تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

تصویر J3 ، J5 - S3 ، S5

مدیران انجمن: دينگاليگا, MCP

ارسال پست
Aminbeh701
پست: 7
تاریخ عضویت: 02 دسامبر 2017, 19:22
نوع خودرو: Mazda 3 new

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط Aminbeh701 » 02 دسامبر 2017, 20:00

سلام

viewtopic.php?f=55&t=24336&start=11190

اگه دوس داشتین ببینید این صفحه رو

تست مزدا با جک

درود
نمایه کاربر
atteesh
دنده 1
پست: 1863
تاریخ عضویت: 06 ژانویه 2009, 13:21

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط atteesh » 03 دسامبر 2017, 19:00

Aminbeh701 نوشته شده:
02 دسامبر 2017, 20:00
سلام

http://www.tuningtalk.com/forum/viewtop ... tart=11190

اگه دوس داشتین ببینید این صفحه رو

تست مزدا با جک

درود
آوریین آوریین جدا که حرکت بزرگی بود :-)
و انصافا که ماشینتون را خوب تیون کردید و جک فابریک با اون هیکل به نظر من خیلی رقابت خوبی داشت و عملکردش کاملا قابل قبول بود .
مزدا اگر یک خودرو نزدیک به این جک و در این کلاس تولید کنه فکر کنم قیمتش ۳ تا جک بشه و البته خوش به حال هر کسی که داشته باشه و همونو بخره .
405 و پرشیا و سمند و تندر و 206 همگی 170-180 تا آخرش راه می روند اما اینکه در جاده های غیر مناسب و پر خطر ایران کدام یک تندتراز 110-120 می رود فقط و فقط بستگی به درجه حماقت راننده اش دارد .
soroush_k120
پست: 8
تاریخ عضویت: 22 اکتبر 2017, 18:11
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط soroush_k120 » 04 دسامبر 2017, 22:00

باسلام.چند روزی است که بعضی وقتها چراغ ایربگ پشت آمپر روشن میشود بعضی وقتها هم نمیشود .دوستی در این خصوص گفته بود که یه سوکت زرد رنگ زیر صندلی راننده هست که باید با بست کمربندی محکم شود.من نگاه کردم مال من از اول اون بست رو داشت و ظاهرا باید محکم باشه عکس گرفتم سعی میکنم اپلود کنم ولی بازم این مشکل وجود دارد. S5 اتومات کارکرد ۱۸۰۰ کیلومتر.دوستان اگر ممکنه راهنمای کنند .ممنونم
ahmadjacs5
شروع حركت
پست: 11
تاریخ عضویت: 06 دسامبر 2017, 16:46
نوع خودرو: jac s5

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط ahmadjacs5 » 06 دسامبر 2017, 16:55

سلام دوستان
جک اس۵ اتو دارم
گوشیم با کابل به سیستم صوتی ماشین وصل نمی شه
گوشی رو شناسایی نمی کنه
لطفا راهنمایی کنید
ممنون
m894r
شروع حركت
پست: 34
تاریخ عضویت: 25 آگوست 2009, 10:00
نوع خودرو: b50f-206-JAC S5 AUTO

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط m894r » 07 دسامبر 2017, 14:45

ahmadjacs5 نوشته شده:
06 دسامبر 2017, 16:55
سلام دوستان
جک اس۵ اتو دارم
گوشیم با کابل به سیستم صوتی ماشین وصل نمی شه
گوشی رو شناسایی نمی کنه
لطفا راهنمایی کنید
ممنون
سلام. این مشکل تو نرم افزار سیستم صوتی ماشین جک هست همانند از تنظیم خارج شدن ساعت ، که از نمایندگی پرسیدم گفتن منتظر آپدیت جدید و فراخوان هستند،
ghah
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: 10 می 2012, 21:04
نوع خودرو: جک S5 و پژو ۲۰۶

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط ghah » 07 دسامبر 2017, 19:16

m894r نوشته شده:
07 دسامبر 2017, 14:45
ahmadjacs5 نوشته شده:
06 دسامبر 2017, 16:55
سلام دوستان
جک اس۵ اتو دارم
گوشیم با کابل به سیستم صوتی ماشین وصل نمی شه
گوشی رو شناسایی نمی کنه
لطفا راهنمایی کنید
ممنون
سلام. این مشکل تو نرم افزار سیستم صوتی ماشین جک هست همانند از تنظیم خارج شدن ساعت ، که از نمایندگی پرسیدم گفتن منتظر آپدیت جدید و فراخوان هستند،
با سیستم صوتی جک که ویندوزیه حال نمیکنم اشکال زیاد داره ساعت و دما رو ریز نشون میده در ضمن همیشه باید صفحه نمایش روشن باشه تا ساعت رو ببینی اندرویدی ساعت رو بزرگ وسط صفحه نشون میده نرم افزار car mode هم که تو گوشی نصب میکنه کار نمیکنه در ضمن چیزی که فهمیدم اگه چند روزی ماشین رو روشن نکنی تنظیمات اکولایزر و ساعت بهم میخوره به سرم زده از شرش خلاص شم برم یه اندرویدی بگیرم.
نمایه کاربر
mntkal
شروع حركت
پست: 43
تاریخ عضویت: 08 سپتامبر 2014, 03:11
نوع خودرو: H30, JAC S5, Pars
محل اقامت: تهران

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط mntkal » 07 دسامبر 2017, 22:34

دوستان عزیز در مورد بحث پیچیده(!) بنزین طی تماسی که با تعمیرگاه مرکزی جک داشتم، توضیح دادن که بنزین های سوپر ما یورو 4 نیستن و چون موتور باید بنزین یورو 4 بخوره اینطور میگن که سوپر نزنین، درنهایت هم راه حلشون استفاده مخلوط بود که1/3 سوپر مصرف کنیم.
اطلاعات خودم در مورد این موضوع در این حد است که اگر به ماشین یورو 4، بنزین یورو 2 بزنی قطعه کاتالیست در اگزوز ماشین زود خراب میشه و الودگی هوای ماشین زیاد میشه، ولی در مورد اینکه برای خود موتور ضرری داره یا نه اطلاعی ندارم. :srch:
بعد یک سوالم راجع به اب و روغن دارم، برای این ماشین حدودا هر چند روز یک بار چک بشن خوبه؟
نمایه کاربر
MMTJ
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: 14 آپریل 2011, 12:37
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط MMTJ » 08 دسامبر 2017, 10:02

دوستان براساس تجربه من افت توان ماشین با بنزین غیر سوپر کاملا مشهوده. حالا چرا نمایندگی ها میگن بنزین معمولی بزنید که کیفیت پایینشو همه میدونن جای تامل داره. بازهم بهتره دوستان مطلعی مثل مسعود خان زارعی در باب این موضوع اظهار نظر کنن.
نمایه کاربر
مسعود زارعي
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 343
تاریخ عضویت: 28 آپریل 2012, 13:12
نوع خودرو: JAC S5
محل اقامت: جنوب

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط مسعود زارعي » 08 دسامبر 2017, 18:13

MMTJ نوشته شده:
08 دسامبر 2017, 10:02
دوستان براساس تجربه من افت توان ماشین با بنزین غیر سوپر کاملا مشهوده. حالا چرا نمایندگی ها میگن بنزین معمولی بزنید که کیفیت پایینشو همه میدونن جای تامل داره. بازهم بهتره دوستان مطلعی مثل مسعود خان زارعی در باب این موضوع اظهار نظر کنن.
درود بر همگی
بنده بیشتر اینجا از دوستان یاد میگیرم
در مورد بنزین و کاتالیست و ... چند تا نکته هست:
1) آلایندگی JAC S5 مطابق با استاندارد EURO V یورو 5 هست یعنی هر بنزینی بسوزونه کاتالیستش موادی داره که خروجی اگزوز بعد از گذشتن از کاتالیست آلودگیشون در حد یورو 5 هست ، طبیعتاً هرچه بنزین دارای آلاینده های بیشتری باشد کاتالیست زودتر اشباع (فاسد) میشود لذا استفاده از بنزین یورو 4 باعث میشود عمر کاتالیست بالاتر از زمانی باشد که از بنزین یورو 2 استفاده میکنید
2) بنزین یورو 4 فقط آلایندگی کمتری نسبت به بنزین یورو 2 دارد و کیفیت سوختن و احتراق بالاتری ندارد و بنابراین برای موتور فرق چندانی ندارد که از بنزین معمولی یورو 2 استفاده کنید یا بنزین معمولی یورو 4 چون هردو اکتان برابری دارند و فقط با برخی افزودنی ها و برخی تکنیک ها آلایندگی های بنزین یورو 2 را کاهش داده اند و بنزین یورو 4 تولید کرده اند
3) بنزین سوپر دارای اکتان بالاتری نسبت به بنزین معمولی هست یعنی احتراق در زمان مناسبتری انجام میشود و دراصل کیفیت بهتری دارد و برای موتور مفیدتر است لیکن آلایندگی آن مطابق با استاندارد EURO II
یورو 2 هست پس برای موتور مفیدتر و برای کاتالیست مضرتر از بنزین یورو 4 هست
نتیجه:اگر حفاظت از سلامت موتور برای شما اولویت دارد بنزین سوپر بزنید و اگر حفظ محیط زیست در اولویت است بنزین یورو 4 بزنید و اگر دسترسی نداشتید ناچاراً بنزین یورو 2 بزنید و در هر حالت نگران نباشید چون اولاً موتور ماشین شما ضریب تراکم پایینی دارد و استفاده از بنزین یورو 2 آسیب رسان نیست وثانیاً عمر کاتالیست معمولا زیاد است و به این زودی ها اشباع نمیشود لذا بنده توصیه میکنم از بنزین سوپر استفاده کنید
Follow Me
نمایه کاربر
mmazhar_55
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 453
تاریخ عضویت: 28 می 2012, 10:51
نوع خودرو: pars elx ، الان S5
محل اقامت: کردستان

Re: تجربه سواري با JAC S5 - مزايا و معايب

پست توسط mmazhar_55 » 09 دسامبر 2017, 12:39

مسعود زارعي نوشته شده:
08 دسامبر 2017, 18:13
MMTJ نوشته شده:
08 دسامبر 2017, 10:02
دوستان براساس تجربه من افت توان ماشین با بنزین غیر سوپر کاملا مشهوده. حالا چرا نمایندگی ها میگن بنزین معمولی بزنید که کیفیت پایینشو همه میدونن جای تامل داره. بازهم بهتره دوستان مطلعی مثل مسعود خان زارعی در باب این موضوع اظهار نظر کنن.
درود بر همگی
بنده بیشتر اینجا از دوستان یاد میگیرم
در مورد بنزین و کاتالیست و ... چند تا نکته هست:
1) آلایندگی JAC S5 مطابق با استاندارد EURO V یورو 5 هست یعنی هر بنزینی بسوزونه کاتالیستش موادی داره که خروجی اگزوز بعد از گذشتن از کاتالیست آلودگیشون در حد یورو 5 هست ، طبیعتاً هرچه بنزین دارای آلاینده های بیشتری باشد کاتالیست زودتر اشباع (فاسد) میشود لذا استفاده از بنزین یورو 4 باعث میشود عمر کاتالیست بالاتر از زمانی باشد که از بنزین یورو 2 استفاده میکنید
2) بنزین یورو 4 فقط آلایندگی کمتری نسبت به بنزین یورو 2 دارد و کیفیت سوختن و احتراق بالاتری ندارد و بنابراین برای موتور فرق چندانی ندارد که از بنزین معمولی یورو 2 استفاده کنید یا بنزین معمولی یورو 4 چون هردو اکتان برابری دارند و فقط با برخی افزودنی ها و برخی تکنیک ها آلایندگی های بنزین یورو 2 را کاهش داده اند و بنزین یورو 4 تولید کرده اند
3) بنزین سوپر دارای اکتان بالاتری نسبت به بنزین معمولی هست یعنی احتراق در زمان مناسبتری انجام میشود و دراصل کیفیت بهتری دارد و برای موتور مفیدتر است لیکن آلایندگی آن مطابق با استاندارد EURO II
یورو 2 هست پس برای موتور مفیدتر و برای کاتالیست مضرتر از بنزین یورو 4 هست
نتیجه:اگر حفاظت از سلامت موتور برای شما اولویت دارد بنزین سوپر بزنید و اگر حفظ محیط زیست در اولویت است بنزین یورو 4 بزنید و اگر دسترسی نداشتید ناچاراً بنزین یورو 2 بزنید و در هر حالت نگران نباشید چون اولاً موتور ماشین شما ضریب تراکم پایینی دارد و استفاده از بنزین یورو 2 آسیب رسان نیست وثانیاً عمر کاتالیست معمولا زیاد است و به این زودی ها اشباع نمیشود لذا بنده توصیه میکنم از بنزین سوپر استفاده کنید
با سلام خدمت شما.
لازم دونستم یکی دو مورد رو در مورد فرمایشات شما عرض کنم.
1- اینکه اکتان بنزین یورو 4 در حدود 90 تا 91 هست که از اکتان بنزین معمولی که 87 هست بالاتره و به اکتان بنزین سوپر که 95 هست نمیرسه. پس از لحاظ درجه اکتان و پیش اشتعالی از بنزین معمولی بالاتره .
2 - و دومین مورد اینکه درسته موتور جکی ضریب تراکم بالایی نداره ولی به دلیل توربو بودن و بوست و فشار بالایی که توربو و اکسیژن فراوانی که در محفظه احتراق بوجود میاد همانطور که شرکت سازنده اعلام کرده شدیدا به بنزین سوپر با اکتان بالا نیاز داره که پیش اشتعال و ناک بوجود نیاد.
ضریب تراکم بالا فقط در مورد موتورهای تنفس طبیعی هست که لزوم استفاده از بنزین سوپر رو بوجود میاره. و در موتورهای توربو استفاده از بنزین سوپر همیشه لازمه و موتورهای توربویی که ضریب تراکم بالایی هم دارن که واویلا است و مثل موتورهای مسابقه ای از سوختهای خاص با اکتان بالاتر از 100 استفاده میکنن.
بنز فقط CLS - بی ام و فقط سری 6 گرن کوپه - پورشه هم فقط Panamera - ولی خداییش Aston Martin یه چیز دیگه است . موافقی رفیق؟
ارسال پست

بازگشت به “جی ای سی (جك) JAC”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان