كشنده ماك دلفيني مدل 1991

مدیر انجمن: espero

نمایه کاربر
amir-z
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 97
تاریخ عضویت: 05 آپریل 2012, 11:16
نوع خودرو: american - trucks
محل اقامت: تهران

Re: كشنده ماك دلفيني مدل 1991

پست توسط amir-z » 29 آپریل 2014, 16:00

این مدل ماک که در کشور مابه دلفینی معروفه از مدل های ch هستش که ماک در سال 1988 معرفی کرده و در سال 2003 تولیدش متوقف شد . این مدلی هم که در کشور ما هستش ch613 از اولین مدل هایch هست . نوع کابین این مدل از زیر مجموعه کابین هایflat top است که این مجموعه کوچک ترین کابین ها به حساب میاد. سری های HI RISE بزرگ ترین و جادار ترین کابین ها هستند . زیباترین تودوزی کابین رو طرح چوب داره که مدلی که در ایران هست تودوزی مشکی داره که شامل رو دری ها – کابین خواب و داشبوردمیشه . ماک در سال 1988 موتورهای سری Eرو معرفی کرد . سری E7برایCH استفاده شد با حجم 12 لیتر و قدرت 250 تا 454 اسب بخار. مدلی هم که در ایران هستش از قوی ترین موتورهایE7 است. پیشرانه های سری E تا قبل معرفی MP سال 2005 با تغییرات و توان مختلفی تولید شدند . مثلا در سال 1990 ماک برای اولین بار از سیستم سوخت پاش الکترونیکی برای کاهش آلایندها و مصرف سوخت ویا سیستم کنترل V-MAC در سری های Eاستفاده کرده که به نام این شرکت ثبت شده است. نوع فنربندی دستگاه عقبCH ایران همانند مدلهایR600 از سیستم قیچی فنر استفاده شده . اونهایی که این نوع فنربندی رو دیده باشند حتما متوجه شدند که کاملا با فنربندی کامیون هایی مثل ولوو یا مایلر فرق میکنه . پلوس هایCH ایران از نوع تخت هستش که میشه با پلوس های کله قندی سریR عوض کرد. سایز لاستیک 24 با رینگ یک تیکه و طول شاسی هم از مدل هایR بلندتر هستش. مدل CH در استرالیا به اسم fleet liner به فروش رسید و کامیون سال 1997 استرالیا هم شد . امروزه PINNACLE CHU شباهت زیادی به CHداره و از کشنده های با ظاهر کلاسیک به حساب میاد.

تصویر

تصویر
hesam_jijibiji نوشته شده:مجموع حجم باکهای دو طرفش به حدود 1000 لیتر میرسه . اما اف هاش 400 تاس .
البته من از اندازه ی باکش اینو نمیگم . از راننده هاشون پرسیدم. بالای 45 لیتر در 100 کیلومتر مصرف میکنن . این خیلی زیاده.
همون جور که دوستمون گفتند حجم بالای باک دلیلی بر پر مصرف بودن نمیشه - با قدرت موتور و ساله ساختی که این مدل CH داره اصلا مصرف بالایی به حساب نمیاد - این مصرف سوختی هم که شما گفتین اگه موتور دلفینی میزون باشه خیلی کم تر از این حرف ها مصرف میکنه ولی به شرایط کار هم بستگی داره.
jalilturbo نوشته شده:به اینها ماک ویژن MACK VISION هم میگویند.تازه که اومده بود خیلی سر و صدا کرده بود به خاطر زیبایی و سرعتش ولی به مرور به خاطر کمبود قطعات و گرونی قطعات از بورس افتاد.هنوز هم زیباست
دوست عزیز مدل VISION در سال 1999 معرفی شد به مدل های CH ویژن نمیگن . vision یه مدل متفاوته و ربطی به سری ch نداره. مدلVISIN تا سال 2005 تولید شد و با مدل PINNACLE جای گزین شد. مدلVISION به صورت عمده به ایران نیومده.
sahand_hb
پست: 1
تاریخ عضویت: 22 ژوئن 2012, 15:10
نوع خودرو: پراید هاچ بک

Re: كشنده ماك دلفيني مدل 1991

پست توسط sahand_hb » 06 می 2014, 18:20

ما یدونه از این عروسک داشتیم از سال 84 تو تر کمنستان توقیفه این تاپیکو دیدیم یاده غصه هام افتادم ولی خیلی سالاره اصلا جاده حالیش نیست بشین پشتش روشنش کن بسم الله کن مقصد خاموشش کن بی بی دقدقه
خدای هر کاری
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: 23 دسامبر 2014, 05:38
نوع خودرو: 405 SLX مشکیL90 E2
محل اقامت: بچه ناف تهرون

Re: كشنده ماك دلفيني مدل 1991

پست توسط خدای هر کاری » 05 ژانویه 2015, 11:54

داش با یه دلفینی داشتیم ماشین تمیزی بود
ولی بعد حدود سه سال یه عذاب علیم شد
لوازم کلا براش نیست از دبی برات میارن خودت تومن
مصرف شم انصافا بالاست
به درد کمرشکن و گردنه هم اصلا نمی خوره
ماشینه تریلر با جاده کفی
ارسال پست

بازگشت به “کِشنده”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان