تيونينگ نيسان پيكاپ

تصویر مباحث مربوط به نیسان وانت و نیسان پیکاپ

مدیر انجمن: رضا عمراني

نمایه کاربر
آرين حسِني
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: 02 می 2007, 23:27

رينگ و لاستيك

پست توسط آرين حسِني » 10 دسامبر 2007, 17:20

حالا يه سوال باتوجه به خشكي ماشين پيشنهاد شما براي رينگ و لاستيك چيه ؟( هم شهري هم كوه و بيابون )
رينگ 22 20 18 17 16 15 14 13 ؟ با چه لاستيكي ؟
حداكثر ارتفاع لاستيك كه ميشه انداخت چيه ؟
لطفا عكس و قيمتها را هم بگذاريد ؟

چرا كسي جواب نميده =n
:o :o :o :o
نمایه کاربر
علي فراهاني
دنده 3
پست: 3689
تاریخ عضویت: 12 دسامبر 2005, 19:26
محل اقامت: تهران

پست توسط علي فراهاني » 10 دسامبر 2007, 17:39

از M3 خسته شدي اومدي سراغ پيكاپ؟؟؟؟؟؟؟ :smile:
نمایه کاربر
آرين حسِني
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: 02 می 2007, 23:27

ام 3

پست توسط آرين حسِني » 10 دسامبر 2007, 22:20

علي فراهاني نوشته شده:از M3 خسته شدي اومدي سراغ پيكاپ؟؟؟؟؟؟؟ :smile:
سلام
:cry: خسته نشدم فروختمش :cry:
حالا هم دنبال پيكاپم اخه با اون ماشين نميتونستم به ماهيگيري و شكار برم و ديدم كه بايد از عشقم بگذرم و دنبال پيكاپم البته تا دندان مصلح از الان فكر تعويض لوازم وموتور ان هستم چه برسه موقعي كه برسه دستم.
من تجربه در ماشينهاي سواري دارم ولي براي تراك راهنمايي و مشورت لازم دارم براي همين اينجام

اينم آخرن عكس از عشق من
http://i7.tinypic.com/6bd58vq.jpg
نمایه کاربر
.احسان.
دنده 1
پست: 1799
تاریخ عضویت: 25 مارس 2008, 04:54
نوع خودرو: ░▒▒░
محل اقامت: ░▒▒░

Re:

پست توسط .احسان. » 29 آگوست 2009, 17:26

شاهين 13 نوشته شده:اون اتاق عقب به نظرم بهش نمياد . اكثرا مارك كري بوي هست . اگر خوب كسي اتاق لازم داره ميتونه سرانزا بخره كه بهتر هست .

به نظرم روي جاي بار عقبش رو بپوشونن بهتره چون باد هم توش نميفته زماني هم كه باري توش مي خوان بذارن ديگه باد و بارون خراب كاري نمي كنه .
هر چي فكر مي كنم اسم اون قطعه يادم نمياد ! :smile:

اگر براي شهري استفاده ميشه رينگ بي نهايت پهن + لاستيك ديواره كوتاه + يه ارتفاع خوب + شيشه دودي و كمي مخلفات ديگه به سليقه صاحبش

اگر براي بيابون استفاده ميشه كومهو يه لاستيك جديد داره كه عاج هاي بي نهايت قشنگي داره كه رو سايد وال اش هم ادامه داره و فكر كنم كوه رو بكنه و پيش بره !
يه رينگ شيك كه قدرت رو براي آدم تداعي كنه + تعداد مكفي پرژكتور + وينچ + گارد براي جلو و عقب

عكس هم متاسفانه ندارم از پيكاپ .

راستي مگه پيكاپ گرفتي ؟
مشتاقانه و عاجزانه از هر كس كه هرگونه اطلاعي در اين مورد داشته باشد استقبال مي كنيم ! قيمتي ...آدرسي...راهنمايي ...هرچي!
نمایه کاربر
avana17
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 13 مارس 2010, 17:36
نوع خودرو: آزرا-کاپرا-206-پاژن
محل اقامت: تهران

Re: تيونينگ نيسان پيكاپ

پست توسط avana17 » 21 آپریل 2011, 13:40

سلام به دوستان عزیز -
من میخوام یه وانت بگیرم که هم بتونم تو جاده به خوبی ازش استفاده کنم هم آف روود و خارج جاده ، انتخاب خودم دو خودرو پاژن و نیسان پیک آپ هستش .
اما واقا نمیدونم کدوم بهتره؟ نمیخوامم بیشتر از 26 27 تومن هزینه کنم .لطفا راهنمایی دوستان
از دوستانی که به نور بالا توجه میکنن و به موقع عکس العمل نشون میدن سپاس گذارم.
نمایه کاربر
mankind
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 821
تاریخ عضویت: 21 آپریل 2011, 22:04
نوع خودرو: نیسان-پارس سال
محل اقامت: تشک خوشخواب عقب وانت

Re: تيونينگ نيسان پيكاپ

پست توسط mankind » 12 ژولای 2011, 13:24

avana17 نوشته شده:سلام به دوستان عزیز -
من میخوام یه وانت بگیرم که هم بتونم تو جاده به خوبی ازش استفاده کنم هم آف روود و خارج جاده ، انتخاب خودم دو خودرو پاژن و نیسان پیک آپ هستش .
اما واقا نمیدونم کدوم بهتره؟ نمیخوامم بیشتر از 26 27 تومن هزینه کنم .لطفا راهنمایی دوستان
اگه میخوای با هاش تو جاده بری منظور جابجایی بار هست اگه منظورت اینه که روی هیچ کدوم از این ماشین ها حساب نکن چون طاقت بار کشیدن را ندارن زود به تعمیر می افتند من خودم شایپپا :evil: دارم تو جاده عالی مخصوصا اگه گیرببکس 5دنده روش باشه ولی اگه میخوای برای تفریح و گردش باشه نیسان پیکاپ بهتر از پاژن هست
نمایه کاربر
amde2002
شروع حركت
پست: 32
تاریخ عضویت: 11 فوریه 2011, 09:05
نوع خودرو: D22،405، L90
محل اقامت: کرمانشاه
تماس:

Re: تيونينگ نيسان پيكاپ

پست توسط amde2002 » 29 دسامبر 2011, 19:41

دوستی که در مورد لاتسک و رینگ پیکاپ سوال فرمودن پیکا استانداردش 215/R/15 که R=80 می باشد در مدل های ایرانی و ینزینیش، بنده که به سلیمانیه و هولیر میروم همیشه اونجا پیکاپ ها رو با لاستیک205/70/16 اگه اشتاه نکنم در 70 یا 80 بودنش.
من که توش 18 کیسه سیمان زده بودم واقعا نرم بود یعنی مثل تشک. اگه میخوای نرمش کنی یا بهتر بگن رامش کنی اولش دوتا فنرزیزی عقبش رو با فنر پاترولی عوض کن،ارتفاع جلوش استاندارد باشه یعنی از سر رینگ تا بچه گلگیرش 27 تا 28.5 باشه زیاد بلندش نکینید که پلوسش بالا بیاد و باعث تقه کردن و گیر گردن پیچ دور فرمان در طبقش بشه،و بعدش کمک ها شو دو سوپاپه کند هر 4تا
amde2002
d22
hesam_marzi
شروع حركت
پست: 17
تاریخ عضویت: 30 سپتامبر 2009, 23:41
نوع خودرو: پیکاپ-زانتیا-MVM110
محل اقامت: بجنورد

Re: تيونينگ نيسان پيكاپ

پست توسط hesam_marzi » 31 دسامبر 2011, 21:50

سلام خدمت همه اساتید.
یه فکری چند وقته افتاده تو سرم خواستم نظر شماروهم بدونم.
اگه لاستیک زاپاس پیکاپ رو مثل پاژن با زاپاس بند پاترول رو سپر عقب سوار کنم خیلی تابلو میشه؟
نمایه کاربر
amde2002
شروع حركت
پست: 32
تاریخ عضویت: 11 فوریه 2011, 09:05
نوع خودرو: D22،405، L90
محل اقامت: کرمانشاه
تماس:

Re: تيونينگ نيسان پيكاپ

پست توسط amde2002 » 03 ژانویه 2012, 16:31

به فکرش کاری ندارم ولی باید جوری بسازنش برات که نه جلو چراغ عقیب رو بگیر و نه جلوی در عقب رو که باز نشه
اگه درست کردی ما عکسشو بزار که ما هم تبلیغ کنیم براش
amde2002
d22
نمایه کاربر
mahdiar HILUX
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 121
تاریخ عضویت: 27 فوریه 2011, 13:00
نوع خودرو: Capra/206/prado
محل اقامت: M A R L I K

Re: تيونينگ نيسان پيكاپ

پست توسط mahdiar HILUX » 20 ژانویه 2012, 20:33

تصویر
تصویر
تصویر
مهدیار نجفی
ارسال پست

بازگشت به “نیسان تجاری – Truck”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان