پیشرانه های دیزلی ب ام و

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
مرتضى
يار قديمي
پست: 832
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2004, 15:08

پست توسط مرتضى » 26 اکتبر 2005, 11:31

اين 2 تا رو هم اضافه كنيد

VW phaeton V10

تصویر

Audi A8 4.2 TDI quattro



تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر


BMW 745d

تصویر

300 hp
torque 700 nm
نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: 23 ژولای 2004, 13:49
نوع خودرو: C107,C350,XV50

پست توسط Mohammad » 26 اکتبر 2005, 12:34

گه اشتباه نكنم شما دارين ميگين يه موتور 8 سيلندر به حجم 4000 سي سي
از يه موتور 6 سيلندر 3 ليتري قدرت بيشتري داره
يكم حرفه اي تر باشين
نسبت قدرت به حجم و قدرت به وزن و اين چيزا رو مقايسه كنين
منتظر مقايسه طرفدان بنز هستم ٫ اگه ننوشتين يعني كم آوردين (اينجوري ميگم كه حتمن بنويسين
درسته. منم گفتم که اون بی ام و مشخصاتش فوق العادست. ولی اصل موضوع اینه که با
همه فوق العاده بودنش قویترین خودروی دیزل نیست و یه ماشین دیگست

مسعود تو که قدیمی هستی و میدونی من عاشق همه المانیا هستم تا جایی که بتونم
وقتی مقایسه المانیا با هم باشه خودم رو کنار میکشم :D :D :???: :???:

ولی حالا که گفتی اگه نگم کم آوردم مجبورم بگم که موتور 8 سیلندر بی ام و 745 هم 300 اسب قدرت (15 اسب کمتر) و 700 نیوتن متر تورک(30 نیوتن متر کمتر) از موتور بنزی که گفتم داره

یه بار دیگه ببینم کسی داره المانیا رو میندازه به جون هم دیگه خودش میدونه :???: :???: :???: :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:
مخصوصا مسعود و حمزه که اصلا سیاست ندارن :cool: درک نمیکنن اینا توطئه شیطان بزرگه :???: :???: :???:
نمایه کاربر
مسعود صادقي
يار قديمي
پست: 1987
تاریخ عضویت: 16 آگوست 2004, 04:48
محل اقامت: تبريز
تماس:

پست توسط مسعود صادقي » 27 اکتبر 2005, 01:17

یه بار دیگه ببینم کسی داره المانیا رو میندازه به جون هم دیگه خودش میدونه
محمد جدي نگير بابا تو هم كه ميدوني من چه قدر ماشينهاي آلماني رو دوست دارم ٫ خودشم از همون اول سياستم مشخصه :) مزه اين جور بحثها به اينه و اينطوري بيشتر اطلاعات رد و بدل ميشه
من 1 ساعت اينترنت رو زير و رو كردم و كلي اطلاعات راجع به اين دو تا گرفتم و درام جمع بندي ميكنم
من و سينا محاسن bmw رو مينويسيم و از bmw دفاع ميكنيم
تو از benz بنويس و مرتضي هم از vw و audi بنويسه
اگه ادامه بدين ميبيني كه چه تاپيك پر بار و پر محتوايي ميشه :)
مسعود تو که قدیمی هستی و میدونی من عاشق همه المانیا هستم تا جایی که بتونم
وقتی مقایسه المانیا با هم باشه خودم رو کنار میکشم
كجا ؟! بيا كه اين تاپيك داغه داغه!!! خيلي وقت بود تاپيك به اين باحالي و اين مشاركت نبود
ادامه بده

ولی حالا که گفتی اگه نگم کم آوردم مجبورم بگم که موتور 8 سیلندر بی ام و 745 هم 300 اسب قدرت (15 اسب کمتر) و 700 نیوتن متر تورک(30 نیوتن متر کمتر) از موتور بنزی که گفتم داره
مشخصاتشونم بنويس كه چند تا توربو داره و وزن و شتابشون چقدره ٫ قرار نيست يك بعدي بحث كنيم
قدرت موتور شما نشانگر شخصیت شماست، لطفا همیشه روی ریسینگ لاین رانندگی کنید.
نمایه کاربر
مسعود صادقي
يار قديمي
پست: 1987
تاریخ عضویت: 16 آگوست 2004, 04:48
محل اقامت: تبريز
تماس:

پست توسط مسعود صادقي » 27 اکتبر 2005, 02:30

اين 4 تا موتور ديزل هموني هستن كه از بايد از آلماني ها انتظار داشت ٫ يعني مثل هميشه آلماني ها آخرشن٫ ولي بازم كه موتورهاي bmw نسبت به مشخصات فني بهترين هستند :( :-( :)
از دوست عزيزم سينا كه با هيمچين تاپيك قشنگي مقدمه يك تاپيك خوب رو فراهم آوردن تشكر ميكنم
شروع ميكنيم

1-
اولي موتور 5 ليتري 10 سيلندر V شكل محصول vw كه در touareg و phaeton استفاده شده با 230kw قدرت در دور 3750 و 750nm تورك در دور 2000
تصویر


2-
اين موتور كه مشاهده ميكنيد
تصویر
يك موتور cdi يعني Common Direct Injection با 3996 سي سي حجم و 8 سيلندر V شكل هستش كه بر روي بنز e420 داره ميتپه
E420 CDI قدرتي معادل 231kw در دور 3600 و 730 nm گشتاور در دور 2100 دارد و يعني از زقيب شماره 1 با 1 ليتر حجم كمتر و 2 تا سيلندر كمتر 20 نيوتن متر گشتاور كمتري دارد ولي 1 kw قدرت بيشتري دارد و آنهم در دور پائينتر
يعني موتور 420cdi يك موتور كاملا بهينه و تك و يعني ميشه گفت آخرشه همين
و اينكه مصرف سوختش 9.3 ليتر هستش و اگه سرعتش به 250 محدود نميكردن 300 تا رو راحت ميرفت
ساسپنشن e420cdi از نوع AIRMATIC هستش و يك گير باكس اتوماتيك 7 سرعته داره و فيلتر maintenance-free particulate هم داره و غيره هم كه كلي داره
(محمد بعد نگو مسعود به بنز بد گفت)

تصویر


تصویر





خوب حالا كه اطلاعات كامل موتور شماره 2 رو دادم ميريم سراغ
رقيب شماره 3-
A8 4.2 TDI كه جسارت نباشه ولي به نظر من با 240kw قدرت و 650nm گشتاور يكم كم مياره ولي بازم موتر خوبي و جزو بهترين موتورهاي ديزل در ديناي تكنولوژي اتومبيل محسوب ميشه ( اينجاشو خيلي كلاس اومدم :cool: )
خوب زياد تو سر مال نميكوبم و ميرم سراغش =n
اين 8 سيلندر V شكل با 4134 سي سي حجم همونطور كه گفتم 240 kW قدرت و 650nm گشتاور داره
تصویر




ميرم سراغ
دوست شماره 4-
:cool: BMW 745d :-?
4423 سي سي و موتور ............بقيه شو شما ادامه بدين خسته شدم و 535d رو هم بي خيال شين چون با اينكه موتور خوبيه ولي حجمش از اين غولها كمره
قدرت موتور شما نشانگر شخصیت شماست، لطفا همیشه روی ریسینگ لاین رانندگی کنید.
نمایه کاربر
هومن خاكسار
دانا
پست: 2091
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2005, 19:11
محل اقامت: Tehran

پست توسط هومن خاكسار » 27 اکتبر 2005, 02:31

مسعود جان توربو نداره
وزنش هم 1890 كيلوگرم , 32 سوپاپ هم هست
0 تا 100 : 6:1
ارسال پست

بازگشت به “مباحث تخصصی انجین های ب ام و”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان