نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

تصویر مباحث مربوط به نیسان وانت و نیسان پیکاپ

مدیر انجمن: رضا عمراني

نمایه کاربر
mankind
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 821
تاریخ عضویت: 21 آپریل 2011, 22:04
نوع خودرو: نیسان-پارس سال
محل اقامت: تشک خوشخواب عقب وانت

Re: سوال در مورد صداي اگزوز نيسان وانت

پست توسط mankind » 02 سپتامبر 2011, 11:12

sed ali نوشته شده:دوستان دقیقا نمیدونم کدوم صدا رو میگید ولی من از اون صدا خوشم میاد که بنزین میاد تو اگزوز منفجر میشه ! جیگر آدم حال میاد مخصوصا با مزدا تو سرپایینی !
اون صدا خرخر هم میتونه به خاطر خالی بودن و بازتاب صوت در درون اگزوز باشه در فزیک بهش می گن ؟ نمیدونم فرماش کردم !
من رو ماشینم داشتم همونطور که دوستمون میگه صداش دیوانس من خودم همیشه دنده 1 زیاد پر می کردم میزدم 2 انگار یه بمب داخل منبع منفجر میشه ولی مجبور شدم از روی ماشین بازش کنم چون یه دفعه گشت نامحسوس دنبالم افتاد و در کل خیلی گیر خیلی بهم گیر دادن مجبور شدم از روی ماشین باز کنم این دوستمون گفت داغ دلم تازه شد یه روز یادمه رفتم تعمیر گاه موتور ماشینو جمع کرده بود میخواستم استارت بزنم شاگرد میکانیکه وایر شمع هارو جابجا بهم زد استارت که زدم یه نفر اونجا بیمار قلبی بود برای چند لحظه نفس کشیدنو فراموش کرد دوستان اگر سؤالی داشتن من در خدمتم :?
نمایه کاربر
NISMO
متخصص الکترومکانیک
پست: 2003
تاریخ عضویت: 04 ژانویه 2009, 10:11
نوع خودرو: Mazda6 GH, SLK R171
محل اقامت: پاریس
تماس:

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط NISMO » 12 می 2012, 22:31

amirata71 نوشته شده:جسارتا این وانت نیسانای تو ایران جای دیگه ای هم پیدا میشن؟
یا میشدن؟
amir_abbas نوشته شده:نیسان جونیور ژاپن هست دیگه! طرحش که مال ایران نبوده!
amirata71 نوشته شده:اون که مشخصه- ولی من هیچ عکسی ازش ندیدم جاهای دیگه.....
سلام،

Junior 2000
(1980 : 141)
Commercial Vehicle
تصویر
نیسان جونیور 2000 (خودروی تجاری Commercial) کد 141 تولید دهۀ 1980 میلادی نیسان موتور ژاپن یک وانت میدسایز (کلاس متوسط) بوده تا فاصلۀ میان محصولات کوچکتر داتسون و کامیونتهای نیسان را پر کند. نسل اول B40 در اکتبر 1956 تولید شد و با تغییرات استاندارد خودروها در سال 1960 طراحی جدید شد تا با کد 140 عرضه گردد که Junior و Miler را یکپارچه کند. آن محصول در سال 1970 معرفی شد که در سال 1974 ارتقاء پیدا کرد و نسخۀ بهینه شدۀ آن در سال های بعد عرضه شد که همان جونیور 141 نام گرفت.


مشخصات فنی >> :
Specifications
Overall length / width / height
4,690/1,690/1,720mm
Wheelbase
2,865mm
(Tread (front/rear
1,405/1,400mm
Curb weight
1,455kg

Engine
H20 (4-cyl. in line, OHV), 1,982cc

Engine Max. power
68kW (92PS)/4,800rpm

Engine Max. torque
157Nm (16.0kgm)/3,200rpm

Transmission
4speed, column shift

Suspension
(front, rear)
Torsion bar, semi-elliptic leaf

Brakes
(Drum (front & rear
Seating capacity / Max. load capacity
3 / 2,000kg
مطالب بر گرفته از کلکسیون میراث نیسان :
Nissan-global.com HERITAGE junior 2000 :arrow:
و البته سیر گذشتۀ نسلهای این محصول در این لینک :arrow:

در این کلکسیون همچنین اطلاعات جالبی از انواع مدلهای کلاسیک و اولیۀ نیسان، داتسون میتوان کسب کرد.
Nissan Heritage Collection
آخرین ويرايش توسط 1 on NISMO, ويرايش شده در 12.
تصویر "The best or nothing"
نمایه کاربر
93Siro
متخصص فنی خودرو
پست: 1005
تاریخ عضویت: 10 ژولای 2011, 16:07
محل اقامت: تهران

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط 93Siro » 12 می 2012, 22:43

یکی از نکات جالب این ماشین اسمش یعنی Junior(کوچک) هست که عده زیادی این رو دلیل شکست این مدل در مقابل تویوتای هم رده می دونن. بخاطر همین جانشین این ماشین، نامش شد Senior(بزرگ).
نمایه کاربر
mankind
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 821
تاریخ عضویت: 21 آپریل 2011, 22:04
نوع خودرو: نیسان-پارس سال
محل اقامت: تشک خوشخواب عقب وانت

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط mankind » 12 می 2012, 22:53

هیچ وقت نیسان در مقابل هم رده های خودش شکست نمیخوره از اگر بخوای از نظر بار حساب کنی 2 3 برابر تویوتا بار میگیره نیسان برای شرایط سخت ساخته شده وانت نیست کامیونت
اون عکسی هم که دوستمون گذاشته ماشینی که ژاپن تولید کرده چنین محصولی وارد ایران نشده اصلیت نیسانی که وارد کشور شد با تغییرات کوچک ظاهری موتور خود ژاپن بود 5دنده بود از نظر تعداد فنر 5لا فنر داشت که اگر مدل های پایین تر رو نگاه کنی اونایی که پولس دفها به داخل هست همین حالتی هست مشکل ما این که همه چیز رو که وارد میکنیم باید حتما خودمون داخلش دست ببریم :evil: :evil:
نمایه کاربر
jalilturbo
دنده 1
پست: 1524
تاریخ عضویت: 26 آپریل 2011, 16:20
محل اقامت: تهران

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط jalilturbo » 08 آگوست 2012, 13:22

نیسان
تصویر
چقدر به ماشینتون دلبستگی دارید؟
viewtopic.php?f=26&t=77716
نمایه کاربر
mankind
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 821
تاریخ عضویت: 21 آپریل 2011, 22:04
نوع خودرو: نیسان-پارس سال
محل اقامت: تشک خوشخواب عقب وانت

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط mankind » 08 آگوست 2012, 23:07

مشکل از خودمون من خودم راننده نیسان هستم با همه نوع وانت و راننده در ارتباطم
الان پیکان وانت ظرفیت میزنه خاور ظرفیت میزنه تریلی رو بکشیش از حدش1تن بیشتر نمیزنه
ولی نمیدونم جریان چیه وقتی حرف نیسان میاد ظرفیت بی معنی میشه و این مشکل بزرگی
نمایه کاربر
mostafa stat
دنده 1
پست: 1050
تاریخ عضویت: 01 سپتامبر 2010, 15:08
نوع خودرو: 4WD
محل اقامت: ایران

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط mostafa stat » 27 نوامبر 2012, 23:56

سلام
ببخشید سایز لاستیک نیسان جونیور 16-6.5 هست
یعنی پهنا تایر 6.5 اینچ معادل 165 mm و قطر 16 هست ؟
ایا این سایز لاستیک رو میشه رو رینگ فابریک پاترول (6 پیچ - قطر 16 - با بچه رینگ ) انداخت ؟

205R16 لاستیک فابریک پاترول هست یعنی پهنا 205 میلی متر معادل تقریبی 8 اینچ
چه برندی از همه تو این سایز لاستیک بهتره ؟ دنا ؟ کویر تایر ؟ یزد تایر و ...
با تشکر
نمایه کاربر
نیسان آبی
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 444
تاریخ عضویت: 16 می 2013, 11:00
نوع خودرو: پرشیا84-سانتافه 2015
محل اقامت: پشت فرمون

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط نیسان آبی » 21 می 2013, 13:40

سلام میگن دنا ارزون تره منم شدیدا نیاز دارم چون لاستیک های نیسان ما هم کاملا صاف وخطرناک شده :old:
می دونستید چراغ جلوی اتوبوس های رنو که درشهر رفت وآمد میکنن همون چراغ سمنده؟؟؟
بیشتر دقت کنید.پی میبرید..
/*/*/حسین/*/*/

فروش گل مدل 84
viewtopic.php?f=224&t=97011
نمایه کاربر
mankind
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 821
تاریخ عضویت: 21 آپریل 2011, 22:04
نوع خودرو: نیسان-پارس سال
محل اقامت: تشک خوشخواب عقب وانت

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط mankind » 30 می 2013, 20:07

mostafa stat نوشته شده:سلام
ببخشید سایز لاستیک نیسان جونیور 16-6.5 هست
یعنی پهنا تایر 6.5 اینچ معادل 165 mm و قطر 16 هست ؟
ایا این سایز لاستیک رو میشه رو رینگ فابریک پاترول (6 پیچ - قطر 16 - با بچه رینگ ) انداخت ؟

205R16 لاستیک فابریک پاترول هست یعنی پهنا 205 میلی متر معادل تقریبی 8 اینچ
چه برندی از همه تو این سایز لاستیک بهتره ؟ دنا ؟ کویر تایر ؟ یزد تایر و ...
با تشکر
هیچ رینگی به رینگ نیسان نمیخوره جز رینگ کاروان و رینگی که شما بدی تراشکار برات تراش بده
اون هم شرایط خاص خودشو داره پست های قبلی رو نگاه می کردم
دوستان در مورد چیزهایی که اطلاع دقیق ندارند نظر ندهند لطفا
تصویر
RVCamper
يار قديمي
پست: 1052
تاریخ عضویت: 24 ژوئن 2005, 03:21
نوع خودرو: Jeep Liberty 2003
محل اقامت: North York

Re: نیسان وانت جونیور - Nissan Junior

پست توسط RVCamper » 27 ژولای 2013, 10:16

تصویر
وانت زامیاد...

این طرح رو زمانی برای شرکت زامیاد فرستادم و توضیح دادم که تنها هزینه ش طراحی جلوپنجره، چراغ و سپره... یعنی ارزانترین فیس لیفت که حتی میتونه فروش این ماشین رو در بین جوانان هم بالا ببره... خبری نشد...

وانت شوکا را ساختند با طرحی بدون اصالت که هیچ شباهتی با زامیاد ندارد و قدرت و ابهت زامیاد را تداعی نمی کند.

... عکس اصلی هم ماشین جناب امیر عباس هست... ( اسنورکل و رینگ ها اصلیه. )
ارسال پست

بازگشت به “نیسان تجاری – Truck”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان