خودرو: Renault Symbol
محل اقامت: Tehran

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط Ziaa.symbol » 15 اکتبر 2017, 11:04

Nav ! D نوشته شده:
Ziaa.symbol نوشته شده:
hf2000 نوشته شده:
Nav ! D نوشته شده:
hf2000 نوشته شده:دوستان قصد تعویض ال 90 با سیمبل رو دارم - الان نگین خودرو فقط تیپ pe رو ظاهرا موجود داره . میخواستم ببینم نواقص ماشین چه مواردی هست به نسبت فولش ؟!
1-2 جا خوندم که شیشه عقب ها دستیه - درسته ؟!!!!!!
بعد اینکه کلا همه تیپ هاش اتومات هست دیگه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
شيشه هاي عقب و آينه ها دستي هستند.
اسپيكر تو در هاي عقب نداره ( حتي كابل كشي هم نداره كه فقط بريد نصب كنيد و بايد كابل كشي هم انجام بدين!)
قالپاق روشه.
درب باك بنزين هيچ گونه قفلي نداره و تو حالت قفل بودن ماشين ميشه در باك رو باز كرد و چيزي ريخت توش يا حتي در باك رو برداشت برد!
پي اي كروز كنترل و ليميتر هم نداره.
مصرف لحظه اي سوخت اينارو هم نشون نميده.
سيستم تهويه هم دستيه.
و اين كه كلا خشك خشكه و فقر آپشني شديد داره.
با سلام خدمت دوستان عزيز
من دو روزه كه مدل pe رو تحويل گرفتم.
در خصوص مواردي كه مطرح كرديد يه سري اشتباهات وجود داره
در خصوص خشك بودن خودرو شايد در ابتدا يه مقدار با ضعف در شتاب و فنربندي خودرو مواجه بشيد ولي به مرور پس از آب بندي متوجه اصالت و كيفيت و دوام اين خودرو با خودرو هاي چيني هم رده و هم قيمت ميشويد.
با توجه به تحقيقات زيادي كه انجام دادم در اين رنج قيمت تنها خودرويي كه مي تونه هم كيفيت و اصالت را به ارمغان بياره و هم به شما اطمينان و آرامش ببخشه فقط رنو سيمبل هست.
در خصوص درب باك بنزين يا دوست عزيز اين خودرو را ندارن يا به دقت به باك توجه نكردن. براي باز كردن درب باك نياز به سوييچ خودرو هست كه در پست هاي آتي تصوير آن را براتون مي ذارم.
در خصوص رينگ و باند هم شما با صرف هزينه كمتر از 1/5 ميليون مي تونيد هر دوي اين ها را داشته باشيد.
اگر دنبال آپشن هايي هستيد كه شايد يكبار هم ازش استفاده نكنيد مي تونيد از خودرو هاي بيشمار چيني اسفاده كنيد.
لطفا با دليل و استدلال منطقي در خصوص هر موضوعي صحبت كنيم.
بالا بردن سطح آگاهي همديگه سبب ارتقاي فرهنگ و اطالاعات عمومي جامعه مي شه.
خشک خشکی که گفتم منظورم از نظر دارا بودن آپشن و امکانات اولیه بود (آینه و شیشه بالابر برقی و این‌ها که واقعا زشته نداره...)
در مورد درب باک هم شاید موردی که شما تحویل گرفتین فرق داره ، چون برای بنده که درب پاک هیچ امنیتی نداره. حتی وقتی ماشین قفل باشه هم میشه بازش کرد و چیزی ریخت توش یا درب رو برداشت برد.

عکس درب باک
http://uupload.ir/files/3gli_e657f4ed-1 ... 65e24.jpeg

به قول دوستمون که بالاتر گفتن نباید با پیش کشیدن بحث خودروهای چینی رو کمبود امکانات اولیه سیمبل سرپوش گذاشت. تعصب بیجا تو هیچ موضوعی خوب نیست. من از خیلی موارد سیمبل راضی هستم ولی دلیل نمیشه از نقاط ضعفش نگم.
یه سری از چیزها مثل نبود کابل کشی باند تو درب های عقب واقعا چیزی در حد فاجعه ست. حتی نبود یه باند ساده خودش هم داستانیه! این هیچ ربطی به این که میشه با فلان قیمت روش سیستم بست نداره. ۸۰ میلیون پول ماشین دارین میدین که خیلی از امکانات اولیه رو هم نداره. حتی از بدی هاش هم نگیم؟
امیدوارم روزی که رفتین واسه کابل کشی سیستم صوتی رو ماشینتون، وقتی همه جای ماشین صفرتون رو باز کردن هم همین حس رو داشته باشین که راحت بگین با فلان قدر میشه کارشو راه انداخت.

من نمی دونم چرا همه اصرار دارن که بگن این ماشین نمی ارزه. خوب یه ماشین توی ایران معرفی کنید که بیارزه. حتما اکسنت ۴۷۰۰۰ درهمی که ۱۱۵ میلیون فروخته میشه می ارزه. یه ذره واقع بین باشیم. کسی منکر ضعف های سیمبل نیست. ولی گزینه دیگه ای وجود نداره. یا باید بریم ساندرو از رده خارج رو بگیریم ۶۲ میلیون. یا یه ماشین وارداتی با ۵ سال گارانتی و داشبورد بروز شده و اصالت اروپایی و حداقل آپشن رو بخریم.برای ماشین بنده تمام کابل های اضافی داده شده. مانیتور و نویگیشن فعال و دوربین و سنسور عقب و بلوتوس هم داره. درب باک هم قفل داره. حالا همه گیر بدید به شیشه بالابر دستی عقب و بلندگو. نمی دونم توی ایران زندگی می کنید یا نه. ولی اینجا باید با واقعیت کنار بیایید.

-- ادغام شد --
آلکامی نوشته شده:سلام
این کمبودها در مورد تندرهای سری اول هم صدق میکرد
چون درخت سیم کشی هر تیپ مخصوص خودش بود برای نصب کمبودها سیم کشی وجود نداشت
مثل درخت سیم کشی پژو نبود که هزارتا سوکت بی مصرف آویزان هستن و همون ها باعث اتصال و گرفتاری میشه چون آب و خاک میره داخلش
در هر صورت محصولات داچیا که تو ایران با نام رنو عرضه میشه به شدت اقتصادی هستن ولی متاسفانه به خاطر پایین بودن ارزش پول ایران قیمت ها رفته بالا
و یه کالای اکونومی تبدیل به کالای لوکس و با ارزش شده که خودش باعث شده طبع مردم تغییر کنه و با سوار شدن به یه ماشین بدون آپشن ولی کیفیت بالا راضی باشن
لطفا یه سرچ ساده به زبان انگلیسی در اینترنت بفرمایید تا در سایت رسمی رنو مدل رنو سیمبل را مشاهده کنید. داچیا با رنو متفاوته.

-- ادغام شد --
hossein206 نوشته شده:سلام..در رابطه با آپشن شما با صرف کمی هزینه می تونید به ماشینتون آپشن اظافه کنید چیز مهمی نیست..اصولا وقتی سمت ماشینهای رنو مخصوصا ارزان قیمت میاین یعنی شما دوام و کیفیت سواری را انتخاب کردین نه آپشن..در این رنج قیمت هزار تا ماشین چینی هست که هزار تا آپشن دارن اما دوام و کیفیت صفر..مقایسه کنید متوجه عرض بنده خواهید شد..نصب شیشه بالابر برقی یا نصب آینه برقی کار سختی نیست. زیاد دنبال آپشن نباشید.. عرض کردم اگر شخصی آپشن براش مهمه ماشین چینی بهترین گزینه هست.. تشکر
چه عجب یه نظر منطقی پیدا شد. متاسفانه تنها چیزی که توی ایران اهمیت نداره دوام و کیفیت سواری و اصالته. همه دنبال آپشن راه افتادن. کاش حداقل بخرن تا یکبار تجربه کنند که آپشن مهمتره یا کیفیت.
قوانین انجمن را مطالعه فرمایید!
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=60042
نمایه کاربر
Omidz
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 111
تاریخ عضویت: 16 مارس 2016, 18:05
نوع خودرو: رنو ساندرو

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط Omidz » 19 اکتبر 2017, 12:58

دوستان عزیز سلام
ما به تازگی رنو سیمبل 2017 خریداری کردیم که در موردش چند تا سوال دارم. اول از همه اینکه متوجه شدیم درهای عقب باند ندارن. آیا طبیعیه یا اینکه از روش برداشتن و باید به نمایندگی بگیم؟ دوم اینکه لاستیکهاش برخلاف انتظار که میبایست لاستیک جیتی باشه ولی لاستیک Barum Brillantis 2 هست که من در موردش توی اینترنت تحقیق کردم و دیدم مال کشور چک هست و یک لاستیک تابستانیه که نظرات بدی در موردش ندادن ولی نمیدونم باید نگهش داریم یا اینکه عوضش کنیم. سوم اینکه توی مانیتورش یه گزینه برای تلویزیون داره که نمیدونم قابل استفاده هست یا نه و اگر هست چطوری باید ازش استفاده کنیم؟ البته احتمالا انتن دیجیتال مخصوص احتیاج داره. سوم اینکه نقشه هاش رو چطوری میشه اپدیت کرد؟ gps هم به نظرم میاد انچنان قوی نیست باز اگر کسی امتحان کرده در این مورد نظرش رو بده. فعلا در همین موارد اگر کسی بتونه بنده رو راهنمایی کنه ممنون میشم
hossein206
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 306
تاریخ عضویت: 07 سپتامبر 2013, 12:54
نوع خودرو: sandero-symbol

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط hossein206 » 22 اکتبر 2017, 20:22

سلام دوست گرامی..لاستیک‌ها جنسشون خوبه و نیاز به تعویض نیست..باند درب عقب ندارن..برای تلویزیون باید گیرنده مخصوص نصب کنید..نقشه جی پی اس هم آپدیته و عالی کار می‌کنه..برای آپدیت باید از طریق شرکت اقدام کنید..ضمنا باتری ماشینتون حتما چک کنید شاید نیاز به تعویض باشه. تشکر
aminarab
پست: 1
تاریخ عضویت: 24 نوامبر 2017, 13:04
نوع خودرو: رنو سیمبل

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط aminarab » 24 نوامبر 2017, 13:08

xanria نوشته شده:به نام خدا
تست 1600 کیلومتری رنو سیمبل در سفر به شهرکرد و سامان
بعد از خرید قطعی سیمبل و فروش L90 خودم، برای تعطیلات عید فطر از تهران راهی شهرکرد و شهر سامان شدیم.
کیلومتر رو در تهران صفر کردم و در پایان سفر 1600 کیلومتر راه پیموده بودم. چون این راه رو چهار ماه پیش با L90 خودم رفته بودم تجربه خیلی خوبی بود که بتونم مقایسه ای بین این دو داشته باشم.
نکته اولی که باید بگم اینکه در تمام طول مسیر به دلیل گرمای هوا کولر ماشین روشن بود و در طول مسیر تا نزدیک های اصفهان به دلیل گرمای هوا ، داخل ماشین آنچنان خنک نبود. اما کاملا هوا مطبوع بود. متاسفانه در نزدیک های اصفهان لاستیک های آشغالی که شرکت نگین خودرو روی ماشین انداخته بود دچار مشکل شد و لاستیک عقب سمت شاگرد ترکید که خدا رو شکر به دلیل خلوتی جاده بدون مشکل ماشین رو متوقف کردم. لاستیک زاپاس رو انداختم و مجبور شدم راهم رو به سمت اصفهان کج کنم تا لاستیک رو ترمیم کنم. با توجه به اینکه لاستیک کاملا شکافته بود قابل ترمیم نبود و مجبور شدم عوضش کنم. لاستیک هایی که روی سیمبل من بود از سری gt هستند که چینی بوده و در اندازه 185 هستند. هم به تهران زنگ زدم و هم در اصفهان جستجو کردم کسی از این مدل لاستیک نداشت و همه میگفتن که فقط روی ماشین های چینی میاد که نگین خودرو هم مشخصا به دلیل کم کردن قیمت ماشین این لاستیک ها رو سفارش داده.زمانی که لاستیک رو تعویض میکردم متوجه شدم تمام قسمت های چدنی ماشین زنگ زدن و مشخص هست که این ماشین ها مدت بسیار زیادی در جایی شرجی و به صورت مشخص در کنار دریا پارک بودن و سپس در ایران فروخته شدن. دلیل اینکه میگم دریا رو میتونید روی ماشین خودتون کاملا واضح ببنید. در پشت موتور در قسمت هایی که خاک میگیره، شن های ریزی وجود داره که در کنار دریا موجوده و زنگ زدگی بخشی هایی از ماشین مخصوصا در کنار دیسک و صفحه پشت دیسک و ... کاملا مشخصه که ماشین مدتها خوابیده بوده.
نکته بسیار مهمی که وجود داره و تقاضا میکنم حتما چک کنید اینکه لاستیک های من برای هفته 4 سال 2015 بود. این لاستیک ها بشدت خشک هستند و قاعدتا عمر مفیدشون نباید بیشتر از 2 یا 3 سال بشه که عملا عمر مفیدشون برای ما تمام شده است چون الان هفته 28 سال 2017 هستیم.. لطفا چک کنید اگر بیش از 2 سال از عمر لاستیک هاتون گذشته حتما عوض کنید که زندگی خانواده و خودتون به خاطر یک صرفه جویی از طرف نگین خودرو به خطر نیوفته.
من قبلا روی L90 آز لاستیک فالکن ژآپن استفاده کرده بودم و بسیار نرم و خوب بود و برای همین ماشین هم تصمیم گرفتم فالکن بگیرم.
لاستیک 205 فالکن چهارفصل گرفتم با گل دوطرفه. اما بعد از انداختن این لاستیک ها یک اتفاق عجیب تو ماشین افتاد.
سیمبل من بقدری نرم و روان شد که من تا چند کیلومتر اول که میرفتم میزدم بقل و ماشین رو چک میکردم. احساس میکردم یک چیزی شده که اینقدر ماشین نرم شده. دیگه ضربات اولیه جاده و خرابی اسفالت به هیچ عنوان حس نمیشد. همچنین پیچ زدن با ماشین بسیار خوبتر شده بود . بقیه سفر ما بقدری لذت بخش شده بود که میخواستم زنگ بزنم نگین خودرو و کلی فحش بدم که چرا این لاستیک های خشک و بیخود رو روی ماشین انداخته.
در هر صورت اگر سیمبل دارید حتما لاستیک رو عوض کنید و یک برند خوب استفاده کنید که لذت ماشین رو ببرید.
در بزرگراه اصفهان کاشان چند بار تست کردم و نهایتا تا 175 کیلومتر سرعت رو بالا بردم که با اصرار خانواده و کمی ترس خودم سرعت روکم کردم. نکته اینجاست که شاید در حدود نیم ساعت با سرعت 130-150 کیلومتر میرفتم و برعکس l90 اصلا ترس نداشت و ماشین سرعت رو نشون نمیداد. البته من با نویگیشن خود ماشین و نویگیشن موبایل تست کردم ،ماشین من 5 کیلومتر سریعتر نشون میده یعنی کیلومتر ماشین 130 بود اما هر دوتا نویگیشن ها 125 کیلومتر رو نشون میدادن.
ماشین l90 من وقتی بالای 120 میرفتم ماشین زیاد تو دستم نبود و ترمز های قبل از پیچ بشدت ماشین رو از کنترل خارج میکرد. اما سیمبل کاملا تو دسته و وقتی 175 کیلومتر هم رفتم که کیلومتر ماشین 180 نشون میداد، هیچ لرزش و یا حس عدم کنترلی نداشت که خیلی رضایت بخش بود. کلا سیمبل اصلا سرعت رو به نسبت l90 نشون نمیده و وقتی 110 تا میرفتم خودم و همسرم کاملا مطمئن بودیم که تو سرعت 80 کیلومتر L90 همین حس رو داشتیم. یعنی خیلی روانتر و پایدار تره به صورتی که اگر حواستون نباشه به راحتی سرعتتون بالا میره و متوجه نمیشد چون نه صدای l90 رو داره نه اون حالت ترسی که تو l90 از سرعت بالای 100 دارید.
بعد از تعویض لاستیک پیچیدن ماشین بشدت بهتر شد و برای بار چندم میگم اینقدر لاستیک های خودش آشغال هست که وقتی عوضش میکنید دیگه عوارض و خرابی اسفالت رو اصلا حس نمیکنید. اما قبل از اون و تا رسیدن به اصفهان تمام عوارض و خرابی اسفالت جاده به صورت ضربه های ریز و صدا تو کابین میومد. ای کاش ماشین من کروز کنترل داشت که لذت سفر رو بیشتر میکرد زنگ زدم و هنوز نیومده که روی ماشین سوار کنن
مزایا و معایبی که از دید من هست با توجه به اینکه ماشین قبلی بنده L90 بوده رو لیست میکنم
1- خستگی رانندگی در سیمبل بشدت بهتر از l90 هست و مسیر 6 ساعته رو با یک توقف به خوبی طی کردیم و واقعا لذت بخش بود. ماشین در سر پیچ ها و حرکت با سرعت بالا بسیار بسیار پایدار تر و مستحکم تر هست و هیچگونه صدای اضافی در طول مسیر در کابین نمیاد.
2- با توجه به اینکه ماشین قبلی من دنده ای بوده، کند بودن دنده یک ماشین اتومات اوایل کمی در ذوق میزد ولی به تدریج عادت کردم و اگر جایی نیاز به سرعت و شتاب بود از حالت تیپ ترونیک استفاده میکردم که بازم هم در هر حالت به سرعت و شتاب ماشین دنده ای نمیرسه.
3-در سبقت ها حتما باید در حالت تیپ ترونیک عمل میکردم وگرنه دنده اتوماتش کمی کند عمل میکنه که البته از خیلی اتومات های 4 دنده بهتر هست
4-صندلی ماشین واقعا مضخرفه. من روکش انداختم و پشت روکش رو کمی فوم گذاشتم بهتر شد اما خشکه و بی روح و در کل میتونم بگم خاک بر سر رنو با این صندلی بی خودش. صندلی پراید به مراتب بهتره.
5-پشت گردنی های عقب مسافرهای عقب رو خسته کرد و در وسط راه برداشتیم تا راحت تر بشینن . زاویه پشت گردنی عقب خیلی بده.
6-ماشین من اگر لاستیکشو عوض نمیکردم کاملا تو ذوقم زده بود چون تا قبل از اصفهان خیلی ماشین خشک بود و اما در مسیر رفت تا شهرکرد و برگشت به تهران واقعا ماشین 180 درجه عوض شد و بشدت لذت بخش بود
7- فرمان ماشین خیلی خیلی خشک بود و در اصفهان مجبور شدم که یک روکش فرمون چرم روش بزارم و بقیه مسیر راحت بودم. البته باید سر فرصت یک مدل بهتر براش پیدا کنم. تا قبل از اصفهان دستم درد گرفت بس که فرمونش خشک بود.
8-ترمز ماشین از l90 خیلی بهتر شده و زمانی که داشتم لاستیک رو عوض میکردم متوجه شدم کالیپر ترمز نسبت به l90 عوض شده و کمی لنت هاش بزرگتر شده.
9-درمورد سربالایی دنده اتومات خوب عمل نمیکنه و کمی کنده . من سربالایی ها رو مخصوصا در سامان و روستاهای اطرافش با تیپ ترونیک میرفتم. در یکی از روستها بعد از روستای چم خلیفه حدود 5 کیلومتر سربالایی بسیار زیادی با شیب بسیار زیادی وجودداشت. دنده اتومات این شیب رو خیلی خونسردانه عبور میداد. من دوست داشتم سریعتر و با دور موتور بالاتری برم و توی تیپ ترونیک حرکت کردم. یک شیب بسیار زیادی با زاویه زیاد وجود داشت که یک پیکان داشت با سرعت خیلی کم با دو سرنیشن و صدای موتور وحشتناک حرکت میکرد. ما چهار سرنشین بودم و در دنده اتومات با دور موتو 4 هزار حرکت میکرد. من مرتب دنده رو میکردم تو تیپ ترونیک ببینم دنده چند داره میره که همش دنده 2 بود و اصلا دنده یک نمیرفت.
من تو تیپ ترونیک با دنده یک و دور 5-6 هزار میرفتم که خیلی سریع بود و ماشین کامل جوندار تو سربالایی حرکت میکرد. در این زمینه کاملا ازش راضی بودم و با توجه به اینکه صندوق ماشین کاملا پر بود خیلی روان بود و اصلا بهش فشار خاصی نیومد. البته کولر خاموش بود چون هوا اونجا بد نبود.
در کل عملکرد ماشین برای من بسیار رضایت بخش بود . من و همسرم خیلی از ماشین راضی بودیم و سفر خوبی داشتیم. نکته مهم اینجا بود که ماشین خیلی تو دست در و راحتتر بود و من خیلی راحت باهاش 140-150 میرفتم در حالی که با l90 واقعا جراتشو نداشتم و خیلی ماشین حس عدم کنترل و ترسی داشت مخصوصا وقتی با سرعت وارد پیچ میشدی.
موفق باشید
ممنون از توضیحاتتون
کجا تاریخ تولید لاستیک رو میشه دید؟
تنها چیزی که من دیدم شبیه تاریخ بود sp2808-28 بود
hossein206
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 306
تاریخ عضویت: 07 سپتامبر 2013, 12:54
نوع خودرو: sandero-symbol

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط hossein206 » 15 دسامبر 2017, 13:03

سلام. تجربه رانندگی بعد از ۱۱ هزار کیلومتر.
در ابتدا صدای موتور زیاد بود البته داخل کابین شنیده نمیشه. بعد از کارکرد بیشتر صدا خیلی کمتر شده. در کیلومتر ۷ هزار روغن موتور را تعویض کردم. هنوز به نتیجه ای نرسیدم که روغن نیمه سینتتیک بریزم یا فول. شتاب بسیار خوب و کشش در سربالایی ها واقعا عالی. با دور موتور پایین به راحتی بالا میاره. صدای نفوذ موتور و بیرون به کابین بسیار کم. واقعا عایق بندی کابین عالیه. کمکها بعد از کارکرد بسیار نرم و عالی شدن و ناهمواریها و دست انداز را به کابین منتقل نمی کند. نکته جالب اینکه در حالی که گفته میشه این ماشین همون ال ۹۰ هست به هیچ عنوان درست نیست. کافیه در اتوبان باشید و با سرعت بالا حرکت کنید واقعا هندلینگ و پایداری ماشین بسیار عالیه. ماشین در سرعت بالا به زمین میچسبه و اصلا سرعت را نشون نمی ده. صندلی‌های بسیار خوب بدن را در بر میگیرن. فرمان قابل اطمینان که در سرعت بالا کاملا سفت میشه. چند تا نکته منفی دیدم که دارم پیگیری می کنم حلش کنم. در زمان استارت و سرد بودن موتور دور موتور کمی نوسان داره. یک صدای مبهم در دست انداز ها از عقب ماشین سمت شاگرد میاد. موقع استارت یه چیزی زیر پام و فرمون می لرزه زمان خاموش کردن هم همینطور. هنگام نور بالا چراغ سقفی کم نور میشه که فکر میکنم اتصال منفی باید تقویت بشه. کلا سواری ماشین بسیار نرم و کم صداست و مشکل فنی خاصی نداره. برخلاف یکسری دوستان که گفتن این ماشین ارزش خرید نداره و همون تندره باید بگم هیچ ارتباطی با تندر و ساندرو نداره سواری ماشین و واقعا نسبت به قیمت ارزنده هست. سوالی بود در خدمتم.
sami_s910
پست: 1
تاریخ عضویت: 20 دسامبر 2017, 20:27
نوع خودرو: symbol

رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط sami_s910 » 20 دسامبر 2017, 20:32

سلام
سوال داشتم می خواستم ببینم آیا راه کاری هست که تو مدل pe مصرف سوخت نشون بده؟
و اینکه من نزذیک یک سال دارم حدود 9000 کار کردم مصرفی که خودم حساب کردم بالا 10 می خواستم ببینم زیاد نیس؟
واسه بیشتر شدن شتاب و نفس ماشین باید چه کاری کنم؟
ممنون
hossein206
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 306
تاریخ عضویت: 07 سپتامبر 2013, 12:54
نوع خودرو: sandero-symbol

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط hossein206 » 21 دسامبر 2017, 08:10

سلام. قطعا راهکار داره. باید سیم کشی بشه و با دیاگ فعال بشه.اگر توی ترافیک مصرفتون ۱۰ هست مشکلی نداره. برای افزایش شتاب باید هر ۵ هزار روغن و تمام فیلترها را تعویض کنید. هر ۲۰ هزار شمع تعویض کنید و هر ۳ الی ۴ باک بنزین سوپر بزنید. ماشینهای رنو با کارکرد بیشتر نفس ماشین باز میشه. ۲۰ هزار تا که رد کنید قطعا یه ماشین دیگه میشه شک نکنید. ضمنا کابل اتصال بدنه هم تقویت کنید.
hossein206
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 306
تاریخ عضویت: 07 سپتامبر 2013, 12:54
نوع خودرو: sandero-symbol

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط hossein206 » 15 ژانویه 2018, 19:41

سلام دوستان. چقدر اینجا سوت و کوره؟!!
کیلومتر ماشین به ۱۴ هزار رسید. خوشبختانه همینطور که انتظار داشتم قدرت و شتاب ماشین بسیار عالی شده. مخصوصا تو سربالایی ها به هیچ وجه تاکید میکنم به هیچ وجه ماشین کم نمیاره. صدای موتور بسیار بسیار کم شده. تا دور موتور ۵ یا ۶ هزار هم دیگه صدای موتور زیاد و خشک نیست. مصرف بنزین خیلی خوبه و کمه. کمکها بسیار نرم شدن. نور چراغها در شب عالی. واقعا اگر بخوام ایراد بگیرم از فنی ماشین کوچکترین ایرادی نمیتونم بگیرم. فقط قسمت بالای رودریهای جلو صدا می داد که خودم صداگیری کردم. دوستانی که کیلومترمربع زیر ۱۰ هزار تا هست کمی تحمل کنم و به ماشین گاز بدن. کارکرد که بالا بره ماشین کلا متفاوت میشه..
کاش میشد گروه تلگرام داشته باشیم.
aliasarch
پست: 9
تاریخ عضویت: 21 ژوئن 2017, 09:22
نوع خودرو: Renault Symbol PE
محل اقامت: Tehran

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط aliasarch » 22 ژانویه 2018, 02:05

hossein206 نوشته شده:
15 ژانویه 2018, 19:41
سلام دوستان. چقدر اینجا سوت و کوره؟!!
کیلومتر ماشین به ۱۴ هزار رسید. خوشبختانه همینطور که انتظار داشتم قدرت و شتاب ماشین بسیار عالی شده. مخصوصا تو سربالایی ها به هیچ وجه تاکید میکنم به هیچ وجه ماشین کم نمیاره. صدای موتور بسیار بسیار کم شده. تا دور موتور ۵ یا ۶ هزار هم دیگه صدای موتور زیاد و خشک نیست. مصرف بنزین خیلی خوبه و کمه. کمکها بسیار نرم شدن. نور چراغها در شب عالی. واقعا اگر بخوام ایراد بگیرم از فنی ماشین کوچکترین ایرادی نمیتونم بگیرم. فقط قسمت بالای رودریهای جلو صدا می داد که خودم صداگیری کردم. دوستانی که کیلومترمربع زیر ۱۰ هزار تا هست کمی تحمل کنم و به ماشین گاز بدن. کارکرد که بالا بره ماشین کلا متفاوت میشه..
کاش میشد گروه تلگرام داشته باشیم.
سلام، مرسی برای اشتراک اطلاعات
ماشین منم صدا می‌ده، هم رودری هم کنسول وسط؛ شما چکار کردید برای رفع مشکل؟
مطلب دیگه اینکه مدتیه صبح‌ها تا نیم‌ساعتی تعویض دنده 2 به 1 با ضربه انجام می‌شه و بعدش که ماشین گرم‌تر می‌شه مشکل حل می‌شه؛ نمایندگی گفت اینا همینطورین! شماها این مشکل رو ندارید؟
نمایه کاربر
hexman
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 336
تاریخ عضویت: 01 مارس 2016, 09:06
نوع خودرو: Dena-Pride111

Re: رنو سیمبُل SYMBOL

پست توسط hexman » 24 ژانویه 2018, 12:39

ماشین منم صدا می‌ده
حیف که اینطوریه من فک میکردم فقط ماشینای ایران خودرو رودریا د وداشبورداشون صدا میدن
ارسال پست

بازگشت به “رنو Renault”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان