راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

نمایه کاربر
ali-2012
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 68
تاریخ عضویت: 24 مارس 2012, 22:11
نوع خودرو: ماکسیما
محل اقامت: کرج

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط ali-2012 » 18 ژولای 2014, 19:36

gamble69 نوشته شده:داداش کریسیدا حرف نداره ، کافیه بهش دل بدی و بیوفت تو نت عکس ازش پیدا کن شیفته اش میشی

نیاز به تقویت خاصی نداره...
کافیه فنیت ردیف باشه و رینگ و لاستیک فاق کوتاه میندازی زیرش (اسپرت چون برای دریفت بهتر از لاستیک معمولی با فاق بلنده) دیگه اگه چیزای دیگه بخاهی برای تقویت با تقویت برق و کارب چند دهنه وحشی میشه
در صورتی خودش همینجوری هر جا اراده کنی راحت برات دریفت میزنه، فقط کافیه باهاش صحبت کنی :wink:
برای تقویت هم نهایت یکی دو میلیون اونم اگه بخاهی خیلی تغییر بدی (موتورش 2400 عه مطمئن باش راضیت میکنه)
حدود 15 میشه یه چیز بی خرج پیدا کرد، اگه بیشتر بگردی هم بهترشو پیدا میکنی هم ارزونترشو
راستش منم شدیدا از قیافه کریسیدا خوشم میاد :)
فقط خودتون کریسیدا داشتید چند تا سوال داشتم
وضعیت قطعات چطوره ؟
امکان نصب توربو هست ؟
موتورش چند اسب قدرت داره ؟
برا زیر پا هم میشه ازش استفاده کرد ؟
حتي اگر باغبان، باغش را غرق آب كند، درختان خارج از فصل خود، ميوه نمي دهند.
به جاي اينكه سعي كنيد مرد موفقيت ها باشيد، سعي كنيد مرد ارزشها باشيد.
نمایه کاربر
gamble69
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 60
تاریخ عضویت: 20 فوریه 2011, 21:30
نوع خودرو: پارس-بالاخره آهورسید
محل اقامت: پشت فرمون

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط gamble69 » 19 ژولای 2014, 00:50

عرض ادب
""""""""""""""""""""""""""""""
والا من چهار پنج سال پیش داشتم و قطعاتش راحت گیر میومد به جز یه تعداد از تزئیناتیاش، قطعات موتوریش بود و قیمتشونم مناسب بود
فک کنم یخورده از قیمت قطعات پژو گرونتر بودن اما کیفیتشون خوب بود
از من Gl بود و موتور2.4 اسبشو نمیدونم دقیق ولی.... نه بازم نمیدونم :smile:

توربو هم میشه اما از دوستانی که تقویت کردن یا ژاپنی بازایی که تو کار تقویتن بپرسی بهتره، اما فک کنم موتور رو عوض کنن و بعدش برن سراغ تقویت موتور تعویض شده،
بستگی داره برای چه کاری و به چه نیتی بخاهی ماشین جمع کنی
اگه نیتت مسابقه و این حرفا باشه که تیون موتوری خفن میخاد، اگه نه که چرا خرج اضافه کنی و میشه با کارب قویتر و حرفه ای تر و شمع و.... راش انداخت

آره سواریش تو شهر و جاده خیلی لذتبخشه،( اشتباهی کردم فروختمش و بجاش پارس خریدم واقعا سواریش بعد از چندین سال سنش از پارس صفر نرمتر و بی صداتر بود) البته باید اتاق سالمشو پیدا کنی و تا جایی میتونی سعی کنی طرف مزایده ای های نیرو انتظامی نری و اگه رفتی بازم به وضعیت اتاق خیلی حواست باشه
یه تعداد موتور 6 هم تو ایران هست.
وسایلشم دیگه خیلی لنگ بشی و هیجا گیرت نیاد، یا طرف مرز عراق یا طرف قشم میشه پیدا کرد ولی قطعات موتوریش باید هنوز زیاد باشه

ارادتمند........
کوچیک همگی ، محمدرضا
نمایه کاربر
ali-2012
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 68
تاریخ عضویت: 24 مارس 2012, 22:11
نوع خودرو: ماکسیما
محل اقامت: کرج

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط ali-2012 » 19 ژولای 2014, 01:17

ممنون از توضیحات کاملتون آقا محمدرضا دمتون گرم اکه بخرم همون کارب قویتر و حرفه ای تر و شمع ردیف میکنم
فقط شرمنده ی سوال دیگه دقیقا چند مدل داره و چه فرقی داره مثلا یک مدل الان 10500 یک مدل دیگه میگه فوله و مدل XLI تومن14
دقیقا فرق gl و XLI و مدل دیگه ای اگه هست چیه
با تشکر
حتي اگر باغبان، باغش را غرق آب كند، درختان خارج از فصل خود، ميوه نمي دهند.
به جاي اينكه سعي كنيد مرد موفقيت ها باشيد، سعي كنيد مرد ارزشها باشيد.
نمایه کاربر
ali-2012
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 68
تاریخ عضویت: 24 مارس 2012, 22:11
نوع خودرو: ماکسیما
محل اقامت: کرج

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط ali-2012 » 20 ژولای 2014, 15:38

سلام بر همه اساتید
دوستان الان ماشین مد نظرم کریسیدا هست فقط داشتم تو سایت میگشتم یک چیز جالب دیدم تعویض دیفرانسیل 206 از جلو به عقب نظرتون راجع به این کار چیه اگه موتوریش هم تقویت بشه میشه برا دریفت ازش استفاده کرد ظاهرا کسایی که این کار رو کردن خیلی هم راضی بودن اگه امکانش هست نقاط قوت و ضعفش رو بیان کنید

هدف من هم از انتخاب ماشین یک ماشین با قابلیت دریفت خوب که امکان تردد در شهر هم داشته باشه و فیس خوبی هم داشته باشه

با تشکر
حتي اگر باغبان، باغش را غرق آب كند، درختان خارج از فصل خود، ميوه نمي دهند.
به جاي اينكه سعي كنيد مرد موفقيت ها باشيد، سعي كنيد مرد ارزشها باشيد.
نمایه کاربر
gamble69
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 60
تاریخ عضویت: 20 فوریه 2011, 21:30
نوع خودرو: پارس-بالاخره آهورسید
محل اقامت: پشت فرمون

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط gamble69 » 20 ژولای 2014, 20:35

عرض ادب
------------------------------

علی جان، تبریک برای انتخابت...
کریسدا دو نوع موتور داره 2.4 و 3 که اولی چهارسیلندر و دومی 6 شیش سیلندر، چهار سیلندارایی که تو ایرانن به نظرم باید دو مدل باشه GL و XL
GL فوله و XL یجورایی امکانات رفاهیش (عجب جمله ای :smile: ) کمتر از GL ، وگرنه از لحاظ موتوری فرقی ندارن با هم
GL پیدا کن که چون میخایی استفاده روزمره داشته باشی راحت تر باشی هرچند ملت هنوز با پیکان بدون امکانات دوران میگذرونن
برو تو کار GL

تعویض دیفرانسیل؟؟؟ جالبه
اما از چه موتور و گیربکسی استفاده کردن؟؟؟ دف رو چی گذاشتن؟؟؟
بنظر من یه کار دشوار باید باشه چرا که همونجوری میدونین موتور و گیربکس 206 همش جلوعه و قسمت عقب محفظه ی توی کاپوت مثه ماشینای دف عقب نیست و یکدست بسته است، اگه توی ماشینای دف عقب دقت کنید میبینید جای کنسول وسط که عموما حذف میشه یه قلمبه اومده بالا ، اونم برای اینه که گیربکس از زیر توی این محفظه به موتور وصل بشه و زیرش با زیر اتاق ماشین یه دست بشه که به زمین گیر نکنه
امیدوارم منظورمو رسونده باشم

کلا اگه کسی بخاد همچین کاری بکنه خیلی باید دردسر بکشه.....

یه سری کارای معمولی که باید بشه و من نمیتونم هضم کنم و دلیل کار رو بفهمم

1-جای دسته موتورای جدید رو چجوری طراحی کنه ....
2-قسمت عقب محفظه ی موتور که به اتاق وصل میشه رو باید ببره و یه تغییراتی توش بوجود بیاره که بتونه گیربکس وصل کنه....
3-ماشین نه شاسی داره نه نیم شاسی رام زیر گیربکس چی میشه و جای محکم براش چی.....
4-گاردون رو چجوری رد میکنه که از کف ماشین خیلی پایین تر نباشه......
5-دف چی میخاد بزاره زیر ماشین که جواب کار روبده..............
6- اینو یادم رفته....

به فرض تمام این کارا رو انجام بده و ردیف باشه ، اونموقع سوار شدن این ماشین با یه ماشین پلاک قدیم میتونه تفاوتی نداشته باشه....
پلاک قدیم اگه بگیرنت میگی آقا پلاک دادین که الان پلاک جدید میخایی؟؟؟

اگه با این ماشین بگیرنت میری آب خنک میخوری... چرا؟؟ تغییر موتور و گیربکس، تغییر فنی ماشین ، و .... تازه اگه موتورتم برگ خرید و ازین دم و دستگاها نداشته باشه دیگه گل بیار اشترو درست کن ( شبیه همون خر بیار باقالی بار کنه)
خلاصه به دردسرش نمیارزه

بلخره تموم شد :grin:
کوچیک همگی ، محمدرضا
نمایه کاربر
فردین دلتا
دنده 3
پست: 3283
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2010, 14:01
نوع خودرو: پای پیاده
محل اقامت: شيراز سمت چپ پلاك 13

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط فردین دلتا » 20 ژولای 2014, 23:15

علی آقا به نظر من شما برای ابتدای کار و تمرین و یادگیری دریفت مبتدی یه 2002 یا 518 بگیرید موتور m10 خودشو تقویت کنید کاری که الان خیلیا انجام دادن و تضمین شده هست مثل تعویض میلنگ هشت لنگ- کاربرات 4 دهنه- پستان کله قندی - سرسیلندر سوپاپ بزرگ - سیستم برق lsd و غیره که جواب میده - با آموزش یه استاد دریفت مبتدی رو شروع کنید همین حد هم برای آماده کردن ماشینی که بشه باهاش هم تو شهر تردد کرد 17-18 تومن میشه و هفته ای کلی خرج داره چون ممکنه بعد هربار دریفت زدن و تمرین یه خرج میلیونی نیاز باشه برای ماشین رینگ - لاستیک دیسک و صفحه - بلبرینگ - پلوس و بوش و سگدست - سیبک و صدتا چیز دیگه که تو دریفت زدن فشار میاد بهش
رشته دریفت رشته پرخرجیه و باید به جز آماده کردن ماشین فکر خرجای بعدش هم بود خلاصه
اون کارایی هم که با روآ و آردی معمولی میشه کرد به هیچ عنوان نمیشه اسمش رو دریفت گذاشت اونا رو میشه گفت بکسباد یا صدای جیغ لاستیک رو در آوردن :smile:
اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد
ولی اونی که خودش رو به خواب زده نــــــــــــــــــــــه
نمایه کاربر
ali-2012
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 68
تاریخ عضویت: 24 مارس 2012, 22:11
نوع خودرو: ماکسیما
محل اقامت: کرج

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط ali-2012 » 21 ژولای 2014, 14:40

gamble69 نوشته شده:عرض ادب
------------------------------

علی جان، تبریک برای انتخابت...
کریسدا دو نوع موتور داره 2.4 و 3 که اولی چهارسیلندر و دومی 6 شیش سیلندر، چهار سیلندارایی که تو ایرانن به نظرم باید دو مدل باشه GL و XL
GL فوله و XL یجورایی امکانات رفاهیش (عجب جمله ای :smile: ) کمتر از GL ، وگرنه از لحاظ موتوری فرقی ندارن با هم
GL پیدا کن که چون میخایی استفاده روزمره داشته باشی راحت تر باشی هرچند ملت هنوز با پیکان بدون امکانات دوران میگذرونن
برو تو کار GL

تعویض دیفرانسیل؟؟؟ جالبه
اما از چه موتور و گیربکسی استفاده کردن؟؟؟ دف رو چی گذاشتن؟؟؟
بنظر من یه کار دشوار باید باشه چرا که همونجوری میدونین موتور و گیربکس 206 همش جلوعه و قسمت عقب محفظه ی توی کاپوت مثه ماشینای دف عقب نیست و یکدست بسته است، اگه توی ماشینای دف عقب دقت کنید میبینید جای کنسول وسط که عموما حذف میشه یه قلمبه اومده بالا ، اونم برای اینه که گیربکس از زیر توی این محفظه به موتور وصل بشه و زیرش با زیر اتاق ماشین یه دست بشه که به زمین گیر نکنه
امیدوارم منظورمو رسونده باشم

کلا اگه شخصی بخاد همچین کاری بکنه خیلی باید دردسر بکشه.....

یه سری کارای معمولی که باید بشه و من نمیتونم هضم کنم و دلیل کار رو بفهمم

1-جای دسته موتورای جدید رو چجوری طراحی کنه ....
2-قسمت عقب محفظه ی موتور که به اتاق وصل میشه رو باید ببره و یه تغییراتی توش بوجود بیاره که بتونه گیربکس وصل کنه....
3-ماشین نه شاسی داره نه نیم شاسی رام زیر گیربکس چی میشه و جای محکم براش چی.....
4-گاردون رو چجوری رد میکنه که از کف ماشین خیلی پایین تر نباشه......
5-دف چی میخاد بزاره زیر ماشین که جواب کار روبده..............
6- اینو یادم رفته....

به فرض تمام این کارا رو انجام بده و ردیف باشه ، اونموقع سوار شدن این ماشین با یه ماشین پلاک قدیم میتونه تفاوتی نداشته باشه....
پلاک قدیم اگه بگیرنت میگی آقا پلاک دادین که الان پلاک جدید میخایی؟؟؟

اگه با این ماشین بگیرنت میری آب خنک میخوری... چرا؟؟ تغییر موتور و گیربکس، تغییر فنی ماشین ، و .... تازه اگه موتورتم برگ خرید و ازین دم و دستگاها نداشته باشه دیگه گل بیار اشترو درست کن ( شبیه همون خر بیار باقالی بار کنه)
خلاصه به دردسرش نمیارزه

بلخره تموم شد :grin:
ممنون از توضیحات کاملتون راستش منم یک مقدار راجع به اون 206 تحقیق کردم دیدم حق با شمایه اصلا به دردسرش نمیارزه

فردین دلتا نوشته شده:علی آقا به نظر من شما برای ابتدای کار و تمرین و یادگیری دریفت مبتدی یه 2002 یا 518 بگیرید موتور m10 خودشو تقویت کنید کاری که الان خیلیا انجام دادن و تضمین شده هست مثل تعویض میلنگ هشت لنگ- کاربرات 4 دهنه- پستان کله قندی - سرسیلندر سوپاپ بزرگ - سیستم برق lsd و غیره که جواب میده - با آموزش یه استاد دریفت مبتدی رو شروع کنید همین حد هم برای آماده کردن ماشینی که بشه باهاش هم تو شهر تردد کرد 17-18 تومن میشه و هفته ای کلی خرج داره چون ممکنه بعد هربار دریفت زدن و تمرین یه خرج میلیونی نیاز باشه برای ماشین رینگ - لاستیک دیسک و صفحه - بلبرینگ - پلوس و بوش و سگدست - سیبک و صدتا چیز دیگه که تو دریفت زدن فشار میاد بهش
رشته دریفت رشته پرخرجیه و باید به جز آماده کردن ماشین فکر خرجای بعدش هم بود خلاصه
اون کارایی هم که با روآ و آردی معمولی میشه کرد به هیچ عنوان نمیشه اسمش رو دریفت گذاشت اونا رو میشه گفت بکسباد یا صدای جیغ لاستیک رو در آوردن :smile:
منون از راهنماییتون راستش آقا فردین اصلا نمیتونم با ظاهره 2002 کنار بیام 518 هم زیاد فکرنمیکنم برا دریفت جالب باشه ولی خب یک مسئله هست قیمت لوازم تویوتا قابل مقایسه با بی ام و نیست به قول شما هم بعد هر بار دریفت کلی باید هزینه کرد الان هم که ماشاالله قیمت ها سر به فلک کشیده یک تحقیقاتی که تو قسمت کریسیدا سایت انجام دادم اکثر قطعات تو رنج 405 حتی ارزونتر هست و قطعات بی ام و خیلی گرون شده منم ترجیح میدم تو این وضعیت قیمت ها و تورم و ... لااقل سراغ ماشین کم خرج تری برم چون تویوتا هم شدیدا سخت جون هست لااقل اگه میخوام خرج بی ام و کنم مدل بالا باشه 90 -91 البته شدیدا تو کف اینم هستم http://www.bama.ir/car/details-2-150633 ... i-for-sale
ولی فعلا قدرت خرید ندارم و باید بین بی ام و دهه هفتاد با تویوتا دهه 90 یکی رو انتخاب کنم منم تو فکر تویوتا هستم

فقط یک سوال دوستان این بی ام و که بالا آدرسشو زدم خرجش خیلی از 2002 یا 518 بیشتره چون کاربراتم هستش ولی خب خیلی آسه
حتي اگر باغبان، باغش را غرق آب كند، درختان خارج از فصل خود، ميوه نمي دهند.
به جاي اينكه سعي كنيد مرد موفقيت ها باشيد، سعي كنيد مرد ارزشها باشيد.
نمایه کاربر
reza.valipour121
دنده 1
پست: 1224
تاریخ عضویت: 20 سپتامبر 2011, 00:52
نوع خودرو: E36,Rio,Golf mk2
محل اقامت: بابل

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط reza.valipour121 » 21 ژولای 2014, 16:34

دوست عزیز اونی که آدرسش رو دادی E36 هست و برای اینکه بتونی باهاش دریفت زنی باید قدرت بالای 250 اسب داشته باشی چون اتاق سنگینی هست
خرجش هم در حد زانتیا هست و کاربرات هم نیست


به نظر من بهترین گزینه همون 2002 هست
بهتره بگم اگه قصد خرید تویوتا رو داری سمت تویوتا های دهه هفتاد مثل کارینا و کرونا و ... بری خیلی بهتر جواب میگیری
نمایه کاربر
ali-2012
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 68
تاریخ عضویت: 24 مارس 2012, 22:11
نوع خودرو: ماکسیما
محل اقامت: کرج

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط ali-2012 » 21 ژولای 2014, 18:30

دوستان یعنی واقعا به غیر از 2002 انتخاب دیگه ای ندارم :cry: حالا برا دیریفت مبتدی حتما باید 2002 باشه ؟
اگه ممکنه گزینه یا گزینه های دیگه ای که میشه باش دریفت زد و کم خرج باشه معرفی کنید البته اگه هست وگرنه در نهایت دیگه یک 2002 میخرم )5

بازم از راهنماییهای خوبتون تشکر میکنم
حتي اگر باغبان، باغش را غرق آب كند، درختان خارج از فصل خود، ميوه نمي دهند.
به جاي اينكه سعي كنيد مرد موفقيت ها باشيد، سعي كنيد مرد ارزشها باشيد.
نمایه کاربر
فردین دلتا
دنده 3
پست: 3283
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2010, 14:01
نوع خودرو: پای پیاده
محل اقامت: شيراز سمت چپ پلاك 13

Re: راهنمایی خرید بی ام و برای دریفت

پست توسط فردین دلتا » 21 ژولای 2014, 19:15

دقیقا با آقا رضا موافقم برای آماده کردن یه e36 یا یه تویوتا کریسیدا با اون جثه و وزنش باید خرج زیادی بشه و موتور توربو یا موتور تعویض بشه تا بتونه قدرت و گشتاور کافی رو برای دریفت به دست بیاره - پس دور کریسیدا و e36 رو خط بکش برای ابتدای کارت
ali-2012 نوشته شده:دوستان یعنی واقعا به غیر از 2002 انتخاب دیگه ای ندارم :cry: حالا برا دیریفت مبتدی حتما باید 2002 باشه ؟
اگه ممکنه گزینه یا گزینه های دیگه ای که میشه باش دریفت زد و کم خرج باشه معرفی کنید البته اگه هست وگرنه در نهایت دیگه یک 2002 میخرم )5
بازم از راهنماییهای خوبتون تشکر میکنم
کلا دریفت با هر ماشینی پر خرجه ولی حالا شما میتونی اگر 2002 تو دلت نیست برای شروع از تویوتا کارینا و تویوتا کارینا شکاری (خرگوشی) استفاده کنی هم قیمتاش پایینه یه چند روز پیش یه تویوتا کارینا شکاری 5 دنده گذاشته بودن تو اف بی برای فروش 5 تومن - کلا میشه با 5 - 6 تومن یه کارینا بخری و 10 تومنی هم خرجش کنی سرجمع با آماده شدنش میشه قیمت یه 2002 اونوقت شروع کنی - اتفاقا بچه های مشهد هم دو تا کارینا شکاری دیدم باهاشون دریفت میزنن میتونی تو اف بی یا اینجا یا نت پیداشون کنی ازشون اطلاعات بگیری :grin:
اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد
ولی اونی که خودش رو به خواب زده نــــــــــــــــــــــه
قفل شده

بازگشت به “Drift - دریفت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان