پاژن V6

m,hossein
پست: 6
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2017, 09:30
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: پاژن V6

پست توسط m,hossein » 08 سپتامبر 2017, 10:00

olikhandan نوشته شده:
m,hossein نوشته شده:البته تا من بگیرم فکر کنم مدل 86 ارزون تر بشن اخه الان که خیلی گرونن مدل 86 ولی الان یعنی 4 سیلندرا بدرد نمیخورن ؟
این مدل 86 به بالا چه ویژگی هایی داره مگه که بهتره؟ اگه زحمتی نیس توضیح بدین؟
اگه بشه روی پاژن مدل 86 به بالا بعنوان ماشین استفاده روزمره هم نگاه کرد میارزه بخرم ولی اگه نه که بدرد نمیخوره فعلا 86 بگیرم
شما هر مدل پاژن که بگیرین بازم زیر بندی ضعیفی داره به خصوص 80 تا 83
دف موسویی برا 6 سیلندر بهترین گزینس دف سیمرغ ام میندازن که خیلی فشار میاره به موتور
4 سیلندر 79 بهترین سریه بعضیاشونم 4 چرخ دیسک هست! موتور و گیربکس پاترول دارن که خوبه 2راه برای مشکل دف داره که یکی کلا دف پاترول بندازین یا بدین فقط از پشت چرخ دف هارو پلس پاترولی کنن که راه اول خیلی بهتره.
میشه فنر لولشونم کرد بعضیاشونم فابریک جای فنر لول رو روی دف داره.
6 سیلندر جدیدا بخصوص داخل کابین خوبتری داره واقعا موتور باحالی داره خوب گاز میخوره قدرتش خوبه اما 4 سیلندرم واقعا اونجوری بد نیست خوب میره تو گروه که میاد کم نمیاره ،اما مصرف بنزین توی 6 سیلندر به صرفه تره، بازم از لحاظ بوش اتصال زیر بندی ضعیفه ، تعمیرات و نگهداری 4 سیلندر خیلی ارزونتره ،اگر آفرود سنگین ندارین و کویر رفتن سنگین 4 سیلندر ارزون میشه بگیرین به سازی کنین.تا 11 12 تومنم پیدا میشه دف پاترولیم گرون نیست از لحاظ ظریبم چند مدل داره که روی 4 در 4 سیلندرها سرعتی ترینشونه و کله گاویش دونه ای 300 تومن ،فنر لول کردنش ام بستگی به جایی که انجام میدید داره، مشکل روغن ریزی از پولس جلو زیاد پیش میاد، 6 سیلندریها تا 83 عادت به شکستن لاک چرخ سمت شاگرد دارن ،خیلی از 6 سیلندرها مشکل روغن ریزی از کاسه نمد ته میلنگ دارن،نرمی 6 سلندر اصلا با 4 سلندر قابل مقایسه نیست پاترول 4 در از 4 سلندر پاژن خیلی نرمتره باز،اما به عیر از مدل بالاهای پاژن دیگه زیادیم نرمه و بازی جانبی خیلی داره باید یکم تغییرات ایجاد بشه.
اما پاژن هرچی باشه دوست داشتنی اتاقش کلی خاطره میشه هر عکسی که باهاش داشته باشی .
شاید گرون شدن پاژن 6 سیلندر بابت سال ساختشون باشه که جز فرسوده حساب نمیشن .
به نظرم استفاده شهری 2 دیفرانسیل بستگی به علاقه ام داره شما دوست داشته باشین با سابربن هم شهری میرین هرچند سخت،باید دید شما او سختی که کلا همچین SUV هایی دارن چجوریه واستون.
ممنون از راهنمایی دوستان.
پس با توجه به نظرات دوستان همون 4 سیلندر موتور گیربکس پاترولی میگیرم و یه چیزی میگیرم که اکثر ایرادتشم برطرف شده باشه. هر وقت رفتم برای خریدش حتما اینجا مطرح میکنم.
من تو شهر خلوتی زندگی میکنم که فکر نکنم برای قطعه برای موتور پاترولی به مشکل بخورم.

نمایه کاربر
olikhandan
شروع حركت
پست: 20
تاریخ عضویت: 29 آگوست 2011, 17:25
نوع خودرو: 206-405-Giant Yukon
محل اقامت: کرمانشاه

Re: پاژن V6

پست توسط olikhandan » 10 سپتامبر 2017, 13:05

m,hossein نوشته شده:
olikhandan نوشته شده:
m,hossein نوشته شده:البته تا من بگیرم فکر کنم مدل 86 ارزون تر بشن اخه الان که خیلی گرونن مدل 86 ولی الان یعنی 4 سیلندرا بدرد نمیخورن ؟
این مدل 86 به بالا چه ویژگی هایی داره مگه که بهتره؟ اگه زحمتی نیس توضیح بدین؟
اگه بشه روی پاژن مدل 86 به بالا بعنوان ماشین استفاده روزمره هم نگاه کرد میارزه بخرم ولی اگه نه که بدرد نمیخوره فعلا 86 بگیرم
شما هر مدل پاژن که بگیرین بازم زیر بندی ضعیفی داره به خصوص 80 تا 83
دف موسویی برا 6 سیلندر بهترین گزینس دف سیمرغ ام میندازن که خیلی فشار میاره به موتور
4 سیلندر 79 بهترین سریه بعضیاشونم 4 چرخ دیسک هست! موتور و گیربکس پاترول دارن که خوبه 2راه برای مشکل دف داره که یکی کلا دف پاترول بندازین یا بدین فقط از پشت چرخ دف هارو پلس پاترولی کنن که راه اول خیلی بهتره.
میشه فنر لولشونم کرد بعضیاشونم فابریک جای فنر لول رو روی دف داره.
6 سیلندر جدیدا بخصوص داخل کابین خوبتری داره واقعا موتور باحالی داره خوب گاز میخوره قدرتش خوبه اما 4 سیلندرم واقعا اونجوری بد نیست خوب میره تو گروه که میاد کم نمیاره ،اما مصرف بنزین توی 6 سیلندر به صرفه تره، بازم از لحاظ بوش اتصال زیر بندی ضعیفه ، تعمیرات و نگهداری 4 سیلندر خیلی ارزونتره ،اگر آفرود سنگین ندارین و کویر رفتن سنگین 4 سیلندر ارزون میشه بگیرین به سازی کنین.تا 11 12 تومنم پیدا میشه دف پاترولیم گرون نیست از لحاظ ظریبم چند مدل داره که روی 4 در 4 سیلندرها سرعتی ترینشونه و کله گاویش دونه ای 300 تومن ،فنر لول کردنش ام بستگی به جایی که انجام میدید داره، مشکل روغن ریزی از پولس جلو زیاد پیش میاد، 6 سیلندریها تا 83 عادت به شکستن لاک چرخ سمت شاگرد دارن ،خیلی از 6 سیلندرها مشکل روغن ریزی از کاسه نمد ته میلنگ دارن،نرمی 6 سلندر اصلا با 4 سلندر قابل مقایسه نیست پاترول 4 در از 4 سلندر پاژن خیلی نرمتره باز،اما به عیر از مدل بالاهای پاژن دیگه زیادیم نرمه و بازی جانبی خیلی داره باید یکم تغییرات ایجاد بشه.
اما پاژن هرچی باشه دوست داشتنی اتاقش کلی خاطره میشه هر عکسی که باهاش داشته باشی .
شاید گرون شدن پاژن 6 سیلندر بابت سال ساختشون باشه که جز فرسوده حساب نمیشن .
به نظرم استفاده شهری 2 دیفرانسیل بستگی به علاقه ام داره شما دوست داشته باشین با سابربن هم شهری میرین هرچند سخت،باید دید شما او سختی که کلا همچین SUV هایی دارن چجوریه واستون.
ممنون از راهنمایی دوستان.
پس با توجه به نظرات دوستان همون 4 سیلندر موتور گیربکس پاترولی میگیرم و یه چیزی میگیرم که اکثر ایرادتشم برطرف شده باشه. هر وقت رفتم برای خریدش حتما اینجا مطرح میکنم.
من تو شهر خلوتی زندگی میکنم که فکر نکنم برای قطعه برای موتور پاترولی به مشکل بخورم.
انشاالله به سلامتی.کلا جایی تو ایران لنگ قطعه پاترول یا نیسان نمیمونین
خدا نکنه تا زمانی که آدم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره

نمایه کاربر
siasina
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 97
تاریخ عضویت: 07 می 2012, 17:05
نوع خودرو: رنو ٥
محل اقامت: همدان

Re: پاژن V6

پست توسط siasina » 28 سپتامبر 2017, 08:56

سلام بر اساتید
قصد خرید پاژن استیشن V6 دارم و در نتیجش چند تا سوال:
1-برای فروش استیشن ها راحت تر فروش میره یا دو کابین ها ؟
2-پاژن های استیشن و دو کابین از چه سالی فنر لول شدن؟ (4 چرخ لول؟)
3-دف و پولوس و کله گاوی مدل های 83 چیه؟! مال چیه؟ (از همون ضعیفاست؟ یا خاصه؟)
4-همه ی مدل های 83 و به بالا کولر و فرمون هیدرولیک رو دارن دیگه؟
5-برای پاترولی کردن کل دف به صورت متوسط چقدر هزینه میبره؟

از اساتید پاژن و با تجربه ها ممنون میشم کمکم کنید
با رنو بايد رفيق بود!

sajjad2012
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 149
تاریخ عضویت: 25 ژانویه 2009, 02:29
نوع خودرو: فعلا که خط 11
محل اقامت: تهران

Re: پاژن V6

پست توسط sajjad2012 » 28 سپتامبر 2017, 19:57

siasina نوشته شده:سلام بر اساتید
قصد خرید پاژن استیشن V6 دارم و در نتیجش چند تا سوال:
1-برای فروش استیشن ها راحت تر فروش میره یا دو کابین ها ؟
2-پاژن های استیشن و دو کابین از چه سالی فنر لول شدن؟ (4 چرخ لول؟)
3-دف و پولوس و کله گاوی مدل های 83 چیه؟! مال چیه؟ (از همون ضعیفاست؟ یا خاصه؟)
4-همه ی مدل های 83 و به بالا کولر و فرمون هیدرولیک رو دارن دیگه؟
5-برای پاترولی کردن کل دف به صورت متوسط چقدر هزینه میبره؟

از اساتید پاژن و با تجربه ها ممنون میشم کمکم کنید
پاژن استیشن v6 واقعا عالیه،اگه مدل بالا و سالم و تمیزشو پیدا کردید از دست ندید،واقعا اگه بودجشو داشتم حتما میخریدم،یه دنیا توش جای خالی هست واسه مسافرت و افرود سبک،حیف که دیگه تولید نشد،من که واقعا به وانت ترجیح میدمش

Arya.nk
پست: 1
تاریخ عضویت: 29 سپتامبر 2017, 09:46
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: پاژن V6

پست توسط Arya.nk » 29 سپتامبر 2017, 10:36

سلام به همه دوستان
من یک پارس elx با موتور xum دارم که ۱۳ هزارتا کار کرده
ازش راضی هستم و مشکلی هم نداره
ولی به شدت به پاژن علاقه دارم دلیلشم قیافه و شکل ظاهری اون هست
من اهل افرود و خارج از شهر نیستم
و برای مصرف درون شهری میخوام
اهل گاز دادن و ... هستم و شتاب برام مهمه
اهل سرعت بالا نیستم و دیگه بالاتر از ۱۲۰ تا نمیرم
میخواستم ببینم با توجه به شرایطی که گفتم
پاژن برام گزینه خوبی هست یا نه؟
و این که لوازمش پیدا میشه و مشکلی پیدا نمیکنه؟
از لحاظ فنی چطور ماشینیه؟
اتاقش برای من که هیکلم بزرگه مشکل ساز نیست؟

نمایه کاربر
siasina
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 97
تاریخ عضویت: 07 می 2012, 17:05
نوع خودرو: رنو ٥
محل اقامت: همدان

Re: پاژن V6

پست توسط siasina » 29 سپتامبر 2017, 22:05

اساتید
نعلبکی ها خراب باشه جفتش چقدر هزینه می بره؟ با دستمزد؟!
و پیدا کردن قطعش چطوره؟
(استیشن 84 )
با رنو بايد رفيق بود!

نمایه کاربر
siasina
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 97
تاریخ عضویت: 07 می 2012, 17:05
نوع خودرو: رنو ٥
محل اقامت: همدان

Re: پاژن V6

پست توسط siasina » 29 سپتامبر 2017, 22:15

عزیزان اصفهانی توی اصفهان تعمیر کار حرفه ای پاژن که پاژنی که میخوام بخرم رو ببرم نشونش بدم و چکش کنه کی میشناسید؟
با رنو بايد رفيق بود!

نمایه کاربر
teymouri_89
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 92
تاریخ عضویت: 01 نوامبر 2007, 14:37
نوع خودرو: NISSAN J32 & D22
محل اقامت: تهران-پلاک28 جدید

Re: پاژن V6

پست توسط teymouri_89 » 09 اکتبر 2017, 14:41

سلام و عرض ادب

دوستان، پاژن استيشن 85 وضعيت دف و موتور و گيربكسش چجوريه؟ داخل كابين و آپشنش آيا با مدل بالاترا فرق ميكنه؟ رنج قيمتي خيلي تميز زير 100 تا كارش چنده براي اين مدل؟
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد :eek:

widder
پست: 2
تاریخ عضویت: 11 فوریه 2014, 19:48
نوع خودرو: مشخص نشده!

پاژن V6

پست توسط widder » 12 اکتبر 2017, 05:30

با عرض سلام و خسته نباشيد

دوستان بنده قصد خريد پاژن دوكابين glv رو دارم ولي من دنبال رنگ مشكي هستم اما خيلي كمياب هست درست ميگم؟ تو هر سايت خريد فروش كه بگيد سر زدم اما نديدم
و اينكه ميخواستم بدونم آيا آخرين مدلش 86 هست ديگه؟ ميخواستم معايب glv رو نسبت به gld بدونم
و اينكه كلا پاژن از چه سالي موتورش انژكتوري شد
و سوال ديگه هم كه داشتم اينه كه چراغ عقب پاژن كه تو بعضي مواقع مربعي شكل هست يا بصورت اسپرت رو ميشه با نوع گرد ديفندري عوض كرد يني اندازه برششون با هم يكين؟

ممنون ميشم راهنمايي كنيد

niafara
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 58
تاریخ عضویت: 18 ژانویه 2011, 20:39
نوع خودرو: 206 تیپ 5

Re: پاژن V6

پست توسط niafara » 13 اکتبر 2017, 18:08

سلام دوستان

آیا خرید پاژن دو کابین مدل 90 91 رو توصیه میکنید؟ بگردم کارکرد پایینشو بگیرم خرج خاصی داره؟ و آیا مصرف سوختش در شهر با رانندگی عادی بیشتر از 13 هست؟
ممنونم

ارسال پست

بازگشت به “- پاژن ، لندرور، رنجرور”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان