تاپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
hamidpc
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2010, 23:50
نوع خودرو: 405
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط hamidpc » 21 آپریل 2010, 15:15

دوستان صفحه کلاچ زانتیایی تقویت شده انداختم روی پژو 405 با لاستیک 205 تو دنده 2 خیلی راحت تیکاف میکنه !!
خوبه به نظرتون ؟
نمایه کاربر
hamidpc
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2010, 23:50
نوع خودرو: 405
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط hamidpc » 22 آپریل 2010, 00:30

hamidpc نوشته شده:دوستان صفحه کلاچ زانتیایی تقویت شده انداختم روی پژو 405 با لاستیک 205 تو دنده 2 خیلی راحت تیکاف میکنه !!
خوبه به نظرتون ؟
راستی زحمت تهیه و تعویض صفحه کلاچ رو آقا امیر حسین ( powerclutch ) کشیدند و لازمه ازش تشکر کنم .
کارش واقعا تخصصی و حرفه ای بود .
ما که خیرشو دیدیم .
نمایه کاربر
zeoos328
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 289
تاریخ عضویت: 19 نوامبر 2009, 09:45
نوع خودرو: پژو2000 انژکتور
محل اقامت: تهران-اهواز-امیدیه

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط zeoos328 » 29 آپریل 2010, 08:55

با سلام خدمت همه دوستان گلم.
بعد از چند هفته دل خوری از اوضاع بد شتاب ماشینم که کلافم کرده بود رفتم سراغ امیر خان گل.البته تا دیروز من ایشونو نمیشناختم.اما با اخلاق فوق العاده مناسبی که دارن وقتی دیدمش حس کردم چند ساله همدیگرو میشناسیم.(خیلی چاکریم امیر جون)
آقا از نظر فنی 20 یه چیزایی بهم نشون داد که مخم از کلابرداری این 2تا به اصطلاح شرکت گاری سازی(پت ومت)سوت کشید.وقتی صفحه هایی که امیر ردیف میکنه رو با صفحه اصلی و نو زاتیا و پژو مقایسه میکنی انگار اون به اصطلاح صفحه فابریک!!!!!!!! 1 ساله کارکرده :-( واقعا معنی وجدان کاری رو با دیدن کار امیر متوجه شدم.
اما بعداز نصب لذت رانندگی رو حس کردم از اولین کلاچی که گرفتم.
دوست داشتم ترافیک بشه هی دنده عوض کنم :smile: =n
و بعداز مدتها یه رانندگی تندو تیزکردم که ماشین عکس العمل فوق العاده ای به پدال گاز نشون میداد.و واقعا بعضی وقت ها ازش میترسیدم(البته این قسمت تست رو توی مکان خلوت انجام دادم تا دردسری برای کسی پیش نیاد)و قسمت جالب ماجرا اینکه خودروی پارس من با رینگ 17 و لاستیک 215 ،1 ماه کارکرد در شیفت از 1 به 2 تمایل زیادی به هرز گردی داره که اگه فشار پدال رو بیشتر کنم احتمالا هرزگردی خواهد کرد و در شیفت به 3 و 4 ماشین از جاش می پره که واقعا هیجان برانگیزه
امیرجون شرمنده توصیت رو برای آروم رانندگی کردن تو 2 ،3 روز اول نغض کردم :smile: برای حدود نیم ساعت.
دلم نیومد تشکر نکنم و این متن رو ننویسم.دیگه هیچ وقت دیسک و صفحه شرکتی نمیگیرم به شرطی که امیر خان واسم دیسک و صفحه ردیف کنه .و این آغاز دوستی ما شد.
توصیه میکنم دوستان حتی اگه نمیخوان دیسک و صفحه عوض کنن یه سربه امیر بزنن و از نظر فنی کارش رو ببینن و خیلی به فروشنده ها و اجناس به شرطشون اعتماد نکنن
سجاد سلطانی
نمایه کاربر
hamidpc
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2010, 23:50
نوع خودرو: 405
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط hamidpc » 29 آپریل 2010, 13:12

zeoos328 نوشته شده:با سلام خدمت همه دوستان گلم.
بعد از چند هفته دل خوری از اوضاع بد شتاب ماشینم که کلافم کرده بود رفتم سراغ امیر خان گل.البته تا دیروز من ایشونو نمیشناختم.اما با اخلاق فوق العاده مناسبی که دارن وقتی دیدمش حس کردم چند ساله همدیگرو میشناسیم.(خیلی چاکریم امیر جون)
آقا از نظر فنی 20 یه چیزایی بهم نشون داد که مخم از کلابرداری این 2تا به اصطلاح شرکت گاری سازی(پت ومت)سوت کشید.وقتی صفحه هایی که امیر ردیف میکنه رو با صفحه اصلی و نو زاتیا و پژو مقایسه میکنی انگار اون به اصطلاح صفحه فابریک!!!!!!!! 1 ساله کارکرده :-( واقعا معنی وجدان کاری رو با دیدن کار امیر متوجه شدم.
اما بعداز نصب لذت رانندگی رو حس کردم از اولین کلاچی که گرفتم.
دوست داشتم ترافیک بشه هی دنده عوض کنم :smile: =n
و بعداز مدتها یه رانندگی تندو تیزکردم که ماشین عکس العمل فوق العاده ای به پدال گاز نشون میداد.و واقعا بعضی وقت ها ازش میترسیدم(البته این قسمت تست رو توی مکان خلوت انجام دادم تا دردسری برای کسی پیش نیاد)و قسمت جالب ماجرا اینکه خودروی پارس من با رینگ 17 و لاستیک 215 ،1 ماه کارکرد در شیفت از 1 به 2 تمایل زیادی به هرز گردی داره که اگه فشار پدال رو بیشتر کنم احتمالا هرزگردی خواهد کرد و در شیفت به 3 و 4 ماشین از جاش می پره که واقعا هیجان برانگیزه
امیرجون شرمنده توصیت رو برای آروم رانندگی کردن تو 2 ،3 روز اول نغض کردم :smile: برای حدود نیم ساعت.
دلم نیومد تشکر نکنم و این متن رو ننویسم.دیگه هیچ وقت دیسک و صفحه شرکتی نمیگیرم به شرطی که امیر خان واسم دیسک و صفحه ردیف کنه .و این آغاز دوستی ما شد.
توصیه میکنم دوستان حتی اگه نمیخوان دیسک و صفحه عوض کنن یه سربه امیر بزنن و از نظر فنی کارش رو ببینن و خیلی به فروشنده ها و اجناس به شرطشون اعتماد نکنن
بنده هم از ایشون تشکر میکنم . مشکل من هم کاملا رفع شده ....
نمایه کاربر
Falcon
دنده 1
پست: 1209
تاریخ عضویت: 20 آگوست 2009, 23:00
نوع خودرو: پری!!82 و پدرام!!89
محل اقامت: مشهد

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط Falcon » 01 می 2010, 03:27

سلام
با دیدن ان تاپیک بسی شاد شدیم، کمال تشکر:
شرح کامل:
این پراید بنده، 4بار دیسک و صفحه در عرض 4 ماه عوض کرده!!
اصلی ماشین بعد از 5 سال بعد از 50000 تا یگه هم لرزش گرفتهم عوض نمیکرد ولی بازم شتاب خوب بود. رفتم سراغ یه تعمیر کاری که فقط کلا ادعا بود ولی هیچی بارش نبود
خلاصه، اولین بار سکو از تو جعبه کیت کامل در اوورد و گفت اصلیه با تضمین، بعد 2،3 روز به لرزه افتاد، موقع نیم کلاچ کردن، رفتم گفتم آخر قبول کرد پول جنس نگیره ولی پول اجرت بگیره! ماهم قبولیدیم. در ضمن قبلی رو تمام مدت بالا سرش بودم. برای بعدی ن نتونستم باشم وبدون اطلاع من یه جنس دیگه(والئو) انداخته بود. نرم بود و ظاهرا مشکلی نداشت( این دفه که گیربکس باز شد کلا باز شد تا برنجیاش عوض بشه) فقط بدیش این بود که در یک لحظه کوتاه درگیر میشد و اون روز اول هم من هم بابام تیکآف می کردیم! بعد یه روز دوباره همون اش وهمون کاسه، یه لرزش خیلی خفیفم همون دو سانت فشردگی اول به پای ادم حس میشه ولی بعد تو نیم کلاچ ماشینه که میلرزه.
دوباره با سکو عوض شد ولی اونم یه هفته نشد که...
بابام گفت بی خیال اصلا ولش. 2 ماه همونجوری بود. تااینکه یه بار که تو ترافیک بودم دنده عوض نشد ، منم رگلاژو دادم بالا، باز همونجور بالرزش میرفتم که بعد اینکه در عرض 3 هفته 2 بار مجبور به رگلاژ شدم، یه هو بعد رگلاژ وسط چهار راه کلاچ زیر پام خالی شد ودنده جا نرفت، با خودم گفتم تو این لرزشا اینقد صفه خورده شده که فنر پروند ، خاموش کردم ، تو یک روشن کردم، با هر بد بختی بود یه تعمیرگاه مجاز سایپا وایرانخودرو پیدا کردم، جریانو گفتم گفت صبح(9 شب بود). گفتم آقا نلرزه ها گفت اقا به من فحش نده دیگه! پراید دیگه قدیمی شده! گفتم بااااااااااااااشه! روز بعد پدرم بالا سرش بو والئو گذاشت . تا 2 هفته خوب بود تا اینکه بازم به همون درد ولئو قبلیه دچار شد!! البته 2شاخ شکسته بود و صفه ی قبلی 50% بود ولی برای اطمینان عوض شد. خلاصه اینقدخرج کردیم(500 تومن با گیربکس)که دیگه تقریبا ولش کردیم، حالا چه می شود کرد؟؟؟ تازه بعد اون دو هفته تعیرکاره از اونجا رفته بود!!!!!!!!!!!!
شاهین
HTC Wildfire S فروشی
نمایه کاربر
powerclutch
دنده 1
پست: 1540
تاریخ عضویت: 16 می 2009, 10:00
نوع خودرو: ال90
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط powerclutch » 01 می 2010, 09:00

با سلام
دوست عزيز
با شنيدن نقل وقول شما ياد يكي از دوستان آژانسي افتادم كه مدل ماشينش 87 بود و 5بار ديسك وصفحه عوض كرده بود
ايشون شب عيد تعويض كرداند و خدا را شكر تا الان كه موفق نشداند پدر ديسك وصفحه را دربيارند
وقتي شما ديسك وصفحه اي استفاده مي كنيد كه لنت نازكي دارد و با كاركرده فرقي نمي كند نتيجه اش همينه كه مي فرمائيد
تاپيك جامع ديسك وصفحه كلاچ كليه خودروها
viewtopic.php?f=282&t=34614
نمایه کاربر
Falcon
دنده 1
پست: 1209
تاریخ عضویت: 20 آگوست 2009, 23:00
نوع خودرو: پری!!82 و پدرام!!89
محل اقامت: مشهد

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط Falcon » 01 می 2010, 23:19

جدا" فقط از اینه؟
آخه خیلی خوب درگیر میشه و شتابم وحشتناک بالاست، و بسیار نرمه فقط وحشتناک بلاخص تو گرما میلرزونه!
خیلی خوشحال میشم نظرتونو بدونم
بنده مشهدم، اگه آدم واردی مثل خودتون میدونین ممنون میشم معرفی کنین
پاینده باشین
شاهین
HTC Wildfire S فروشی
نمایه کاربر
powerclutch
دنده 1
پست: 1540
تاریخ عضویت: 16 می 2009, 10:00
نوع خودرو: ال90
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط powerclutch » 02 می 2010, 09:29

Falcon نوشته شده:جدا" فقط از اینه؟
آخه خیلی خوب درگیر میشه و شتابم وحشتناک بالاست، و بسیار نرمه فقط وحشتناک بلاخص تو گرما میلرزونه!
خیلی خوشحال میشم نظرتونو بدونم
بنده مشهدم، اگه آدم واردی مثل خودتون میدونین ممنون میشم معرفی کنین
پاینده باشین
با سلام
بله دوست عزيز
مشكل اصلي معضل ديسك وصفحه مي باشد در درجه اول كه بعد از كمي كاركرد مجبور به تعويض مجدد مي شويد
البته براي حل اين معضل مي بايست فشار فاصله بين ديسك وصفحه تنظيم گردد و
مستلزم نظارت دقيق و رفع مشكلات كاركرد ديسك وصفحه هاي قبلي مي باشد.
كار بسيار آسان مي باشد فقط
1-قطعه مورد نظر (ديسك وصفحه كلاچ) مرغوب و باكاركرد بالا تهيه شود
2-درهنگام نصب رفع عيوب كامل صورت گيرد
تاپيك جامع ديسك وصفحه كلاچ كليه خودروها
viewtopic.php?f=282&t=34614
نمایه کاربر
arefsoofi
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 75
تاریخ عضویت: 27 ژانویه 2010, 01:40
نوع خودرو: كامارو 78وپرشيا elx
محل اقامت: کرج

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط arefsoofi » 06 می 2010, 15:10

سلام عزيزان خوب آدرس اين امير خان را بديد مام بريم زيارتشون كنيم؛چي ميشه مگه تك خورها!؟!؟!؟
نمایه کاربر
N.A.V.I.D
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 89
تاریخ عضویت: 04 آگوست 2009, 22:02
نوع خودرو: t5 206
محل اقامت: تهران

Re: تایپیک جامع دیسک وصفحه کلاچ کلیه خودروها

پست توسط N.A.V.I.D » 15 می 2010, 18:43

سلام دوستان
من دیروز 24/2/89 رفتم پیش امیر آقا و دیسک و صفجه 206 تیپ 5 خودم رو عوض کردم :lol:
مواردی که اینجا باید بگم اینه که اولا من چند روز قبل رفتم ایساکو مرکزی و اونجا تقریبا 3 یا 4 مدل دیسک و صفحه داشت و اصلا جنس رو به شما نشون نمیده و مارک و قیمت رو میگه و بدون ضمانت!!!! در ضمن اگر زیاد سئوال بپورسید با جواب سربالا مواجه میشین :x

اما .... صبح جمعه با هماهنگی قبلی رفتم پیش امیر خان و اونجا انواع دیسک و صفحه ها و مدلها مختلف رو لطف کردن و نشونم دادن و بعد مکانیک(بسیار وارد بودن ) ایشون دیسک و صفحه ماشین را تعویض کردند و معنی شتاب تیپ 5 بعد از 2 سال بهم تلقین شد!!! انگار همین الان بود که ماشین از نمایندگی برای روز اول در میآوردم!! :-x

واقعا لذت بردم و به دوستانی که شتاب و نرمی کلاچ آنها مثل ماشین من کم شده بود توصیه میکنم حتی برای مشاوره هم که شده پیش امیر خان (power clutch) برین تا لذت مصاحبت با یک متخصص رو در زمینه کلاچ ببرین

ار مدیران محترم به خاطر کشت باقالی عذر خواهی میکنم ولی دلم نیومد کار ایشون رو دیده باشم و تعریف نکرده باشم چون من از طریق همین تاپیک با ایشون آشنا شدم!
با تشکر
ارسال پست

بازگشت به “سیستم انتقال قدرت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان