هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

مدیر انجمن: amirata71

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
saeid199_p
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 127
تاریخ عضویت: 17 سپتامبر 2009, 23:09
نوع خودرو: tucson 2016
محل اقامت: گيلان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط saeid199_p » 08 فوریه 2017, 01:11

alipejman نوشته شده:
kamikaze نوشته شده:در صورت موتور 2000 سی سی ام پی آی که قدرتش 155 اسب بخار است و برای این بدنه خیلی ضعیفه حتی از مدل قبلی اش ضعیف تر میشود .!
سلام
لطفا کسانی که ماشین و تحویل گرفتن بفرمایند که قدرت ماشین در حرکت اولیه و سبقت با توجه به سنگینی خودرو و توان نسبتا پایین آن به چه نحوی هست...
البته بگم که من اصولا اهل لایی بازی و امثالهم نیستم ولی اینکه ماشین سنگین باشه و توان تکون خوردن نداشته باشه رو دوست ندارم
با سیستم کیک داون خیالت تو سبقت و یا شتاب راحت باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
alipejman
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 25 دسامبر 2016, 12:12
نوع خودرو: مگان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط alipejman » 08 فوریه 2017, 08:20

saeid199_p نوشته شده:
alipejman نوشته شده:
kamikaze نوشته شده:در صورت موتور 2000 سی سی ام پی آی که قدرتش 155 اسب بخار است و برای این بدنه خیلی ضعیفه حتی از مدل قبلی اش ضعیف تر میشود .!
سلام
لطفا کسانی که ماشین و تحویل گرفتن بفرمایند که قدرت ماشین در حرکت اولیه و سبقت با توجه به سنگینی خودرو و توان نسبتا پایین آن به چه نحوی هست...
البته بگم که من اصولا اهل لایی بازی و امثالهم نیستم ولی اینکه ماشین سنگین باشه و توان تکون خوردن نداشته باشه رو دوست ندارم
با سیستم کیک داون خیالت تو سبقت و یا شتاب راحت باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
منظورتون از کیک داون همون مود اسپرت ماشین هستش؟ میشه بیشتر راهنمایی بفرمایید
نمایه کاربر
saeid199_p
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 127
تاریخ عضویت: 17 سپتامبر 2009, 23:09
نوع خودرو: tucson 2016
محل اقامت: گيلان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط saeid199_p » 08 فوریه 2017, 23:48

alipejman نوشته شده:
saeid199_p نوشته شده:
alipejman نوشته شده:
kamikaze نوشته شده:در صورت موتور 2000 سی سی ام پی آی که قدرتش 155 اسب بخار است و برای این بدنه خیلی ضعیفه حتی از مدل قبلی اش ضعیف تر میشود .!
سلام
لطفا کسانی که ماشین و تحویل گرفتن بفرمایند که قدرت ماشین در حرکت اولیه و سبقت با توجه به سنگینی خودرو و توان نسبتا پایین آن به چه نحوی هست...
البته بگم که من اصولا اهل لایی بازی و امثالهم نیستم ولی اینکه ماشین سنگین باشه و توان تکون خوردن نداشته باشه رو دوست ندارم
با سیستم کیک داون خیالت تو سبقت و یا شتاب راحت باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
منظورتون از کیک داون همون مود اسپرت ماشین هستش؟ میشه بیشتر راهنمایی بفرمایید
نه دوست عزیز.شما در هنگام رانندگی با هر کدوم از حالت های اکو نرمال و یا اسپورت,در هر سرعتی که باشید اگه پدال گاز رو یهو تا اخر فشار بدید ماشین یهو با شتابی چندین برابر سرعت میگیره و میخواد که جاده رو بکنه


Sent from my iPhone using Tapatalk
arash888
شروع حركت
پست: 47
تاریخ عضویت: 21 ژوئن 2016, 13:51
نوع خودرو: tucson tl
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط arash888 » 06 مارس 2017, 08:34

سلام
کسی در مورد مانیتور فابریک توسان اطلاعی داره؟
چرا هیچی نداره؟؟
نه اندروید اتو داره نه میرور-لینک؟؟
حتی تو ستینگش جایی برای آپدیت نداره
در صورتی که تو سایتای خارجی نوشته میشه به اندروید اتو آپدیتش کرد
mamareza55
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 114
تاریخ عضویت: 18 آگوست 2015, 20:59
نوع خودرو: توسان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط mamareza55 » 18 آپریل 2017, 01:50

saeid199_p نوشته شده:
alipejman نوشته شده:
saeid199_p نوشته شده:
alipejman نوشته شده:
kamikaze نوشته شده:در صورت موتور 2000 سی سی ام پی آی که قدرتش 155 اسب بخار است و برای این بدنه خیلی ضعیفه حتی از مدل قبلی اش ضعیف تر میشود .!
سلام
لطفا کسانی که ماشین و تحویل گرفتن بفرمایند که قدرت ماشین در حرکت اولیه و سبقت با توجه به سنگینی خودرو و توان نسبتا پایین آن به چه نحوی هست...
البته بگم که من اصولا اهل لایی بازی و امثالهم نیستم ولی اینکه ماشین سنگین باشه و توان تکون خوردن نداشته باشه رو دوست ندارم
با سیستم کیک داون خیالت تو سبقت و یا شتاب راحت باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
منظورتون از کیک داون همون مود اسپرت ماشین هستش؟ میشه بیشتر راهنمایی بفرمایید
نه دوست عزیز.شما در هنگام رانندگی با هر کدوم از حالت های اکو نرمال و یا اسپورت,در هر سرعتی که باشید اگه پدال گاز رو یهو تا اخر فشار بدید ماشین یهو با شتابی چندین برابر سرعت میگیره و میخواد که جاده رو بکنه


Sent from my iPhone using Tapatalk
عذر میخوام با توجه به اعداد و ارقام این ماشین احیانا پا رو تا ته رو گاز فشار بدیم معجزه ای رخ میده ؟!
opera4
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 146
تاریخ عضویت: 16 اکتبر 2014, 09:02
نوع خودرو: sd v9 206
محل اقامت: فرمانیه
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط opera4 » 18 آپریل 2017, 14:19

عذر میخوام با توجه به اعداد و ارقام این ماشین احیانا پا رو تا ته رو گاز فشار بدیم معجزه ای رخ میده ؟
وقتی شما پاتون را روی پدال گاز تا آخر می فشارید (حالت KICK DOWN که در همه ی گیربکس های اتومات هست) گیربکس با توجه به شرایط یک یا دو تا حداکثر سه معکوس میکشد تا دور موتور بالا رود (روی 6200 دور) تا از حداکثر توان و گشتاور موتور استفاده کند و بتونید سریع شتاب بگیرید ولی این شتاب گیری نسبت به موتور 2400 سی سی کمتر است. در جاده هم معمولا خوب و روان حرکت میکنه و اکثر اوقات برای مصرف مناسب روی دنده 6 میباشد که قدرت کم موتور یک ذره در سربالایی ها اذیت میکنه که اگر پدال گاز را کم فشار بدید که معکوس نکشه فکر میکنید ماشین تنبله ولی اگر کمی بیشتر پدال را فشار دهید چون قدرت موتور کم است گیربکس برای جبران قدرت معکوس میکشه (که البته با حالت دنده دستی این مشکل مرتفع میشه و قدرت مناسب همیشه در اختیار است) که البته این مشکل در نسل قبل هم بود.
کلا نباید انتظار شتاب و قدرتی مثل موتور 2400 سی سی 177 اسب بخار و 238 نیوتن متر نسل قبل را داشته باشید البته ماشین حدود 65 کیلو نسبت به نسل قبل سبک تر شده که تا حدودی حجم کمتر موتور را جبران میکند.
وزن نسل قدیم: 1585 کیلو گرم و قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 238 نیوتن متر
وزن نسل جدید: 1520 کیلو گرم و قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن متر
مقایسه قدرت نسبت به وزن:
نسل قدیم: 0.1116 (یعنی هر اسب بخار ماشین برای 11.16 کیلوگرم ماشین کافی است)
نسل حدید: 0.1019 (یعنی هر اسب بخار ماشین برای 10.19 کیلوگرم ماشین کافی است) که مقداری مناسب است و فرق زیادی با نسل قبل ندارد.
نتیجه کلی: هر اسب بخار اگر برای حداقل 10 کیلو گرم ماشین کفایت کند آن خودرو دارای قدرت مناسبی است.
موفق باشید
masmas
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 79
تاریخ عضویت: 02 فوریه 2011, 18:04
نوع خودرو: IX35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط masmas » 18 آپریل 2017, 23:05

سلام.بسیاری از سایتها قدرت توسان اس ای با موتور ۲۰۰۰ رو ۱۶۴ اعلام میکنند و اینجا میگویید ۱۵۷ اسب.کدام صحیح است.؟
arash888
شروع حركت
پست: 47
تاریخ عضویت: 21 ژوئن 2016, 13:51
نوع خودرو: tucson tl
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط arash888 » 22 آپریل 2017, 09:31

masmas نوشته شده:سلام.بسیاری از سایتها قدرت توسان اس ای با موتور ۲۰۰۰ رو ۱۶۴ اعلام میکنند و اینجا میگویید ۱۵۷ اسب.کدام صحیح است.؟
سلام.
توسان tl های ۲۰۰۰cc با دو نوع موتور عرضه شده. یکسری mpi هستند و یکسری gdi. تا اونجا که من میدونم تو ایران همه‌ی 2000 ها از نوع mpi هستند و طبق سایت رسمی هیوندا قدرت این موتور 155ps هست که با تبدیلش به اسب بخار میشه 153hp.
ولی موتور های gdi قدرتی معادل 164ps دارند که اگر واحد ps رو به hp(اسب بخار) تبدیل کنیم میشه حدود 162 اسب بخار.
در نتیجه توسان های 2000 تو ایران قدرتشون 153 اسب بخاره.
حسام دهه هفتادی
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 782
تاریخ عضویت: 21 فوریه 2014, 20:32
نوع خودرو: تویوتا کمری برقی
محل اقامت: سرزمین پارس
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط حسام دهه هفتادی » 24 آپریل 2017, 08:48

opera4 نوشته شده:
عذر میخوام با توجه به اعداد و ارقام این ماشین احیانا پا رو تا ته رو گاز فشار بدیم معجزه ای رخ میده ؟
وقتی شما پاتون را روی پدال گاز تا آخر می فشارید (حالت KICK DOWN که در همه ی گیربکس های اتومات هست) گیربکس با توجه به شرایط یک یا دو تا حداکثر سه معکوس میکشد تا دور موتور بالا رود (روی 6200 دور) تا از حداکثر توان و گشتاور موتور استفاده کند و بتونید سریع شتاب بگیرید ولی این شتاب گیری نسبت به موتور 2400 سی سی کمتر است. در جاده هم معمولا خوب و روان حرکت میکنه و اکثر اوقات برای مصرف مناسب روی دنده 6 میباشد که قدرت کم موتور یک ذره در سربالایی ها اذیت میکنه که اگر پدال گاز را کم فشار بدید که معکوس نکشه فکر میکنید ماشین تنبله ولی اگر کمی بیشتر پدال را فشار دهید چون قدرت موتور کم است گیربکس برای جبران قدرت معکوس میکشه (که البته با حالت دنده دستی این مشکل مرتفع میشه و قدرت مناسب همیشه در اختیار است) که البته این مشکل در نسل قبل هم بود.
کلا نباید انتظار شتاب و قدرتی مثل موتور 2400 سی سی 177 اسب بخار و 238 نیوتن متر نسل قبل را داشته باشید البته ماشین حدود 65 کیلو نسبت به نسل قبل سبک تر شده که تا حدودی حجم کمتر موتور را جبران میکند.
وزن نسل قدیم: 1585 کیلو گرم و قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 238 نیوتن متر
وزن نسل جدید: 1520 کیلو گرم و قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن متر
مقایسه قدرت نسبت به وزن:
نسل قدیم: 0.1116 (یعنی هر اسب بخار ماشین برای 11.16 کیلوگرم ماشین کافی است)
نسل حدید: 0.1019 (یعنی هر اسب بخار ماشین برای 10.19 کیلوگرم ماشین کافی است) که مقداری مناسب است و فرق زیادی با نسل قبل ندارد.
نتیجه کلی: هر اسب بخار اگر برای حداقل 10 کیلو گرم ماشین کفایت کند آن خودرو دارای قدرت مناسبی است.
موفق باشید
آیرودینامیک بهتر نسل جدید رو هم به موارد بالا اضافه کنید - کاش 2000 cc با سیستم انزکتور سوخت مستقیم وارد کشور میشد
سگ تنها موجودیه که صاحبش رو بیشتر از خودش دوس داره
mkhoshsafa
شروع حركت
پست: 28
تاریخ عضویت: 22 نوامبر 2010, 23:58
نوع خودرو: /gol/havalh6/matiglx
محل اقامت: tehran
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: هیوندای توسان 2016 Hyundai IX35

پست توسط mkhoshsafa » 29 آپریل 2017, 10:45

حسام دهه هفتادی نوشته شده:
opera4 نوشته شده:
عذر میخوام با توجه به اعداد و ارقام این ماشین احیانا پا رو تا ته رو گاز فشار بدیم معجزه ای رخ میده ؟
وقتی شما پاتون را روی پدال گاز تا آخر می فشارید (حالت KICK DOWN که در همه ی گیربکس های اتومات هست) گیربکس با توجه به شرایط یک یا دو تا حداکثر سه معکوس میکشد تا دور موتور بالا رود (روی 6200 دور) تا از حداکثر توان و گشتاور موتور استفاده کند و بتونید سریع شتاب بگیرید ولی این شتاب گیری نسبت به موتور 2400 سی سی کمتر است. در جاده هم معمولا خوب و روان حرکت میکنه و اکثر اوقات برای مصرف مناسب روی دنده 6 میباشد که قدرت کم موتور یک ذره در سربالایی ها اذیت میکنه که اگر پدال گاز را کم فشار بدید که معکوس نکشه فکر میکنید ماشین تنبله ولی اگر کمی بیشتر پدال را فشار دهید چون قدرت موتور کم است گیربکس برای جبران قدرت معکوس میکشه (که البته با حالت دنده دستی این مشکل مرتفع میشه و قدرت مناسب همیشه در اختیار است) که البته این مشکل در نسل قبل هم بود.
کلا نباید انتظار شتاب و قدرتی مثل موتور 2400 سی سی 177 اسب بخار و 238 نیوتن متر نسل قبل را داشته باشید البته ماشین حدود 65 کیلو نسبت به نسل قبل سبک تر شده که تا حدودی حجم کمتر موتور را جبران میکند.
وزن نسل قدیم: 1585 کیلو گرم و قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 238 نیوتن متر
وزن نسل جدید: 1520 کیلو گرم و قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن متر
مقایسه قدرت نسبت به وزن:
نسل قدیم: 0.1116 (یعنی هر اسب بخار ماشین برای 11.16 کیلوگرم ماشین کافی است)
نسل حدید: 0.1019 (یعنی هر اسب بخار ماشین برای 10.19 کیلوگرم ماشین کافی است) که مقداری مناسب است و فرق زیادی با نسل قبل ندارد.
نتیجه کلی: هر اسب بخار اگر برای حداقل 10 کیلو گرم ماشین کفایت کند آن خودرو دارای قدرت مناسبی است.
موفق باشید
آیرودینامیک بهتر نسل جدید رو هم به موارد بالا اضافه کنید - کاش 2000 cc با سیستم انزکتور سوخت مستقیم وارد کشور میشد

دوستان منم توسان 2017 دارم و جاده های پالوس و هراز رو باهاش طی کردم اصلا مشکل شتاب و سبقت نداشتم و خودرو با ظرفیت پر از بار و 5 سرنشین تو جاده کم نیاورد بخصوص چند جا پا به پای سانتافه اومد البته من زیاد بهش گاز نمیدادم چون تازه گرفتمش. من فکر میکنم یک عده ای تو این فروم میخواهند توسان جدید رو بکوبن چون سانتافه رو واقعا زیر سوال برده و حتی به نظر من از سانتافه چالاک تر و نرم تره.
ارسال پست

بازگشت به “شاسی بلندهای هیوندای - Hyundai SUVs”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان