تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
jak_dany
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 7 مهر 1391, 5:34 pm
نوع خودرو: vectra

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پستتوسط jak_dany » یک شنبه 21 آبان 1396, 12:07 pm



سلام خسته نباشید
میشه یه لنت کوب خوب معرفی کنید ماشین من OPEL آسترا 94 هست میخوام بدم لنت صفحه کلاچش رو بکوبن
ممنون

نمایه کاربر
t51
متخصص سمند
پست: 9363
تاریخ عضویت: چهار شنبه 16 دی 1394, 12:10 pm
نوع خودرو: EF7بنزینی92

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پستتوسط t51 » دو شنبه 22 آبان 1396, 7:32 am



mr-hamed نوشته شده:سلام دوستان
دیسک و صفحه کلاچ برای EF7 چی پیشنهاد میدی؟

بادرود-درحال حاضر دایکن4فنره دوبل به قیمت195تا215هزارتومان مناسب هست.پیروزباشید. :grin:
سهیل _عبادت بجزخدمت خلق نیست.

نمایه کاربر
پایونیر
دنده 3
پست: 3261
تاریخ عضویت: یک شنبه 8 خرداد 1390, 1:34 pm
نوع خودرو: L90
محل اقامت: کرمانشاه میدان جمهوری

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پستتوسط پایونیر » سه شنبه 23 آبان 1396, 3:24 am



t51 نوشته شده:
mr-hamed نوشته شده:سلام دوستان
دیسک و صفحه کلاچ برای EF7 چی پیشنهاد میدی؟

بادرود-درحال حاضر دایکن4فنره دوبل به قیمت195تا215هزارتومان مناسب هست.پیروزباشید. :grin:

درود بر سهیل و دوستمون.
6 فنره والو اصل بهتر نیست؟
«محمد»



Mitsubishi Lancer EVO 2000hp 12,000 rpm Extreme Acceleration
https://www.youtube.com/watch?v=5DHoQAy1zxw

نمایه کاربر
t51
متخصص سمند
پست: 9363
تاریخ عضویت: چهار شنبه 16 دی 1394, 12:10 pm
نوع خودرو: EF7بنزینی92

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پستتوسط t51 » سه شنبه 23 آبان 1396, 10:14 am



پایونیر نوشته شده:
t51 نوشته شده:
mr-hamed نوشته شده:سلام دوستان
دیسک و صفحه کلاچ برای EF7 چی پیشنهاد میدی؟

بادرود-درحال حاضر دایکن4فنره دوبل به قیمت195تا215هزارتومان مناسب هست.پیروزباشید. :grin:

درود بر سهیل و دوستمون.
6 فنره والو اصل بهتر نیست؟

درودبرشما-دوست عزیز درسالهایی که بیشتردرجمع ماحضورداشتید،والئو حرف اول رامیزدولی اخیراعمرکمتراز50تا60هزارکیلومترهم گزارش شده است ونمونه های
فیک بیشتری پیداکرده است لذاباکمی سفت شدن پدال،مارک دایکن ولوک درحال حاضر بهتر هستند.
نمونه فنری راکه قبلادرتاپیک سمندزحمت کشیدیدوعکس وتوضیح گذاشته ایدرا همزمان برای نرم شدن پدال پیشنهادمیدهم.
نمونه اهرمی مانندبرای خودپدال هم برخی دوستان استفاده کرده اندکه رضایت دارندوبرای کاهش استهلاک صفحه کلاچ نیزمفیدند.پیروزباشید. :grin:
سهیل _عبادت بجزخدمت خلق نیست.


بازگشت به “سیستم انتقال قدرت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان