4was يا كنترل 4 چرخ توسط فرمان

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
milad.md
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 302
تاریخ عضویت: 19 اکتبر 2009, 13:50
نوع خودرو: 3Diamonds
محل اقامت: یزد-کرمان

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط milad.md » 23 آگوست 2016, 00:56

hossein G نوشته شده:
خوب نوبت به رام عقب رسید که من عاشق این طراحیم خیلی خفنه ادم جعبه فرمان رو میبینه پیشه خودش میگه بابا این ژاپن چی ساخته 23 ساله پیش
خاکی نشین.... دنبال یک موضوعی بودم که توی جستجو به اینجا رسیدش.
وجود جعبه فرمون روی چرخ های عقب نشان ضعف و نا کارآمد بودن سیستم چهار چرخ میتسو هست :lol:
دبفرانیسل مرکزی کارش رو درست انجام بده نیازی بهش نیست.
آهان یعنی الان که اگه اشتباه نکنم پورشه آئودی بی ام دبلیو که تو بعضی ماشینای جدیدشون 4WS دارن ضعف و ناکارآمدی داره سیستماشون یا چون میتسوبیشی 25 سال پیش داشته خار داره فقط؟!! :-D
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3474
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, Budapest
تماس:

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط hossein G » 23 آگوست 2016, 06:57

سیستم ۴ چرخ اونایی که اسم بردی فرق میکنن، آئودی از روز اول دیفرانسیل مرکزی داشته، نیرو بین محور جلو و عقب تقسیم میشه.
یک سیستم خیلی کار آمد هیدرولیک هست که برای مسابقه هیل کلامب طراحی شده، پژو هم دقیقا مشابه همون آئودی رو داره....
بنز از ترمز و به صورت الکترونیک خیلی استفاده میکنه و...
مشکل این میستو ها اینه که خنگ هستن یعنی نیمتونن گشتاور به درستی تقسیم کنن (‌حالا یا تکنولوژی رو نداشتن یا ارزان سازی بوده یا..)
به همین خاطر مجبور میشن که فرمون روی محور عقب نصب کنن تا این عیب رو در پیچ های شدید بتونن پوشش بده.
میتسو یکی از ضعیف ترین و نا کار آمدترین سیستم های ۴ چرخ رو داره و تنها دلیل محبوبیتش ارزونی خود ماشین و لوازم افتر مارکت هست.
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
milad.md
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 302
تاریخ عضویت: 19 اکتبر 2009, 13:50
نوع خودرو: 3Diamonds
محل اقامت: یزد-کرمان

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط milad.md » 23 آگوست 2016, 12:28

چه جالبه که به قول شما با همین "ضعیفترین و ناکارآمدترین سیستم دیفرانسیل و 4 چرخ متحرک" تا وقتی که تو رالی شرکت میکرد همیشه یا اول بود یا دوم واقعا جالبه فکر کنم پارتی داشتن تایمشونو کم میکرده تو رالی! بعدشم شما که میگی نمیتونه گشتاور رو به درستی تقسیم کنه و فک میکنم کل میتسو هارو خنگ خطاب کردین نمونه ی خیلی عالی از تقسیم گشتاور بین هر چرخ بسته به شرایط رو توی پاجرو های 93 به بعد حداقل میتونین ببنین که اونا هم همیشه تو داکار تا شرکت میکردن اول و دوم بودن!! حتی لنسر های اوو که هیشکی به هندلینگ و سیستم AWD شون شکی نداره چون همیشه فوق العاده بوده همون رالی بهترین مکان مقایسه هست به نظرم،خب اگه نباشه اینقد کمپانی شعور نداره که از سال 1993 روی اوو تا 2015 سیستم AWD رو حذف کنه که هم مسخره ی دست این و اون نباشه هم هزینه الکی نکنه هم استهلاک قطعات اضافی رو نداشته باشه؟!
نمیدونم واقعا خنگی رو کجا باید معنی کرد! تو رالی یا تو پارکینگ! خیلیا میدونن این سیستم به قول شما که ضعیفترین و ناکارآمدترین هست خودشو ثابت کرده حداقل تو رالی که بیشترین فشار به سیستم تعلیق و انتقال نیرو وارد میشه... حداقل اگه میخوایم یه واژه ای به کار ببریم یکم توجه کنیم شاید "ترین" که میتونه نهایت بالا یا پایین رو بیان کنه واسش مناسب نباشه :wink:
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3474
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, Budapest
تماس:

Re: PROJECT OF MITSUBISHI GALANT VR-4 1991

پست توسط hossein G » 23 آگوست 2016, 17:25

آروم باش سکته نرنی :old:
اونی که توی مسابقه رالی میینی فقط مارک ماشین با نمونه های تولیدی یکی هست تمامی اجزا فرق میکنه، دوم مشکل میتسو روی آسفالت هست.

روی سطح خاکی که چسبندگی کمه کار راحت تره، یعنی اگر یکی از چرخ گشتاور زیاد داشته باشه کنی هرز میزنه، اما روی اسفالت چرخ نمیتونه هرز بزنه...
نمیدونم چطوری توضیح بدم... سیستم اینا رو مثله یک ۴ چرخ قدیمی در نظر بگیر که داره نیرو رو بین چرخ ها تقسیم میکنه مثلا ۲۰۰ نیوتن متر بین چهار چرخ
میشه ۵۰ نیوتن هر چرخ، حالا یک از چرخ های میتونه ۴۰ تا خرج کنه و ۱۰ تا زیادی میاره، اگر روی سطح لغزنده باشه اون ۱۰ تا میتونه هرز بزنه اما اگر روی اسفالت
باشه نمیتونه.... این اتفاق زمانی که داری مانور میدی تشدید میشه و هندلینگ به هم میریزه و چاره کار ۴ چرخ فرمون....

نمیخوام توی جزیات برم، فکر کنم دهه ۸۰ میلادی هست و ژاپنی ها تازه رفتن توی بازار آمریکا و خودی نشون بدن همین :smile:
اولین سیتم چهار چرخ هم مربوط به دهه ۳۰ در امریکا میشه، توی ژاپنی ها هم هوندا اولین سیستم رو داشت.
توی میتسو هم اولین قسمتی که برای تقویت حذف میشه همین فرمون عقب هست که چرا هاش بماند.

درکل سیستم های اولیه میتسو حتی تا اوایل سال ۲۰۰۰ خیلی خنگ و نا کارآمد هستن، بر عکسش دهه ۸۰ پژو، آیودی خیلی پیشرفته تر بودن.

ایام مستدام
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
milad.md
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 302
تاریخ عضویت: 19 اکتبر 2009, 13:50
نوع خودرو: 3Diamonds
محل اقامت: یزد-کرمان

Re: 4was يا كنترل 4 چرخ توسط فرمان

پست توسط milad.md » 23 آگوست 2016, 18:23

به به در ادامه ی پستای مفیدتون با قانون رالی هم آشنا شدیم که شرکت کنندگان اجازه دارن فقط از مارکشون :-D استفاده کنن!!! نه دوست عزیز ماشینی که شما تو رالی میبینی فقط اجازه داره اتاقش رو تغییرات بده و سبک کنه نه سیستم تعلیق و موتور و کلا فنی ماشین رو اگه اینطوری بود که همه میرفتن به قول شما پژو :-D میبستن اول میشدن!!
خیلی سیر پستاتون جالب بودن خودتون یه نگاه بندازین شاید خندتون بگیره از کجا و زیر سوال بردن همه چیز یهو رسیدین به تاریخچه ی 4 چرخ متحرک که کی اول بوده و کِی تو 4 چرخ متحرک و اینکه میتسو تا قبل سال 2000 خنگ بوده در حالی که تو پستای قبلیتون همه ی میتسو ها رو مورد خطاب قرار دادین حتی مدل های جدید و واکنش بنده هم بیشتر به همین خاطر بود که البته مدلهای قدیمی هم یعنی همون قبل 2000 آزمایششون رو همه جوره پس دادن در ضمن یکم بیشتر با رالی آشنا بشیم <<رالی فقط مسیر خاکی نداره>> و از سال 2001 با معرفی سیستم All Wheel Control (AWC) کنترل هر چرخ،میتسوبیشی نشون داد با سیستم طراحی خودش بازم حرف واسه گفتن داره و سال 2007 هم Super All Wheel Control S-AWC رو معرفی کرد و تا امروز که نه چون تولید اوو متوقف شد تا سال پیش روی اوو ها بود و واقعا اگه نظرتون به خنگ بودنش هست پیشنهاد میکنم با این لیبل اسمتون که متخصص فنی خورده یکم بیشتر تحقیق کنین :wink:
مستدام باشید
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3474
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, Budapest
تماس:

Re: 4was يا كنترل 4 چرخ توسط فرمان

پست توسط hossein G » 23 آگوست 2016, 22:55

milad.md نوشته شده:به به در ادامه ی پستای مفیدتون با قانون رالی هم آشنا شدیم که شرکت کنندگان اجازه دارن فقط از مارکشون :-D استفاده کنن!!! نه دوست عزیز ماشینی که شما تو رالی میبینی فقط اجازه داره اتاقش رو تغییرات بده و سبک کنه نه سیستم تعلیق و موتور و کلا فنی ماشین رو اگه اینطوری بود که همه میرفتن به قول شما پژو :-D میبستن اول میشدن!!

Unlike the requirements for the preceding Group A cars, manufacturers were no longer required to build "homologation specials" in order to meet approval. The base model did not need to have all the characteristics of the WRC car

https://en.wikipedia.org/wiki/Group_B

خوب نوبت به رام عقب رسید که من عاشق این طراحیم خیلی خفنه ادم جعبه فرمان رو میبینه پیشه خودش میگه بابا این ژاپن چی ساخته 23 ساله پیش

خیلی سیر پستاتون جالب بودن خودتون یه نگاه بندازین شاید خندتون بگیره از کجا و زیر سوال بردن همه چیز یهو رسیدین به تاریخچه ی 4 چرخ متحرک که کی اول بوده و کِی تو 4 چرخ متحرک و اینکه میتسو تا قبل سال 2000 خنگ بوده در حالی که تو پستای قبلیتو
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3474
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, Budapest
تماس:

Re:

پست توسط hossein G » 23 آگوست 2016, 23:44

masoud911 نوشته شده:سلام
بچه ها من يك نكته رو عرض كنم

اين سيستم اگر مثل ماشين وحيد ويپور كه فقط تو سرعت بالا فعال هست، نباشه و تو سرعت پايين هم واسه كمك كردن به پارك كردن ماشين عمل كنه ، داراي عملكرد متفاوتي هست


تو سرعت بالا چرخهاي عقب خلاف جهت فرمانگيري ماشين ميچرخند(اينجوري اون حالت احساس اسلايد شدن هم پيش نمياد)

تو سرعت پايين و واسه پارك كردن جهت فرمانگيري چرخهاي عقب در جهت چرخهاي جلو هست كه ماشين در مسافت كمتري به پهلو بره تو پارك
توی سرعت بالا تقریبا همه ماشین ها دارن بهش میگن :
Passive rear wheel steering
Many modern vehicles have passive rear steering. On many vehicles, when cornering, the rear wheels tend to steer slightly to the outside of a turn, which can reduce stability. The passive steering system uses the lateral forces generated in a turn (through suspension geometry) and the bushings to correct this tendency and steer the wheels slightly to the inside of the corner. This improves the stability of the car, through the turn. This effect is called compliance understeer and it, or its opposite, is present on all suspensions. Typical methods of achieving compliance understeer are to use a Watt's link on a live rear axle, or the use of toe control bushings on a twist beam suspension. On an independent rear suspension it is normally achieved by changing the rates of the rubber bushings in the suspension. Some suspensions typically have compliance oversteer due to geometry, such as Hotchkiss live axles or a semi-trailing arm IRS, but may be mitigated by revisions to the pivot points of the leaf spring or trailing arm.

Passive rear wheel steering is not a new concept, as it has been in use for many years, although not always recognised as such.


تصویر
کافیه کمی بوش رام به اطاق رو بزرگ یا انعطاف پذیر تر بگیرن، تمامی خانواده پژو از ۲۰۵ و ۴۰۵ و زانتیا و...


تصویر

Self steering rear shaft

Xantia has Citroëns patented self steering rear shaft which improves behavior of the car in cornerings.
The Citroën Xantia feature rear shaft design which acts to make the rear wheels steer slightly in the same direction as the front wheels. This movement, up to a possible 3°, gives a significant improvement in roadholding and handling.

http://www.kolumbus.fi/~w496119/xw/technica5.htm

تصویر










Active four-wheel steering
In an active four-wheel steering system, all four wheels turn at the same time when the driver steers. In most active four-wheel steering systems, the rear wheels are steered by a computer and actuators. The rear wheels generally cannot turn as far as the front wheels. There can be controls to switch off the rear steer and options to steer only the rear wheels independently of the front wheels. At low speed (e.g. parking) the rear wheels turn opposite of the front wheels, reducing the turning radius by up to twenty-five percent, sometimes critical for large trucks or tractors and vehicles with trailers, while at higher speeds both front and rear wheels turn alike (electronically controlled), so that the vehicle may change position with less yaw, enhancing straight-line stability. The "snaking effect" experienced during motorway drives while towing a travel trailer is thus largely nullified.[dubious – discuss]

Four-wheel steering found its most widespread use in monster trucks, where maneuverability in small arenas is critical, and it is also popular in large farm vehicles and trucks. Some of the modern European Intercity buses also utilize four-wheel steering to assist maneuverability in bus terminals, and also to improve road stability. The first rally vehicle to use the technology was the Peugeot 405 Turbo 16. Its debut was at the 1988 Pikes Peak International Hill Climb, where it set a record breaking time of 10:47.77.[3] The car would go on to victory in the 1989 and 1990 Paris-Dakar Rally, again driven by Ari Vatanen.

Previously, Honda had four-wheel steering as an option in their 1987–2001 Prelude and Honda Ascot Innova models (1992–1996). Mazda also offered four-wheel steering on the 626 and MX6 in 1988. General Motors offered Delphi's Quadrasteer in their consumer Silverado/Sierra and Suburban/Yukon. However, only 16,500 vehicles were sold with this system from its introduction in 2002 through 2004. Due to this low demand, GM discontinued the technology at the end of the 2005 model year.[4] Nissan/Infiniti offer several versions of their HICAS system as standard or as an option in much of their line-up. A new "Active Drive" system is introduced on the 2008 version of the Renault Laguna line. It was designed as one of several measures to increase security and stability. The Active Drive should lower the effects of under steer and decrease the chances of spinning by diverting part of the G-forces generated in a turn from the front to the rear tires. At low speeds the turning circle can be tightened so parking and maneuvering is easier.

The Prelude was the first active 4WS car sold in the U.S., but Nissan’s Japanese-market R31 Skyline came earlier, launched in late 1985.
http://autoweek.com/article/car-life/fo ... emystified
تصویر

  1. Production cars with active four wheel steering
  2. Audi Q7 (all-wheel steering, on second generation from 2015) [5]
  3. Acura RLX (P-AWS)
  4. Acura TLX (P-AWS), front drive models
  5. BMW 850CSi (only Euro spec models)
  6. BMW 7-Series (2009 onward, part of sport package) [6]
  7. BMW 6-series (2011 onwards, Integral Active Steering option)
  8. BMW 5-series (2011 onwards, Integral Active Steering option)
  9. Chevrolet Silverado (2002–2005) (high and low speed)
  10. Efini MS-9 (high and low speed)
  11. Ferrari GTC4Lusso
  12. GMC Sierra (2002–2005) (high and low speed)
  13. GMC Sierra Denali (2002–2004) (high and low speed)
  14. Honda Prelude (high and low speed, mechanical from 1987 to 1991, computerized from 1992–2001)
  15. Honda Accord (1991) (high and low speed, mechanical)
  16. Honda Ascot Innova (1992) (high and low speed, computerized from 1992–1996)
  17. Infiniti FX50 AWD (option on Sports package) (2008–Present) (high and low speed, fully electronic)
  18. Infiniti G35 Sedan (option on Sport models) (2007–Present) (high speed only?)
  19. Infiniti G35 Coupe (option on Sport models) (2006–Present) (high speed only)[7]
  20. Infiniti J30t (touring package) (1993–1994)
  21. Infiniti M35 (option on Sport models) (2006–Present) (high speed only?)
  22. Infiniti M45 (option on Sport models) (2006–Present) (high speed only?)
  23. Infiniti Q45t (1989–1994) (high speed only?)
  24. Lexus GS (2013 onwards, if equipped with optional Lexus Dynamic Handling)
  25. Mazda 929 (1992–1995)(computerised, high and low speed)(all models)
  26. Mazda 626 (1988) (high and low speed)
  27. Mazda MX-6 (1989–1997) (high and low speed)
  28. Mazda RX-7 (optional, computerized, high and low speed)
  29. Mazda Xedos 9/Mazda Eunos 800 (1996–2003) (Optional, computerized, high and low speed)
  30. Mercedes-Benz Vito (London Taxi variant)
  31. Mitsubishi Galant (high speed only)
  32. Mitsubishi GTO (also sold as the Mitsubishi 3000GT and the Dodge Stealth) (Mechanical) (high speed only)
  33. Nissan Cefiro (A31) (high speed only)
  34. Nissan 180SX (HICAS option)
  35. Nissan 240SX/Silvia (option on SE models) (high speed only)
  36. Nissan 300ZX (all Twin-Turbo Z32 models) (high speed only)
  37. Nissan Laurel (later versions) (high speed only)
  38. Nissan Fuga/Infiniti M (high speed only)
  39. Nissan Silvia (option on all S13 models) (high speed only)
  40. Nissan Skyline GTS, GTS-R, GTS-X (1986) (high speed only)
  41. Nissan Skyline GT-R (high and low speed)
  42. Porsche 911 GT3 (Model 991) (high and low speed)
  43. Porsche 911 GT3 RS (Model 991) (high and low speed)
  44. Porsche 911 Turbo (Model 991/991.2) (high and low speed) [8]
  45. Porsche 911 Turbo S (Model 991/991.2) (high and low speed) [9]
  46. Porsche 918 Spyder (high and low speed)
  47. Renault Espace (part of "Multi-sense" system, optional from 5th generation) [10]
  48. Renault Laguna (only in GT version of 3rd generation which was launched October 2007, GT launched on April 2008)
  49. Renault Mégane (GT versions of 4th generation
  50. Renault Talisman
  51. Saab 9-3 Aero (2003-2008) (low speed only)
  52. Subaru Alcyone SVX JDM (1991–1996) (Japanese version: "L-CDX" only) (high speed only)
  53. Toyota Aristo (1997) (high and low speed?)
  54. Toyota Camry / Vista JDM 1988–1999 (Optional
  55. Toyota Carina ED / Toyota Corona EXiV (world's first dual-mode switchable 2WS to 4WS)
  56. Toyota Celica (option on 5th and 6th generation, 1990–1993 ST183 and 1994–1997 ST203) (Dual-mode, high and low speed)
  57. Toyota Soarer (UZZ32

تصویر
Speed-dependent four-wheel steering.


source
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
milad.md
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 302
تاریخ عضویت: 19 اکتبر 2009, 13:50
نوع خودرو: 3Diamonds
محل اقامت: یزد-کرمان

Re: 4was يا كنترل 4 چرخ توسط فرمان

پست توسط milad.md » 23 آگوست 2016, 23:54

من جمله ای که اینجا کپی کردین رو تو لینکی که گذاشتین ندیدم دوست عزیز! میشه اسکرین شات بگیرید از صفحه نمایشتون ببینم! و متوجه نشدم الان رو کدوم کلاس بحث میکنین A یا B؟
قسمت دومم که نقل قول کردین از حرف من فک میکنم اگه مربوط به این حرف آقا بنیامین میشد همون موقع تو پست اولتون بیان میکردین کما اینکه اولین بودن هیچ دلیلی به بهترین بودن نیست و ممنونم که قسمتایی که جواب اینطوری داشتین واسش رو نقل قول کردین فقط ولی بقیش کشک!
اصلا قبول شما همون پژو و آئودی سوار شو حالشو ببر که رو دست سیستم تعلیق و 4 چرخ متحرکشون نیست و دائم مدال آوردن هرجا یه کامپتیشن بوده این کارا چیه دیگه وقتمونو هدر بدیم من حرف خودمو بزنم شما هم هی بگی نه آقا اینطوری نبوده اگه نبوده پس حتما میتسو هم اتاق لنسر و گالانت میذاشته رو پژو و آئودی و اول میشده! هرچند تو لینکی که گذاشتین گروپ B رو تغییرات اندکی توی قدرت موتور به اسب بخار که معمولا سر فلاویل اندازه گیری و بیان میشه و سبک کردن اتاق و شاسی معرفی کرده ،گروه A هم که اصلا ماشین با تولید بالای 5000 در سال و دارای 4 صندلی معرفی کرده و میشه همون استاندارد و تولید کارخونه!
متاسفانه عکسایی که تو پست آخرتون گذاشتین رو نمیتونم ببینم اما خب از زانتیا و 405 که نوشتین واقعا مقایسش کردین با هندلینگ VR-4 یا شوخیه؟!
و نکته ی بعدی و مورد بحث ما تو سرعت بالا هستش که همشون به قول شما مثه هم عمل میکنن اگه درست متوجه شده باشم از عرضتون دیگه چه جای خنگ بودنی داره؟!
نمایه کاربر
mi-6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 178
تاریخ عضویت: 21 ژولای 2016, 22:06
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: 4was يا كنترل 4 چرخ توسط فرمان

پست توسط mi-6 » 24 آگوست 2016, 09:37

milad.md نوشته شده:من جمله ای که اینجا کپی کردین رو تو لینکی که گذاشتین ندیدم دوست عزیز! میشه اسکرین شات بگیرید از صفحه نمایشتون ببینم! و متوجه نشدم الان رو کدوم کلاس بحث میکنین A یا B؟
قسمت دومم که نقل قول کردین از حرف من فک میکنم اگه مربوط به این حرف آقا بنیامین میشد همون موقع تو پست اولتون بیان میکردین کما اینکه اولین بودن هیچ دلیلی به بهترین بودن نیست و ممنونم که قسمتایی که جواب اینطوری داشتین واسش رو نقل قول کردین فقط ولی بقیش کشک!
اصلا قبول شما همون پژو و آئودی سوار شو حالشو ببر که رو دست سیستم تعلیق و 4 چرخ متحرکشون نیست و دائم مدال آوردن هرجا یه کامپتیشن بوده این کارا چیه دیگه وقتمونو هدر بدیم من حرف خودمو بزنم شما هم هی بگی نه آقا اینطوری نبوده اگه نبوده پس حتما میتسو هم اتاق لنسر و گالانت میذاشته رو پژو و آئودی و اول میشده! هرچند تو لینکی که گذاشتین گروپ B رو تغییرات اندکی توی قدرت موتور به اسب بخار که معمولا سر فلاویل اندازه گیری و بیان میشه و سبک کردن اتاق و شاسی معرفی کرده ،گروه A هم که اصلا ماشین با تولید بالای 5000 در سال و دارای 4 صندلی معرفی کرده و میشه همون استاندارد و تولید کارخونه!
متاسفانه عکسایی که تو پست آخرتون گذاشتین رو نمیتونم ببینم اما خب از زانتیا و 405 که نوشتین واقعا مقایسش کردین با هندلینگ VR-4 یا شوخیه؟!
و نکته ی بعدی و مورد بحث ما تو سرعت بالا هستش که همشون به قول شما مثه هم عمل میکنن اگه درست متوجه شده باشم از عرضتون دیگه چه جای خنگ بودنی داره؟!
دوست عزیز چرا میخوای اینقدر سفسفه کنی ؟ :sad:
حسین رو همه میشناسن توی اطلاعات و دانش فنیش بحثی نیست .اینطور که شما سعی دارید ایشون رو به خیال خودتون زیر سوال ببرید واقعا برای من جای تعجبه.... اون هم با وجود این همه مدارک و مستنداتی که قرار دادن !
لطفا تعصب بیجا رو کنار بذارید
:hb:
نمایه کاربر
milad.md
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 302
تاریخ عضویت: 19 اکتبر 2009, 13:50
نوع خودرو: 3Diamonds
محل اقامت: یزد-کرمان

Re: 4was يا كنترل 4 چرخ توسط فرمان

پست توسط milad.md » 24 آگوست 2016, 14:44

مرسی دوست عزیز از تذکرتون ما هم قبول داریم ایشون رو اسمشون رو هوا سبز نشده،ولی خب منم میتونم دوتا جمله خودم بنویسم و یه منبع هم پیوست کنم که اصلا جملم توش نیست، بحث ایشون اول سر ناکارآمدترین سیستم 4 چرخ میتسو بود بعد رسید به اولینهای سیستم 4WS چیزای زیادی من وسط حرفام مطرح کردم ولی ایشون قسمتایی که دوس داشتن رو برداشتن و نقل قول کردن واسه بقیش جوابی نداشتن انگار،تعصب نیست دوست عزیز تخریب کردن اونم اینطوری و با این ادبیات فراگیر جالب نمیتونه باشه حداقل واسه کسی که به قول شما همه قبولشون دارن منم ادامه دادم اصلا قصد به قول شما سفسته نبود چون اسمشون سبزه فکر میکردم واقعا میتونن واسه اینطور فراگیر حرف زدنشون توجیه داشته باشن، کم کم من گفتم ایشون هی برگشت از موضعش چون اول همه میتسو ها خطاب قرار گرفته بودن من حرف AWC و S-AWC رو زدم بعد شد ما قبل 2000 بعد شد اولینهای 4WS و از همه جالبتر نمیدونم واقعا منظورشون از این حرف"کافیه کمی بوش رام به اطاق رو بزرگ یا انعطاف پذیر تر بگیرن، تمامی خانواده پژو از ۲۰۵ و ۴۰۵ و زانتیا و..." چی بود منظور هندلینگ بود؟ AWD بود؟ 4WS بود؟ واقعا نمیدونم چیشون ماشینایی که نام بردن و با چی مقایسه شد؟ عکسا برای من باز نشدن آخه یعنی اگه هندلینگ رو حتی با همون VR-4 91 92 هم مقایسه کردن که اصلا دیگه واقعا حرفی ندارم... سیستم 4WS هم من میگم "میتسو" به بقیه کار ندارم و اطلاعی ندارم و زیر سوال هم نبردم مسلما همونطور که آقا وحید( ویپور) گفتن یه مزایا و معایبی داره و فقط تو VR-4 استفاده شد و تموم دیگه خب ایشون که میگن بخاطر ناکارآمدی AWD میتسو 4WS رو پیاده کرد چرا رو بقیه ماشیناش پیاده نکرد اگه اینقدر داغون و ضعیف و ناکارآمد بوده سیستم AWDش که این ضعف رو هرچقدرم ناچیز پوشش بده؟! و واقعا هنوزم نمیدونم زیر سوال بردن بقیه میتسو ها چی بود این وسط من نوعی از ایشون توقع میکنم نه یه کاربر معمولی مثل خودم... ولی خب نمیدونم کلا خیلیا با ژاپنی ها مخصوصا میتسو مشکل دارن این تعصبِ الکیهِ به نظرم والا من ماشین خوب ببینم فرقی نمیکنه چی باشه و کجایی برام اما خب یه حرف این بود میتسو چون ارزونه و افتر مارکتاشم فراوون و ارزونه طرفدار داره! چی بگم واقعا خیلی فراگیر صحبت میکنن انتظار بیشتری داشتم همین... موفق و پیروز باشید من دیگه حرفی ندارم و ادامه نمیدم
:hb: :wink:
ارسال پست

بازگشت به “سیستم فرمان”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان