پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
Majid-BMW
دنده 4
پست: 4518
تاریخ عضویت: 10 ژولای 2010, 13:52

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط Majid-BMW » 04 ژوئن 2013, 14:30

اقا مبارکه به نظر من چون نسل 3 بهترینه همون نخ ام رو استفاده کن
آدم های ساده و خیلی مهربان خطرناکند !
کلاه که سرشان بگذاری خدا کلک تان را می کند !
نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: 23 ژولای 2004, 13:49
نوع خودرو: C107,C350,XV50

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط Mohammad » 04 ژوئن 2013, 18:23

یه جای دیگه هم پیدا کردم سمت میدون قزوین که میگن کارش خیلی درجه یک هست(پر از فرمون و قطعات دکوراتیو وصندلی بنز وب ام و بود) اون چرم دوزی فرمون رو ۳۰۰ خواست رنگ امیزی تریم داخلی رو هم ۳۰۰ تومن خواست
امید جان مبارک باشه. :eek: اون کارگاهی که میدون قزوین رفتی باید آقای زیبایی باشه که قدیمیترین و مطرحترین هست تو کار چوب و فرمون بنز و ب ام و ، ولی همینم کارش مثل فابریک نمیشه.حداقل برای چوب بنز که فرق فابریک با کاری که اینجا انجام میشه خیلی زیاده.
برای فرمون هم من باشم چرم فابریک رو تا لحظه آخر که کهنه و درب و داغون بشه نگه میدارم چون گذشته از کیفیت و دقت دوخت که به فابریک نمیرسه هیچ وقت چرمی که اینجا میزنن گریپ و اون حسی که فرمون بنز و ب ام و به آدم میده رو نداره.اگه از این چرمایی که معمولا استفاده میکنن باشه که خیلی بده هم فرمون تو دست لیز میخوره و هم بیشتر عرق میکنه..
من یادمه زمان دلار 1200 تومنی زیبایی چرم دوزی درجه 1 با چرم طبیعی رو 200 تومن میگرفت الان که همه چی 3 برابر شده ، برای همین فکر نکنم بهترین جنس رو بخواد استفاده کنه.
«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
irtravel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 566
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2012, 10:00
نوع خودرو: cayyne s-e250-beetle
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط irtravel » 04 ژوئن 2013, 19:03

محمد جان ممنونم
دقیقا درست میگی من ۳ روز پیش اونجا بودم با اینکه کارشون خیلی خوبه ولی همونطور که شما هم اشاره کردی نوع دوختشون با فابریک فرق می کرد
جنس چرمشون هم با فابریک متفاوت بود بخصوص اون چرم سوزنی
۲ تا نمونه کار بهم نشون دادن که زیر کار هم مثل فرمون خودم نبود
این فرمونی هم که صفحه قبل عکسش هست ودوختm داره بصورت امانی تا امروز پیش من بود .به نظر من دوختش ایرانی نبود واونطرف با دستگاه دوخته شده بود(خیلی مرتب و منظم دوخت خورده بود) جنس چرمش مزخرف بود وزیر کارش رو هم خوب در نیاورده بودن.قیمتش هم خیلی پرت بود به خاطر همین پس دادمش
فرمون فابریک ماشینم (عکسش توصفحه اول هست)سالمه وفقط دچار رنگ پریدگی شده.به نطر شما رنگش کنم بهتر نیست.جایی هست که بتونه چرمو درست وحسابی رنگ کنه؟میدونم بعد از یه مدت رنگش میره ولی بهتر از این هست که به چرمش دست بزنم
یه سوال دیگه اینکه کار رنگ تریم داخلی اقای زیبایی خوب هست؟پنل دور بخاری وقاب وسط فرمون رو میخوام بدم رنگ کنن
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 05&t=83830 پروسه نگهداری BMW E82
ارادتمند شما امید هستم
نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: 23 ژولای 2004, 13:49
نوع خودرو: C107,C350,XV50

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط Mohammad » 08 ژوئن 2013, 00:35

خب یکم سلیقه ای هست ولی اگه من صاحب ماشین باشم یا دنبال خرید بنز و ب ام و باشم فابریک ترین و دست نخورده ترین رو میخرم.شما چرم فرمون رو عوض کنی یا دریچه ها رو رنگ کنی گذشته از اینکه حس فابریک ماشین از بین میره و رودتر کهنه میشه وقتی بخوای بفروشیش یه ب ام و سوار اینو بعنوان یه ماشین کم کارکرد یا دست نخورده قبول نمیکنه.من باشم همینجوری که هست نگهش میدارم حتی اگه از نظر کیفیتی ایده ال نباشه.راستی ببین برای این قطعاتی که میخوای رنگ کنی الومینیوم پولیش شده تو بازار نیست که جایگزین کنی؟ حسش فوق العادست ادم بهش نگاه میکنه لذت میبره.

Sent from my GT-S7562 using Tapatalk 4 Beta
«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
irtravel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 566
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2012, 10:00
نوع خودرو: cayyne s-e250-beetle
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط irtravel » 09 ژوئن 2013, 09:16

Mohammad نوشته شده:خب یکم سلیقه ای هست ولی اگه من صاحب ماشین باشم یا دنبال خرید بنز و ب ام و باشم فابریک ترین و دست نخورده ترین رو میخرم.شما چرم فرمون رو عوض کنی یا دریچه ها رو رنگ کنی گذشته از اینکه حس فابریک ماشین از بین میره و رودتر کهنه میشه وقتی بخوای بفروشیش یه ب ام و سوار اینو بعنوان یه ماشین کم کارکرد یا دست نخورده قبول نمیکنه.من باشم همینجوری که هست نگهش میدارم حتی اگه از نظر کیفیتی ایده ال نباشه.راستی ببین برای این قطعاتی که میخوای رنگ کنی الومینیوم پولیش شده تو بازار نیست که جایگزین کنی؟ حسش فوق العادست ادم بهش نگاه میکنه لذت میبره.

Sent from my GT-S7562 using Tapatalk 4 Beta
ممنون محمد جان
میتونی درباره این المینیوم پولیش شده بیشتر توضیح بدی.نمونشو کجا میتونم ببینم؟

---- اضافه شده در تاریخ 19 خرداد 1392, 08:17 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
mohammadrezaef نوشته شده:سلام
امید جان فکر کنم اگر جلو پنجره رو مشکی خریداری کنید خیلی ماشینتون زیباتر بشه:
تصویر
موافقم و پیگیرش هستم
ماشین خشن‌تر میشه
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 05&t=83830 پروسه نگهداری BMW E82
ارادتمند شما امید هستم
نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: 23 ژولای 2004, 13:49
نوع خودرو: C107,C350,XV50

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط Mohammad » 11 ژوئن 2013, 12:33

ممنون محمد جان
میتونی درباره این المینیوم پولیش شده بیشتر توضیح بدی.نمونشو کجا میتونم ببینم؟
برای این ماشین ندیدم مگه افترمارکت باشه که فکر میکنم باشه ولی برای سی کلاس این شکلیه
تصویر

محمدرضا از این مشکی ها اینجا هم هست؟ قیمتش چقدره؟ نمیدونم رو ماشین مشکی هم قشنگ میشه یا نه.
«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
irtravel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 566
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2012, 10:00
نوع خودرو: cayyne s-e250-beetle
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: پروسه نگهداری ب ام و E82 توسط irtravel

پست توسط irtravel » 11 ژوئن 2013, 14:06

محمد جان لطف میکنی بهم ادرس بدی
منظور از جفتی ۴۰۰ چیه؟
عکس بیشتر ندارین؟
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 05&t=83830 پروسه نگهداری BMW E82
ارادتمند شما امید هستم
ارسال پست

بازگشت به “1Series & 1M | ب ام و سری یک”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان