اخبار بوگاتی

مدیر انجمن: Monarch

نمایه کاربر
sepehrz999
فعال Formula1
پست: 4633
تاریخ عضویت: 17 آپریل 2010, 15:14
نوع خودرو: e12
محل اقامت: کرج-مهرشهر

Re: بوگاتی ویرون منصوری با پلاک ملی

پست توسط sepehrz999 » 05 اکتبر 2011, 00:31

اقایون..نیومده...
این یه اشتباه لپی بوده که از روزنامه شرق شروع شد...
بعدش چند نفر همین عکس ها رو با فوتوشاپ ساختن و ماجرا کش پیدا کرد...
این ماشین هم ماله برو بچز یکی از شیوخ حاشیه خلیج فارس هست که برداشتن پلاکش رو اینجوری کردن..

اینم از سایت مجله ماشین
http://www.machinemag.com/ViewNews.aspx?viewid=2873

تصوير تردد بوگاتي گران‌قيمت در تهران جعلي از آب درآمد

تصویر



تصوير تردد يك خودروي گران‌قيمت «بوگاتي» در خيابان‌هاي تهران، جعلي از آب درآمد.
سوار شدن بر موج شايعه‌سازي و دروغ‌پراكني در جامعه، اهرمي است كه برخي افراد از آن براي اهداف مختلف از جمله فرافكني و معطوف كردن ذهن مخاطبان به موضوع‌هاي كم‌اهميت استفاده مي‌كنند. فارغ از اين‌كه چه كساني و با چه اهدافي به انتشار اخبار دروغ مي‌پردازند، اين نكته براي هر رسانه‌اي بايد اهميت داشته باشد كه منبع خبر تا چه اندازه رسميت و سنديت دارد.
چندي پيش خبري منتشر شد، مبني بر اين‌كه يك «بوگاتي ويرون» با ارزشي بيش از شش‌ميليارد تومان و متعلق به يكي از آقازاده‌ها در خيابان‌هاي شهر تهران رفت‌وآمد مي‌كند. سايت‌هاي مختلفي كه اين خبر را منتشر كردند، پس از توضيحي كه درباره‌ي نوع اين خودرو دادند، به اين موضوع پرداختند كه پلاك اين خودرو عددي رند (‌٦٦ د ‌٦٦٦ / ايران ‌٦٦) است كه صدور قانوني آن، تقريبا غيرممكن است و بايد براي آن، هزينه‌اي حدود يك‌ميليارد تومان به‌شكل زيرميزي داده شده باشد. همچنين اين خودرو به آقازاده‌اي تعلق دارد كه پدرش روابط نزديكي با مسؤولان دولتي دارد. در پايان اين خبر نيز از مسؤولان كشور خواسته شده تا پاسخگو باشند كه چگونه مجوز ورود اين خودروي غيرقانوني به كشور صادر شده است؟ يكي از خبرگزاري‌هاي داخلي نيز در اين‌باره با سرهنگ رستمي ـ رييس مركز شماره‌گذاري پليس راهور ـ گفت‌وگو كرد و او از احتمال تخلف صاحب خودروي يادشده خبر داد و گفت، پلاك آن جعلي است. سرهنگ رستمي البته از پيگيري پليس براي دادن پاسخ مناسبي به افكار عمومي خبر داد.
اما اصل ماجرا چيست؟ يكي از سايت‌هاي ضدانقلاب پس از آن‌كه از اشتباه عجيب سايت‌هاي داخلي بهره‌برداري مطلوب كرد، به حقيقت ماجرا اذعان و بيان كرد كه اين تصور فتوشاپي است و رسانه‌هاي ايران بي‌دليل به آن شاخ و برگ داده‌اند. سايتي كه اين خبر را منتشر كرد، امروز (جمعه، هشتم مهرماه) اعلام كرده است كه خودروي مورد بحث اصلا به ايران وارد نشده و استفاده از تصوير آن سبب گمراهي رسانه‌هاي داخلي كشور شده است! خودروي بوگاتي مورد نظر كه در چند روز اخير، در فضاي رسانه‌يي كشور خبرساز شده و صاحب آن از نزديكان مقامات كشور معرفي شده است، اساسا نه متعلق به هيچ ايراني است و نه در داخل كشور ديده شده است، بلكه تنها تصوير فتوشاپي يك خودرو در يكي از كشورهاي عربي است.
در شرايطي كه وجود منبع خبري معتبر براي سايت‌ها اهميت كمي داشته باشد، مسؤولان و دستگاه‌هاي مختلف به هر بهانه‌اي زيرسؤال مي‌روند، و وقت آن‌ها براي پاسخگويي به شايعه‌ها صرف مي‌شود و از وظايف اصلي خود دور مي‌شوند. همچنين در همين فضاي آلوده به اخبار جعلي و در نبودن رسانه‌هاي قدرتمند است كه اعتماد مسؤولان نيز از رسانه‌هاي مسؤول سلب مي‌شود.

درخواست قفل شدن این تاپیک رو دارم...
نمایه کاربر
vahid 7
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 271
تاریخ عضویت: 07 سپتامبر 2008, 00:55
نوع خودرو: BRT

Re: بوگاتی ویرون منصوری با پلاک ملی

پست توسط vahid 7 » 05 اکتبر 2011, 10:14

sepehrz999 نوشته شده:اقایون..نیومده...
این یه اشتباه لپی بوده که از روزنامه شرق شروع شد...
بعدش چند نفر همین عکس ها رو با فوتوشاپ ساختن و ماجرا کش پیدا کرد...
این ماشین هم ماله برو بچز یکی از شیوخ حاشیه خلیج فارس هست که برداشتن پلاکش رو اینجوری کردن..

اینم از سایت مجله ماشین
http://www.machinemag.com/ViewNews.aspx?viewid=2873

تصوير تردد بوگاتي گران‌قيمت در تهران جعلي از آب درآمد

تصویر



تصوير تردد يك خودروي گران‌قيمت «بوگاتي» در خيابان‌هاي تهران، جعلي از آب درآمد.
سوار شدن بر موج شايعه‌سازي و دروغ‌پراكني در جامعه، اهرمي است كه برخي افراد از آن براي اهداف مختلف از جمله فرافكني و معطوف كردن ذهن مخاطبان به موضوع‌هاي كم‌اهميت استفاده مي‌كنند. فارغ از اين‌كه چه كساني و با چه اهدافي به انتشار اخبار دروغ مي‌پردازند، اين نكته براي هر رسانه‌اي بايد اهميت داشته باشد كه منبع خبر تا چه اندازه رسميت و سنديت دارد.
چندي پيش خبري منتشر شد، مبني بر اين‌كه يك «بوگاتي ويرون» با ارزشي بيش از شش‌ميليارد تومان و متعلق به يكي از آقازاده‌ها در خيابان‌هاي شهر تهران رفت‌وآمد مي‌كند. سايت‌هاي مختلفي كه اين خبر را منتشر كردند، پس از توضيحي كه درباره‌ي نوع اين خودرو دادند، به اين موضوع پرداختند كه پلاك اين خودرو عددي رند (‌٦٦ د ‌٦٦٦ / ايران ‌٦٦) است كه صدور قانوني آن، تقريبا غيرممكن است و بايد براي آن، هزينه‌اي حدود يك‌ميليارد تومان به‌شكل زيرميزي داده شده باشد. همچنين اين خودرو به آقازاده‌اي تعلق دارد كه پدرش روابط نزديكي با مسؤولان دولتي دارد. در پايان اين خبر نيز از مسؤولان كشور خواسته شده تا پاسخگو باشند كه چگونه مجوز ورود اين خودروي غيرقانوني به كشور صادر شده است؟ يكي از خبرگزاري‌هاي داخلي نيز در اين‌باره با سرهنگ رستمي ـ رييس مركز شماره‌گذاري پليس راهور ـ گفت‌وگو كرد و او از احتمال تخلف صاحب خودروي يادشده خبر داد و گفت، پلاك آن جعلي است. سرهنگ رستمي البته از پيگيري پليس براي دادن پاسخ مناسبي به افكار عمومي خبر داد.
اما اصل ماجرا چيست؟ يكي از سايت‌هاي ضدانقلاب پس از آن‌كه از اشتباه عجيب سايت‌هاي داخلي بهره‌برداري مطلوب كرد، به حقيقت ماجرا اذعان و بيان كرد كه اين تصور فتوشاپي است و رسانه‌هاي ايران بي‌دليل به آن شاخ و برگ داده‌اند. سايتي كه اين خبر را منتشر كرد، امروز (جمعه، هشتم مهرماه) اعلام كرده است كه خودروي مورد بحث اصلا به ايران وارد نشده و استفاده از تصوير آن سبب گمراهي رسانه‌هاي داخلي كشور شده است! خودروي بوگاتي مورد نظر كه در چند روز اخير، در فضاي رسانه‌يي كشور خبرساز شده و صاحب آن از نزديكان مقامات كشور معرفي شده است، اساسا نه متعلق به هيچ ايراني است و نه در داخل كشور ديده شده است، بلكه تنها تصوير فتوشاپي يك خودرو در يكي از كشورهاي عربي است.
در شرايطي كه وجود منبع خبري معتبر براي سايت‌ها اهميت كمي داشته باشد، مسؤولان و دستگاه‌هاي مختلف به هر بهانه‌اي زيرسؤال مي‌روند، و وقت آن‌ها براي پاسخگويي به شايعه‌ها صرف مي‌شود و از وظايف اصلي خود دور مي‌شوند. همچنين در همين فضاي آلوده به اخبار جعلي و در نبودن رسانه‌هاي قدرتمند است كه اعتماد مسؤولان نيز از رسانه‌هاي مسؤول سلب مي‌شود.

درخواست قفل شدن این تاپیک رو دارم...
از ازائه مدارک و حقایق واضح از شما تشکر میکنم و در خواست بسته شدن تاپیک دارم
این قضیه به خاطر اینکه دیگه بیش از حد شایع شده بود (به قول دوستمون روزنامه ها و تلویزیون) اینجا عنوان شد تا همه چیز مشخص بشه که شد دست دوستان درد نکنه
نمایه کاربر
A.G
کاربر فعال کلوپ ایتالیایی
پست: 707
تاریخ عضویت: 06 آپریل 2009, 20:26
محل اقامت: تهران

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط A.G » 07 اکتبر 2011, 15:38

E.H نوشته شده:چقدر گشتم تا اینجارو پیدا کردم

این مبحث جاش تو کلوپ فرانسویه نه اینجا (حداقل انتظار داشتم توی تی تی دیگه از این موارد نباشه)
Bugatti is a French car manufacturer founded in 1909 in Molsheim, Alsace, as a manufacturer of high-performance automobiles by Italian-born Ettore Bugatti.
صرف اینکه اتوره بوگاتی متولد ایتالیاست که ماشین ایتالیایی نمیشه
اینجا هم همین بحث بوده بخونید
http://www.automotiveforums.com/t173856 ... atti_.html
الان تو فرانسه است(از اول هم همونجا بوده)

بگذریم

دوستان یه بوگاتی ویرون تو ایران پلاک شده

کسی میدونه مال کیه؟
فکر کنم این هزارمین باره که این بحث مطرح میشه :smile: دوست عزیز مباحث بوگاتی صرفا به خاطر تولد اتوره در ایتالیا اینجا اینجا مطرح نمیشه ,این اتومبیل چندین سال در خود ایتالیا تولید میشد و سپس در خلال جنگ جهانی اول شهری کمپانی در اون قرار داشت ضمیمه ی فرانسه شد و در همونجا هم تولید شد به هر حال الان هم تنها در اون کارخونه منتاژ میشه و هر قطعش در یه جای اروپا ساخته میشه :wink: به خاطر همین هم ما اصلیت اون رو ایتالیایی میدونیم تا فرانسه
نمایه کاربر
A.G
کاربر فعال کلوپ ایتالیایی
پست: 707
تاریخ عضویت: 06 آپریل 2009, 20:26
محل اقامت: تهران

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط A.G » 11 نوامبر 2011, 11:27

رونمایی از سه مدل ویژه ی بوگاتی در موتورشو ژنو مختص بازار خاورمیانه

سلام

تصویر

کمپانی بوگاتی که با ساخت ویرون دوباره شهرت خودش رو زنده کرد و نامش را به عنوان برترین سوپر اسپرت سال های اخیر تثبیت کرد همواره در این سال ها با اراعه ی مدل های ویژه ای از اتومبیل مخصوصش آن هم با قیمت هایی بسیار گزاف همگان رو شگفت انگیز کرده و البته سود های کلانی هم از این راه به جیب زده!!!
مخصوصا اینکه اکثر این مدل های وِیژه مختص بازار خاورمیانه ساخته میشه از اونجایی که برادران حوضه ی خلیج فارس ما اشتهای بسیار خوبی برای این ماشین های خاص و گران قیمت دارن هر ساله بوگاتی هم حالا یا باتعویض رنگ یا با تعویض تودوزی و قطعاتی دیگر این نمونه های جالب رو به این دوستان تقدیم میکنه!!!
اما امسال هم بوگاتی بیکار نشسته و برای موتورشو دوبی سه مدل ویژه رو ترتیب داده جالب اینجاست که هر سه ی این مدل ها به صورت گرند اسپرت بوده و با سه رنگ بسیار ویژه عرضه شدن یارم میاد که سال گذشته نیز بوگاتی در این موتورشو سه مدل خورشید شب ,خون نقره ای و یه مدل دیگه به همین منوال رونمایی کرده بود اون ها هم ویژه ی بازار خاورمیانه!

تصویر
تصویر
تصویر

مدل اول که ظاهری اسپرت تر نسبت به سایر هم نوعانش داره از رنگ زرد بسیار زیبایی در بدنه و قسمت هایی مشکی در رکاب ها و زیر سپری ها و دگر قسمت های اتومبیل بهره منده که در تضاد با هم جلوه ای بسیار خاص به این اتومبیل بخشیده همچنین دو رنگ زرد و مشکی رنگ های مورد علاقه ی اتوره بوگاتی استوره ی این کمپانی بوده و به افتخار وی از این دو رنگ در این اتومبیل استفاده شده به غیر از نمای بیرونی به کابین این بوگاتی ویژه میرسیم که با یک تودوزی فوق العاده از چرم و جیر مواجه میشیم باز هم به رنگ زرد و مشکی که با فیبر کربن مشکی براق در گوشه هایی از ماشین همه چیز رو کامل کرده قیمت این نمونه ی استثنایی هم 1.58 ملیون یورو میباشه.

تصویر
تصویر
تصویر

مدل بعدی هم به همین صورت اما با بافت آبی جلا خورده ی فیبرکربنی چیزی مشابه مدل خون آبی عرضه میشه با این تفاوت که در رکاب ها و زیر سپری ها بصورت آلومینیوم anodised ارائه شده است.
رینگ ها در این مدل از جنس آلمینیوم با درخشش و برش ها الماس گونه میباشه که جلوه ای بسیار شگفت انگیز به این خودرو داده.
داخل این اتومبیل از چرم سراسر نارنجی با دوخت های مشکی مثل مدل قبلی بهده منده اما فقط پانل درها ، داشبورد ، فرمان چرخ و کنسول از جنس چرم و جیر به رنگ آبی تیره (نیلی) پوشیده شده و کنار در ها نیز با فیبر کربن مزین شده.
قیمت این مدل ویژه هم 1.74 ملیون یورو میباشه!!!

تصویر
تصویر

اما بدنه ی مدل سوم از تارهای کربنی به رنگ سبز و آلمینیوم پولیش شده بهره منده که جلوه ای خاص تر از هر بوگاتی دیگری که تا به حال تولید شده به خودش گرفته در واقع تمامی قسمت های خارجی این اتومبیل که از جنس آلمینیوم هستند به صورت پولیش خورده میباشه از برند EB عقب اتومبیل گرفته تا رینگ های اتومبیل ,در داخل اتومبیل نیز این ترکیب رنگی به همراه تزئینات آلمینیومی به چشم میخوره.
قیمت این اتومبیل تنها 1.74 ملیون دلار!!!

به هر حال تا وقتی که بازار خاورمیانه پذیرای این نوع اسباب بازی های گرانقیمت میباشه ما شاهد نمونه های بیشتری از این قبیل چه از بوگاتی یا هر برند فوق لوکس دیگری خواهیم بود.
hamed68
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 700
تاریخ عضویت: 29 سپتامبر 2010, 10:45
نوع خودرو: ...
محل اقامت: نیاوران

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط hamed68 » 22 نوامبر 2011, 13:03

بسيار زيباست
نمایه کاربر
The King
متخصص خودروهای فرانسوی و انگلیسی
پست: 3632
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2012, 16:15

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط The King » 01 ژانویه 2013, 13:12

فکر کنم این هزارمین باره که این بحث مطرح میشه :smile: دوست عزیز مباحث بوگاتی صرفا به خاطر تولد اتوره در ایتالیا اینجا اینجا مطرح نمیشه ,این اتومبیل چندین سال در خود ایتالیا تولید میشد و سپس در خلال جنگ جهانی اول شهری کمپانی در اون قرار داشت ضمیمه ی فرانسه شد و در همونجا هم تولید شد به هر حال الان هم تنها در اون کارخونه منتاژ میشه و هر قطعش در یه جای اروپا ساخته میشه :wink: به خاطر همین هم ما اصلیت اون رو ایتالیایی میدونیم تا فرانسه
چطور ميتونيد اصالت يه كمپاني رو ايتاليائي بدونيد وقتي كه نيست! اتوره بوگاتي متولد ميلان ايتاليا و پسر يكي از هنرمندان و طراحان جواهرات معروف . در سال 1909 كمپاني بوگاتي رو در شهر مولشايم تاسيس ميكنه كه مولشايم در اون زمان در خاك امپراطوري آلمان بود و در سال 1919 اين شهر ضميمه خاك فرانسه ميشه و در سال 1963 هم رسما اين كمپاني تعطيل ميشه. در سال 1987 رومان آرتيولي برند بوگاتي رو خريداري ميكنه و در شهر Campogalliano ايتاليا كارخونه جديدي براي توليد مدلهاي بوگاتي ميسازه و اولين و آخرين ماشين بوگاتي ايتاليائي يعني EB110 بين سالهاي 1991 تا 1995 توليد ميشه. اونم نه همه EB110 ها در سال 1995 بوگاتي امتياز توليد EB110 رو به كمپاني Dauer آلمان ميفروشه و بين سالهاي 1996 و 1998 هم 5 عدد EB110 در شهر نورنبرگ آلمان در كارخانه Dauer با مارك بوگاتي توليد ميشن. در سال 1998 هم فولكس واگن حق امتياز نام بوگاتي رو ميخره و براي احيا كمپاني در همان شهر اصلي يعني مولشايم فرانسه كارخانه اي براي مونتاژ بوگاتي هاي جديد ميسازه!

خب حالا عدد و رقم
سالهاي بوگاتي در مولشايم: 68 سال (1909 تا 1963 و 1998 تا الان) كه 10 سال از اين تاريخ مولشايم جزو امپراطوري آلمان بوده بقيه سالها جزو فرانسه
سالهاي بوگاتي در Campogalliano ايتاليا 8 سال كه توليد خودرو فقط 4 سال بين 1991 تا 1995 بوده
سالهاي بوگاتي در نورنبرگ آلمان 2 سال 1996 و 1997

كاملا مشخص كه موسس اين كمپاني براي چي اونو در مولشايم تاسيس كرد! دسترسي به صنعت آلمان و هنر فرانسوي در صنعت خودرو در دهه هاي اوليه قرن بيستم ! اگر به تاريخ نگاهي بندازيد در اوائل قرن بيستم اكثر شاهكارهاي صنعت خودرو از فرانسه و از كارخانه هائي مثل Delahaye - Voisin - Delage - Talbot Lago و بوگاتي و غيره بيرون ميامدن و مسلما بوگاتي هم جزئي جدائي ناپذير از اين سالهاي با شكوه
نمایه کاربر
Behzad Speedster
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 905
تاریخ عضویت: 02 نوامبر 2012, 19:06
نوع خودرو: ef7

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط Behzad Speedster » 15 نوامبر 2013, 00:54

هر بوگاتی چقد هزینه داره تا تولید میشه؟
بهزاد هستم
دیروز به تاریخ پیوست/فردا معماست/و امروز هدیه!!
نمایه کاربر
arashferrari
Ferrari specialist
پست: 976
تاریخ عضویت: 01 سپتامبر 2007, 10:57
نوع خودرو: کیا ریو
تماس:

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط arashferrari » 29 فوریه 2016, 22:39

بوگاتی ویرون باید تخت و تاج پادشاهیش را کنار بگذارد و رباینده ی تاج و تخت نیز از خانواده ی خودش است. بوگاتی Chiron حدود 1.9 میلیون پوند قیمت داشته و دارای ابعاد و موتور و گیربکس مشابه با ویرون است، هرچند که از هر نظر دیگری با آن متفاوت می باشد.
تصویر
Chiron برعکس نزدیکترین رقبایش از فراری، پورشه و مکلارن از نوع هیبریدی نیست و تنها بر سوخت های فسیلی تکیه دارد. پیشران آن نوع توسعه یافته ی موتور 8 لیتری کواد توربو و W16 ویرون است، گیربکس آن نیز نوع تقویت شده از گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه ی استفاده شده در ویرون می باشد. و درست مانند ویرون قدرت سهمگینش را به هر چهار چرخ منتقل می کند.
تصویر
Wolfgang Durheimer مدیرعامل بوگاتی توضیح می دهد: "اگر می خواستیم به سراغ سیستم هیبریدی برویم وزن اتومبیل بالا می رفت. همچنین در جای دادن این سیستم نیز دچار مشکل می شدیم، زیرا این ماشین جایی برای اضافه کردن تجهیزات جدید ندارد، به همین دلیل مجبور به تغییر در طراحی میشدیم. ما از نظر حداکثر سرعت پیشرفت بزرگی خواهیم داشت، قدرت را 25درصد افزایش داده ایم ، آیرودینامیک این ماشین بهتر شده و بهتر به جاده می چسبد. ما نیازی به هیبرید نداشتیم."
درحالیکه بوگاتی ویرون SuperSport قدرتی معادل 1183 اسب بخار داشت Chiron دارای 1479 اسب بخار قدرت است. ویرون در حداکثر سرعتش قادر بود باک 100 لیتری اش را در عرض 12 دقیقه خالی کند و Chiron اینکار را در 9 دقیقه انجام می دهد!
تصویر
صفر تا صد این ماشین در 2.5 ثانیه اتفاق می افتد. صفر تا 200 کیلومتر در 6.5 ثانیه وصفر تا 300 کیلومتر در کمتر از 13.6 ثانیه. صفر تا 300 کیلومتر در ساعت این اتومبیل 2.9 ثانیه سریعتر از مکلارن P1 و یک ثانیه سریعتر از ویرون سوپراسپرت است.
حداکثر سرعت این ماشین به عدد 420 کیلومتر در ساعت محدود شده! البته بوگاتی می گوید در تستی که قرار است انجام شود امیدوارند به حداکثر سرعتی بیش از 434 کیلومتر در ساعت دست یابند، ولی به دلایل ایمنی آنرا محدود کرده اند!
این هیولای جدید به زودی و در نمایشگاه ژنو 2016 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
t51
يار همراه
پست: 10504
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2016, 15:40
نوع خودرو: کلکسیون
محل اقامت: caliske

Re: اخبار بوگاتی

پست توسط t51 » 15 مارس 2017, 21:11

8000ccحجم موتور+توربوشارژ*4
تصویر :grin:
***_ آهنگ شورش http://www.namasha.com/v/QUWMhlGE
ارسال پست

بازگشت به “بوگاتی Bugatti”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان