MDF يا نوپان ؟

مباحث مربوط به طراحی و ساخت باکس
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
moein.bb
دنده 1
پست: 1536
تاریخ عضویت: 16 آپریل 2007, 11:37
نوع خودرو: 206v8-L90A-207A
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط moein.bb » 16 ژولای 2007, 01:12

وزن كه مشكلي نداره!!!
تو تهران آدرسي داريد كه mdf 20 mm داشته باشن؟؟بهترين جنسش ساخته كدوم شركت يا كشوره؟؟
نمایه کاربر
feryfrt
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 980
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2006, 23:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط feryfrt » 16 ژولای 2007, 09:51

moein.bb نوشته شده:وزن كه مشكلي نداره!!!
تو تهران آدرسي داريد كه mdf 20 mm داشته باشن؟؟بهترين جنسش ساخته كدوم شركت يا كشوره؟؟
بيخودي وقتت رو هدر نده . منطقه پوله چوبي رو گشتم
برا MDF 20 mm ، زیر پالتی کهنه و تاب برداشته شده گیرم اومد
MDF یا 16 بگیر یا 25 .
حامدگلشن
تكنيسين سيستمهاي صوتي اتوموبيل
پست: 1695
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2005, 09:21
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: در همين نزديكي
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط حامدگلشن » 16 ژولای 2007, 14:00

feryfrt نوشته شده:
moein.bb نوشته شده:وزن كه مشكلي نداره!!!
تو تهران آدرسي داريد كه mdf 20 mm داشته باشن؟؟بهترين جنسش ساخته كدوم شركت يا كشوره؟؟
بيخودي وقتت رو هدر نده . منطقه پوله چوبي رو گشتم
برا MDF 20 mm ، زیر پالتی کهنه و تاب برداشته شده گیرم اومد
MDF یا 16 بگیر یا 25 .
فرهاد جان من يك ماه پيش رفتم داشتن
معين جان شما بهتره يه سر به پل چوبي بزني تا هم مزنه دستت بياد هم ببيني چه ام دي اف هايي موجوده
در مورد وزن هم مشكلي نداره هرچي سنگين تر بهتر جا به جاييش براي آقا دزده سخت تر ميشه :smile:
نمایه کاربر
feryfrt
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 980
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2006, 23:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط feryfrt » 16 ژولای 2007, 15:15

حامدگلشن نوشته شده:فرهاد جان من يك ماه پيش رفتم داشتن
معين جان شما بهتره يه سر به پل چوبي بزني تا هم مزنه دستت بياد هم ببيني چه ام دي اف هايي موجوده
در مورد وزن هم مشكلي نداره هرچي سنگين تر بهتر جا به جاييش براي آقا دزده سخت تر ميشه :smile:
زير پالتي يا نو ؟ :shock:
نمایه کاربر
M.aMiN
طراح صنعتی
پست: 1554
تاریخ عضویت: 03 آگوست 2006, 02:54
نوع خودرو: رانا
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

پست توسط M.aMiN » 16 ژولای 2007, 20:54

حامدگلشن نوشته شده:
feryfrt نوشته شده:
moein.bb نوشته شده:وزن كه مشكلي نداره!!!
تو تهران آدرسي داريد كه mdf 20 mm داشته باشن؟؟بهترين جنسش ساخته كدوم شركت يا كشوره؟؟
بيخودي وقتت رو هدر نده . منطقه پوله چوبي رو گشتم
برا MDF 20 mm ، زیر پالتی کهنه و تاب برداشته شده گیرم اومد
MDF یا 16 بگیر یا 25 .
فرهاد جان من يك ماه پيش رفتم داشتن
معين جان شما بهتره يه سر به پل چوبي بزني تا هم مزنه دستت بياد هم ببيني چه ام دي اف هايي موجوده
در مورد وزن هم مشكلي نداره هرچي سنگين تر بهتر جا به جاييش براي آقا دزده سخت تر ميشه :smile:
حامد :smile:
بحث سنگين شدن ماشين و كم شدن شتاب و افزايش مصرف بنزين تو اين بي بنزيني و كم شدن عمر كمك ها به خاطر اضافه وزن عقب ماشين و...همه كشكن ديگه ؟!
نمایه کاربر
moein.bb
دنده 1
پست: 1536
تاریخ عضویت: 16 آپریل 2007, 11:37
نوع خودرو: 206v8-L90A-207A
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط moein.bb » 16 ژولای 2007, 21:11

M.aMiN نوشته شده:
حامدگلشن نوشته شده:
feryfrt نوشته شده:
moein.bb نوشته شده:وزن كه مشكلي نداره!!!
تو تهران آدرسي داريد كه mdf 20 mm داشته باشن؟؟بهترين جنسش ساخته كدوم شركت يا كشوره؟؟
بيخودي وقتت رو هدر نده . منطقه پوله چوبي رو گشتم
برا MDF 20 mm ، زیر پالتی کهنه و تاب برداشته شده گیرم اومد
MDF یا 16 بگیر یا 25 .
فرهاد جان من يك ماه پيش رفتم داشتن
معين جان شما بهتره يه سر به پل چوبي بزني تا هم مزنه دستت بياد هم ببيني چه ام دي اف هايي موجوده
در مورد وزن هم مشكلي نداره هرچي سنگين تر بهتر جا به جاييش براي آقا دزده سخت تر ميشه :smile:
حامد :smile:
بحث سنگين شدن ماشين و كم شدن شتاب و افزايش مصرف بنزين تو اين بي بنزيني و كم شدن عمر كمك ها به خاطر اضافه وزن عقب ماشين و...همه كشكن ديگه ؟!
4 ميليمتر mdf اضافه فكر نمي كنم اينقدر تاثير داشته باشه!!!
در ضمن مي شه رزيم بگيريم و وزنمون رو هم كم كنيم تا بنزين كمتر بسوزونيم :shock:
حامدگلشن
تكنيسين سيستمهاي صوتي اتوموبيل
پست: 1695
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2005, 09:21
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: در همين نزديكي
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط حامدگلشن » 17 ژولای 2007, 09:37

M.aMiN نوشته شده:

حامد :smile:
بحث سنگين شدن ماشين و كم شدن شتاب و افزايش مصرف بنزين تو اين بي بنزيني و كم شدن عمر كمك ها به خاطر اضافه وزن عقب ماشين و...همه كشكن ديگه ؟!
شما در نهايت تو هر 100 كيلومترميخواي 1 ليتر بيشتر مصرف كني
چونه سر 1 ليتر و 2 ليتر كه بيشتر نيست؟
كلفت تر شدن ام دي اف به غير از اينكه احتمال دزديده شدن چند 100 هزار تومن شما رو كمتر ميكنه تو صدا و قدرت هم تاثير مثبت ميزاره
و فكر ميكنم تمام سيستم باز ها اون 1-2 ليتر بيشتر و كم شدن خيلي خيلي جزيي قدرت و شتاب و همينطور كم شدن خيلي اندك عمر مفيد كمكها رو ترجيح بدن به اينكه سيستمشون اون پرفورمنس بايد رو نداشته باشه و يا به خاطر حمل و سهل الوصول بودنش به طرفت العيني دزديده بشه
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط SPORT LINE » 17 ژولای 2007, 09:45

حامدگلشن نوشته شده:
M.aMiN نوشته شده:

حامد :smile:
بحث سنگين شدن ماشين و كم شدن شتاب و افزايش مصرف بنزين تو اين بي بنزيني و كم شدن عمر كمك ها به خاطر اضافه وزن عقب ماشين و...همه كشكن ديگه ؟!
شما در نهايت تو هر 100 كيلومترميخواي 1 ليتر بيشتر مصرف كني
چونه سر 1 ليتر و 2 ليتر كه بيشتر نيست؟
كلفت تر شدن ام دي اف به غير از اينكه احتمال دزديده شدن چند 100 هزار تومن شما رو كمتر ميكنه تو صدا و قدرت هم تاثير مثبت ميزاره
و فكر ميكنم تمام سيستم باز ها اون 1-2 ليتر بيشتر و كم شدن خيلي خيلي جزيي قدرت و شتاب و همينطور كم شدن خيلي اندك عمر مفيد كمكها رو ترجيح بدن به اينكه سيستمشون اون پرفورمنس بايد رو نداشته باشه و يا به خاطر حمل و سهل الوصول بودنش به طرفت العيني دزديده بشه
تازه ميتونيد باك ماشينتونو به جاش نصفه پر كنيد.اضافه وزنش جبران ميشه. :smile:
ولي براي خود من هم جالبه كسي ميتونه محاسبه كنه تو هر متر مربع چقدر اختلاف وزن به وجود مياد.
نمایه کاربر
رضامولوی پور1361
کاربر ويژه
پست: 5576
تاریخ عضویت: 07 مارس 2011, 15:26
نوع خودرو: خط 11
محل اقامت: مشهد
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: MDF يا نوپان ؟

پست توسط رضامولوی پور1361 » 02 آگوست 2016, 12:09

سلام
دوستان من بعد از چند ماه بی نتی اومدم
در مورد خرید تخته باند هیچ تاپیکی ندیدم احتمالا یادتون هست که مشغول جمع آوری و خرید قطعات سیستم بودم الان قطعات جور شده و فقط مونده سیم اسپیکر و تخته باند
ماشین سمند ال ایکس مدل 94 میخوام یه تخته باند حالت شکل فابریکش باشه بخرم یا بدم بسازن برام ماشین صفر بوده و تخته باند های بازار سادس و البته من به 12000 تومن قیمن دارم و جای چراغ ترمز و کمربند وسط نداره و منم خیلی برام مهمه این دو قسمت روش باشه
میخوام بدونم جایی هست که تخته ای داشته باشه که جای کمربند وسط و چراغ ترمز روش تعبیه باشه؟؟؟؟؟و البته یکی از دوستان گفتن بدون تخته باند رو نصب کنم زیر تخته فابریک که البته به ذهنم رسید که یه برش ام دی اف فقط به اندازه ای که باند روش پیچ بشه بدم برام درست کنن و با اون باند رو جای باند های فابریک بذارم و با تخته فابریک خودش رو روی باند ها بذارم که کاملا فابریک به نظر بیاد و از لحاظ امنیت هم خوب باشه منتهی نمیدونم صفحه روی باندها مال تخته فابریک جلوی صدای باند رو میگیره یا نه و اینکه دیگه به باند ها دسترسی ندارم
لوازم من هدیونیت آلپاین 9886
آمپلی فایر گلیدن m-line95.4
باند اینفینیتی کاپا 693.11
6 متر کابل برق مسی درجه 1 کابل مشهد شمارش یادم نیست
فیوز هولدر 150 آمپر جنس درست درمون ولی مارک نداره
کابل شو و وایر شو
کابل اکسسوری high end گلیدن یک جفت (فعلا برای 2 کانال)
نصف عقل آدمی اظهار دوستی ومحبت به عموم مردم است.
ارسال پست

بازگشت به “ساخت باکس و کیک پنل”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان