تویوتا کریسیدا 89/94 نسل4 - Toyota CRESSIDA X80

تصویر مباحث مربوط به تویوتا کریسیدا، کراون، کرونا 9th ، کرولا 6/7th
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
اونجر تايگر
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 290
تاریخ عضویت: 02 ژوئن 2006, 00:05
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: ايران - تهران - منطقه 11
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

تویوتا کریسیدا 89/94 نسل4 - Toyota CRESSIDA X80

پست توسط اونجر تايگر » 06 آگوست 2007, 14:45

سلام :

توي اين فروم بحث در مورد كريسيدا نشده !

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

دوستان يك مقدار اطلاعات فني از اين مدل مي خوام . انتخاب خوبي هست !
بعد من نمي دونم نوشتن انگليسي اين مدل هيچ عكسي رو نمي ده !

با تشكر ...
:-) والسلام ...


تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: كريسيدا

پست توسط SPORT LINE » 06 آگوست 2007, 14:51

اونجر تايگر نوشته شده:سلام :

توي اين فروم بحث در مورد كريسيدا نشده !
دوستان يك مقدار اطلاعات فني از اين مدل مي خوام . انتخاب خوبي هست !
بعد من نمي دونم نوشتن انگليسي اين مدل هيچ عكسي رو نمي ده !

با تشكر ...
:-) والسلام ...
سلام

تايپ كن toyota cressida. :cool:
اينم يه منبع
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Cressida
نمایه کاربر
محمد.
راننده حرفه اي
پست: 3232
تاریخ عضویت: 19 نوامبر 2004, 02:19
نوع خودرو: 605,607,VR,A80Q,FJ75
محل اقامت: پشت فرمون !
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط محمد. » 06 آگوست 2007, 14:53

تا جايي كه ميدونم دو سري 2.4 و 2.8 داره (‌ تو ايران )‌

ولي از همون اول بعلت معرفي شدنشون در اختيار يم ارگان خاص و همينطور اكثر استفاده كننده هاش شديدا از اين مدل متنفر شدم!!!

هنوزم كه هنوزه نميتونم تحملشون كنم .
نمایه کاربر
اونجر تايگر
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 290
تاریخ عضویت: 02 ژوئن 2006, 00:05
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: ايران - تهران - منطقه 11
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

پست توسط اونجر تايگر » 07 آگوست 2007, 02:21

سلام :

تشكر از اسپرت لاين ...
از جناب محمد خان هم تشكر مي كنم .
80 درصدش دست نيروي انتظامي بود .
10 درصدش دولتي و ويژه بود .
10 درصدش هم دست ملتي عاشق تويوتا !

مصرفش و تعداد سيلندر ؟
والسلام ...
نمایه کاربر
P A Y A M
دنده 1
پست: 1332
تاریخ عضویت: 05 آپریل 2006, 13:02
نوع خودرو: دوو سیلو X دو
محل اقامت: طهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط P A Y A M » 08 آگوست 2007, 19:04

اونجر تايگر نوشته شده:سلام :

تشكر از اسپرت لاين ...
از جناب محمد خان هم تشكر مي كنم .
80 درصدش دست نيروي انتظامي بود .
10 درصدش دولتي و ويژه بود .
10 درصدش هم دست ملتي عاشق تويوتا !

مصرفش و تعداد سيلندر ؟
والسلام ...
مصرفشو نمیدونم

اما یه سزی 6 سیلندر 3 لیتری بودن که خیلی کمند

الباقی 4 سیلندر !
نمایه کاربر
زمان
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 686
تاریخ عضویت: 05 آپریل 2005, 07:01
نوع خودرو: Rio , Pars
محل اقامت: ساوه
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط زمان » 09 آگوست 2007, 08:40

يكبار سوارش شدم و از رانندش كلي تحقيق !! كردم.خيلي خيلي راضي بود.وسط ظهر كولرشو زد من كه عقب نشسته بودم واقعا سردم شد.فرمون بسيار نرم و هندليگ عالي.مصرفشم ميگفت تو جاده حدود 8 و تو شهر حدود 10 ليتره.ماشين خيلي نرمي بود و شتاب بالايي هم داشت .داخلشم جادار و بزرگ . اين كل مطالبي بود كه تو اين نيم ساعتي كه سوارش بودم ديدم و شنيدم.
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط SPORT LINE » 09 آگوست 2007, 09:05

سلام
كلي جستم و اينارو فهميدم فقط موتور6 سيلندر 3000 سي سي قدرت 190 اسب بخار و موتور 4 سيلندر 2400 سي سي قدرت 156 اسب بخار.
نمایه کاربر
فرزاد1
پيشکسوت
پست: 3106
تاریخ عضویت: 12 ژانویه 2005, 15:05
محل اقامت: Waste Land
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط فرزاد1 » 09 آگوست 2007, 09:37

دوستم يه دونه 2.4 داشت .ماشين فوق العاده نرم و راحتي بود وقتي شيشه ها بالا بود هيچ صدايي داخلش نميومد مثل يه هواپيما راحت بود . شتابش جالب نبود و 405 راحت ميزدش دير دور ميگرفت اما پرقدرت بود . فنر بندي نرمي داشت و اصلا استرس و ضربه رو به اتاق منتقل نميكرد . صندلي هاي خيلي نرمي هم داشت .داخل اتاق هم جادار و راحت بود . فقط يه مشكل داشت كه البته اين دوستم ميگفت ماشين ما اين مشكل رو داره و ماشين عموم اين مشكل رو نداره !! و اون اين بود كه تعادل عقبش خيلي راحت به هم ميخورد !!! و از محسناتش هم چرخيدن بسيار زيبا و راحت ماشين با ترمز و گاز حتي بدون دستي بود با توجه به ديف عقب بودن ماشين
نمایه کاربر
علي رفيعي پور
متخصص الكترونيك
پست: 429
تاریخ عضویت: 25 آگوست 2005, 20:39
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: ایران همیشه جاوید
Has thanked: 0
Been thanked: 0

پست توسط علي رفيعي پور » 14 آگوست 2007, 18:18

اون رماني كه تو باغ ماشين نبودم (خدمت سربازي ) با يه كريسيدا از شهركرد (محل خدمت) رفتيم تهران براي تحويل گرفتن چندتا لب تاپ ( سال 1377) من همش عقب نشسته بودم . تاجايي كه يادم مياد خيلي نرم و بيصدا بود. ولي چيزي كه برام عجيب بود اين بود كه وقتي سرعت به 170 ميرسيد به نظر ميومد كه سر ماشين به سمت بالا مياد ( اينگار ميخواست پرواز كنه :-( ) واسه همين راننده كه خيلي هم حرفه اي بود جرئت نميكرد تند تر از 160 بره.
و اين بود پايان ماجرا :-?
نمایه کاربر
Sami_Xplod
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 83
تاریخ عضویت: 08 آپریل 2007, 00:37
نوع خودرو: toyota corolla-Fj80
محل اقامت: شهرک غرب
Has thanked: 0
Been thanked: 0

كريسيدا

پست توسط Sami_Xplod » 05 سپتامبر 2008, 11:50

سلام دوستان
من ميخوام يه تويوتا كريسيدا 1988 بخرم . ماشينه تميزيه فول اتومات. گير بكس اتومات. موثورشم 4 سيلندره
كسي راجع به قيمت اطلاعاتي داره؟
اگه راجع به موتورشم ميدونيد بگيد.
ارسال پست

بازگشت به “تویوتا دهۀ 80 و 90 - Semi classic”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان