تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
jak_dany
پست: 1
تاریخ عضویت: 28 سپتامبر 2012, 21:04
نوع خودرو: vectra

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط jak_dany » 12 نوامبر 2017, 15:37

سلام خسته نباشید
میشه یه لنت کوب خوب معرفی کنید ماشین من OPEL آسترا 94 هست میخوام بدم لنت صفحه کلاچش رو بکوبن
ممنون
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط t51 » 13 نوامبر 2017, 11:02

mr-hamed نوشته شده:سلام دوستان
دیسک و صفحه کلاچ برای EF7 چی پیشنهاد میدی؟
بادرود-درحال حاضر دایکن4فنره دوبل به قیمت195تا215هزارتومان مناسب هست.پیروزباشید. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
نمایه کاربر
پایونیر
يار همراه
پست: 3561
تاریخ عضویت: 29 می 2011, 18:04
نوع خودرو: L90
محل اقامت: کارمــــــــــــــیــــــــــســــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــن

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط پایونیر » 14 نوامبر 2017, 06:54

t51 نوشته شده:
mr-hamed نوشته شده:سلام دوستان
دیسک و صفحه کلاچ برای EF7 چی پیشنهاد میدی؟
بادرود-درحال حاضر دایکن4فنره دوبل به قیمت195تا215هزارتومان مناسب هست.پیروزباشید. :grin:
درود بر سهیل و دوستمون.
6 فنره والو اصل بهتر نیست؟
«محمد»
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط t51 » 14 نوامبر 2017, 13:44

پایونیر نوشته شده:
t51 نوشته شده:
mr-hamed نوشته شده:سلام دوستان
دیسک و صفحه کلاچ برای EF7 چی پیشنهاد میدی؟
بادرود-درحال حاضر دایکن4فنره دوبل به قیمت195تا215هزارتومان مناسب هست.پیروزباشید. :grin:
درود بر سهیل و دوستمون.
6 فنره والو اصل بهتر نیست؟
درودبرشما-دوست عزیز درسالهایی که بیشتردرجمع ماحضورداشتید،والئو حرف اول رامیزدولی اخیراعمرکمتراز50تا60هزارکیلومترهم گزارش شده است ونمونه های
فیک بیشتری پیداکرده است لذاباکمی سفت شدن پدال،مارک دایکن ولوک درحال حاضر بهتر هستند.
نمونه فنری راکه قبلادرتاپیک سمندزحمت کشیدیدوعکس وتوضیح گذاشته ایدرا همزمان برای نرم شدن پدال پیشنهادمیدهم.
نمونه اهرمی مانندبرای خودپدال هم برخی دوستان استفاده کرده اندکه رضایت دارندوبرای کاهش استهلاک صفحه کلاچ نیزمفیدند.پیروزباشید. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
نمایه کاربر
radar
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 184
تاریخ عضویت: 15 سپتامبر 2011, 11:08
نوع خودرو: 206 مشکی مدل 85
محل اقامت: تهران بزرگ

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط radar » 01 دسامبر 2017, 23:00

با سلام

من صفحه کلاچ رو تازه انداختم نزدیک 20 هزارتا کار کرده جدیدا تو سر بالایی و ترافیک کم میاره و بوی سوختگی میده //// نیاز به تعویض داره ؟ چ برندی بخرم بیشتر کار کنه ؟؟؟؟ ماشین هفته ای یک بار همش حرکت میکنه و اصطحلاک بالایی نداره
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط t51 » 02 دسامبر 2017, 01:18

radar نوشته شده:
01 دسامبر 2017, 23:00
با سلام

من صفحه کلاچ رو تازه انداختم نزدیک 20 هزارتا کار کرده جدیدا تو سر بالایی و ترافیک کم میاره و بوی سوختگی میده //// نیاز به تعویض داره ؟ چ برندی بخرم بیشتر کار کنه ؟؟؟؟ ماشین هفته ای یک بار همش حرکت میکنه و اصطحلاک بالایی نداره
بادرود-قبل ازتعویض صفحه،مقداری رگلاژپدال راپایین بیاورید.اگررضایت نداشتید،سپس بفکرتعویض صفحه باشید. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
نمایه کاربر
radar
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 184
تاریخ عضویت: 15 سپتامبر 2011, 11:08
نوع خودرو: 206 مشکی مدل 85
محل اقامت: تهران بزرگ

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط radar » 02 دسامبر 2017, 08:49

t51 نوشته شده:
02 دسامبر 2017, 01:18
radar نوشته شده:
01 دسامبر 2017, 23:00
با سلام

من صفحه کلاچ رو تازه انداختم نزدیک 20 هزارتا کار کرده جدیدا تو سر بالایی و ترافیک کم میاره و بوی سوختگی میده //// نیاز به تعویض داره ؟ چ برندی بخرم بیشتر کار کنه ؟؟؟؟ ماشین هفته ای یک بار همش حرکت میکنه و اصطحلاک بالایی نداره
بادرود-قبل ازتعویض صفحه،مقداری رگلاژپدال راپایین بیاورید.اگررضایت نداشتید،سپس بفکرتعویض صفحه باشید. :grin:
سلام بالا که هست چقدر میشه پایین اوردش من پامو بلند میکنم از کف ماشین تا نیم کلاچ شه
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط t51 » 02 دسامبر 2017, 09:02

بادرود-حدودا3تا5میلیمتر،صفحه کلاچ به فلایویل نزدیکتربشودکفایت میکند. :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
Ali Z Ch
شروع حركت
پست: 24
تاریخ عضویت: 17 نوامبر 2012, 23:46
نوع خودرو: BMW-SAMAND-Ferrari

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط Ali Z Ch » 04 دسامبر 2017, 00:32

سلام دوستان
من دنا دارم خیلی هم ازش راضی بودم و هستم ، یک ماه پیش تو سفر شمال تو ترافیک تهران بودیم ک کلا دیگه ماشین راه نرفت، دسته دنده بصورت فیزیکی جا میرفت، کلاج هم نرم بود ولی ماشین حرکت نمیکرد، نهایت مشخص شد ک مشکل دیسک و صفحه است
موضوع جالب اینجاست ک کیلومتر ماشین 6000 تا بود !!! 6 هزارتا نه پنجاه یا شصت هزارتا !
مدل ماشین اول 94 هست ، مکانیک ک دیسک و صفحه رو باز کرد بصورت پنبه پنبه شده بود ، جالب استاندارد ایران هم روش خورده بود ! مکانیکه نمیدونم جدی یا ب شوخی گفت ساخت سپاهه !
سوال من اینه که چرا باید این مشکل تو این کیلومتر پیش بیاد ، ما شهرمون اصلا ترافیک و سربالایی نداره و اولین بار بود تو ترافیک میرفت، یعنی فشاری هم رو دیسک و صفحه نبوده
فقط یه موضوعی ک هست از اول کلاج ماشین خیلی پایین ول میکرد ک الان هم همینطوره
قبل از این مشکل کلاچش مشکلی نداشت ، علائمی هم نداشت یک دفعه اینجور شد البته بعد از یک ساعت تو ترافیک بودن
مکانیک میگفت کلاج دنا با سمند فرق داره و رگلاژش فرق داره ، نمیدونم من فنی وارد نیستم
تو اون شرایط ولئو ایساکویی جعبه آبی زانتیایی پری دمپر انداخت 190 تومن ، فعلا ک مشکلی نداره
سوال دیگه اینکه باتوجه ب اتمام گارانتیش میتونم شکایت کنم ، ب ایران خودرو شکایت کنم یا وزارت صنایع؟ آیا نتیجه ای هم داره و خسارت میدن بهم؟
نمایه کاربر
hamedheidar
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 533
تاریخ عضویت: 24 ژوئن 2016, 11:09
نوع خودرو: persia-maxima-suzuki
محل اقامت: 68

Re: تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط hamedheidar » 04 دسامبر 2017, 10:34

Ali Z Ch نوشته شده:
04 دسامبر 2017, 00:32
سلام دوستان
من دنا دارم خیلی هم ازش راضی بودم و هستم ، یک ماه پیش تو سفر شمال تو ترافیک تهران بودیم ک کلا دیگه ماشین راه نرفت، دسته دنده بصورت فیزیکی جا میرفت، کلاج هم نرم بود ولی ماشین حرکت نمیکرد، نهایت مشخص شد ک مشکل دیسک و صفحه است
موضوع جالب اینجاست ک کیلومتر ماشین 6000 تا بود !!! 6 هزارتا نه پنجاه یا شصت هزارتا !
مدل ماشین اول 94 هست ، مکانیک ک دیسک و صفحه رو باز کرد بصورت پنبه پنبه شده بود ، جالب استاندارد ایران هم روش خورده بود ! مکانیکه نمیدونم جدی یا ب شوخی گفت ساخت سپاهه !
سوال من اینه که چرا باید این مشکل تو این کیلومتر پیش بیاد ، ما شهرمون اصلا ترافیک و سربالایی نداره و اولین بار بود تو ترافیک میرفت، یعنی فشاری هم رو دیسک و صفحه نبوده
فقط یه موضوعی ک هست از اول کلاج ماشین خیلی پایین ول میکرد ک الان هم همینطوره
قبل از این مشکل کلاچش مشکلی نداشت ، علائمی هم نداشت یک دفعه اینجور شد البته بعد از یک ساعت تو ترافیک بودن
مکانیک میگفت کلاج دنا با سمند فرق داره و رگلاژش فرق داره ، نمیدونم من فنی وارد نیستم
تو اون شرایط ولئو ایساکویی جعبه آبی زانتیایی پری دمپر انداخت 190 تومن ، فعلا ک مشکلی نداره
سوال دیگه اینکه باتوجه ب اتمام گارانتیش میتونم شکایت کنم ، ب ایران خودرو شکایت کنم یا وزارت صنایع؟ آیا نتیجه ای هم داره و خسارت میدن بهم؟
سلام
دیسک صفحه های فابریک شنیدم خیلی جنسشون بده و گاهی پیش اومده کلا خورد شده
این صفحه کلاچ های فاریک هم مارک شایان هست و فکر نمیکنم ربطی به سپاه داشته باشه و اینقدر جنسش بد باشه و اصلا ممکنه همون صفحه کلاچ قبلی نیاز به رگلاژ داشته بوده و مکانیک کلا صفحه رو عوض کرده :x رگلاژ هم فکر کنم اتو هست و چند بار کلاچ رو تا ته فشار بدید خودش رگلاژ میکنه و کار خاصی نباید رو انجام بشه
در مورد شکایت هم اگر گارانتی هم داشتید نمیشد شکایت کرد چون این قطعه جز لوازم مصرفی هست و میتونن هزار تا بهونه مثل رانندگی تحت فشار و غیره بیارن
کویر عین کویر است، این بس است مرا

تاپیک مکملهای ترمیم کننده:
viewtopic.php?f=279&t=105895

حامد هستم
ارسال پست

بازگشت به “سیستم انتقال قدرت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان