پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
farhadx
دنده 2
پست: 2684
تاریخ عضویت: 01 مارس 2009, 13:41
نوع خودرو: BMW530 &NX200T
محل اقامت: کره زمین
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط farhadx » 30 آگوست 2013, 02:14

امید جان بسیار مبارک باشه کاین عزیز عکس کامل فراموش نشه لطفا و امیدوارم صاحب جدید ماشین هم مثل خودت واقعا شایسته ماشین باشه و قدرشو بدونه و خوب ازش نگه داری کنه .
نمایه کاربر
irtravel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 566
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2012, 10:00
نوع خودرو: cayyne s-e250-beetle
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط irtravel » 15 سپتامبر 2013, 18:25

mohammadrezaef نوشته شده:
MAHDI_TAHERRAFTAR نوشته شده:سلام به همگی
ببخشیدیه سوال برای من پیش اومده!!
موتور 125i با 330 و 630 یکیه؟؟ یعنی هر سه تا n52 هستش!!
پس چرا زدین 210 اسب ؟؟ مگه 272 اسب نیست؟
در مورد شتاب با جی پی اس گوشی که دوستم برام گرفت طی 8.5 ثانیه به 100 رسیدم
یعنی ecu این سه مدل فرق داره؟؟
سلام
n52 خودش چند توان خروجی داره! و 2 حجم که 2.5 و3.0لیتر هستند. خود اینها هم طی سالهایی که تولید شدند با توجه به نو سفارشات کشورها و پیشرفت در اون سالها و همچنین ECU که خودتون هم فرمودین توانهای مختلفی دارند.

کد کامل انجین N52 که حجم 2.5 لیتر داره این هست:N52B25

کد کامل انجین N52 که حجم 3.0 لیتر داره این هست : N52B30

به غیر از اینها هم قدرت هر کدوم از این نمونه ها متفاوت هست مثلا:
N52B25:
130 kW (174 hp) @ 5800 230 N·m (170 lb·ft) @ 3500-5000 در سال 2005
150 kW (200 hp) @ 6400 250 N·m (180 lb·ft) @ 2750 در سال 2009
160 kW (218 hp) @ 6500 250 N·m (184 lb·ft) @ 2750-4250 که باز هم در سال 2005

و حالا :N52B30
160 kW (218 hp) @ 6100 270 N·m (199 lb·ft) @ 2500-4250 در سال 2008
160 kW (218 hp) @ 6100 280 N·m (207 lb·ft) @ 2500-3500 در سال 2010
170 kW (230 hp) @ 6500 270 N·m (199 lb·ft) @ 2750 در سال 2007
190 kW (258 hp) @ 6600 300 N·m (221 lb·ft) @ 2500-4000 در سال 2004 :smile:
190 kW (258 hp) @ 6600 310 N·m (229 lb·ft) @ 2600 در سال 2009
195 kW (265 hp) @ 6600 315 N·m (232 lb·ft) @ 2750-4250 در سال 2006

به فرض الان در BMW E46 2005 و BMW E63 ,64 2006 2007 از انجین N52 استفاده شده! ولی اولی N52B25 هست و دومی N52B30.

و نکته جالبتر اینکه N52B30 در سالهای 2006 و 2007 در لیست 10 انجین برتر قرار داشته.
در حال حاضر ١ هفته اي هست كه ٦٣٠ كوپه ٢٠١٠ گرفتم
تو شتاب اوليه e82 خيلي سريعتر از ٦٣٠ هستش شايد به خاطر وزن كمتره
ولي تو دور كه بيفتين ٦٣٠ فوق العادس بخصوص وقتي دكمه sport رو ميزنين
از لحاظ هندلينگe82 تو دست تر بود بخصوص تو سرعتهاي بالا
از لحاظ زيبايي و امكانات ٦٣٠ به نظر من خيلي سرتره
از لحاظ تعداد سرنشين e82 براي ٣ نفر قابل قبول و راحت بود ولي ٦٣٠ كاملا ١ ماشين ٢ نفره هستش
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 05&t=83830 پروسه نگهداری BMW E82
ارادتمند شما امید هستم
نمایه کاربر
sepehrz999
فعال Formula1
پست: 4633
تاریخ عضویت: 17 آپریل 2010, 15:14
نوع خودرو: e12
محل اقامت: کرج-مهرشهر
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط sepehrz999 » 15 سپتامبر 2013, 18:34

درود امید جان
برای 630 هم تاپیک زدین؟

پورشه به مذاقتون خوش نیومد؟خیلی زود فروختینش....
راه در جهان یکیست ...و آن راه راستی ست
نمایه کاربر
irtravel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 566
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2012, 10:00
نوع خودرو: cayyne s-e250-beetle
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط irtravel » 15 سپتامبر 2013, 18:48

نه هنوز سپهر جان ولي براش تاپيك ايجاد ميكنم
پورشه عالي بود ،از هرلحاظ
ولي خوب من عاشق ماشين كوپه هستم
سر اون پورشه دعوا بود ماشين رو پورشه بازها كاملا امارشو داشتن
واقعا ماشين تكي بود،من تقريبا ماشين رو مفت خريده بودم سود خوبي دادن فروختم
قبل از پورش هم ميخواستم اين ٦٣٠ رو بگيرم ، اين هم ماشين تك و نو يي هستش
راستي صاحب جديد ماشين باهاتون همكاري كردن؟
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 05&t=83830 پروسه نگهداری BMW E82
ارادتمند شما امید هستم
stj-77
شروع حركت
پست: 38
تاریخ عضویت: 12 فوریه 2013, 15:02
نوع خودرو: bmw 523\santafe 2014
محل اقامت: tehran-niyavaran
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط stj-77 » 03 فوریه 2014, 18:51

امید جان پس چرا برا 630 تاپیک نمیزنی ما منتظریم
ای بابا
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند
expectations always hurt...
صادق .
نمایه کاربر
farhadx
دنده 2
پست: 2684
تاریخ عضویت: 01 مارس 2009, 13:41
نوع خودرو: BMW530 &NX200T
محل اقامت: کره زمین
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط farhadx » 03 فوریه 2014, 20:49

stj-77 نوشته شده:امید جان پس چرا برا 630 تاپیک نمیزنی ما منتظریم
ای بابا
امید جان ما هم چشم در راهیم :grin:
نمایه کاربر
irtravel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 566
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2012, 10:00
نوع خودرو: cayyne s-e250-beetle
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط irtravel » 04 فوریه 2014, 10:28

دوستان عزیزم
630 رو فروختم
سعی میکنم در اولین فرصت یه مقایسه بین E82 و 630 داشته باشم
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 05&t=83830 پروسه نگهداری BMW E82
ارادتمند شما امید هستم
نمایه کاربر
Immortal_mad_guy
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 402
تاریخ عضویت: 23 آپریل 2012, 21:06
محل اقامت: بابل
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط Immortal_mad_guy » 04 فوریه 2014, 14:12

کاش یه تجربه ی رانندگی با پورشتون هم میزاشتین توی فروم
نیم کیلو باش ولی مرد باش
ارسال پست

بازگشت به “1Series & 1M | ب ام و سری یک”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان