منظور از حالت قیچی در فیلرگیری چیست

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
molkmail
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: 30 سپتامبر 2014, 17:08
نوع خودرو: آردی

منظور از حالت قیچی در فیلرگیری چیست

پست توسط molkmail » 30 دسامبر 2014, 23:54

منظور از حالت قیچی در فیلرگیری چیست؟
تصویر
نمایه کاربر
amirecm
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 550
تاریخ عضویت: 20 می 2013, 22:04
نوع خودرو: xantia 2L
محل اقامت: 50% world

Re: منظور از حالت قیچی در فیلرگیری چیست

پست توسط amirecm » 12 مارس 2015, 22:38

molkmail نوشته شده:منظور از حالت قیچی در فیلرگیری چیست؟
تصویر
قیچی یه مرحله فرعی بین این مراحله
مثلا بین مرحله 3و 1 رو اگر یه مرحله فرعی فرض کنیم ---> زمانی که در مرحله 1 سوپاپ دود در حال بسته شدنه اما هنوز بازه و در همین موقع سوپاپ هوا تو مرحله 3 در حال باز شدنه هم زمانه (به صورت کلی وقتی دو سوپاپ واسه چند درجه کوتاه با هم باز هستن رو میگن قیچی سوپاپ - این مقدار قیچی خیلی کم و حدود 14 درجه هست)
تاپیک ساخت و تولید
viewtopic.php?f=4&t=89360&start=280
امیر-
يار همراه
پست: 918
تاریخ عضویت: 12 ژانویه 2016, 04:05
نوع خودرو: لوگان - پرایدو

Re: منظور از حالت قیچی در فیلرگیری چیست

پست توسط امیر- » 03 نوامبر 2016, 20:17

قیچی در حالت تراکم سیلندر است
وقتی سوپاپ دود یه دور باز بشه بسته بشه به سوپاپ هوا نگاه میکنیم ٬وقتی سوپاپ هوا بسته شد تا میخواست اشاره کنه که باز بشه به این مرحله قیچی می‌گویند
طبق عکس می‌شه مرحله 2
آخرین ويرايش توسط 1 on امیر-, ويرايش شده در 3.
مرگ عده اي از انسان ها مثل كاه سبك و مرگ پاره اي ديگر مثل كوه سنگين
ارسال پست

بازگشت به “سیستم محرکه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان