بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

باز سازی و پروژه های آف رود
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@
Has thanked: 0
Been thanked: 0

بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط آلکامی » 20 آگوست 2015, 15:48

سلام
بعد از مدت ها گشتن تو بازار و اینترنت خلاصه با لطف آقا جواد قهرمانی لندرو 9 نفره مد نظر من پیدا شد
البته آقا جواد لطف کردن چند تا عکس از ماشیم برام فرستادن که با دیدنش نتونستم جلو خودم رو بگیرم و سریع به سمت تهران حرکت کردم
ماشین مال آقای امین فلاح بود که خودشون ید طولایی در بازسازی و نگهداری شاسی بلندهای کلاسیک دارن
اون روز که وارد حیاط خونشون شدم یه رنجرور کلاسیک سفید اونجا پارک بود از این کولر رو سقفی ها
خلاصه ماشین رو دیدم آقای فلاح فکر می کردن من اومدم فقط ماشین رو ببینم ولی من گفتم سوییچ رو بده ماشین رو دارم میبرم :smile:
خلاصه با هر بد بختی و گرفتاری بود کارهای دفتر خانه ای همون روز تا ظهر انجام شد و من موندم و لندرور خودم :smile:
لندرو 109 1978 مزایده ای سازمان انرژی اتمی ایران
رنگ کرم روغنی
آپشن ها:
اسنورکل
باربند و نردبان
اور درایو
دفها تقویتی لندرور کمل تروفی سالزبوری
موتور تازه تعویض شده
و میشه گفت 60 درصد ماشین فابریک هست
عکسهایی که آقا جواد قبل از معامله فرستادن
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

تو تهران به پیشنهاد آقای فلاح ماشین با هزینه خودشون تعویض روغن شد و واسکازین ها چک شدن چون راه زیادی تا شمال داشتیم
ساعت 5 عصر از تهران به سمت تالش راه افتادیم و ساعت 11 شب رسیدیم
ماشین خیلی عالی و فراتر از تصور با پای خودش اومد و بجز یک ربع استراحت کل مسیر رو یه کله اومد البته بخاطر داشتم اور درایو رانندگی خیلی راحت شده
و ماشین تو جاده های کفی خیلی روان و راحت راه میره
صبح اولین وقت ماشین رو با کارواش خودم حسابی شستم و چند تا عکس گرفتم
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط آلکامی » 20 آگوست 2015, 16:01

ماشین از نظر فنی و ظاهری در وضعیت تقریبا خبی هست
و بیشتر به سرویس و نگهداری احتیاج داره تا بازسازی
کارهایی که قصد انجام شون رو دارم
رفع نشتی گیربکس و دف عقب
باز کردن و سرویس چرخ ها و ترمز
گرفتن پوسیدگی جزئی کلاف درهای عقب
رنگ کردن شاسی
رنگ کردن و گرفتن نشتی باک بنزین
تعویض کامل اگزوز و تغییر محلش
تعویض و نوسازی سیم کشی
سرویس کامل زیر بندی
تغییر صندلی های ردیف سوم
تعویض داشبورد
سرویس رادیاتور
کارهایی که تا الان انجام شد
رفع بعضی از اتصالی های پشت آمپر و چراغ های جلو
تنظیم دلکو و کاربرات
خرید رادیاتور نو و تسمه و پروانه

به طور شانسی یه رادیاتور نو پیدا کردم 5لول خردیم 190 تومن به همراه پروانه فلزی و تسمه پروانه شلنگ های بالا و پایین
البته هنوز نصب نکردم چون می خوام شاسی و بعضی قطعات داخلی موتور رو رنگ بزنم
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تا اینجای کار هنوز کار خاصی انجام نشده فعلا مهمترین کار رفع نشتی شدید گیربکس و رنگ زدن شاسی هست
ممنون میشم منو همراهی کنید
کوچیک همه شما دوستان خوبم هستم :hb:
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
sm90
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 250
تاریخ عضویت: 14 آگوست 2013, 17:45
محل اقامت: شمیران
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط sm90 » 20 آگوست 2015, 16:18

آقا مبارک باشه انشاالله که تونستی ماشین دلخواهتو بخری
نمایه کاربر
ehsan_balvardi
دنده 1
پست: 1924
تاریخ عضویت: 03 آگوست 2014, 21:22
نوع خودرو: MB.G class lover
محل اقامت: SIRJAN
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط ehsan_balvardi » 20 آگوست 2015, 16:36

تبریک واسه تاپیک جدید :hb:

پیگیر روند بازسازی و نگه داری لندرورتان هستم :hb:
نمایه کاربر
willysjeep
Rebuilder
پست: 396
تاریخ عضویت: 27 سپتامبر 2012, 21:30
نوع خودرو: جیپ گالانت و دیگرهیچ
محل اقامت: Azade maku
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط willysjeep » 20 آگوست 2015, 16:50

اقا تبریک مجدد :-) :-)
عالی شد اومدی اینور راحت تر پیگیریی میکنیم
ولی تی تی هم دوباره داره رونق میگیره انگار...
اور درایو رو توضیح ندادی اونور اینور دیگه باید توضیح باعکس بدی :smile:
مخلصیم
ali9550
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 216
تاریخ عضویت: 07 ژانویه 2015, 09:40
نوع خودرو: Maxima a33
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط ali9550 » 20 آگوست 2015, 16:58

تبریک پروژه جدید
همینجوری خاصه امیدوارم تک ترم بشه:)
عشق صدای سازگار است و بلای ماندگار
نمایه کاربر
saeedshahriari
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 82
تاریخ عضویت: 06 ژولای 2015, 01:29
نوع خودرو: Jeep SAHARA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط saeedshahriari » 20 آگوست 2015, 17:28

مباركه
پیر ما گفت که جنگ است، قلم بردارید!!!
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط babak5452 » 20 آگوست 2015, 20:09

به سلامتی محسن جان نقل مکان کردی
درمورد اخطلات استو دو جزیی حقیقت طریقه استفادش رو نمیدونن که باید با چیزی مخلوط بشه یا نه اون پست رو هم برای رفع ابهام زدم چون دیدم ی سری دوستان گفتن که استر دو جزیی همون زد زنگه در صورتی که اینجوری نیست شاید همه این رنگ ها و مواد شیمیایی بر پایه یک نوع ماده خاص باشن اما فقط یک نوع ماده خاص توشون مشترک هست و بقیه فرمولاسیونشون با هم فرق داره
عموی من ی کارخونه تولید مواد شیمیایی داره که ی موادی تولید میکنن که تو صنایع رنگ سازی به عنوان خشک کن رنگ ازش استفاده میشه و اگر اون مدل اسید رو تو رنگ استفاده نکنن کلا اصلا رنگ خشک نمیشه مثلا این ماده تو فورمولاسیون تمام رنگ ها مشترک هست یا همین پلی آمید هم زد زنگ هم استر دو جزیی هر دو بر پایه پلی امید هستن ولی بقیه فرمولاسیونشون با هم فرق داره
اصلا این صنایع رنگ ها ی چیز عجیبیه من خودم سر ی رنگ نسوز همچین ١٨ مدل مختلف رنگ نسوز دیدم که دو دسته بودن یی سری بر پایه اکلیریک ی سری بر پایه ی ماده دیگه که الان یادم نیست که هر کدوم هم ی توان تحمل درجه حرارت خاصی داشت یعنی من مونده بودم واقعا کدوم به کار من میاد
و فکر کنم شمام الان مثل من دچار امپاست شدی که این استر دو جزیی کدوماش برای کار شما مناسبه
نمایه کاربر
amin115
دنده 1
پست: 1426
تاریخ عضویت: 13 مارس 2012, 22:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط amin115 » 20 آگوست 2015, 20:24

سلام سلام سلام

محسن جان به یکی از مدیرا میگفتی همون تاپیک ۲۵ صفحه ای رو انتقال میداد این بخش( لازم نیست که جناب عقاب باشن همه مدیرا این کارو میکنن )

احسان جان اور درایو یک وسیله ایه که به گیربکس وصل میشه و توی جاده باعث میشه دنده ماشین سبک بشه و در نهایت فشار کمتری وارد بشه و سرعت بیشتری بره احتمال زیاد مصرف هم کاهش پیدا میکنه

ماهم در حد توانمون به پیشرفت کار آقا محسن کمک میکنیم شاید یه بوقی باهاش زدیم ( البته بوق شیپوری قبول نیستاااااا باید عوضش کنی :smile: )
آتش به جان جنگلهای ایلام افتاد/ قامت خشک بلوطستان سوخت
viewtopic.php?f=102&t=100619
rainbowman
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 880
تاریخ عضویت: 02 نوامبر 2013, 19:17
نوع خودرو: پژو slx
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978

پست توسط rainbowman » 20 آگوست 2015, 20:32

من دیر رسیدم ظاهرا
اولا تبریک بابت ماشینت به قول جناب سپهر تاپیکت باید بی نظیر باشه مثل مال احسان!
که مطمئنم با شناخت مجازی از شما همینطور خواهد شد!
دیروز به دوستان دیگه هم پیشنهاد دادم خدمت شما هم عارضم خصوصا لندور شما 9 نفره و جاداره بازسازیتون علاوه بر فنی و موتوری و بدنه و... که حتما سورپرایزمون خواهید کرد یه مقدار هم به افزودن امکانات رفاهی و سفری فکر کنید
به هر حال پیگیری میکنم ببینم چی در میارید ضمن آرزوی موفقیت
محمد

وقتی میفهمی که آدما اونجوری نیستن که نشون میدن
تنهایی چقدر دلچسب میشه
ارسال پست

بازگشت به “باز سازی و پروژه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان