بوگاتي 16-4 Veyron

مدیر انجمن: Monarch

نمایه کاربر
هومن خاكسار
دانا
پست: 2091
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2005, 19:11
محل اقامت: Tehran

بوگاتي 16-4 Veyron

پست توسط هومن خاكسار » 07 آپریل 2005, 14:25

بوگاتي جديد قوي ترين اتومبيل خياباني خواهد بود كه تاكنون ساخته شده است. توان اين اتومبيل موسوم به EB 16-4 Veyron و 1001 اسب بخار است كه اين مقدار از يك موتور ۸ ليتري W16 با ۶۴ سوپاپ، هشت ميل بادامك و چهار توربو شارژر فراهم مي شود. مقامات كمپاني به عنوان ركوردي جديد ادعا مي كنند كه زمان شتاب گيري اتومبيل براي رسيدن به سرعت ۳۰۰ كيلومتر بر ساعت از حال سكون، ۱۴ ثانيه است و ماكزيمم سرعت آن به رقم خيره كننده ۴۰۴ كيلومتر بر ساعت مي رسد. اگر در خيال فرو رفته ايد و سوار بر يكي از اين بوگاتي ها به سرعت حركت مي كنيد اجازه دهيد تا با اعلام قيمت ۲ ميليون دلاري آن شما را به دنياي حقيقي بازگردانم. دومين حريف اين ميدان كه هنوز برنامه توليد آن قطعي نشده، كاديلاك Sixteen است. (تاپيكشو نوشتم)


به نظر من خيلي سر تر از كاديلاك Sixteen هست
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
آخرین ويرايش توسط 1 on هومن خاكسار, ويرايش شده در 8.
نمایه کاربر
R32
يار قديمي
پست: 290
تاریخ عضویت: 17 ژولای 2004, 15:46
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: uae
تماس:

پست توسط R32 » 07 آپریل 2005, 18:10

از يك موتور ۸ ليتري V16 با ۶۴ سوپاپ،
موتورش w16 بايد باشه.
ولي كلآ خيلي باهاش حا ميكنم :-) حتمآ يدونشو ميخرم ( عكسشو) :cool:
نمایه کاربر
هومن خاكسار
دانا
پست: 2091
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2005, 19:11
محل اقامت: Tehran

پست توسط هومن خاكسار » 07 آپریل 2005, 18:46

موتورش w16 بايد باشه
نميدونم شايد ارايش w داشته باشه
ولي در كل چه استقبالي از اين تاپيك شد :sad: :sad: :-o :-o
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست توسط Mostafa » 07 آپریل 2005, 19:27

دومين حريف اين ميدان كه هنوز برنامه توليد آن قطعي نشده، كاديلاك Sixteen است
هومن جان تعداد سيلندر نميتونه نشانه حريف بودن باشه
سيستم اين ماشين با كايلاك سيكستين خيلي فرق ميكنه تكنولوژي كه تو ساخت اين ماشين به كار رفته رو هيچ كدام از ماشينهاي بنز و بي ام و و ائودي و پورش و كمپانيهاي آمريكايي و ايتاليايي حتي فراري ندارند

كاديلاك سيكستين اگر ساخته بشه يه ماشين تجاري خواهد بود ولي بوگاتي خيلي فرق ميكنه

مثلآ بوگاتي رو هر كس و يا هر شخص نميتونه بخره
مثلآ شما با يه ساك پر از پول برايد خريد اين ماشين به نمايندگي بوگاتي ميرويد
اما با عكس العمل عجيب اونها مواجه ميشويد كه اين ماشين به غير از 2 ميليون چيزهاي ديگه هم لازم داره
مثلآ شما بايد آدم سرشناس و گواهي نامه حرفه اي داشته باشد و .....

يكي ديگه از عجايب ساخت بوگاتي دست ساز بودن اون اونم به روش كاملآ استثنايي
براي ساخت قطعات اين ماشين دقت زير 0.0001 ميلي متر هست و هيچ شركتي اينقدر دقت تو ساخت به خرج نميده
اين شركت روزي 1 ماشين درست ميكنه يعني سالي 365 تا و از فروش اين ماشينها درامد دستگاه و مزد گارگران اين كارخونه درمياد نه چيزي بيشتر و نه چيزي كمتر

سيستمهاي پيشرفته intake (مكش) اون باعث شد تا من بيشتر در مورد اين ماشين تحقيق كنم تا جايي رسيدم كه بهترين سوپر اسپرتيه كه ميشه روش حساب باز كرد
1. سيستم روغن رساني اون يه چيزي در حد ماشينهاي فرمولاست و رو آرپي ام هاي بالا 7 مشكل روغن رساني نداره
2. موتور w16 با 64 سوپاپ و 4 ميل سوپاپ كه خيلي دقيق تنظيم شدند
3. وزن موتور ليميت شده يعني تمام قطعات اون سبك وزن و از قدرت مناسب برخوردارند
4. چهرا عدد توربو افت گشتاور در قسمت مياني آر پي ام رو جبران ميكنند
تصویر
شما با اين ماشين ميتونيد بريد تو پيست و همپاي ماشينهاي پرقدرت پيست مسابقه بديد در همين حال تو خيابون هم ميتونيد رانندگي كنيد
جنس بدنش از كاربن فايبره و ايمني خوبي داره
هندلينگ اون از فراري اف 50 بهتره
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
هومن خاكسار
دانا
پست: 2091
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2005, 19:11
محل اقامت: Tehran

پست توسط هومن خاكسار » 07 آپریل 2005, 20:07

مرسي مصطفي جان خيلي توضيحات كامل و جامعي دادي
من لذت بردم
براي ساخت قطعات اين ماشين دقت زير 0.0001 ميلي متر هست و هيچ شركتي اينقدر دقت تو ساخت به خرج نميده
واقعا شگفت اوره :-) :-)
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست توسط Mostafa » 07 آپریل 2005, 20:20

شاهين ميشه بگي رو چه حسابي اين حرف رو زدي ؟؟
فكر كنم همون V16 باشه.
همه موتورهاي W از بيرون شبيه V هستند

اين عكسا رو من از رو فيلمش گرفتم براي همين واضح نيستند

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: 23 ژولای 2004, 13:49
نوع خودرو: C107,C350,XV50

پست توسط Mohammad » 07 آپریل 2005, 22:38

دستت درد نكنه هومن. خيلي ماشين عالييييييي هست ولي در هيچ چيزي با سيكستين شباهت نداره :shock: :shock:

البته اون اعتباري و سروصدايي كه اول به پا كرد كمتر شده اونم به خاطر عدم تكميلش هست و اينكه توليدش 2 سال به عقب افتاد
يه مراسم خيلي قشنگي بود كه دي دبليو نشون ميداد كه تو يه سالن بود كه كنار پيست بود و 2 تا ويرون تو پيست ميرفتن واونايي كه تو سالن بودن با مانيتوراي بزرگ ميديدنشون ولي همونجا 2 سال توليد بوگاتي عقب افتاد
چون مشكلات آيروديناميكي و پايداريش رو نتونستن حل كنن و بيشتر از 350 كيلومتر پايداري ماشين دچار اشكال ميشه
«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
هومن خاكسار
دانا
پست: 2091
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2005, 19:11
محل اقامت: Tehran

پست توسط هومن خاكسار » 07 آپریل 2005, 22:42

خواهش ميكنم
ولي در هيچ چيزي با سيكستين شباهت نداره Shocked Shocked
ولي منظورم بيشتر رو قدرتشون بود كه گفتم رقيب هستن
نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: 23 ژولای 2004, 13:49
نوع خودرو: C107,C350,XV50

پست توسط Mohammad » 07 آپریل 2005, 23:11

آها از اون لحاظ ميشه ولي بازم بوگاتي بهتره چون توركش 200 تا بيشتره
قدرتش هم 1 اسب بيشتره :-( :-( :-) :-) :shock: :shock:
«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2855
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست توسط Mostafa » 08 آپریل 2005, 00:59

ممد قدرت 1001 اسبي و تورك 1200 بوگاتي كنترل شدست
هر چه بیشتر به دنبال یاد گرفتن رفتم ، متوجه این شدم که هنوز هیچ چیز نمیفهمم ، حالا که میدانم نفهمم ، با فهمیده ها چه کار دارم ؟
ارسال پست

بازگشت به “بوگاتی Bugatti”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان