محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

مباحث مربوط به شرکتهای خودروسازی روسی
نمایه کاربر
MasterX
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 235
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2009, 13:16
نوع خودرو: Zhiguli
محل اقامت: سرزمين سبز

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط MasterX » 06 فوریه 2011, 15:14

تا چین هست . . . چرا از بیگانه تمنا کنیم!!! :-(
تنها ياد خوب است كه مي ماند . . .
نمایه کاربر
The King
متخصص خودروهای فرانسوی و انگلیسی
پست: 3632
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2012, 16:15

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط The King » 03 ژولای 2013, 11:24

اينم چندتا عكس پاتريوت:
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
Alicnc
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 337
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2010, 23:41

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط Alicnc » 03 ژولای 2013, 14:39

صد حیف که با تعطیلی کارخانه رخش خودرو احتمال تولید این خودرو نیز از بین رفت.
هرچند بعضی از دوستان این تالار با تعطیلی اغلب کارخانه های وطنی موافقند ولی این چاره کار نیست.
قوانین مرتبط با واردات خودرو و ماشین آلات:
viewtopic.php?f=344&t=51898&p=3720354#p3720354
نمایه کاربر
The King
متخصص خودروهای فرانسوی و انگلیسی
پست: 3632
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2012, 16:15

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط The King » 03 ژولای 2013, 20:40

Alicnc نوشته شده:صد حیف که با تعطیلی کارخانه رخش خودرو احتمال تولید این خودرو نیز از بین رفت.
هرچند بعضی از دوستان این تالار با تعطیلی اغلب کارخانه های وطنی موافقند ولی این چاره کار نیست.
والا من بيشتر با وارداتش موافقم تا مونتاژ. چون سزيعا مونتاژكار داخلي ميره سر سمبل كاري و استفاده از قطعات فرعي و بي كيفيت. متاسفانه روسها تجربه عرضه ونهاي گازل در ايران رو هم دارن كه با نمونه اصلي از نظر كيفيت زمين تا آسمون فرق داره.
نمایه کاربر
Amir.Reza
دنده 1
پست: 1226
تاریخ عضویت: 11 دسامبر 2010, 19:13
نوع خودرو: 132SL.GEELY7.111SE
محل اقامت: مشهد

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط Amir.Reza » 25 ژولای 2013, 13:31

سلام به همه
هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد
لادا گرانتا وارد می شود
تصویر
عصرخودرو: در شماره 5 مرداد، خودروامروز از ورود 10 دستگاه لادا گرانتا به ایران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» ، گرانتا خودرو سدان شهری لادا که با همکاری رنو فرانسه طراحی شده است در تاریخ محصولات این شرکت به عنوان یک تحول شناخته می شود . این به قول خودروامروزی ها "تزار روس با لباس فرانسوی" از اول دسامبر 2011 به فروش گسترده رسید . از سال گذشته خبر ورود محصولات لادا به ایران رسید و گروه راهبر ، نماینده لادا در ایران تصمیم گرفت کار خود را با ارائه محصولات 2013 این شرکت در ایران آغاز کند . به گفته مسئولین این شرکت اواخر شهریور یا اوائل مهر سال جاری تحویل اولین نمونه های گرانتا و کالینا اسپرت در ایران آغاز خواهد شد . جالب توجه است که گروه راهبر ادعا کرده است که تا 2 سال آینده تولید محصولات لادا در ایران به صورت CKD آغاز می شود.

نکته جالب تر از ورود محصولات لادا برای خوروبازها ، معرفی " همه خودروهای اتوماتیک تا 50 میلیون" است . هرچند که در این گروه تنها 4 – 5 محصول در بازار ایران هستند جزء صفر کیلومترهای این دسته هستند و بقیه خودروهای این لیست 15 عددی خودروامروز از دسته دوم های بازار هستند . در این مطلب خودروهای مانند پژو 206 صندوقدار ؛ ام وی ام 110 اتوماتیک ؛ هیوندای ورنای اتوماتیک ؛ رنو مگان 2000 ؛ پژو 207 اتوماتیک و ... معرفی شده اند .

مطلب " مقصر آشفته بازار خودرو در دولت دهم کیست؟ "به جدال هفته های اخیر شورای رقابت ؛ سازمان حمایت و وزارت صنعت در خصوص تعیین قیمت خودرو پرداخته است .

جدای از مسأله قیمت که مثنوی هفتاد من کاغذ این روزهای صنعت خودرو شده است ، خبر جالب خودرویی این هفته اختصاص پیدا کرده به "هدیه غیرقانونی برای ورزشکاران" . حواله هایی که به فوتبالیست ها و والیبالیست های کشور به عنوان پاداش تلاششان تقدیم شد تا هنوز اتفاقی نیفتاده بازار سیاهی برای معامله این حواله ها با قیمت هایی در حدود 400 میلیون تومان به وجود بیاید .

خودروامروزی ها این بار کمی هم هنر به خرج داده اند و با جهشی به دنیای فیلم های برتر خودرویی مانند فرار در 60 ثانیه ؛ سریع و خشن؛ انتقال دهنده ؛ راننده ؛ شغل ایتالیایی ؛ ماشین ها و ... پای هنر هفتم را هم در هفته نامه خود باز کردند .

"بطری آب چگونه مانع قهرمانی آئودی شد" ؛ "ملاقات با پیرمرد 7/5 ثانیه ای در شیراز"؛ " آزمایش رانندگی با کشنده رنو پریمیوم " و " S 63 AMG موشک تشریفاتی مرسدس:" دیگر خواندنی های اولین شماره مرداد 92 هفته نامه خودرو امروز هستند .
پنجشنبه 3 مرداد 1392 0:54
http://www.asrekhodro.com/fa/page/33169 ... D8%AF.html
ممنون
mor526
پست: 2
تاریخ عضویت: 27 می 2011, 23:58
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط mor526 » 20 فوریه 2017, 12:49

سلام قرار هست از فروردین 96 وارد بشه تو نمایشگاه من دیدمش جذاب بود البته قیمت حدود 100 تا 130 میگفتند به نظرتون استهلاک بالایی داره یا نه؟
نمایه کاربر
عینی
دنده 1
پست: 1667
تاریخ عضویت: 06 سپتامبر 2014, 23:04
نوع خودرو: I wish a 4x4
محل اقامت: تهران نارمک - 37th
تماس:

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط عینی » 24 فوریه 2017, 02:32

سلام
آقا mor526 اگه منظور شما نمایشگاه هفته پیش شهر آفتاب ماشین روسی جز uaz نبود که با سه نوع کاربری 1-شاسی بلند 2-پیکاپ 3-وانت فولسایز
که قیمتش از 80 تومنه شروع میشه
و مثل اینکه قرار از نمیه دوم اردیبهشت ماه وارد بازار بشه
عکساشم بزودی ..........
جوانی را سفر کردیم تا مرگ نفهمیدیم به دنبال چه هستیم

morteza76m سابق
بهسازی پراید نقره ای من
viewtopic.php?f=30&t=104642
نمایه کاربر
امير سلطان
دنده 1
پست: 1901
تاریخ عضویت: 22 ژولای 2009, 15:50
محل اقامت: زیر آسمان آبی
تماس:

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط امير سلطان » 03 مارس 2017, 19:35

یعنی از اردیبهشت میشه خرید؟ یا تازه می خوان ثبت نام کنن؟
کاش لادا نیوا بیارن.
حقیقت را با بی ‌طرفی مطلق و با روحی آزاد از هر گونه تعصب جستجو کنید.
«رنه دکارت»


http://payeezeoryan.blogfa.com/
نمایه کاربر
عینی
دنده 1
پست: 1667
تاریخ عضویت: 06 سپتامبر 2014, 23:04
نوع خودرو: I wish a 4x4
محل اقامت: تهران نارمک - 37th
تماس:

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط عینی » 03 مارس 2017, 20:34

به گفت مسئولین غرفه uaz متونین الان ثبت نام کنید و تا اردیبهشت تحویل بگیرین
جوانی را سفر کردیم تا مرگ نفهمیدیم به دنبال چه هستیم

morteza76m سابق
بهسازی پراید نقره ای من
viewtopic.php?f=30&t=104642
نمایه کاربر
نائینی
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 361
تاریخ عضویت: 02 مارس 2009, 23:49

Re: محصولات جديد روسيه در ايران (كالينت و پاتريوت)

پست توسط نائینی » 12 مارس 2017, 18:36

سلام
تحلیل این سایت هم جالب بود:

http://digiato.com/article/2017/03/04/% ... %88%D8%A7/


مونتاژ اواز پاتریوت در ایران؛ تلاش مجدد روس ها برای حضور در بازار خودرو کشور
نوشته
تیم خودرو
شنبه، ۱۴ اسفند 1395

صنعت خودروسازی روسیه در سطح جهانی حال و روز خوشی ندارد و خودروهای روسی حتی نمی توانند رضایت مردمان ساکن در این کشور سردسیر را بدست آورند اما به دلیل روابط نزدیک ایران و روسیه طی چند سال اخیر هر از چند گاهی اخباری در رابطه با همکاری ایران و روسیه برای احداث خط تولید خودروهای روسی در کشورمان به گوش می رسد.

آخرین تلاش در این رابطه چندین سال قبل منجر به پیش فروش صوری تعدادی خودرو لادا گرانتا شد که در نهایت به جایی نرسید و بسیاری از خریداران همچنان پیگیر در پرونده قضایی شرکت "راهبر شار ویژن" هستند، اما ظاهرا روس ها که در دهه 70 میلادی نیز با خودروهای لادا و گاز در شمال کشورمان حضور داشتند، هنوز هم می خواهند تا خاطرات شیرین خود را تجدید کنند.

اینبار اما شرکتی تحت نام "توان خودرو جی" که پیشتر ادعای واردات غیر رسمی اُپل آلمان را داشت قرار است با همکاری UAZ (اواز) چند شاسی بلند و وانت از محصولات این شرکت را راهی بازار کند که البته با توجه به سابقه این شرکت در زمان عرضه اُپل نمی توان چندان به این امر خوشبین بود.

به خصوص که UAZ بیشتر در زمینه ساخت خودروهای نظامی فعالیت دارد و در طی فعالیت خود پس از دوران فروپاشی شوروی، تجربه چندانی در ساخت خودروهای جذاب برای عموم مردم نداشته است.

تاریخ تاسیس اواز به دهه 40 میلادی و دوران حکومت استالین باز می گردد و این خودروساز در طول بیش از 70 سال فعالیت خود کمتر تعداد انگشتان دست تنوع تولید داشته که عموما نیز به خودروهای آفرود با کاربرد نظامی و ارگانی مربوط می شود.

پیشینه ساخت پاتریوت نیز به سال 2005 یعنی 12 سال قبل باز می گردد و ناگفته پیداست که یک خودرو روسی مربوط به بیش از 10 سال قبل نمی تواند گزینه چندان جذابی در بازار پر رقابت و خودروهای کراس اوور و شاسی بلند ایران باشد که این روزها مملو از خودروهای چینی مُدرن و زیبا شده است.

از نظر فنی، پاتریوت با چند مدل پیشرانه بنزینی و دیزلی عرضه می شود که مدل بنزینی 2.7 لیتر با قدرت تنها 135 اسب بخار باید وزن بیش از 2 تنی پاتریوت را جا به جا کند، از این رو ناگفته پیداست که پاتریوت نمی توان خودرو سریعی باشد اما با توجه به سابقه اواز در ساخت خودروهای شاسی بلند و استفاده از شاسی مستقل، می توان حدس زد که قابلیت های خارج از جاده ای این خودرو بهتر از عملکردش در جاده خواهد بود.

با توجه به این وضعیت هنوز قیمت نهایی، امکانات و تجهیزات رفاهی، زمان تحویل و بسیاری مواردی دیگر در مورد اواز پاتریوت مجهول است و به نظر نمی رسد که عرضه این خودرو قدیمی روسی در کشورمان تا چند ماه آینده جدی شود.

در واقع خودروسازان و فعالین بازار خودرو کشور بهتر است به جای آزمایش تجربه تکراری و شکست خورده همکاری با شرکت های ضعیف روسی، به فکر انتقال تکنولوژی و مشارکت با خودروسازان پیشرفته غربی و حتی برخی از کمپانی های چینی و هندی باشند.

چرا که این خودروسازان در بلند مدت می توانند آینده ای روشن تری برای کشورمان ترسیم کنند، اما در نقطه مقابل مونتاژ و یا حتی تولید کامل یک خودرو دوازده ساله روسی عملا نفع خاصی برای ایران و ایرانی ندارد.
ارسال پست

بازگشت به “کلوپ خودروهای روسی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان