پاژن V6

نمایه کاربر
mahan-HB
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 57
تاریخ عضویت: شنبه 17 خرداد 1393, 6:13 am
نوع خودرو: 206 SD V8
محل اقامت: tehran

Re: پاژن V6

پستتوسط mahan-HB » شنبه 22 مهر 1396, 8:08 am



niafara نوشته شده:سلام دوستان

آیا خرید پاژن دو کابین مدل 90 91 رو توصیه میکنید؟ بگردم کارکرد پایینشو بگیرم خرج خاصی داره؟ و آیا مصرف سوختش در شهر با رانندگی عادی بیشتر از 13 هست؟
ممنونم

من هم قصد خرید دارم البته تا سال آینده ! با توجه به تحقیقاتی که کردم مصرفش از 15 تا 20 بسته به سبک رانندگی متفاوت هست ! ولی در بهترین حالت 15 هست. خرج هم که زیربندیش کلا ضعیفه همیشه نیاز به چارکشی و تعویض بوش ها داره، ولی موتور و گیربکس تا جایی که فهمیدم بی آزاره و اگر درست استفاده بشه مشکلی نداره ! ریزه کاری برقی هم تا دلتون بخوادداره

نمایه کاربر
mahan-HB
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 57
تاریخ عضویت: شنبه 17 خرداد 1393, 6:13 am
نوع خودرو: 206 SD V8
محل اقامت: tehran

Re: پاژن V6

پستتوسط mahan-HB » شنبه 22 مهر 1396, 8:18 am



widder نوشته شده:با عرض سلام و خسته نباشيد

دوستان بنده قصد خريد پاژن دوكابين glv رو دارم ولي من دنبال رنگ مشكي هستم اما خيلي كمياب هست درست ميگم؟ تو هر سايت خريد فروش كه بگيد سر زدم اما نديدم
و اينكه ميخواستم بدونم آيا آخرين مدلش 86 هست ديگه؟ ميخواستم معايب glv رو نسبت به gld بدونم
و اينكه كلا پاژن از چه سالي موتورش انژكتوري شد
و سوال ديگه هم كه داشتم اينه كه چراغ عقب پاژن كه تو بعضي مواقع مربعي شكل هست يا بصورت اسپرت رو ميشه با نوع گرد ديفندري عوض كرد يني اندازه برششون با هم يكين؟

ممنون ميشم راهنمايي كنيد

من که تا حالا glv مشکی ندیدم !! اگر اشتباه نکنم تا 87 تولید شده البته مطمئن نیستم.
بزرگترین عیبش به نظر من کولر و بخاری هست چون اتاق glv خیلی بزرگه توان تنظیم هوای اتاقو نداره ، ولی مزیت هم داره که شما راحت میتونی بری تو هر جاده که میخوای ، چون gld وانت هست و برای مثال از ازادراه تهران قم یا تهران کرج نمیتونه عبور کنه مگر با پرداخت جریمه ، یکی دیگه هم مشکل مالیات و عوارض وانته که البته فکر کنم تو دفتر پیشخوان دولت میشه معافش کرد !!
از آخر سال 82 موتور های v6 هیوندا (میتسوبیشی) با سیستم نیم انژکتور نصب شده.
بستگی داری اگر ورق زیرشو بریده باشن باید شما دوباره روش ورق آلومینیو نصب کنی و چراغ مورد نظر رو روی اون نصب کنی ولی اگر نبریده باشن که مشکلی نداره تقریبا همه نوع چراغی هو نصب میشه ، از چراغ مایلر بگیر تا لندی

نمایه کاربر
lavaneer
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: جمعه 20 مرداد 1391, 4:13 pm
نوع خودرو: pazhan

Re: پاژن V6

پستتوسط lavaneer » دو شنبه 22 آبان 1396, 9:40 am



سلام
من یه پاژن 6 سیلندر مدل 90 دارم که 30 هزار کیلومتر کار کرده (البته 90 درصد کارکردش تو کویر و جاده بوده)
دف عقب در سرعت بالا (80 کیلومتر به بالا) تو دور موتور خاصی در دنده های 4 و 5 صدا میده
صدایی شبیه خرت خرت و زوزه بلند
حتی تو سرعت بالا وقتی ماشین رو خلاص میکنم کاملا صدا زیاد میشه
یه بار بردم تعمیرگاه روغنش رو چک کرد که توی روغن مقداری پلیسه فلزی بود ولی تعمیر نکردم و به پیشنهاد تعمیرکار توش سفت کننده ریختم که تا مدتی صدا مقداری کمتر شد
ولی الان دوباره صدا زیاد شده
یکی از دوستان پیشنهاد داد توی دف گریس بزنم تا صدا قطع بشه
حالا از استاید کسی این موضوع گریس تو تایید میکنه؟ یا راه حل بهتری دارید؟

در ضمن در مورد مصرف سوخت که بالاتر صحبت شده هم عرض کنم مصرف ماشین من تو بزرگراه با سرعت 85 کیلومتر صدی 11.5 لیتر هست و با بالا رفتن سرعت مصرف هم بالاتر میره تا در سرعت 120 به صدی 15 لیتر میرسه

نمایه کاربر
afshinam
متخصص SUV
پست: 929
تاریخ عضویت: چهار شنبه 22 شهریور 1385, 1:27 pm
نوع خودرو: nothing

Re: پاژن V6

پستتوسط afshinam » دو شنبه 22 آبان 1396, 3:50 pm



lavaneer نوشته شده:سلام
من یه پاژن 6 سیلندر مدل 90 دارم که 30 هزار کیلومتر کار کرده (البته 90 درصد کارکردش تو کویر و جاده بوده)
دف عقب در سرعت بالا (80 کیلومتر به بالا) تو دور موتور خاصی در دنده های 4 و 5 صدا میده
صدایی شبیه خرت خرت و زوزه بلند
حتی تو سرعت بالا وقتی ماشین رو خلاص میکنم کاملا صدا زیاد میشه
یه بار بردم تعمیرگاه روغنش رو چک کرد که توی روغن مقداری پلیسه فلزی بود ولی تعمیر نکردم و به پیشنهاد تعمیرکار توش سفت کننده ریختم که تا مدتی صدا مقداری کمتر شد
ولی الان دوباره صدا زیاد شده
یکی از دوستان پیشنهاد داد توی دف گریس بزنم تا صدا قطع بشه
حالا از استاید کسی این موضوع گریس تو تایید میکنه؟ یا راه حل بهتری دارید؟

در ضمن در مورد مصرف سوخت که بالاتر صحبت شده هم عرض کنم مصرف ماشین من تو بزرگراه با سرعت 85 کیلومتر صدی 11.5 لیتر هست و با بالا رفتن سرعت مصرف هم بالاتر میره تا در سرعت 120 به صدی 15 لیتر میرسه

به هیچ وجه اینکار رو نکنید

نمایه کاربر
alixreza
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 364
تاریخ عضویت: جمعه 30 بهمن 1388, 9:53 pm
نوع خودرو: پاژن
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: پاژن V6

پستتوسط alixreza » سه شنبه 23 آبان 1396, 4:55 am



lavaneer نوشته شده:سلام
من یه پاژن 6 سیلندر مدل 90 دارم که 30 هزار کیلومتر کار کرده (البته 90 درصد کارکردش تو کویر و جاده بوده)
دف عقب در سرعت بالا (80 کیلومتر به بالا) تو دور موتور خاصی در دنده های 4 و 5 صدا میده
صدایی شبیه خرت خرت و زوزه بلند
حتی تو سرعت بالا وقتی ماشین رو خلاص میکنم کاملا صدا زیاد میشه
یه بار بردم تعمیرگاه روغنش رو چک کرد که توی روغن مقداری پلیسه فلزی بود ولی تعمیر نکردم و به پیشنهاد تعمیرکار توش سفت کننده ریختم که تا مدتی صدا مقداری کمتر شد
ولی الان دوباره صدا زیاد شده
یکی از دوستان پیشنهاد داد توی دف گریس بزنم تا صدا قطع بشه
حالا از استاید کسی این موضوع گریس تو تایید میکنه؟ یا راه حل بهتری دارید؟

در ضمن در مورد مصرف سوخت که بالاتر صحبت شده هم عرض کنم مصرف ماشین من تو بزرگراه با سرعت 85 کیلومتر صدی 11.5 لیتر هست و با بالا رفتن سرعت مصرف هم بالاتر میره تا در سرعت 120 به صدی 15 لیتر میرسه


دیفرانسیل ایراد داره و لازمه که تعمیر بشه. کاری که تعمیرکارتون کرده فقط صدا رو کم کرده. زودتر تعمیر کنید چون در نهایت عدم توجه به موضوع باعث قفل شدن دیفرانسیل در حرکت، شکستن پوسته دیفرانسیل، احتمالا شکستن پلوس و خطرهای دیگه میشه. بین یک تا دو و نیم میلیون هزینه داره بسته به لوازمی که تهیه می کنید.

آلکامی
دنده 3
پست: 3559
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 مهر 1393, 1:00 pm
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: پاژن V6

پستتوسط آلکامی » سه شنبه 23 آبان 1396, 11:25 am



lavaneer نوشته شده:سلام
من یه پاژن 6 سیلندر مدل 90 دارم که 30 هزار کیلومتر کار کرده (البته 90 درصد کارکردش تو کویر و جاده بوده)
دف عقب در سرعت بالا (80 کیلومتر به بالا) تو دور موتور خاصی در دنده های 4 و 5 صدا میده
صدایی شبیه خرت خرت و زوزه بلند
حتی تو سرعت بالا وقتی ماشین رو خلاص میکنم کاملا صدا زیاد میشه
یه بار بردم تعمیرگاه روغنش رو چک کرد که توی روغن مقداری پلیسه فلزی بود ولی تعمیر نکردم و به پیشنهاد تعمیرکار توش سفت کننده ریختم که تا مدتی صدا مقداری کمتر شد
ولی الان دوباره صدا زیاد شده
یکی از دوستان پیشنهاد داد توی دف گریس بزنم تا صدا قطع بشه
حالا از استاید کسی این موضوع گریس تو تایید میکنه؟ یا راه حل بهتری دارید؟

در ضمن در مورد مصرف سوخت که بالاتر صحبت شده هم عرض کنم مصرف ماشین من تو بزرگراه با سرعت 85 کیلومتر صدی 11.5 لیتر هست و با بالا رفتن سرعت مصرف هم بالاتر میره تا در سرعت 120 به صدی 15 لیتر میرسه

سلام
صدایی که گفتید احتمل داره از بلبرینگ داخلی دیفرانسیل باشه که خیلی راحت تعویض میشه
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی

آلکامی
دنده 3
پست: 3559
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 مهر 1393, 1:00 pm
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: پاژن V6

پستتوسط آلکامی » سه شنبه 23 آبان 1396, 11:37 am



widder نوشته شده:با عرض سلام و خسته نباشيد

دوستان بنده قصد خريد پاژن دوكابين glv رو دارم ولي من دنبال رنگ مشكي هستم اما خيلي كمياب هست درست ميگم؟ تو هر سايت خريد فروش كه بگيد سر زدم اما نديدم
و اينكه ميخواستم بدونم آيا آخرين مدلش 86 هست ديگه؟ ميخواستم معايب glv رو نسبت به gld بدونم
و اينكه كلا پاژن از چه سالي موتورش انژكتوري شد
و سوال ديگه هم كه داشتم اينه كه چراغ عقب پاژن كه تو بعضي مواقع مربعي شكل هست يا بصورت اسپرت رو ميشه با نوع گرد ديفندري عوض كرد يني اندازه برششون با هم يكين؟

ممنون ميشم راهنمايي كنيد

سلام
پازن دوکابین تا 92 تولید شده و بعد از اون هرور تولید شده با موتور دیزل فوتون
استیشن ها تفاوت زیادی با وانت دوکابین دارن فقط یک مقدار رانندگیش قلق داره و انتهای ماشین زیاد گهواره میده
کولر و بخاری ضعیف هست
ولی یه ماشین فوق العاده عالی برای آفرود و مسافرت هست چون بسیار جادار و راحت هست و میشه هر تغییری که بخوای داخلش اجرا کنی
مثلا با تجهیزات کمپر مبل تخت خواب شو سین گاز
موتور گیربکسش خوبه حتی دف های معروف به موسویی خوب هستن ولی یک مقدار زیربندی رسیدگی میخواد
مثلا تعویض بوشها کمک ها با مدلهای با کیفیت
اکثر کسایی که میگم پاژن خیلی خرج داره چون بی رحم با این ماشین رانندگی میکنن جامپ میزنن زود به زود خراب میشه علتش هم اینه که چون تقریبا ارزان هست
انتظار بالایی دارن و میخوام مثل دیفندر واقعی نشکن باشه ولی باید قوبل کرد که مثل بقیه ماشین های ایرانی نیاز به رسیدگی و مراعات داره
چراغ های مربعی فابریک یادگار مدلهای سانتانا هست بصورت فابریک بودن سوراخ کاری فقط روی بدنه پیچ شده
میشه حذفش کرد و سوراخ پیچ ها رو با پرچ پر کرد
از سیت کامل چراغ های ال ای دی دیفندری استفاده کنید که با چن دت اسوراخ خیلی ریز نصب میشه
هرگز چراغ های عقب بزرگ کامیون ماک که به اشتباه دیفندری گفته میشه استفاده نکنید چون بنده به شدت باید با گرد بر بریده بشه
و ماشین ناقص و غیر قابل ترمیم میشه
خوب آب بندی نمیشه از درزها آب میزنه داخل اتاق
من خودم با اتاق استیشن خیلی علاقه دارم
یه نکته هم بگم از خانوادی سفر میکنید پاژن دوکابین صندلیهای عقب ناراحتی داره با جای کم پا
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی

نمایه کاربر
NikiPink
پست: 3
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 آبان 1396, 9:02 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: پاژن V6

پستتوسط NikiPink » پنج شنبه 25 آبان 1396, 12:10 am



سلام دوستان با صفا
خیلی ممنون میشم نظراتتون رو با بنده در میان بگذارید.

من میخوام کلا 25 الی 35 تومن برای خرید 1 ماشین هزینه کنم، (حداکثر 40)
همه میگن که رانا دست دوم بگیرم که مدل 93 کم کار کرد، حدود 25 تومن هست (قیمت نسبت به ارزش، عالی هست)
یا هم که MVM x33 بگیرم که حداقل جدید هست.
ولی خودم شدیدا عاشق پاژن وانت هستم؛ اصالت خاصی داره و به نظرم هیچ ماشینی اینقدر خاص نیست.

* داخل یک شهر خلوت در غرب کرج (هشتگرد) زندگی میکنم، و فقط برای استفاده شهری و جاده ای میخوام (افرود نمیرم.)، مصرف بزنین هم برام مهم نیست. (از پیکان و پراید در اومدم میخوام سوار این ماشین بشم پس امکانات لاکچری نمیخوام)

با توجه به اینکه دیگه تولید هم نمیشه به نظر شما خرید یه مدل 87، عاقلانه ست؟
نگرانم که مدام قطعاتش خراب بشه و مدام من رو داخل تعمیرگاه ها گرفتار کنه و با قطعات پیدا نشدن ها هم پدرم رو دربیاره..


با تشکر فراوان از نظرات ارزشمند شما :-?

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
اگر بدانید مردم هزاران بار بیشتر به یک سردرد معمولی خود اهمیت می دهند تا به خبر مرگ من و شما، دیگر نگران نخواهید شد که دربارۀ شما چه فکری می کنند.
"دیل کارنگی"

آلکامی
دنده 3
پست: 3559
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 مهر 1393, 1:00 pm
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: پاژن V6

پستتوسط آلکامی » پنج شنبه 25 آبان 1396, 6:07 pm



سلام
اگه به این اتاق علاقه داری بخرش
ولی اینو بگم حتما سعی کن قبل از خرید یه دوری با ماشین بزنی و خوب برسیش کنی
چون یک سری کاستی هایی داره که شاید تو ذوق بزنه مثل شکل وسط داشبورد
تودری ها کلا کیفیت نسبتا پایین اتاق و تزیینات
ولی فنیش خوبه فنر لول بودنش باعث شده خیلی نرم باشه
ترمزها 4چرخ دیسک
موتور شش سیلندر قوی
دف های قوی
اگه سالمش گیر بیاد عالیه
سعی کنید تا حد امکان فابریک باشه چون پاژن های دست نخورده ارزان تر هستن و پول برای لوازم نمیدی
بعد سر فرصت به سلیقه خودت جمعش میکنی
در کل با توجه به کاربری که شما گفتید تنها نکته ای که شاید شما رو اوایل اذیت کنه کولر بخاری و درزبندی اتاق باشه
که با یک مقدار رسیدگی حل میشن
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی


بازگشت به “- پاژن ، لندرور، رنجرور”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان