عيب يابي و شناخت (تعليق پرايد)

تصویر مباحث مربوط به مدلهای مختلف پراید (صندوقدار، هاچبک، 141، 132 و 111 ، 131 و...)

مدیران انجمن: morbid, DEATH

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
MOHAMMAD1346
متخصص دوو ماتیز
پست: 2866
تاریخ عضویت: 08 ژوئن 2012, 10:25
محل اقامت: KWT

Re: عيب يابي و شناخت (تعليق پرايد)

پست توسط MOHAMMAD1346 » 16 فوریه 2018, 20:06

sinacg نوشته شده:
16 فوریه 2018, 18:40
سلام
دوستان
علایم خرابی فنر لول چیه ؟
از کجا بفهمم فنر لول ماشینم خرابه؟
سلام
تا جایی که بنده خبر دارم علائم خرابیش اینهاست :

1- کج شدن بر اثر تصادف شدید . اگر کج باشه فاصله اش تا کمک که در وسطش قرار داره متفاوت هست (برای کمک جلو)
برای کمک عقب هم اگر کج باشه مشخصه که عمودی نیست
2- کوبیده شدن . یعنی کوتاه شدنش که باعث افتادن و پایین اومدن بیش از حد بدنه میشه چون شاسی و اتاق و موتور و گیربکس همگی روی فنر روی فنر سوار هستند (مستقیم و غیر مستقیم)
با مقایسه ی ماشین با ماشینهای همسان میشه این رو فهمید . با کشیدن فنر میشه درستش کرد اما باید اندازه استاندارد رو بدونین . در لوازم یدکیها کمک نو هست . میتونین طولش رو اندازه بگیرین
T

==============================
صرفه جویی میلیونی در هزینه های خودرو

http://tuningtalk.com/forum/viewtopic.p ... &start=410
همه عالَم گشتم و عاشق شدم صد بار
ندیدم من عشقی به از عشقِ پروردگار
Mdsd
پست: 9
تاریخ عضویت: 07 فوریه 2017, 20:32
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: عيب يابي و شناخت (تعليق پرايد)

پست توسط Mdsd » 18 ژوئن 2018, 22:17

دوستان سلام
من تو پیچ طبق مشکل دارم تا حالا ۴پنج بار پیچ و مهره رو هرز کردم،قلقش چیه دوستان؟هم برای باز کردن و خصوصا بستن؟
الان باز پیچ مهره هارو هرز کردم...با واشرم نمشه موقت ببندم تا برم پیچشو بخرم...قلقش رو بگید تا فردا ک خریدم باز بدبخت نشم...
اینم عرض کنم موقع باز کردن مهره رو ک باز میکنم
بعد پیچو باز میکنم یکی دو سانتی باز میشه بعد باید یه ضربه تقه ای بزنم تا کمی ازاد بشه باز اچار بندازم و بچرخونم
موقع بستن اصلا نمیشه پیچش داد...با ضربه چکش یکم ک زدم رفت داخل، بعد اچار میندازنم...ولی ازونور ک در میاد...دیگ هرز میشه هم پیچ هم مهره
خدا خیرت بده کمک کن
Omid2ef
دنده 1
پست: 1379
تاریخ عضویت: 02 می 2017, 15:41
نوع خودرو: Praid
محل اقامت: یزد

Re: عيب يابي و شناخت (تعليق پرايد)

پست توسط Omid2ef » 19 ژوئن 2018, 01:33

باید باضربه به پشت پیچ تا ته بدی بره داخل..اگه بخوای با اچار و سفت کردن پیچ بکشیش تو به رزوهاش فشار میاد
اگه میخوای راحتتر جا بره پیچ نیم ساعت بزار تو فریز بعد سریع جا بزن..چون تو گرما تابستون بخوای جآ بزنی چون پیچ منبسط شده واسه همینه سخت جا میره..
ارسال پست

بازگشت به “پراید Pride - سایپا”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 15 مهمان