تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

مدیر انجمن: espero

نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2013, 18:04
نوع خودرو: toyota-premium
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط حمید 1990 » 19 اکتبر 2014, 20:59

alinek نوشته شده:با سلام
حدود 16 سال پیش دو عدد پمپ بتون داشتیم.یعنی از سال 66 تا 77 پمپ دکل داشتیم.بنز 1619 بی دماغ.و از سال 77 از این کار دور هستیم. و مجموعا 17 سال ماشین دار بودیم.کمپرسی ولوو N12 جفت اسکانیا 112 عراقی و بنز 1921 و بونکر سیمان ماک r600.از سال 80 هم دیگه ماشین دار نبودیم.
یکی از دوستان کارخانه بتون جدیدی تاسیس کرده و از ما خواسته یک یا دو تا میکسر 10 متری بخریم.خودش هم 3 تا داره میخره.مجموعا میخواد 4 یا 5 تا میکسر داشته باشه.
راننده آشنا که از دوستان قدیمی هست با کارت سلامت و ... که بخواد روی ماشین کار کنه وجود داره که خودش الان داره روی میکسر مردم کار میکنه.
چندتا میکسر 10 متری البرز مدل 90 دیدم.قیمت ها حدود 170 هست.نظر دوستان چیه؟ البرز رو پسندیدم و معایبش رو هم میدونم.این بنده خدا میگه در روز بین 150 تا 200 متر بتون میفروشه.بطور میانگین 100 تا سرویس در ماه و حداقل 80 سرویس در ماه داره.
نظر دوستان رو می خواستم بدونم.
1.آیا در این کار سرمایه گذاری انجام بدم یا نه؟
2.دانگ فنگ مدل 88 بسیار تمیز 160 هست 87 حدود 150 اینا رو میشه روشون حساب کرد یا برم سراغ البرز مدل 90؟؟؟(اختلاف قیمت مهمه)
3.وضعیت کار میکسر چطوره؟ اگر در کارخانه مذکور نخواد کار کنه جای دیگه میتونه 100 تا بارنامه بزنه؟
4.شرایط رو چطور پیش بینی می کنید؟ با توجه به اینکه بازار مسکن و پروژه ها خوابیده.
فقط خواهش می کنم دوستان زودتر جواب بدن و اگر امکان داره که نکته ای به ذهنشون میرسه رو بگن.
با تشکر
سلام
ما تجربه داشتن میکسر رو نداریم اما دستگاه راهسازی چرا . به نظر بنده میکسر رو از نظر کار نباید تو لیست کامیونا قرار داد , باید تو لیست دستگاه ها گذاشت ! اول از همه باید از کارش و شرکتی که کار میکنی مطمعن بشی که واقعا تا چندین ماه یا چندین سال در اون شرکت مشغول هستی , دوم اینکه چون اکثرا سرو کار با پیمانکار داری باید طرف مقابلت رو خوب بشناسی ببینم نقدی حساب میکنه یا سال به سال پول نمیده ! در کل طبق تجربه ای که از دستگاه و پیمانکار دارم معمولا پولش و درآمدش نقد نیست !
نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2013, 18:04
نوع خودرو: toyota-premium
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط حمید 1990 » 19 اکتبر 2014, 21:05

ford branko نوشته شده:چقد مدل داره این اسکانیا،آدم کلا گیج میشه!

جریان این جی 410ها چیه؟!
موتورشون فرق خاصی با 380 داره؟
گیربوکسش چیه؟


با 360 370 تومن میشه ی اسکانیا 380 یا 420 یا 410 با کارکرد زیر صد تا خرید؟

هزینه و استهلاک و مقاومت و راحتیش(در مقایسه با رنو و ولوو و...) چطور بوده تو این مدتی ک شما داشتید؟
اسکانیا 410 ساخت ماموت هست و به همین دلیل افت کیفیت در تولیدات جدید داشته و بازار فروش خوبی هم نداره . فرقش با 380 فقط سوپر هست , موتورشون یکیه . با 380 تومن اسکانیا 420 وارداتی مدل 2006-2007 میتونی بخری - یا اسکانیا 380 مدل 89 با کارکرد بالای 600 هزار .
هزینه هاش و لوازمش از رنو و ولوو کمیاب تر هست .
نمایه کاربر
alinek
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 50
تاریخ عضویت: 25 اکتبر 2011, 21:57
نوع خودرو: 207i, Rio2013,Samand
محل اقامت: Warsaw,Poland--Tehran,Iran
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط alinek » 20 اکتبر 2014, 01:53

حمید 1990 نوشته شده:
alinek نوشته شده:با سلام
حدود 16 سال پیش دو عدد پمپ بتون داشتیم.یعنی از سال 66 تا 77 پمپ دکل داشتیم.بنز 1619 بی دماغ.و از سال 77 از این کار دور هستیم. و مجموعا 17 سال ماشین دار بودیم.کمپرسی ولوو N12 جفت اسکانیا 112 عراقی و بنز 1921 و بونکر سیمان ماک r600.از سال 80 هم دیگه ماشین دار نبودیم.
یکی از دوستان کارخانه بتون جدیدی تاسیس کرده و از ما خواسته یک یا دو تا میکسر 10 متری بخریم.خودش هم 3 تا داره میخره.مجموعا میخواد 4 یا 5 تا میکسر داشته باشه.
راننده آشنا که از دوستان قدیمی هست با کارت سلامت و ... که بخواد روی ماشین کار کنه وجود داره که خودش الان داره روی میکسر مردم کار میکنه.
چندتا میکسر 10 متری البرز مدل 90 دیدم.قیمت ها حدود 170 هست.نظر دوستان چیه؟ البرز رو پسندیدم و معایبش رو هم میدونم.این بنده خدا میگه در روز بین 150 تا 200 متر بتون میفروشه.بطور میانگین 100 تا سرویس در ماه و حداقل 80 سرویس در ماه داره.
نظر دوستان رو می خواستم بدونم.
1.آیا در این کار سرمایه گذاری انجام بدم یا نه؟
2.دانگ فنگ مدل 88 بسیار تمیز 160 هست 87 حدود 150 اینا رو میشه روشون حساب کرد یا برم سراغ البرز مدل 90؟؟؟(اختلاف قیمت مهمه)
3.وضعیت کار میکسر چطوره؟ اگر در کارخانه مذکور نخواد کار کنه جای دیگه میتونه 100 تا بارنامه بزنه؟
4.شرایط رو چطور پیش بینی می کنید؟ با توجه به اینکه بازار مسکن و پروژه ها خوابیده.
فقط خواهش می کنم دوستان زودتر جواب بدن و اگر امکان داره که نکته ای به ذهنشون میرسه رو بگن.
با تشکر
سلام
ما تجربه داشتن میکسر رو نداریم اما دستگاه راهسازی چرا . به نظر بنده میکسر رو از نظر کار نباید تو لیست کامیونا قرار داد , باید تو لیست دستگاه ها گذاشت ! اول از همه باید از کارش و شرکتی که کار میکنی مطمعن بشی که واقعا تا چندین ماه یا چندین سال در اون شرکت مشغول هستی , دوم اینکه چون اکثرا سرو کار با پیمانکار داری باید طرف مقابلت رو خوب بشناسی ببینم نقدی حساب میکنه یا سال به سال پول نمیده ! در کل طبق تجربه ای که از دستگاه و پیمانکار دارم معمولا پولش و درآمدش نقد نیست !
با سلام
از راهنمایی ارزنده شما بسیار سپاسگزارم.
از جهتی حق با شماست.چون تقریبا میکسر راه نمیره و بیشتر کارش تخصصی هست.بیشتر ماشینهایی که دیدم بسیار کم کارکرد بودن.مدل 87 حدود 50هزارتا کارکرد داشت.اما خودمم از همین میترسم که فردا این دوستمون دیگه نخواد کار کنه اون وقت تکلیف چی میشه.؟؟؟!!!!
ماشین خوب و به قیمت زیاده اما همین کارش هست که فکر منو مشغول کرده.این بنده خدا تسویه هاش هر 2 ماه یکبار هست + علی الحساب میشه ازش پول گرفت.اما از این هم میترسم راننده ماشین رو جایی دیگه هم ببره و بار بزنه و به ما نگه( با اینکه راننده آشنای 30 ساله ما هست.)خلاصه که کلا ریسک حساب میشه.اما بنظرت ارزش این ریسک رو داره یا نه؟؟؟
آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟
السلام علیک یا حجه الله و علی خلقه یا سیدنا و مولانا
نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2013, 18:04
نوع خودرو: toyota-premium
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط حمید 1990 » 20 اکتبر 2014, 17:47

alinek نوشته شده:
حمید 1990 نوشته شده:
alinek نوشته شده:با سلام
حدود 16 سال پیش دو عدد پمپ بتون داشتیم.یعنی از سال 66 تا 77 پمپ دکل داشتیم.بنز 1619 بی دماغ.و از سال 77 از این کار دور هستیم. و مجموعا 17 سال ماشین دار بودیم.کمپرسی ولوو N12 جفت اسکانیا 112 عراقی و بنز 1921 و بونکر سیمان ماک r600.از سال 80 هم دیگه ماشین دار نبودیم.
یکی از دوستان کارخانه بتون جدیدی تاسیس کرده و از ما خواسته یک یا دو تا میکسر 10 متری بخریم.خودش هم 3 تا داره میخره.مجموعا میخواد 4 یا 5 تا میکسر داشته باشه.
راننده آشنا که از دوستان قدیمی هست با کارت سلامت و ... که بخواد روی ماشین کار کنه وجود داره که خودش الان داره روی میکسر مردم کار میکنه.
چندتا میکسر 10 متری البرز مدل 90 دیدم.قیمت ها حدود 170 هست.نظر دوستان چیه؟ البرز رو پسندیدم و معایبش رو هم میدونم.این بنده خدا میگه در روز بین 150 تا 200 متر بتون میفروشه.بطور میانگین 100 تا سرویس در ماه و حداقل 80 سرویس در ماه داره.
نظر دوستان رو می خواستم بدونم.
1.آیا در این کار سرمایه گذاری انجام بدم یا نه؟
2.دانگ فنگ مدل 88 بسیار تمیز 160 هست 87 حدود 150 اینا رو میشه روشون حساب کرد یا برم سراغ البرز مدل 90؟؟؟(اختلاف قیمت مهمه)
3.وضعیت کار میکسر چطوره؟ اگر در کارخانه مذکور نخواد کار کنه جای دیگه میتونه 100 تا بارنامه بزنه؟
4.شرایط رو چطور پیش بینی می کنید؟ با توجه به اینکه بازار مسکن و پروژه ها خوابیده.
فقط خواهش می کنم دوستان زودتر جواب بدن و اگر امکان داره که نکته ای به ذهنشون میرسه رو بگن.
با تشکر
سلام
ما تجربه داشتن میکسر رو نداریم اما دستگاه راهسازی چرا . به نظر بنده میکسر رو از نظر کار نباید تو لیست کامیونا قرار داد , باید تو لیست دستگاه ها گذاشت ! اول از همه باید از کارش و شرکتی که کار میکنی مطمعن بشی که واقعا تا چندین ماه یا چندین سال در اون شرکت مشغول هستی , دوم اینکه چون اکثرا سرو کار با پیمانکار داری باید طرف مقابلت رو خوب بشناسی ببینم نقدی حساب میکنه یا سال به سال پول نمیده ! در کل طبق تجربه ای که از دستگاه و پیمانکار دارم معمولا پولش و درآمدش نقد نیست !
با سلام
از راهنمایی ارزنده شما بسیار سپاسگزارم.
از جهتی حق با شماست.چون تقریبا میکسر راه نمیره و بیشتر کارش تخصصی هست.بیشتر ماشینهایی که دیدم بسیار کم کارکرد بودن.مدل 87 حدود 50هزارتا کارکرد داشت.اما خودمم از همین میترسم که فردا این دوستمون دیگه نخواد کار کنه اون وقت تکلیف چی میشه.؟؟؟!!!!
ماشین خوب و به قیمت زیاده اما همین کارش هست که فکر منو مشغول کرده.این بنده خدا تسویه هاش هر 2 ماه یکبار هست + علی الحساب میشه ازش پول گرفت.اما از این هم میترسم راننده ماشین رو جایی دیگه هم ببره و بار بزنه و به ما نگه( با اینکه راننده آشنای 30 ساله ما هست.)خلاصه که کلا ریسک حساب میشه.اما بنظرت ارزش این ریسک رو داره یا نه؟؟؟
خب این برمیگرده به تجربه شما در این کار . درضمن میکسر مثل کشنده یا باری نیست اگه کار خوابید یا شرکت کارش تموم شد بری آزاد کار کنی مثل کشنده . چنتا شرکت باید زیر سر داشته باشی یا لااقل تو چنتا شرکت رفیق داشته باشی که اگه اولی کارش تموم شد بری واسه بعدی کار کنی . اگه شرکت و پارتی و پیمانکار آشنا سراغ داری که ماشین نخوابه درآمدش خوبه ولی در غیر این صورت خیر . حالا تجربه این کار رو دارید یا نه بنده نمیدونم . اما اگه بنده بخوام انجام بدم , چون تجربه شو ندارم سمتش نمیرم
نمایه کاربر
alinek
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 50
تاریخ عضویت: 25 اکتبر 2011, 21:57
نوع خودرو: 207i, Rio2013,Samand
محل اقامت: Warsaw,Poland--Tehran,Iran
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط alinek » 20 اکتبر 2014, 20:08

با سلام و عرض ارادت
امروز با همون بنده خدا که صاحب کارخونه بود صحبت کردیم قرار بر این شد که ماشین رو سه دانگ سه دانگ با خودش شریک بشیم.خوب این کار محاسنی داره که همیشه میشه ماشین ثابت اون کارخونه.اما جاهای دیگه هم باید سرک بکشم و ماشین رو معرفی کنم که اگر بار داشتن و بار شرایط خوب داشته باشه انجامش بدیم.
ما هم 11 سال تجربه کار در این صنف رو داریم اما مربوط به گذشته میشه.الان شرایط کمی متفاوته.باز هم اگر از طرف من باشه که تلاش خودم رو می کنم تا کار روی پیکره بیفته.
نکته بعدی اینه که بین سه تا ماشین گیر کردم که هرکدوم محاسن و معایبی دارن.لطفا دوستان راهنمایی کنن.
ولوو NL: قیمت بین 140 تا 150
کیفیت ولوو و بسیار عالی.
مدل حدود 1370 تا 72
قیمت پایین تر
خرج استهلاک بالاتر.تا وقتی توی خرج نیفته عالیه ولی توی خرج بیفته کمر میشکنه(اینو سایر دوستان صاحب نظر هم بگن)
ماشین دماغدار هست و رانندگی توی تهران با ترافیک و کوچه پس کوچه کمی عذاب آوره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانگ فنگ مدل 2007 تا 2009 قیمت بین 140 تا 160
کیفیت پایین
قیمت پایین
خرابی ریز بالاتر
بی دماغ
احتمال خرابی کمتر سوزن
دنده ها بادی
کولر و سایر تجهیزات
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
البرز مدل 1390 قیمت 170 تا 180 میلیون
کیفیت پایین اما بالاتر از دانگ فنگ
بعضی قطعات اتریشی
قیمت بالاتر
خرابی بیشتر سوزن ها
دنده ها برقی
کولر و سایر متعلقات
آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟
السلام علیک یا حجه الله و علی خلقه یا سیدنا و مولانا
نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2013, 18:04
نوع خودرو: toyota-premium
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط حمید 1990 » 20 اکتبر 2014, 23:24

alinek نوشته شده:با سلام و عرض ارادت
امروز با همون بنده خدا که صاحب کارخونه بود صحبت کردیم قرار بر این شد که ماشین رو سه دانگ سه دانگ با خودش شریک بشیم.خوب این کار محاسنی داره که همیشه میشه ماشین ثابت اون کارخونه.اما جاهای دیگه هم باید سرک بکشم و ماشین رو معرفی کنم که اگر بار داشتن و بار شرایط خوب داشته باشه انجامش بدیم.
ما هم 11 سال تجربه کار در این صنف رو داریم اما مربوط به گذشته میشه.الان شرایط کمی متفاوته.باز هم اگر از طرف من باشه که تلاش خودم رو می کنم تا کار روی پیکره بیفته.
نکته بعدی اینه که بین سه تا ماشین گیر کردم که هرکدوم محاسن و معایبی دارن.لطفا دوستان راهنمایی کنن.
ولوو NL: قیمت بین 140 تا 150
کیفیت ولوو و بسیار عالی.
مدل حدود 1370 تا 72
قیمت پایین تر
خرج استهلاک بالاتر.تا وقتی توی خرج نیفته عالیه ولی توی خرج بیفته کمر میشکنه(اینو سایر دوستان صاحب نظر هم بگن)
ماشین دماغدار هست و رانندگی توی تهران با ترافیک و کوچه پس کوچه کمی عذاب آوره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانگ فنگ مدل 2007 تا 2009 قیمت بین 140 تا 160
کیفیت پایین
قیمت پایین
خرابی ریز بالاتر
بی دماغ
احتمال خرابی کمتر سوزن
دنده ها بادی
کولر و سایر تجهیزات
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
البرز مدل 1390 قیمت 170 تا 180 میلیون
کیفیت پایین اما بالاتر از دانگ فنگ
بعضی قطعات اتریشی
قیمت بالاتر
خرابی بیشتر سوزن ها
دنده ها برقی
کولر و سایر متعلقات
بستگی به بودجه شما داره . به نظر من سمت ماشینای چینی نری بهتره چون بازار فروش دست دومش زیاد خوب نیست قیمت لوازمش هم بیشتر از ماشینی مثل ولوو هست . NL بتونی بگیری خیلی بهتر هست . حتی اگه پول داشته باشی بتونی FM یا NH مدل پایین هم بگیری خیلی بهتر میشه (یه ماشین پدر مادر دار بگیر)
نمایه کاربر
alinek
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 50
تاریخ عضویت: 25 اکتبر 2011, 21:57
نوع خودرو: 207i, Rio2013,Samand
محل اقامت: Warsaw,Poland--Tehran,Iran
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط alinek » 21 اکتبر 2014, 01:31

حمید 1990 نوشته شده:
alinek نوشته شده:با سلام و عرض ارادت
امروز با همون بنده خدا که صاحب کارخونه بود صحبت کردیم قرار بر این شد که ماشین رو سه دانگ سه دانگ با خودش شریک بشیم.خوب این کار محاسنی داره که همیشه میشه ماشین ثابت اون کارخونه.اما جاهای دیگه هم باید سرک بکشم و ماشین رو معرفی کنم که اگر بار داشتن و بار شرایط خوب داشته باشه انجامش بدیم.
ما هم 11 سال تجربه کار در این صنف رو داریم اما مربوط به گذشته میشه.الان شرایط کمی متفاوته.باز هم اگر از طرف من باشه که تلاش خودم رو می کنم تا کار روی پیکره بیفته.
نکته بعدی اینه که بین سه تا ماشین گیر کردم که هرکدوم محاسن و معایبی دارن.لطفا دوستان راهنمایی کنن.
ولوو NL: قیمت بین 140 تا 150
کیفیت ولوو و بسیار عالی.
مدل حدود 1370 تا 72
قیمت پایین تر
خرج استهلاک بالاتر.تا وقتی توی خرج نیفته عالیه ولی توی خرج بیفته کمر میشکنه(اینو سایر دوستان صاحب نظر هم بگن)
ماشین دماغدار هست و رانندگی توی تهران با ترافیک و کوچه پس کوچه کمی عذاب آوره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانگ فنگ مدل 2007 تا 2009 قیمت بین 140 تا 160
کیفیت پایین
قیمت پایین
خرابی ریز بالاتر
بی دماغ
احتمال خرابی کمتر سوزن
دنده ها بادی
کولر و سایر تجهیزات
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
البرز مدل 1390 قیمت 170 تا 180 میلیون
کیفیت پایین اما بالاتر از دانگ فنگ
بعضی قطعات اتریشی
قیمت بالاتر
خرابی بیشتر سوزن ها
دنده ها برقی
کولر و سایر متعلقات
بستگی به بودجه شما داره . به نظر من سمت ماشینای چینی نری بهتره چون بازار فروش دست دومش زیاد خوب نیست قیمت لوازمش هم بیشتر از ماشینی مثل ولوو هست . NL بتونی بگیری خیلی بهتر هست . حتی اگه پول داشته باشی بتونی FM یا NH مدل پایین هم بگیری خیلی بهتر میشه (یه ماشین پدر مادر دار بگیر)
با سلام و عرض ارادت
دوست گرامی با توجه به بودجه من نمیشه سمت اونای دیگه برم nh & fm .ترجیح میدم زیاد هزینه نکنم.
بحث سر چند چیز هست
1.دوستان اعتقاد دارن ماشین بی دماغ برای کوچه پس کوچه های تهران بهتره اگه نتونی بری سرویس مال یکی دیگه میشه و احتمال تصادف با ماشین دماغ دار توی ترافیک تهران بالاتر میره چون دید کم میشه
2.وقتی که ولوو بهم بریزه و توی خرج بیفته دیگه سر پا شدنش خیلی سخت و هزینه بر هست
3.مدل ماشین بسیار پایین تر میشه
4.ماشین چینی خرده خرج زیاد داره
5.فروش ذست دوم چینی بهتره (اینطوری که دوستان میفرمایند)
اما اون چیزایی که واسه من اهمیت داره:
1.راحتی سواری و تجهیزات مثل کولر و عایق بندی و... در کل ماشینی که آدمو پیر نکنه
2.فروش دست دوم بسیار راحت یعنی ماکزیمم یک ماهه پول بشه
3.خوش دستی که بشه باهاش توی هر کوچه ای رفت
بنظرت فروش دست دوم کدوم بهتره؟؟
سپاسگزارم
آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟
السلام علیک یا حجه الله و علی خلقه یا سیدنا و مولانا
نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: 12 آگوست 2013, 18:04
نوع خودرو: toyota-premium
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط حمید 1990 » 21 اکتبر 2014, 15:22

alinek نوشته شده:
حمید 1990 نوشته شده:
alinek نوشته شده: با سلام و عرض ارادت
دوست گرامی با توجه به بودجه من نمیشه سمت اونای دیگه برم nh & fm .ترجیح میدم زیاد هزینه نکنم.
بحث سر چند چیز هست
1.دوستان اعتقاد دارن ماشین بی دماغ برای کوچه پس کوچه های تهران بهتره اگه نتونی بری سرویس مال یکی دیگه میشه و احتمال تصادف با ماشین دماغ دار توی ترافیک تهران بالاتر میره چون دید کم میشه
2.وقتی که ولوو بهم بریزه و توی خرج بیفته دیگه سر پا شدنش خیلی سخت و هزینه بر هست
3.مدل ماشین بسیار پایین تر میشه
4.ماشین چینی خرده خرج زیاد داره
5.فروش ذست دوم چینی بهتره (اینطوری که دوستان میفرمایند)
اما اون چیزایی که واسه من اهمیت داره:
1.راحتی سواری و تجهیزات مثل کولر و عایق بندی و... در کل ماشینی که آدمو پیر نکنه
2.فروش دست دوم بسیار راحت یعنی ماکزیمم یک ماهه پول بشه
3.خوش دستی که بشه باهاش توی هر کوچه ای رفت
بنظرت فروش دست دوم کدوم بهتره؟؟
سپاسگزارم
در اینکه ماشین بی دماغ تو ترافیک و کوچه پس کوچه بهتره شک نکن . حالا با توجه به معیار های شما چینی مدل بالا بخری بهتره . چون هم راحت تره هم مدلش بالاتره هم دماغ دار نیست ! فروش دست دوم کامیون ها تو هر شهری یجور هست . یعنی بعضی شهرها چینی خوب میخرن بعضی شهرهای دیگه مدل پایین مثل بنز و ولوو خوب میخرن . بازار تهران به همین دلایل ترافیک و کوچه چینی رو بهتر میخرن ( البته چون میکسر هست وگرنه اگه کشنده بود که خرید فروشش فرق میکرد
نمایه کاربر
mehdy_1363
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 81
تاریخ عضویت: 01 اکتبر 2009, 18:03
نوع خودرو: mazda3 NEW
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط mehdy_1363 » 23 اکتبر 2014, 09:39

سلام دوستان
اسکانیا R420 اتومات ماموتی مدل 2009 رنگ قرمز با 520تا کارکرد بدون رنگ شدگی فوق العاده تمیز و سالم همراه با کانتین چادری مارال مدل 91 محور FOX قصد فروشش رو دارم. ضمنا هم کشنده و کانتین هرو دو تحویلی برج 11 هستش لاستیک های کانتین فابریک کارخونه هستش و 50 درصد آج داره. کانتین یا کشنده به صورت جدا هم به فروش میره.
تصویر
نمایه کاربر
alinek
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 50
تاریخ عضویت: 25 اکتبر 2011, 21:57
نوع خودرو: 207i, Rio2013,Samand
محل اقامت: Warsaw,Poland--Tehran,Iran
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

پست توسط alinek » 27 اکتبر 2014, 21:34

دوستان عزیز
شرایط رو بررسی کردم.اوضاع شدیدا خرابه.دو روز از صبح تا شب فقط 4 تا سرویس 8.5 متری میکسرهاشون داشت.اونم مسیر نزدیک و هر چه فکر کردم دیدم نمی صرفه.میکسر راحتتره از این نظر که دوندگی کمتری داره ولی از سوی دیگه به کمپرسی هم نیم نگاهی دارم.به ازای هر تن ماسه از پارچین تا تهرانپارس 5000 تومن میده که هر سرویس میشه 65000 تومن پس هر روز 5 تا سرویس هم بره تقریبا میشه 300.000 تومن که با 26 روز کاری میشه 8 میلیون و خرج در رفته 6 میلیون می مونه که با 160 میلیون سرمایه گذاری تقریبا 3.5% که واقعا جالب توجه نیست.به خصوص که درگیری های زیادی داره.انگار دیگه ماشین هم نون نداره.البته جای دیگه هم هست که سرویس از شهریار بزنی تا شرق و شمال شرق تهران هر سرویس 10 چرخ 120.000 تومن کرایه میده که اونم 4 تا سرویس بره 480 تومن میشه که اونم صافی ماهی 9 تومن میذاره.
البته اگه بذاره و کلا 5% ممکنه برگردونه.حالا نظر دوستان چیه؟ سمت کمپرسی بریم یا نه؟
آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟
السلام علیک یا حجه الله و علی خلقه یا سیدنا و مولانا
ارسال پست

بازگشت به “بازار و راهنمای خرید”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان