بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

تصویر

مدیر انجمن: دينگاليگا

farid993
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 413
تاریخ عضویت: 18 می 2007, 15:56
نوع خودرو: تیبا - رانا
محل اقامت: تهران بـــــــــــــــــــزرگ
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط farid993 » 11 آگوست 2017, 15:19

iSalar نوشته شده:
farshidshd نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
عینی نوشته شده:رینگ و لاستیک چه سایز و چه برندی استفاده کردی ؟ ؟ ؟
خطا کیلومتر کمتر شده ؟ ؟ ؟

Sent from my SM-J200H using Tapatalk
رینگ ۱۵ اینچ هست. لاستیک هم 195/55/15 مارشاله.
به نظرم همه‌چی بهتر شده، از هندلینگ و پایداری ماشین تا نرمی و راحتی و زیبایی...

خودت ۱۹۵ خواستی یا فروشنده پیشنهاد داد؟
۱۹۵ مارشال رو چقدر خریدی؟
۲۰۵ واسش خوب نیست؟
۲۰۵ گیر می‌کنه، واسه همین ۱۹۵ بستم.
لاستیکام حدود یه تومن دراومد.
سالار جان این لاستیکی که انداختی تفاوتش و درصد خطاش خیلی زیاده و 3.1 درصده! باید فاق 50 میگرفتی
نمایه کاربر
iSalar
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 20 آگوست 2014, 16:27
نوع خودرو: Saipa Saina EX
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط iSalar » 11 آگوست 2017, 18:04

farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farshidshd نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
عینی نوشته شده:رینگ و لاستیک چه سایز و چه برندی استفاده کردی ؟ ؟ ؟
خطا کیلومتر کمتر شده ؟ ؟ ؟

Sent from my SM-J200H using Tapatalk
رینگ ۱۵ اینچ هست. لاستیک هم 195/55/15 مارشاله.
به نظرم همه‌چی بهتر شده، از هندلینگ و پایداری ماشین تا نرمی و راحتی و زیبایی...

خودت ۱۹۵ خواستی یا فروشنده پیشنهاد داد؟
۱۹۵ مارشال رو چقدر خریدی؟
۲۰۵ واسش خوب نیست؟
۲۰۵ گیر می‌کنه، واسه همین ۱۹۵ بستم.
لاستیکام حدود یه تومن دراومد.
سالار جان این لاستیکی که انداختی تفاوتش و درصد خطاش خیلی زیاده و 3.1 درصده! باید فاق 50 میگرفتی
مشکل خاصی ایجاد می‌کنه؟
۵۰ دیگه خیلی باریکه...
farid993
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 413
تاریخ عضویت: 18 می 2007, 15:56
نوع خودرو: تیبا - رانا
محل اقامت: تهران بـــــــــــــــــــزرگ
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط farid993 » 11 آگوست 2017, 18:45

iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farshidshd نوشته شده:
iSalar نوشته شده: رینگ ۱۵ اینچ هست. لاستیک هم 195/55/15 مارشاله.
به نظرم همه‌چی بهتر شده، از هندلینگ و پایداری ماشین تا نرمی و راحتی و زیبایی...

خودت ۱۹۵ خواستی یا فروشنده پیشنهاد داد؟
۱۹۵ مارشال رو چقدر خریدی؟
۲۰۵ واسش خوب نیست؟
۲۰۵ گیر می‌کنه، واسه همین ۱۹۵ بستم.
لاستیکام حدود یه تومن دراومد.
سالار جان این لاستیکی که انداختی تفاوتش و درصد خطاش خیلی زیاده و 3.1 درصده! باید فاق 50 میگرفتی
مشکل خاصی ایجاد می‌کنه؟
۵۰ دیگه خیلی باریکه...
بعضی از منابع تا سه درصد هم مجاز میدونن نسبت به 2.5 درصد. اینجوری شاید بشه دلداری بده ادم خودش رو :smile:
اولین مشکلی که پیش میاد اینه که کیلومتر شمار سرعت رو کمتر از واقعیت نشون میده. چیزهای مختلف دیگه ای هم میگن مثلا هندلینگ با لاستیک بزرگنر بدتر میشه یا مصرف سوخت با لاستیک کوچیکتر بیشتر میشه! بعضی از منابع هم میگن روی ABS هم ممکنه تاثیر بذاره
اگه فاق پنجاه گرفته بودی دقیقااااا هیچ اختلافی با فابریکش نداشت(در حد صدم درصد فقط)
نمایه کاربر
iSalar
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 20 آگوست 2014, 16:27
نوع خودرو: Saipa Saina EX
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط iSalar » 11 آگوست 2017, 21:32

farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farshidshd نوشته شده:

خودت ۱۹۵ خواستی یا فروشنده پیشنهاد داد؟
۱۹۵ مارشال رو چقدر خریدی؟
۲۰۵ واسش خوب نیست؟
۲۰۵ گیر می‌کنه، واسه همین ۱۹۵ بستم.
لاستیکام حدود یه تومن دراومد.
سالار جان این لاستیکی که انداختی تفاوتش و درصد خطاش خیلی زیاده و 3.1 درصده! باید فاق 50 میگرفتی
مشکل خاصی ایجاد می‌کنه؟
۵۰ دیگه خیلی باریکه...
بعضی از منابع تا سه درصد هم مجاز میدونن نسبت به 2.5 درصد. اینجوری شاید بشه دلداری بده ادم خودش رو :smile:
اولین مشکلی که پیش میاد اینه که کیلومتر شمار سرعت رو کمتر از واقعیت نشون میده. چیزهای مختلف دیگه ای هم میگن مثلا هندلینگ با لاستیک بزرگنر بدتر میشه یا مصرف سوخت با لاستیک کوچیکتر بیشتر میشه! بعضی از منابع هم میگن روی ABS هم ممکنه تاثیر بذاره
اگه فاق پنجاه گرفته بودی دقیقااااا هیچ اختلافی با فابریکش نداشت(در حد صدم درصد فقط)
والا فعلاً که مشکلی باهاش پیدا نکردم، ممنون بابت تذکرت تصویر

و این هم دسته گل امروز... تصویر

تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
نمایه کاربر
samaan58r
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 212
تاریخ عضویت: 27 مارس 2017, 10:03
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط samaan58r » 11 آگوست 2017, 22:29

iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده: ۲۰۵ گیر می‌کنه، واسه همین ۱۹۵ بستم.
لاستیکام حدود یه تومن دراومد.
سالار جان این لاستیکی که انداختی تفاوتش و درصد خطاش خیلی زیاده و 3.1 درصده! باید فاق 50 میگرفتی
مشکل خاصی ایجاد می‌کنه؟
۵۰ دیگه خیلی باریکه...
بعضی از منابع تا سه درصد هم مجاز میدونن نسبت به 2.5 درصد. اینجوری شاید بشه دلداری بده ادم خودش رو :smile:
اولین مشکلی که پیش میاد اینه که کیلومتر شمار سرعت رو کمتر از واقعیت نشون میده. چیزهای مختلف دیگه ای هم میگن مثلا هندلینگ با لاستیک بزرگنر بدتر میشه یا مصرف سوخت با لاستیک کوچیکتر بیشتر میشه! بعضی از منابع هم میگن روی ABS هم ممکنه تاثیر بذاره
اگه فاق پنجاه گرفته بودی دقیقااااا هیچ اختلافی با فابریکش نداشت(در حد صدم درصد فقط)
والا فعلاً که مشکلی باهاش پیدا نکردم، ممنون بابت تذکرت تصویر

و این هم دسته گل امروز... تصویر

تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
چیه این



Sent from my iPhone using Tapatalk
نمایه کاربر
iSalar
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 20 آگوست 2014, 16:27
نوع خودرو: Saipa Saina EX
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط iSalar » 12 آگوست 2017, 01:29

samaan58r نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده: سالار جان این لاستیکی که انداختی تفاوتش و درصد خطاش خیلی زیاده و 3.1 درصده! باید فاق 50 میگرفتی
مشکل خاصی ایجاد می‌کنه؟
۵۰ دیگه خیلی باریکه...
بعضی از منابع تا سه درصد هم مجاز میدونن نسبت به 2.5 درصد. اینجوری شاید بشه دلداری بده ادم خودش رو :smile:
اولین مشکلی که پیش میاد اینه که کیلومتر شمار سرعت رو کمتر از واقعیت نشون میده. چیزهای مختلف دیگه ای هم میگن مثلا هندلینگ با لاستیک بزرگنر بدتر میشه یا مصرف سوخت با لاستیک کوچیکتر بیشتر میشه! بعضی از منابع هم میگن روی ABS هم ممکنه تاثیر بذاره
اگه فاق پنجاه گرفته بودی دقیقااااا هیچ اختلافی با فابریکش نداشت(در حد صدم درصد فقط)
والا فعلاً که مشکلی باهاش پیدا نکردم، ممنون بابت تذکرت تصویر

و این هم دسته گل امروز... تصویر

تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
چیه این



Sent from my iPhone using Tapatalk
منبع اگزوز تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
نمایه کاربر
samaan58r
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 212
تاریخ عضویت: 27 مارس 2017, 10:03
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط samaan58r » 12 آگوست 2017, 01:41

iSalar نوشته شده:
samaan58r نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
iSalar نوشته شده: مشکل خاصی ایجاد می‌کنه؟
۵۰ دیگه خیلی باریکه...
بعضی از منابع تا سه درصد هم مجاز میدونن نسبت به 2.5 درصد. اینجوری شاید بشه دلداری بده ادم خودش رو :smile:
اولین مشکلی که پیش میاد اینه که کیلومتر شمار سرعت رو کمتر از واقعیت نشون میده. چیزهای مختلف دیگه ای هم میگن مثلا هندلینگ با لاستیک بزرگنر بدتر میشه یا مصرف سوخت با لاستیک کوچیکتر بیشتر میشه! بعضی از منابع هم میگن روی ABS هم ممکنه تاثیر بذاره
اگه فاق پنجاه گرفته بودی دقیقااااا هیچ اختلافی با فابریکش نداشت(در حد صدم درصد فقط)
والا فعلاً که مشکلی باهاش پیدا نکردم، ممنون بابت تذکرت تصویر

و این هم دسته گل امروز... تصویر

تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
چیه این



Sent from my iPhone using Tapatalk
منبع اگزوز تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
الان چرا اینجوری جواب میدی خب چرا درآوردیش


Sent from my iPhone using Tapatalk
نمایه کاربر
iSalar
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 20 آگوست 2014, 16:27
نوع خودرو: Saipa Saina EX
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط iSalar » 12 آگوست 2017, 01:44

samaan58r نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
samaan58r نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
farid993 نوشته شده:
بعضی از منابع تا سه درصد هم مجاز میدونن نسبت به 2.5 درصد. اینجوری شاید بشه دلداری بده ادم خودش رو :smile:
اولین مشکلی که پیش میاد اینه که کیلومتر شمار سرعت رو کمتر از واقعیت نشون میده. چیزهای مختلف دیگه ای هم میگن مثلا هندلینگ با لاستیک بزرگنر بدتر میشه یا مصرف سوخت با لاستیک کوچیکتر بیشتر میشه! بعضی از منابع هم میگن روی ABS هم ممکنه تاثیر بذاره
اگه فاق پنجاه گرفته بودی دقیقااااا هیچ اختلافی با فابریکش نداشت(در حد صدم درصد فقط)
والا فعلاً که مشکلی باهاش پیدا نکردم، ممنون بابت تذکرت تصویر

و این هم دسته گل امروز... تصویر

تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
چیه این



Sent from my iPhone using Tapatalk
منبع اگزوز تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
الان چرا اینجوری جواب میدی خب چرا درآوردیش


Sent from my iPhone using Tapatalk
درنیاوردم! ایشون رو خریدم و جایگزین منبع فابریک کردم... این قبل از نصبه.


Sent from my iPhone using Tapatalk
نمایه کاربر
samaan58r
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 212
تاریخ عضویت: 27 مارس 2017, 10:03
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط samaan58r » 12 آگوست 2017, 01:44

iSalar نوشته شده:
samaan58r نوشته شده:
iSalar نوشته شده:
samaan58r نوشته شده:
iSalar نوشته شده: والا فعلاً که مشکلی باهاش پیدا نکردم، ممنون بابت تذکرت تصویر

و این هم دسته گل امروز... تصویر

تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
چیه این



Sent from my iPhone using Tapatalk
منبع اگزوز تصویر


Sent from my iPhone using Tapatalk
الان چرا اینجوری جواب میدی خب چرا درآوردیش


Sent from my iPhone using Tapatalk
درنیاوردم! ایشون رو خریدم و با منبع فابریک جایگزین کردم... این قبل از نصبه.


Sent from my iPhone using Tapatalk
اولا چند ثانیا چرا و مزایاش


Sent from my iPhone using Tapatalk
farshidshd
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 81
تاریخ عضویت: 25 ژولای 2017, 14:54
نوع خودرو: ساینا
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: بهسازی، رفع ایرادات و تیونینگ ساینا EX

پست توسط farshidshd » 18 آگوست 2017, 13:52

منبع اگزوز رو چرا عوض کردی؟
چقدر در اومد برات؟
چه مزیتی نسبت به فابریکش داره. خودش چه مدلی هست؟
و اینکه آخر من نفهمیدم لاستیک ۲۰۵ با همین رینگ واسه ساینا خوبه یا نه؟
کارشناس هواشناسی
ارسال پست

بازگشت به “تیبا و ساینا - Tiba & Saina”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان