تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

تصویر مباحث مربوط به تویوتا کریسیدا، کراون، کرونا 9th ، کرولا 6/7th
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
rasoolgtr
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 54
تاریخ عضویت: 07 دسامبر 2012, 02:08
نوع خودرو: تویوتا کرونا GX2.0
محل اقامت: مشهد

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط rasoolgtr » 05 ژوئن 2017, 06:45

H-Modenas نوشته شده:با سلام خدمت اساتید عزیز
یک سوال داشتم:
زمانی که ماشین رو صبح روشن میکنم، از پارکینگ که بیرون میام فرمون که به آخر میرسه یک صدای زوزه ای(اصطلاحا زوزه ی گیربوکسی)میکنه.(زمانی که فرمون رو تا آخر نگه دارم این اتفاق میافته......)
عموما صبح ها و زمانی که ماشین سرد هست رخ میده.
بنظر دوستان مشکل از چی هست؟
خودم میتونم رفعش کنم؟
ممنون

حیف که الان دارم میخونم و نبودم و علت جواب دادنم برای بقیست که احیانا اگه بخونن دیگه تکرار نکنن.
دوست عزیز نیاز نیست وقتی تا آخر فرمون رو پیچوندی و صدا جیغ رو که مال فشاریه که پمپ هیدرولیک میاد و باعث لیزخوردن تسمه و صدای جیغ میشه.
داشتم میگفت موقتی تا اخر پیچوندی و صدای جیغ اومد فرمون رو ول کن .میبینی که یکمقدار خود فرمون برمیگرده - فق ط کافیه همونجا فرمون رو نگهداری -توی همون حالت فرمون تا ته چسبیده میمونه بدون فشار به پمپ هیدرولیک.
راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش.
تک که باشی از شاه هم سری. Telegram id: @shoemakher

coronapolepenhan
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: 07 ژوئن 2016, 07:15
نوع خودرو: تویوتا کرونا

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط coronapolepenhan » 21 ژوئن 2017, 13:21

سلام
دوستان آقا تورو خدا یه لینک گروه معرفی کنید واسه تویوتا اینجا که دیگه کسی سر نمیزنه خواهش میکنم یه لینک گروه معرفی کنید

naim934
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 412
تاریخ عضویت: 23 سپتامبر 2012, 17:15
نوع خودرو: کرولا دانشجویی 1992
محل اقامت: 9184615501
تماس:

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط naim934 » 21 ژوئن 2017, 15:00

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان نهم تیر همایش تویوتا سوارانه تهران پارک جنگلی چیتگر ساعت 10 صبح
تصویر

نمایه کاربر
paradise
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 935
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2008, 05:19
نوع خودرو: تويوتـا
محل اقامت: هر چند وقت يك جا

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط paradise » 27 ژولای 2017, 18:32

coronapolepenhan نوشته شده:سلام
دوستان آقا تورو خدا یه لینک گروه معرفی کنید واسه تویوتا اینجا که دیگه کسی سر نمیزنه خواهش میکنم یه لینک گروه معرفی کنید
این اتفاق از جمله رفتارهای مورد نقد هموطنان ماست که مطالب مفید، کارآمد و به اشتراک گذاری تجربیات را به فضای پیام رسانها منتقل کرده و موجب از بین رفتن آنها شدند.
به شخصه اگر تجربه جدیدی داشته باشم باز هم در اینجا مطرح خواهم کرد چرا که بعد از مدتها و حتی از سالها هنوز مطالب قبلی قابل استفاده و در دسترس است.
آهستــــه .... پیوستــــه
گاهی به دیگران هم کمی حق بدهیم

nsaba
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2008, 08:20

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط nsaba » 01 آگوست 2017, 21:49

paradise نوشته شده:
coronapolepenhan نوشته شده:سلام
دوستان آقا تورو خدا یه لینک گروه معرفی کنید واسه تویوتا اینجا که دیگه کسی سر نمیزنه خواهش میکنم یه لینک گروه معرفی کنید
این اتفاق از جمله رفتارهای مورد نقد هموطنان ماست که مطالب مفید، کارآمد و به اشتراک گذاری تجربیات را به فضای پیام رسانها منتقل کرده و موجب از بین رفتن آنها شدند.
به شخصه اگر تجربه جدیدی داشته باشم باز هم در اینجا مطرح خواهم کرد چرا که بعد از مدتها و حتی از سالها هنوز مطالب قبلی قابل استفاده و در دسترس است.
بله واقعا! تمام اطلاعاتی که در پیام‌رسانها با صرف وقت و هزینه گذاشته میشه به زودی به بوته فراموشی سپرده میشه، قابل یافتن در موتورهای جست و جو نیست و معایب دیگری هم داره.


اما به عنوان انتقال تجربه: برای تعویض واسگازین تویوتا کرونا ۲۰۰۰ این دفعه از توانساز درجه ۷۵−۹۰ استفاده کردم که درجه مورد پیشنهاد خود تویوتا است (توانساز به گفته عاملان توزیع و کارخانه‌اش از مواد پایه و افزودنیهای خارجی استفاده میکنه و در ایران بسته بندی میشه). تا حالا حدود ۴۰۰ کیلومتر رانندگی کرده ام و فعلا رضایت بخش بوده.

نمایه کاربر
paradise
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 935
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2008, 05:19
نوع خودرو: تويوتـا
محل اقامت: هر چند وقت يك جا

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط paradise » 02 آگوست 2017, 23:50

nsaba نوشته شده:سلام
برای تعویض واسگازین تویوتا کرونا ۲۰۰۰ این دفعه از توانساز درجه ۷۵−۹۰ استفاده کردم که درجه مورد پیشنهاد خود تویوتا است (توانساز به گفته عاملان توزیع و کارخانه‌اش از مواد پایه و افزودنیهای خارجی استفاده میکنه و در ایران بسته بندی میشه). تا حالا حدود ۴۰۰ کیلومتر رانندگی کرده ام و فعلا رضایت بخش بوده.
بعد از چه مدت و در چه کیلومتری واسکازین تعویض کردید؟
آهستــــه .... پیوستــــه
گاهی به دیگران هم کمی حق بدهیم

nsaba
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2008, 08:20

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط nsaba » 04 آگوست 2017, 12:47

paradise نوشته شده:
nsaba نوشته شده:سلام
برای تعویض واسگازین تویوتا کرونا ۲۰۰۰ این دفعه از توانساز درجه ۷۵−۹۰ استفاده کردم که درجه مورد پیشنهاد خود تویوتا است (توانساز به گفته عاملان توزیع و کارخانه‌اش از مواد پایه و افزودنیهای خارجی استفاده میکنه و در ایران بسته بندی میشه). تا حالا حدود ۴۰۰ کیلومتر رانندگی کرده ام و فعلا رضایت بخش بوده.
بعد از چه مدت و در چه کیلومتری واسکازین تعویض کردید؟
واسگازین قبلی حدوداً 30 هزارتا کار کرده بود در طی تقریبا سه سال. الان کیلومتر حدود ۲۲۹ هزاره.

نمایه کاربر
paradise
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 935
تاریخ عضویت: 12 اکتبر 2008, 05:19
نوع خودرو: تويوتـا
محل اقامت: هر چند وقت يك جا

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط paradise » 06 آگوست 2017, 07:35

من حدود 120 هزار کارکرد دارم و هر بار خواسته ام واسکازین عوض کنم از تعمیرکار تا خود تعویض روغنی منصرفم کرده اند.
آهستــــه .... پیوستــــه
گاهی به دیگران هم کمی حق بدهیم

naim934
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 412
تاریخ عضویت: 23 سپتامبر 2012, 17:15
نوع خودرو: کرولا دانشجویی 1992
محل اقامت: 9184615501
تماس:

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط naim934 » 06 آگوست 2017, 12:25

با سلام اینم یه چندتا عکس از همایش نه تیر
تصویر
تصویر
تصویر

nsaba
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 72
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2008, 08:20

Re: تویوتا کرونا 90/92 نسل9 - Toyota CORONA T170

پست توسط nsaba » 11 آگوست 2017, 23:11

paradise نوشته شده:من حدود 120 هزار کارکرد دارم و هر بار خواسته ام واسکازین عوض کنم از تعمیرکار تا خود تعویض روغنی منصرفم کرده اند.
والا به من هم میگفتند که تا ۲۵۰ هزار کیلومتر همون واسکازین فابریک را استفاده کن. اما به طور محسوسی بعد از عوض کردن واسکازین عملکرد گیربکس در تعویض دنده بهتر شد! نظراتشون عموما فنی نیست.

ارسال پست

بازگشت به “تویوتا دهۀ 80 و 90 - Semi classic”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان