جويايه اطلاعات ون غزال

تصویر
مباحث مربوط به شرکتهای خودروسازی روسی
ارسال پست
HURRICANEpowered
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 90
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2013, 21:56
نوع خودرو: Jeep CJ5
محل اقامت: قزوين
Has thanked: 0
Been thanked: 0

جويايه اطلاعات ون غزال

پست توسط HURRICANEpowered » 17 ژولای 2013, 18:21

سلام به دوستان
لطفا اگه اطلاعي نسبت به ون قزال ايران خودرو داريد مارو هم درجريان بزاريد
من برايه بيرونه شهر ميخام و ظرفيت كامل
لطفا اونايي كه داشتن يه راهنمايي بكنن كه ايا جوابه كار منو ميده
قدرت موتور و كشش با ظرفييت كامل تو سربالايي چطوره
قيمت تو چه رنجيه
باتشكر
متخصص مگنت خودروهايه پلاتيني
نمایه کاربر
alirezakargaran
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 612
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2009, 23:16
نوع خودرو: خط۱۱
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: جويايه اطلاعات ون قزال

پست توسط alirezakargaran » 18 ژولای 2013, 00:09

طبق چیزهای که من شنیدم سرطانی بیش نیست و صاحب هاشو خیلی اذیت کرده و بعضی ها هم موتورشو کلا با وانت نیسان عوض کردن!
در ضمن خیلی هم بد فروشه ما یه همسایه داشتیم مدل 86 را می خواست 10 بفروشه اما دریغ از یه مشتری
به نظرم به جای این به هایس دهه 80-90 یا میتسوپیشی L200 فکر کنید بهتره :grin:
در مورد عقاید همدیگه قضاوت بی مورد نکنیم
نمایه کاربر
The King
متخصص خودروهای فرانسوی و انگلیسی
پست: 3632
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2012, 16:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: جويايه اطلاعات ون قزال

پست توسط The King » 18 ژولای 2013, 00:50

مدلي از گازل كه ايرانخودرو وارد كرد به هيچ عنوان مناسب مصارف شهري و آب و هواي ايران نيست قدرت موتور و كشش خوب ولي موتور و گيربكسش اصلا براي مصارف داخل جاده اي مناسب نيست و بيشتر براي راههاي ناهموار روستائي خوب و خيلي از امكاناتش رو هم از قطعات ارزون قيمت تر استفاده يا اصلا حذف كردن كه اوضا رو بدتر ميكنه. مدلهاي دهه 80 و 90 تويوتا و ميتسوبيشي هم بدتر و عمر خودشون رو كردن. فكر ميكنم در ونهاي قيمت پائين خريد ساويست دليكا با توجه به اينكه ريبج شده ميتسوبيشي دليكا هم هست و جوابشم خوب پس داده انتخاب خوبي.
HURRICANEpowered
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 90
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2013, 21:56
نوع خودرو: Jeep CJ5
محل اقامت: قزوين
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: جويايه اطلاعات ون قزال

پست توسط HURRICANEpowered » 20 ژولای 2013, 16:58

The King نوشته شده:مدلي از گازل كه ايرانخودرو وارد كرد به هيچ عنوان مناسب مصارف شهري و آب و هواي ايران نيست قدرت موتور و كشش خوب ولي موتور و گيربكسش اصلا براي مصارف داخل جاده اي مناسب نيست و بيشتر براي راههاي ناهموار روستائي خوب و خيلي از امكاناتش رو هم از قطعات ارزون قيمت تر استفاده يا اصلا حذف كردن كه اوضا رو بدتر ميكنه. مدلهاي دهه 80 و 90 تويوتا و ميتسوبيشي هم بدتر و عمر خودشون رو كردن. فكر ميكنم در ونهاي قيمت پائين خريد ساويست دليكا با توجه به اينكه ريبج شده ميتسوبيشي دليكا هم هست و جوابشم خوب پس داده انتخاب خوبي.
از شما دوستان گرامي متشكرم
اتفاقا من هم برايه مصرف افرود ميخامش
به نظرم چون شاسي و اطاقه جون داري داره ميشه با نصبه يه گيربكس وكمك ويه ديفر جلو اون رو به يه دو ديفرانسيله
جادار تبديل كرد
حالا ميخام ببينم تامينه قطعه ولوازم يدكيش چطوره
و اينكه از لحاظ موتوري وشاسي چقدر جون داره؟
متخصص مگنت خودروهايه پلاتيني
نمایه کاربر
The King
متخصص خودروهای فرانسوی و انگلیسی
پست: 3632
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2012, 16:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: جويايه اطلاعات ون قزال

پست توسط The King » 20 ژولای 2013, 17:53

شاسي و اتاقش فوق العاده محكم. چپ كردنشون كا خيلي سختي تو پشت صحنه يكي از سريالهاي روسيه نشون ميداد كه قرار بود گازل از جاده خارج بشه و كنار جاده چپ كنه شونه كناري جاده هم تقريبا يك متر پائين تر بود و جاده و شونه كنارش هم پوشيده از يخ و برف. با چند بار سعي كردن نشد و خودرو از شيب ميفتاد پائين و به راهش ادامه ميداد. علتش هم شاسي سنگينشه كه مركز ثقل رو پائين آورده. بالاخره مجبور شدن يه تخته كاذب درست كنند كه اون طرف ماشين رو هم بلند كنه تا ماشين به بغل چپ بشه. اما در مورد آفرود در خود روسيه ونهاي گازل و سوبول رو ميتونيد بصورت ديفرانسيل عقب و يا دو ديفرانسيل سفارش بدين ولي متاسفانه نمونه هاي وارداتي به ايران از نوع ديفرانسيل عقب هستند
HURRICANEpowered
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 90
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2013, 21:56
نوع خودرو: Jeep CJ5
محل اقامت: قزوين
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: جويايه اطلاعات ون قزال

پست توسط HURRICANEpowered » 23 ژولای 2013, 11:19

The King نوشته شده:شاسي و اتاقش فوق العاده محكم. چپ كردنشون كا خيلي سختي تو پشت صحنه يكي از سريالهاي روسيه نشون ميداد كه قرار بود گازل از جاده خارج بشه و كنار جاده چپ كنه شونه كناري جاده هم تقريبا يك متر پائين تر بود و جاده و شونه كنارش هم پوشيده از يخ و برف. با چند بار سعي كردن نشد و خودرو از شيب ميفتاد پائين و به راهش ادامه ميداد. علتش هم شاسي سنگينشه كه مركز ثقل رو پائين آورده. بالاخره مجبور شدن يه تخته كاذب درست كنند كه اون طرف ماشين رو هم بلند كنه تا ماشين به بغل چپ بشه. اما در مورد آفرود در خود روسيه ونهاي گازل و سوبول رو ميتونيد بصورت ديفرانسيل عقب و يا دو ديفرانسيل سفارش بدين ولي متاسفانه نمونه هاي وارداتي به ايران از نوع ديفرانسيل عقب هستند
ممنون از توجه شما
اگه موردي برايه فروش با قيمت معقول سراغ داشتيد خبرم كنيد
متخصص مگنت خودروهايه پلاتيني
نمایه کاربر
ali_70
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 877
تاریخ عضویت: 05 مارس 2011, 21:48
محل اقامت: K a r a j
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: جويايه اطلاعات ون غزال

پست توسط ali_70 » 21 آپریل 2015, 20:55

ارسال پست

بازگشت به “کلوپ خودروهای روسی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان